jap 7 februari viert ze d'r verjaardag weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En om dit te vieren ga je die actie weer uitvoeren
Wat doe je dan precies?quote:
Veel, kwam ik laatst achter... Maar ga nu naar bed... Als je het echt wilt weten moet je het nog maar eens vragenquote:
nou ik vin van wel ben helemaal verliefdquote:
bleeghquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kreeg ik als welkom terug kado bij het philipstoneel deze stoel
Mijn eigen regie troon, ik ben helemaal verliefd
[ afbeelding ]![]()
Ok. I'm officially BLIND now, thank you very much....quote:
As je 'm zo goed zou kennen zou je dus ook zien dat het hem echt is beste TMM.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet hoe cairon er uit ziet, en hij mocht willen dat hij er zo uit zag, hij is ook dikkig
of het is een hele oude foto, of ik heb nooit goed naar hem gekeken, 1 ding is zeker, de volgende keer zal ik echt met andere ogen naar hem kijken, damn sexy foto Cairon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
As je 'm zo goed zou kennen zou je dus ook zien dat het hem echt is beste TMM.
Ja daar ben je nog enigszins aantrekkelijk. Mooie foto overigensquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of het is een hele oude foto, of ik heb nooit goed naar hem gekeken, 1 ding is zeker, de volgende keer zal ik echt met andere ogen naar hem kijken, damn sexy foto Cairon.![]()
![]()
Kijk deze foto, daar herkend ook niemand me meer op, goed hij is intussen al 18 jaar oud, maar het is een originele Erwin Olaf, toen hij nog de huisfotograaf was bij Het Zuidelijk Toneel.
Ik ben, echt waar de meest linkse op de foto, overigens de enige foto waar mensen van zeggen dat ik er sexy op sta![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
As je 'm zo goed zou kennen zou je dus ook zien dat het hem echt is beste TMM.
I'm bliiiiiiiiiiiiiind! I've seen Bianca's Buttcrack!
I ain't wacking yours hun'!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zoals Femi al zei op bromance...
CRACK AIN'T WHACK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |