en jij bent een droog Maria kaakje ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Kan ik me wel voorstellen hoor, zo'n gebruikte afgelebberde boterham zoals jij.
Ik heb een isolerende speklaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. echt nauwelijks iemand loopt hier zonder handschoenen buiten!
hehe daar ligt het dus aan, ik ben vrij dunquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb een isolerende speklaag![]()
al is die vooral plaatselijk wat geconcentreerd
ja dat haalt je weer een heel eind weg bij de watjesstatusquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe daar ligt het dus aan, ik ben vrij dun![]()
Gisteren 's avonds tennissen met -2 was ook wel lekker koudbikkel he
Wie zijn hier de watjes dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat haalt je weer een heel eind weg bij de watjesstatus
Ja ja maar ik heb tenminste nog een goed uiterlijk en figuur en ook innerlijk ben ik niet zo verrot als jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Kan ik me wel voorstellen hoor, zo'n gebruikte afgelebberde boterham zoals jij.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef Nuno_G het volgende:
Ja ja maar ik heb tenminste nog een goed uiterlijk en figuur en ook innerlijk ben ik niet zo verrot als jij
En jij bent oud genoeg om te weten wat een kaakje is, en om maria hoogstpersoonlijk ontmoet te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
en jij bent een droog Maria kaakje ?
Hoe weet jij dat ik een tante heb met die naam ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
En jij bent oud genoeg om te weten wat een kaakje is, en om maria hoogstpersoonlijk ontmoet te hebben.
Hola! Hoe is het hier?quote:
Aangezien er hier altijd 14 verhaallijnen door elkaar heen lopen verschilt dat, denk ik. Maar met mij en mijn verhaallijn gaat het prima in ieder geval. Hoe gat het met jou en de jouwe?quote:
iedereen is nog zwaar overstuur van die buttcrack foto's van Caironquote:
Crack ain't whack!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God, zó schokkend was die foto toch ook niet?![]()
Yours is! Ken doesn't HAVE a crack!quote:
OMG u did not just say that!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r was een heel nieuwsartikel over een tijdje terug. Niet dat dat alles zegt, maar ik geloof dat ze onderzoek hadden gedaan.
Zou het best eens willen proberenDe reden dat ik nooit te veel zuip is dat ik bang ben dat ik er misselijk van word. Dus als zo'n tampon dat elimineert...
Moet veel dingen doen etc..quote:
u nastyquote:
Nee, u bitch, dat zeg ik. Stroekie niet .quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet eens hoi bitch ofzo? ben je ziek?
Ben jij de grootste skank hier? Als ik af moet gaan op de verhalen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ZELF, moet ik iets zelf doenbehalve mensen afzeiken en verzoeken afwijzen en gewoon een arrogante bitch zijn, doe ik nooit iets zelf
half 8 is een mooie tijd voor de hardwerkende burgerman, maar toch niet voor een Jamin moviestar ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet veel dingen doen etc..
Maar half 8 is toch niet vroeg en wil strax weer trainen.
O ja, ik wil koffie
wijs mij eens aan wanneer ik hier voor het laatst iemand een bitch genoemd hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet eens hoi bitch ofzo? ben je ziek?
Amazing Discoveryquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, u bitch, dat zeg ik. Stroekie niet .
Maar goed, sup bitch?
quote:
ohja zie nu pas dat jij het niet wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, u bitch, dat zeg ik. Stroekie niet .
Maar goed, sup bitch?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
half 8 is een mooie tijd voor de hardwerkende burgerman, maar toch niet voor een Jamin moviestar ?
pas maar opquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohja zie nu pas dat jij het niet was![]()
krijg je als je vroeg uit bed komt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Amazing Discovery![]()
Mike legt verbanden
moi ?? ik ben heel liefquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben jij de grootste skank hier? Als ik af moet gaan op de verhalen?
Als ik dan ook naar new york kan dan mag je me noemen wat je wiltquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op
als je niet beter gaat opletten gaan we jou Mieke 2 noemen
Ben altijd vroeg uit bed. Jij bent zeker nog koos werkeloos?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohja zie nu pas dat jij het niet was![]()
krijg je als je vroeg uit bed komt
Mike en de roommates schikken vast wel een beetje in zodat er ruimte voor je isquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik dan ook naar new york kan dan mag je me noemen wat je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |