In assen valt het toch wel mee, alleen beefeater zit vol met sjonnies en anitasquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mjong echt lauwe shit is dat![]()
nee, heb ik nog nooit gedaan
Ben jij dan de verroeste fiets met lekke banden die ongebruikt achter de dozen in de schuur ligt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nuno is de dorpsfiets... iedereen heeft er al een ritje op gemaakt.
Beefeater??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In assen valt het toch wel mee, alleen beefeater zit vol met sjonnies en anitas
Een echte baan, kijk maar uit straks moet je nog werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, veel ontslagen. Zelf in de snoepbusiness. Wat ik heb is een veredelde vakantiebaantje hetgeen een erg goed belegde boterham opleverde. Doe het nu al een paar jaar. En was niet echt op zoek naar een echte baan. NY kwam ook maar toevallig op het pad.
Zal nu, als het slecht afloopt, een echte baan moeten gaan zoeken![]()
![]()
![]()
maar ja, ik heb alleen maar diploma's die in Nederland echt wat betekenen. Nog ff, en ik moet weer naar Amsterdam. Ach hetzij zo.... hoop dat ik het nog kan redden..
nou, ik heb zwemdilpoma A en B.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Een echte baan, kijk maar uit straks moet je nog werken![]()
Hoe kan je eigenlijk diploma's hebben die alleen in NL geldig zijn
Assen zit vol met white trashquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In assen valt het toch wel mee, alleen beefeater zit vol met sjonnies en anitas
niet zo aanstellen je komt gewoon op de verkeerde plekkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Assen zit vol met white trashvooral tijdens het uitgaan, ze zitten overal
White trash? hahquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Assen zit vol met white trashvooral tijdens het uitgaan, ze zitten overal
geloof niet dat ik zo lang kan wachtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Twee dagen zitten vol, maar einde van de zomer o.i.d. ben ik weer daar voor een maand ofzo.
White Trash zit toch vooral aan de andere kant van de oceaan bij de Wall-Martquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
White trash? hah
Is daar een uitgaanscentrum? Wat voor soort tenten?
JA daar kom je in het buitenland niet ver mee, maar ook in NL nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, ik heb zwemdilpoma A en B.
nou als het goed is haal je daar toch wel de overkant van het zwembad meequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
JA daar kom je in het buitenland niet ver mee, maar ook in NL niet
Beefheater: cafe waar alle white trash in Assen komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
White trash? hah
I love white trash, well any trash really, they are so easyquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
White trash? hah
Ze zijn trash. vies dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
I love white trash, well any trash really, they are so easy
Ik kom in geen van allenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beefheater: cafe waar alle white trash in Assen komen
Zusjes de Boer: alle 16 jarige sletjes komen daar bijeen, en ik heel soms.
De Diana: Discotheek voor alle trash
Het Cafe: gezelligheid inclusief Nederlandstalig muziek
Hotel de Jonge: voor een goed gesprek
klinkt gezellig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beefheater: cafe waar alle white trash in Assen komen
Zusjes de Boer: alle 16 jarige sletjes komen daar bijeen, en ik heel soms.
De Diana: Discotheek voor alle trash
Het Cafe: gezelligheid inclusief Nederlandstalig muziek
Hotel de Jonge: voor een goed gesprek
hahaha skankquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
I love white trash, well any trash really, they are so easy
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CrazyDutchPunk luistert alweer 2 dagen volop K-Otic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()