de partytent thuis achterin de tuinquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in wat voor tenten kom jij dan?
o, dan ben je voor hun waarschijnlijk een bezienswaardigheid. Stellen ze dan ook de geijkte vragen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Genoegallemaal heteroo's. De meesten hebben nog nooit in hun leven een homo ontmoet
Als ze erachter komen dat ik homo ben, worden de meesten gelijk helemaal bang dat ik ze ga versieren enzo. Dat is altijd zo leuk om te zien bij verjaardagsfeestjes, ineens durven ze me niet eens meer aan te kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dan ben je voor hun waarschijnlijk een bezienswaardigheid. Stellen ze dan ook de geijkte vragen?
Wie is het mannetje? en wie het vrouwtje? etc.
ze wassen zich nietquote:
Memory Lane?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu i/d download: Spice Girls - Live in Gelredome, Arnhem (28-3-1988)
Tenten waar geen sjonnies komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in wat voor tenten kom jij dan?
zeker ass hosselen in die R&B tenten, jeweetzquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenten waar geen sjonnies komen
birthday-uitzending op de radio zaterdagquote:
o ja, je werkt bij de radio, toch? Ben jij een bekend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
birthday-uitzending op de radio zaterdag
Hey kerel, in 1988 bestonden ze nog nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu i/d download: Spice Girls - Live in Gelredome, Arnhem (28-3-1988)
Daar al helemaal nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeker ass hosselen in die R&B tenten, jeweetz
Zoals ? (Voor het geval ik ooit naar Assen ga, ahoewel ik ook rustig naar een sjonnie tent ga )quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenten waar geen sjonnies komen
1998 sorry. 88 is mn geboortejaar haha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hey kerel, in 1988 bestonden ze nog niet
Als ik uitga zit ik in het rockcaféquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zoals ? (Voor het geval ik ooit naar Assen ga, ahoewel ik ook rustig naar een sjonnie tent ga )
Oh ja, ik was de Dockx helemaal vergeten johquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik uitga zit ik in het rockcafé
Valt wel mee met de alto's, die zitten vooral in the otherside in de rolderstraatquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja, ik was de Dockx helemaal vergeten joh![]()
waar alle alto's komen
Ik was 1 keer in de Dockx, en ik vond het echt vre-se-lijk al die kutirritante pubertjes, allemaal in het zwart en irritant aan het doen, rondrennen en kinderachtig doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt wel mee met de alto's, die zitten vooral in the otherside in de rolderstraat
Dan zullen we elkaar ook niet snel tegen komen neequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was 1 keer in de Dockx, en ik vond het echt vre-se-lijk al die kutirritante pubertjes, allemaal in het zwart en irritant aan het doen, rondrennen en kinderachtig doennooit meer.
Ik heb dat skank vanm je toch eens opgezocht en vond ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |