Jawel, maar ik heb een rustig dagje, dus een klein venster openstaan.quote:
Het is weer dubbele handschoenen tijd.. maar ik ben alweer 4 uur wakker! Nu ik een rijbewijs heb, heb ik allerlei nieuwe verplichtingen bijgekregen, zoals het brengen van mijn zus naar het stationquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoest daar?
ook koud net als hier in het zonnige zuiden ?
gij snoodaardquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een rustig dagje, dus een klein venster openstaan..
Door je mooie webcamfoto/sessie met Cahirquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:03 schreef Cairon het volgende:
En hoe ben ik die kwijtgeraakt dan?
dan is dat vast die zuidelijke inslag van je, want ik loop van en naar station nu nog steeds handschoenloos rondquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is weer dubbele handschoenen tijd.. maar ik ben alweer 4 uur wakker! Nu ik een rijbewijs heb, heb ik allerlei nieuwe verplichtingen bijgekregen, zoals het brengen van mijn zus naar het station
Die foto stamt nog uit Mei, en ik kan je verzekeren dat die foto in Cahir's bezit is gekomen omdat ik 'em ooit heel kort hier heb gepost. Ik heb Cahir's e-mail adres niet eens.Vandaar ook mijn verbazing dat hij 'em had opgeslagen en zelf op een andere image hosting site heeft gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Door je mooie webcamfoto/sessie met Cahir
Your crack is wack hehehehehe, dat doen onschuldigen niet!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef MisterO het volgende:
But still your reputation is gone baby![]()
Goh en er wordt nog meer over Britney's nieuwe nummer gepraat![]()
Dat was dan zeker voor zijn McDonalds dieetquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
As je 'm zo goed zou kennen zou je dus ook zien dat het hem echt is beste TMM.
I'm bliiiiiiiiiiiiiind! I've seen Bianca's Buttcrack!
ZELF, moet ik iets zelf doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:08 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder![]()
Hangt een groot plakaat met ZELF bedieing op voor Nuno
Nu zie ik de kruisjes.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef MisterO het volgende:
Nu ik toch met Britney bezig was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je jaloers?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat was dan zeker voor zijn McDonalds dieet
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
Net als Obama is ook Change, Yes we can voor jou van toepassingquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ZELF, moet ik iets zelf doenbehalve mensen afzeiken en verzoeken afwijzen en gewoon een arrogante bitch zijn, doe ik nooit iets zelf
Nee. echt nauwelijks iemand loopt hier zonder handschoenen buiten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is dat vast die zuidelijke inslag van je, want ik loop van en naar station nu nog steeds handschoenloos rond
En om toch een peuk te kunnen doen kan ik mijn handen niet ieens in mijn zak houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |