En ik maar denken dat een of andere Johan de Verlosser was.quote:Mario Been, de verlosser!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
Been gaat ook Lorenzo Davids meenemen denk ik, zoiets had hij volgens mij al eens gezegd.
Doe maar niet. In de VI heeft hij ooit ook al zulke rare uitspraken gedaan volgens mij.quote:Lorenzo Davids hoopt dat ajax kampioen wordt
--------------------------------------------------------------------------------
8 april 2007
Lorenzo Davids kwam zaterdagavond na afloop van de wedstrijd NEC - PSV (2-1) met misschien wel de grootste grijns de catacomben van het Goffert Stadion in. Met NEC had de middenvelder de concurrent van ajax in de strijd om de titel een gevoelige tik toegebracht. "Ik hoop dat ajax kampioen wordt", aldus de in amsterdam geboren oud-Feyenoorder.
Davids, geboren in amsterdam, heeft met zijn neef edgar een goed contact. "Ik weet zeker dat edgar zo belt en dan praten we even bij. Het is nu aan hem om het af te maken de komende weken."
Welcome to the new worldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een of andere Johan de Verlosser was.
Hopelijk wordt Mario onze verlosser volgend seizoen. We kunnen wel weer een opsteker gebruikenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef vosss het volgende:
Ik begreep dat overigens pas geleden waarom ze hem zo noemen.
Hij heeft net als de "echte" () verlosser de initialen JC
![]()
Dat was me nooit opgevallen
Die ene assistent die zelfs FC Eindhoven niet aan de praat kon krijgen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
Moet die ene assistent nou het seizoen afmaken?
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Mario onze verlosser volgend seizoen. We kunnen wel weer een opsteker gebruiken
Dat zegt hij toch niet? Met Been staat er in ieder geval weer iemand voor de groep die weet hoe vedettes en spelers gemanaged moeten worden. Een echte 'people manager'. Dat kan deze selectie wel gebruiken. Het kan er dus alleen maar op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?
Met een verbeterde verdediging sluit ik het niet uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met een verbeterde verdediging sluit ik het niet uit.
Dachten we vorig seizoen ook, en het seizoen daarvoor ook. En ja, zelfs het seizoen daarvoor...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet? Met Been staat er in ieder geval weer iemand voor de groep die weet hoe vedettes en spelers gemanaged moeten worden. Een echte 'people manager'. Dat kan deze selectie wel gebruiken. Het kan er dus alleen maar op vooruit gaan.
Voorlopig wel, maar ik denk dat men toch Beenhakker zal willen aanstellen als interim nadat Been gecontracteerd is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
Moet die ene assistent nou het seizoen afmaken?
Pessimist.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar durf wel te vermelden onder de categorie 'hoogst onwaarschijnlijk'.
Kampioen worden gaat ver, dat worden wij al.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar durf wel te vermelden onder de categorie 'hoogst onwaarschijnlijk'.
Beenhakker of Hiddink.Hiddink is niet realistisch denk ik.quote:
Nou echt niet, ik heb fatsoen om stil te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Merkie het volgende:
Je zou er zo tussen passen.
Mag ik even lachen. Kijk is na de selectie en hoe oud ze zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kampioen worden gaat ver, dat worden wij al.![]()
Maar ik sluit niet uit dat Been het volgend jaar op de rails krijgt en jullie gewoon netjes in de top 5 en wellicht in de top 3.
Leer Nederlands en ga weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Mag ik even lachen. Kijk is na de selectie en hoe oud ze zijn
Moeten ze maar beter spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoi degradatievoetbal.
Waarom wordt weer eens onze goal onterecht afgekeurd?
Nu al ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:
Tijd om Timmer weg te doen.
Inderdaad, je wordt er zo moe van. Feyenoord mist 1000 kansen, de tegenstander heeft er aan één genoeg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is gewoon tijd dat er eens een keer een kans wordt afgemaakt.. hoe kunnen die ballen van Fer en Van Bronckhorst nou weer niet raak zijn. En dit is zooooo structureel. 1 corner van die grafclub en het is alweer 0-1.
Mij zou het niet meer verbazen, jou welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:
Nacompetitie is nu gewoon een serieus gevaar.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mij zou het niet meer verbazen, jou wel?
Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuisquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
Been kun je ook wel vergeten als Feyenoord in degradatiegevaar komt. Die heeft ondanks z'n Feyenoordhart echt geen zin in eerste divisie en zal een clausule in zijn contract laten opnemen. Heb het lange tijd voor onmogelijk gehouden, maar het begint echt een reëel gevaar te worden. Thuiswedstrijden tegen dit soort ploegen verliezen... waar pak je dan nog wél punten?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is toch ziek![]()
Heb toch alle resterende wedstrijden verkocht, ze laten de fans ook in de steek
bij Willem 2 thuis pak je de punten wel. Oh neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuis
Je lieveling Slory.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie scoorde?
Naar onderen kijkend, is elk punt meegenomen momenteel.quote:
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo leeg doel ?
Je haat voor willem II is wel treurig![]()
Ontwijk het nou nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Beargumenteer dan waarom het treurig is?
Hij ging er niet beter van voetballenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef buddyb het volgende:
mij viel op dat de cler wat kilo's is aangekomen.
Ik heb al wat langer wat tegen ze hoor. Niet iets van vandaag. Vervelende aanhang, vervelende spelers en een vervelende coach. Maakt het voor mij een grafclub. Sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?
Die gasten komen toch ook gewoon om leuk te voetballen, maken ze 0-1. is het een tyfus club
Alsof er beter isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
Ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen, als ze een keer scoren in de extra tijd is dat ene puntje toch mooi meegenomen.quote:
Vlemminx is iemand anders hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
huhquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lag inderdaad echt aan Verbeek.²
Wij zijn het helemaal eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.
Niets niet dus.
Ik zou als jong trainer die nog echt moet doorbreken niet naar Feyenoord willen op het moment.
Vlemmings, whats in a name. Met een bussie vol met Polen naar Nijmegen is denk ik ook wel gezelligquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlemminx is iemand anders hoor.
[..]
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.Ik zou Fer en Slory eens wat meer krediet geven.
True.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef fuckbuddy het volgende:
F'noord heeft hetzelfde probleem als az vorig jaar.
Puur de negatieve spriraal dan, niet het bestuur en never de trainer ;-)
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat heb jij met Feyenoord? Niks. Heb je hier dus ook niks te zoeken.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een onzin dat "joden" in het 020 moeten blijven en ik in het az.
Onzin. Ik loop ook te "trollen" als Suarez weer eens duikt..
Dan schreeuwd een cyberia ook niet dan ik op moet kankeren.
Hij kan denken dat ik "maar wat lul" maar doe ff normaal verder Hofplein.
Ik kreeg ook de emmer met stront vorig seizoen, das voetbal!
Wat jij wilquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren, vuile hypocriet.
Die had ik zelf ook ingekoptquote:
hopen tegen beter weten inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Hoe Feyenoord het onder Been zal doen weet niemand, dus een beetje een overbodige vraag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Griep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand een idee waar Hofland was today??
glazen klaarzetten in de skihut van Timmer....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
En een onterecht afgekeurd doelpunt, hoewel ik het me kan voorstellen dat het door het arbitrale duo in dit geval niet goed gezien wordt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
Zolang Lucius er maar niet staat!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
omdat je nooit je club in de steek laat.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
Inderdaad, wat een dramatisch stuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Bedankt voor je compliment!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
omdat je nooit je club in de steek laat.
Degradatie is inderdaad een drama. Voor de andere eerste divisieclubs. Je zal als fc Emmen zijnde toch tegen Feyenoord, Quick boys en Lienden moeten spelen om promotie/degradatie.quote:
Been = Feyenoordertquote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment!
[..]
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?
Hoe kan ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat de coach van NEC gewoon een Mario Been look a like is!quote:
schrijf een column eroverquote:Op zondag 25 januari 2009 00:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat de coach van NEC gewoon een Mario Been look a like is!
Dat laat ik aan jou over!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige pluspunten bij feyenoord momenteel:
- Biseswar
- Fer
- Tiendalli
- Wijnaldum
De rest is zwaar laxerend.²
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Juk het volgende:
[..]
En een onterecht afgekeurd doelpunt, hoewel ik het me kan voorstellen dat het door het arbitrale duo in dit geval niet goed gezien wordt...
Maar dit soort pech dingen gebeuren al het hele seizoen. Op ten duur begin je toch te twijfelen of het niet gewoon ontbrekende klasse is waardoor die ballen er elke keer niet ingaan.
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.
Zoals AZ en PSV? Viel nog wel mee toen, gek genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Die beschrijvingen van die spelers in dat stickerboek
Verder was het natuurlijk gewoon een baggerwedstrijd. Lucius weer dramatisch, net als Bruins. Tegen een fatsoenlijk team ga je er gewoon met 5-0 af zo...
Ja, dan kunnen ze het ineens wel idd... Zelfde als tegen ajax die seizoen... Was gewoon een prima wedstrijd!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals AZ en PSV? Viel nog wel mee toen, gek genoeg.
Ja die zijn door iemand met humor geschreven.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus ze staan op de plaats waar ze qua voetbalkwaliteiten thuis horen? Dat denk ik toch niet. Er zit mentaal echt iets fout.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Zelfs de 'veilige weg' gaat fout. Als je bijv. zo'n El Ahmadi ziet spelen.Echt ongeloofelijk hoeveel balverlies hij lijdt. Elke bal levert hij in. Vlemmings maakt dezelfde fouten als Verbeek. Ik hoop dat Tomasson snel fit is. Lijkt mij dat er dan met 2 spitsen gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.
Ja, dat is echt puur mentaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zelfs de 'veilige weg' gaat fout. Als je bijv. zo'n El Ahmadie ziet spelen.Echt ongeloofelijk hoeveel balverlies hij lijdt. Elke bal levert hij in. Vlemmings maakt dezelfde fouten als Verbeek. Ik hoop dat Tomasson snel fit is. Lijkt mij dat er dan met 2 spitsen gespeeld gaat worden.
Welke column?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.
Jammer dat je je zo laat kennen
We zullen het zien. Nu even genieten van de samenvatting op Ned 1.quote:
quote:found phone (taxi)
--------------------------------------------------------------------------------
Reply to: comm-1003661187@craigslist.org [?]
Date: 2009-01-22, 6:27PM EST
seems to be foreign
cant crack the code though, tough shit :-)
does Feyenoord ring a bell with anyone ?
please call,
well, send a reply
and we'll see what we can do ...
net ff die pagina bekekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef knars het volgende:
Was iemand hier de gewijzigde tekst in Wikipedia over Boem Boem Theo al opgevallen?
een Theo Lucius-bladquote:Lucius heeft zijn eigen fanclub. Die is enkele jaren geleden begonnen en heeft nu al honderden leden. De fanclub organiseert veel activiteiten: 3 keer per jaar komt er een Theo Lucius-blad uit, een tijdschrift waar Lucius zelf ook enige inbreng in heeft.
31 december?quote:Ook wordt er één keer per jaar een fandag gehouden.
quote:
geblesseerd geraakt bij het tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vond het een schande op zich dat Willem II zich solidair toonde met Feyenoord, iets meer passie en gedrevenheid was welkom geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder was het natuurlijk gewoon een baggerwedstrijd. Lucius weer dramatisch, net als Bruins. Tegen een fatsoenlijk team ga je er gewoon met 5-0 af zo...
Nee, 31 februariquote:
Nee, ze staan te hoog!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze staan op de plaats waar ze qua voetbalkwaliteiten thuis horen? Dat denk ik toch niet. Er zit mentaal echt iets fout.
Hoezo laat kennen? Ik ben geen NEC-fan. Misschien dat dat het probleem is?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.
Jammer dat je je zo laat kennen
Zie mijn onderschrift.quote:
Ik ben niet meer de enigequote:Op zondag 25 januari 2009 01:43 schreef Lastpost het volgende:
En gek genoeg is het laatste seizoen dat ik echt structureel leuk voetbal zag onder Gullit, dat is veelzeggend trouwens.
Dat wat jij wil gaat niet meer gebeuren hoor...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:19 schreef Fortitudo het volgende:
ik was fel tegen het ontslag van verbeek, maar gedurende de week draaide ik voorzichtig mijn mening bij. Nu is deze weer compleet terug geslagen. Ze hebben nog nooit zo slecht gespeeld als de afgelopen wedstrijden.
Blij zijn met een puntje tegen WillemII thuis in de kuip. Te bescshamend voor woorden.
Conclusie:
Timmer
Hofland
Lucius
De cler
Makaay
van Bronckhorst
Landzaat
Oprotten, desnoods met een hele flinke afschrijving, aan dit soort mensen heb je toch niks en hier kan het publiek zich ook niet mee identificeren.
Er moet geld worden ingezameld afkomstig van geldschieters en sponsoren.
Hiermee moeten er spelers worden gehaald van het type grindheim, toivonen, douglas, krul. Met dit soort spelers kweek je weer een hecht team waardoor het Legioen er ook weer achter gaat staan. De tijd begint echter wel te dringen, er zijn nog 6 dagen om te handelen.
True.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er inmiddels al nieuws uit Polen?
Zeker, ja. Helft van de tijd ook lopen ouwehoeren i.p.v. kijken naar dit stelletje klootviolen.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Het was echt te slecht voor woorden wat ik gisteren bij jullie zag zeg.
Dacht al zoietsquote:Op zondag 25 januari 2009 03:26 schreef Ruud het volgende:
![]()
[..]
geblesseerd geraakt bij het tandenpoetsen?
Verklaar je nader.quote:
Ik snap het echt niet, hoe kan de club Feyenoord zoveel vertrouwen hebben in zoveel spelers die zo opzichtig falen. Timmer, Lucius, Van Bronckhorst, allemaal presteren ze zwaar onder maat, en alsnog krijgen ze het voor elkaar een trainer weg te krijgen die juist goed zou zijn voor de wederopstanding van Feyenoord.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, ja. Helft van de tijd ook lopen ouwehoeren i.p.v. kijken naar dit stelletje klootviolen.
En na afloop nog mensen die blij waren en zeiden dat het wel goed kwam. Die maar even de waarheid gezegd. Het komt niet goed. We gaan eerder richting degradatiestreep dan riching Europees voetbal.
Ja, in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 11:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofland had griep lees ik net ergens
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Griep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die spelers worden gewoon allemaal overschat, ze hebben het telkens over 'de jongens met ervaring' bla bla bla...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, hoe kan de club Feyenoord zoveel vertrouwen hebben in zoveel spelers die zo opzichtig falen. Timmer, Lucius, Van Bronckhorst, allemaal presteren ze zwaar onder maat, en alsnog krijgen ze het voor elkaar een trainer weg te krijgen die juist goed zou zijn voor de wederopstanding van Feyenoord.
SCC wordt automatisch verlengd, tenzij je aangeeft het niet te willen verlengen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer worden de brieven voor het verlengen van je seizoenskaart verstuurd?
Ho ho, niet te vroeg juichen he, Vincken heeft nog een paar maanden.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe gaan we trouwens dat kratje bier afhandelen?
Daar mogen jullie zeker op hopen, zou een aanwinst zijn. In Nijmegen zien we hem natuurlijk liever niet vertrekken.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:22 schreef FrankyMcG het volgende:
heb de hoop dat Mario El-Akchaoui meeneemt naar Rotterdam!
Geen idee, maar TImmer ging uiteraard niet vrij uitquote:Op zondag 25 januari 2009 13:32 schreef Sloggi het volgende:
Timmer haalde weer zijn gebruikelijke niveau dus? Is de 0-1 ergens te vinden?
Helemaal mee eens, kom op nou, spelers als Makaay, v. Bronckhorst, De Cler, etc, dat zijn allemaal spelers die gewoon makkelijk bij de top 3 van Nederland thuis horen. Spelers (Wijnaldum af en toe en Biseswar buiten beschouwing gelaten) durven niet op doel te schieten, zelfs MAKAAY schiet amper, ook al heeft hij de bal.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.
Ik vond het meer de fout van El Ahmadi die voor zijn speler had moeten staan...quote:Op zondag 25 januari 2009 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar TImmer ging uiteraard niet vrij uit
"Ja jij ja! Met je paardemuil!"quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Jorwol het volgende:
Lucius is gewoon kut.
Dat vind heel nederland onbegrjipelijk, heeft te maken van het vieze beleid van die smerige club.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een club als Vitesse, dat vorig jaar nog bijna failliet was, nog spelers wil kopen terwijl Feyenoord geen cent te besteden heeft.
Bla bla bla blaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een club als Vitesse, dat vorig jaar nog bijna failliet was, nog spelers wil kopen terwijl Feyenoord geen cent te besteden heeft.
Het zit diep hequote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat vind heel nederland onbegrjipelijk, heeft te maken van het vieze beleid van die smerige club.
Nee, wij hadden de punten niet zo nodigquote:
Feyenoord kan zich net zo goed roeren op transfergebied, maar dan krijg je weer het probleem dat je in een andere categorie terecht komt bij de KNVB en je blijft draaien op leningen en achterstallige schulden.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij maakte El Ahmadi ruimte, voor de 'uitkomende' Timmer..quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vond het meer de fout van El Ahmadi die voor zijn speler had moeten staan...
Volgens mij kwam Janse gewoon van achter El Ahmadi, die hem teveel ruimte liet. Overigens zie je dat soort fouten, waarbij Feyenoorders gewoon worden afgetroefd voor de goal, veel te veel, daar laat je als club gewoon de punten liggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef iank het volgende:
[..]
Volgens mij maakte El Ahmadi ruimte, voor de 'uitkomende' Timmer..
Inderdaad, goede zaken gedaan dit weekendquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Fetai het volgende:
Een punt uitgelopen op Volendam, de Graafschap en Roda JC!
Ondanks dat het te triest voor woorden is...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, goede zaken gedaan dit weekend.
Inderdaad triest, maar....................... ze waren er wel, en dat kan je van jou niet zeggen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat veel kansloze mensen zonder inhoud zitten er in de kuip zeg![]()
En groot gelijk hebbie!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb al wat langer wat tegen ze hoor. Niet iets van vandaag. Vervelende aanhang, vervelende spelers en een vervelende coach. Maakt het voor mij een grafclub. Sorry.
Niet dat ik de spelers wil verdedigen maar die opsomming slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef iank het volgende:
[..]
Die spelers worden gewoon allemaal overschat, ze hebben het telkens over 'de jongens met ervaring' bla bla bla...
- Lucius, is alleen reserve geweest bij PSV
- Timmer, heeft alleen bij AZ gespeeld in de tijd dat het nog geen topclub was
- Hofland, is aanvoerder geweest bij een degradatiekanidaat in Duitsland
Oh oh oh wat een ervaren spelers;)
Denk dat ze met de ervaren spelers eerder van bronkhorst/ makaay bedoelenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Juk het volgende:
[..]
Niet dat ik de spelers wil verdedigen maar die opsomming slaat helemaal nergens op.
Lucius heeft genoeg wedstrijden gespeeld bij PSV, onder andere een hele goede halve finale CL tegen AC Milan.
Timmer heeft een halve finale UEFA-cup gespeeld met AZ, hoezo toen nog geen topclub + 500 eredivisie wedstrijden.
Hofland heeft 2 kampioenschappen met PSV achter de naam.
Ervaring wil niet zeggen dat je bij een topclub in het buitenland gespeeld hebt. Misschien moet je het woord eens opzoeken in een woordenboek?
Maargoed, Pierre van Hooijdonk is ook heel ervaren maar dat wil niet zeggen dat hij een aanwinst is voor de club. Maar bovenstaande spelers niet ervaren noemen is gewoon dom.
Hij noemde die 3 spelers niet ervaren, dat is gewoon onzin.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Denk dat ze met de ervaren spelers eerder van bronkhorst/ makaay bedoelen
quote:Feyenoord legt contact met Don Leo
Bij Feyenoord willen ze nog wel eens wat anders zeggen dan wat ze werkelijk bedoelen.
Daar heeft met name de president-commissaris, de heer Van Well, een handje van. Zo wordt er af en toe gecommuniceerd, dat het goed zou zijn als de huidige interim-hoofdcoach Leon Vlemmings het seizoen afmaakt. De jongens voelen zich op de training lekker onder hem, Leon is bovendien een correcte man én het is een goedkope oplossing.
De werkelijkheid ligt volledig anders. Nadat de leiding van PSV een paar maanden geleden al eens aanklopte bij Leo Beenhakker om Huub Stevens een handje te helpen, heeft in de afgelopen dagen de top van Feyenoord zich bij de bondscoach van Polen gemeld.
Beide partijen zijn van goede wil en er leeft de intentie om op zo kort mogelijke termijn tot zaken te komen. Het Feyenoord van nu heeft Leo Beenhakker namelijk hard nodig en wel onmiddellijk.
Beenhakker krijgt twee opdrachten; hij moet Feyenoord voor degradatie behoeden en hij moet de weg enigszins plaveien voor de komst, komende zomer, van Mario Been. In feite ligt er voor Beenhakker de tijdelijke dubbelfunctie van technisch directeur/trainer-coach.
Omdat deze kwestie bij de huidige werkgever van Beenhakker nogal gevoelig ligt, gaan de betrokkenen het contact tussen Beenhakker en Feyenoord de komende dagen ontkennen.
Het is maar dat we het weten; deze keer zijn het leugentjes om bestwil, maar het blijft jokken, uiteraard. De ervaring heeft tot nu toe geleerd dat de heer Van Well kan jokken of het gedrukt staat. Zijn eventuele ontkenningen zullen daarom aannemelijk klinken. Maar ook deze keer is het beter er niet in te trappen.
Feyenoord en Don Leo zijn in bespreking, weliswaar ondergronds, maar in volle vaart. Want voor Feyenoord dreigt óók onder Leon Vlemmings het surrealistische scenario van een regelrechte degradatie.
quote:
Misschien gewoon ff op de link klikken??quote:
quote:Gullit: "Been moet niet naar Feyenoord gaan"
Mario Been zou er verstandig aan doen om het aanbod om trainer van Feyenoord te worden, naast zich neer te leggen. Dat vindt althans Ruud Gullit, die in het verleden als trainer én speler onder contract stond bij de Rotterdamse club.
Volgens Gullit moet Been de 'positieve flow' waarin zijn carrière zich de laatste jaren bevindt, niet verbreken. "Bij Feyenoord is er de komende jaren niets te winnen", aldus Gullit in het programma Barend en Barend van zender Het Gesprek.
In hetzelfde programma ging Gullit ook in op zijn eigen situatie. De oud-international heeft er begrip voor dat niet alle clubs momenteel staan te trappelen om met hem in zee te gaan. "Ik ben een risico,omdat ik mijn laatste klussen als trainer niet tot een goed einde heb gebracht. Clubs die een trainer hebben ontslagen en op zoek zijn naar een vervanger hebben vooral behoefte aan rust", aldus de oud-trainer van Chelsea, Newcastle United, Feyenoord en Los Angeles Galaxy.
Bron staat er bij. Sportwereld, column van die rat.quote:
Pfff.. Gullitquote:Op maandag 26 januari 2009 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien gewoon ff op de link klikken??
[..]
OK thanx!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bron staat er bij. Sportwereld, column van die rat.
geniaalquote:Op maandag 26 januari 2009 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien gewoon ff op de link klikken??
[..]
Oja, maar volgens mij gaat het wel om ervaring op een bepaald niveau en als iemand in zijn 'nadagen' nog ff bij Feyenoord gaat spelen om ze uit hun situatie te redden, moet de prestaties uit het verleden toch wel van een niveau'tje hoger zijn als dat Feyenoord is.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Juk het volgende:
[..]
Niet dat ik de spelers wil verdedigen maar die opsomming slaat helemaal nergens op.
Lucius heeft genoeg wedstrijden gespeeld bij PSV, onder andere een hele goede halve finale CL tegen AC Milan.
Timmer heeft een halve finale UEFA-cup gespeeld met AZ, hoezo toen nog geen topclub + 500 eredivisie wedstrijden.
Hofland heeft 2 kampioenschappen met PSV achter de naam.
Ervaring wil niet zeggen dat je bij een topclub in het buitenland gespeeld hebt. Misschien moet je het woord eens opzoeken in een woordenboek?
Maargoed, Pierre van Hooijdonk is ook heel ervaren maar dat wil niet zeggen dat hij een aanwinst is voor de club. Maar bovenstaande spelers niet ervaren noemen is gewoon dom.
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef mister_popcorn het volgende:
Willem heeft gelijk. Been moet zeker harde eisen stellen, bijvoorbeeld het vertrek van enkele gladiolen.
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5992
Klopt. Maar dan denk ik dat je er ook wel goed aan doet om nu vast iemand aan te stellen als trainer die dadelijk doorschuift als TD.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef mister_popcorn het volgende:
Willem heeft gelijk. Been moet zeker harde eisen stellen, bijvoorbeeld het vertrek van enkele gladiolen.
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5992
Als'ie daar heen gaat is het een stumpert.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Bissie in de belangstelling van Benfica () dus.
Dat is wel het laatste wat ik zou doen inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als'ie daar heen gaat is het een stumpert.
Mag jij hem klaarmaken voor die stap in fifa.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
dus?
en nu pas thuis ? dan woon je ook een end van de Kuip ..quote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef PabloLopez het volgende:
Shit ging eerder naar huis, goal slorij gemist
Ik ook, nou en? Laat ze lekker de tyfus genieten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef PabloLopez het volgende:
Shit ging eerder naar huis, goal slorij gemist
Ervaring is ervaring.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef iank het volgende:
[..]
Oja, maar volgens mij gaat het wel om ervaring op een bepaald niveau
Wie zegt dat deze 3 de club gingen redden, je verzint dingen.quote:als iemand in zijn 'nadagen' nog ff bij Feyenoord gaat spelen om ze uit hun situatie te redden, moet de prestaties uit het verleden toch wel van een niveau'tje hoger zijn als dat Feyenoord is.
Zelfs al zouden ze die internationale ervaring hebben was die muiterij beneden alle pijl maar dat was niet je eerste punt. Jij noemt ze niet ervaren en dat is gelul.quote:Dit trio heeft een hele grote mond, zijn ongeveer met zijn 3en verantwoordelijk voor het vertrek van Verbeek, maar falen alleen zelf iedere week. Als ze dan zelf een schat aan internationale ervaring en titels zouden meebrengen, dan denk ik nog a la die jongens weten hoe het er bij een topclub aan toe gaat. Maar ze komen alle 3 niet verder dan ervaring in de Nederlandse competitie.
quote:Misschien moet je zelf ook eens opzoeken wat ervaring is, als je zelf met het argument komt dat Lucius één goede wedstrijd heeft gespeeld in de CL.
Het ging om de ervaring, niet over hoe ze waar zijn weggegaan. 2 kampioenschappen is een ervaring die niet veel mensen hebben.quote:Daarbij mocht Hofland na die 2 kampioenschappen bij PSV vertrekken en heeft AZ Timmer ook weggedaan na dat seizoen...
En zo is het Ruudje Dill!quote:Gullit moet zich schamen!
ma, 26/01/2009 - 12:34
Ruud Gullit vindt dat Mario Been komende zomer geen trainer van Feyenoord moet worden. Volgens de Amsterdammer is het niet goed voor de carriere van de huidig trainer van NEC als hij gaat puinruimen in de Kuip. Als voormalig speler én trainer van Feyenoord zei Gullit in het programma Barend & Barend op tv-zender Het Gesprek dat Been de positieve flow waar ie op dit moment in zit niet moet doorbreken. 'Bij Feyenoord is er de komende jaren niets te winnen', aldus de voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal.
Om de geheugens even op te frissen: dezelfde Gullit - die meer spelers kocht dan hij punten pakte met Feyenoord - liet Been enkele jaren geleden vallen om de onervaren Petrovic als assistent binnen te halen.
NEC is de eerste werkgever in de eredivisie die het aandurfde om de 44-jarige Been de eindverantwoordelijkheid te geven. Daarvoor was hij assistent bij Feyenoord (1999-2004). Hij leek de eeuwige kroonprins in de Kuip te worden tot Ruud Gullit hem wegwerkte om ruimte te creëren voor Zeljko Petrovic, met wie hij ooit wel eens leuk gesprek over voetbal had gehad. Als trainer van Excelsior promoveerde Been naar de eredivisie.
NRC Handesblad | 17 november 2008
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en nu pas thuis ? dan woon je ook een end van de Kuip ..
bron?quote:
quote:STADIONPLANNEN GEPRESENTEERD AAN BUSINESS CLUB
De Feyenoord Business Club heeft maandagavond in De Kuip de plannen voor het nieuw te bouwen stadion aan de Maas gepresenteerd gekregen door projectleider Jan Geuskens. Voorafgaand aan de presentatie van de grootschalige herontwikkeling van het gebied rondom het nieuwe stadion, gaf Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde een overzicht van de gebeurtenissen van de voorbije weken rondom het afscheid van Gertjan Verbeek, Peter Bosz en Wim Jansen. Na afloop van de presentatie van Geuskens genoten de leden van de Business Club gezamenlijk van een borrel en een diner.
De Feyenoord Business Club heeft maandagavond in De Kuip de plannen voor het nieuw te bouwen stadion aan de Maas gepresenteerd gekregen door projectleider Jan Geuskens. Voorafgaand aan de presentatie van de grootschalige herontwikkeling van het gebied rondom het nieuwe stadion, gaf Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde een overzicht van de gebeurtenissen van de voorbije weken rondom het afscheid van Gertjan Verbeek, Peter Bosz en Wim Jansen. Na afloop van de presentatie van Geuskens genoten de leden van de Business Club gezamenlijk van een borrel en een diner.
‘Deze presentatie gaat over hoop, geloof en liefde en over vertrouwen hebben in de toekomst’, begon Geuskens zijn verhaal. Hij noemde het nieuw te bouwen stadion ‘een katalysator voor een vernieuwingsslag in de ontwikkeling van heel het gebied’ en ging vervolgens dieper in op de plannen omtrent het stadion. Hierbij sprak hij de ambitie uit dat de nieuwe thuishaven van Feyenoord het nationale stadion zal worden, dat ook in Europees opzicht een belangrijke positie in zal gaan nemen.
‘De nieuwe Kuip moet een sfeervol voetbalstadion worden’, ging Geuskens verder. ‘Het zal er in elk geval een met drie ringen worden, want dat kan niet anders bij een stadion met een capaciteit van 80.000 plaatsen. Hierin zal tussen de eerste en de tweede ring een omloop rondom heel het stadion komen, waar alle faciliteiten te vinden zullen zijn.’
Geuskens noemde het Emirates Stadium van Arsenal en de Allianz Arena in München als voorbeelden van stadions waar bij de ontwikkeling van het nieuwe stadion aan de Maas naar gekeken wordt. Hierbij lichtte hij uit dat toeschouwers in de Allianz Arena zelfs op de derde ring nog heel dicht op veld zitten, iets dat ook in het ontwerp van het nieuwe stadion meegenomen zal worden.
Verschil met de twee voorbeeldstadions is de multifunctionaliteit van het aan de Maas te bouwen stadion. Een van de uitgangspunten is dat ook op de dagen dat Feyenoord geen wedstrijden speelt er evenementen en activiteiten in het stadion plaatsvinden. Hierom zal in tegenstelling tot in Londen en München het dak volledig gesloten kunnen worden en zal het mogelijk zijn het speelveld uit het stadion te rijden.
Geuskens ging verder ook in op de ontwikkeling van het gebied rondom het stadion. Openbaar vervoer, opleidingsmogelijkheden, huisvesting en breedtesport zijn hierbij speerpunten. ‘De komende jaren zullen gebruikt worden om te komen tot een bestuursvisie, waarna in 2013 a 2014 het definitieve bestemmingsplan klaar zal zijn en de bouwvergunningen aangevraagd kunnen worden’, sprak Geuskens afsluitend. ‘Het nieuwe stadion aan de Maas zal uitgroeien tot een icoon van Rotterdam.’
Net als Landzaatquote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WAHAHA![]()
Beleidsplan gaat dus de prullenbak in
quote:TIMMER: 'VERBEEK LUISTERDE NIET'
Henk Timmer heeft enige openheid van zaken gegeven over de situatie bij Feyenoord tijdens de uitzending van Sport1 United. Timmer was maandagavond, samen met Tom Egbers en Aad de Mos te gast bij presentator Kees Jansma.
Op de opmerking van Aad de Mos dat een keeper zelf zijn verdediging neer moet kunnen zetten, reageerde Timmer bevestigend. 'Maar als een trainer zegt dat het absoluut moet gebeuren zoals hij het zegt, heb je geen keuze', aldus de keeper van Feyenoord.
Timmer meent dat Verbeek niet vanaf dag één op weerstand is gestuit vanuit de spelersgroep. 'Waaom zou je een nieuwe trainer geen kans geven? Iedereen wil gewoon goed presteren en en winnen. En iedereen krijgt een normale kans en dat is ook met Verbeek gebeurd.'
De focus kwam door de slechte prestaties van Feyenoord te veel te liggen op randzaken, suggereerde Timmer. 'Het moet gaan om de hoofdzaken op het veld en niet om de grootte van het krachthonk en de kleedkamer. Aan het einde klopte het totaalplaatje niet meer.'
Timmer gaf verder aan dat contractverlenging dichtbij is. Hij zou automatisch contractverlenging krijgen bij dertig gespeelde duels, een aantal dat hij bijna heeft bereikt. Overigens zou de doelman er geen moeite mee hebben een stapje terug te doen. 'Met Erwin Mulder heeft Feyenoord een geweldig talent in huis, ik zou volgend jaar graag met hem aan de slag gaan.'
Lijkt dat hij ook haast niet anders kan, zeker als Feyenoord zich wil richten op de iets langere termijn. Mulder kan volgend jaar goed gebracht worden denk ik zo.quote:Overigens zou de doelman er geen moeite mee hebben een stapje terug te doen. 'Met Erwin Mulder heeft Feyenoord een geweldig talent in huis, ik zou volgend jaar graag met hem aan de slag gaan.'
quote:
je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde voor die grunnpino
quote:‘Salaris Beenhakker obstakel in onderhandelingen’
AMSTERDAM – Feyenoord is op zoek naar financiële middelen om het salaris van beoogd tussenpaus Leo Beenhakker te betalen. Dat meldt De Telegraaf dinsdag.
Voor het salaris van Don Leo zou geen ruimte zijn in de begroting van de Rotterdammers.
Feyenoord hoeft geen transfersom te betalen om de ervaren trainer los te weken bij het nationale team van Polen. Beenhakker wordt gezien als de ideale kandidaat om samen met Leon Vlemmings het seizoen af te maken in De Kuip.
Na die periode zou hij technisch directeur moeten worden bij de Rotterdamse volksclub. Voorlopig vraagt Beenhakker om stilte. ‘’Over twee weken spelen we twee belangrijke interlands en tot die tijd wil ik niks meer horen over Feyenoord."
Dan Darley als 2e keeper, en Timmer die de ballen kan dragen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lijkt dat hij ook haast niet anders kan, zeker als Feyenoord zich wil richten op de iets langere termijn. Mulder kan volgend jaar goed gebracht worden denk ik zo.
whehehe lekker bijdehandquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde voor die grunnpino
Zul je zien dat Timmer dan nog keepers trainert gaat worden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan Darley als 2e keeper, en Timmer die de ballen kan dragen.
In het kader van non-nieuws.quote:AMSTERDAM - De supportersvereniging van Feyenoord wil weten waarom Albert Heijn in zijn verzamelalbum met voetbalplaatjes een insect heeft afgebeeld op de pagina van hun favoriete club. Het diertje lijkt sterk op een kakkerlak, een met name bij Ajaxaanhangers populaire scheldnaam voor Feyenoordfans.
Klanten van Albert Heijn kunnen in het album de voetbalplaatjes plakken die de supermarktketen momenteel uitdeelt. Iedere club heeft een eigen pagina, die is opgemaakt als een jongenskamer waarin attributen liggen die refereren aan de club of de regio. Zo is bij Heerenveen een Friese koek te zien, en ligt bij Sparta een speelgoedzwaard - een verwijzing naar stadion Het Kasteel.
Op de pagina van Feyenoord is ondermeer een voetbal te zien, waar een klein plastic insect op zit. Joop Verschuuren van de supportersvereniging van de Rotterdamse club noemt dat 'wel heel frappant'. Volgens hem rijst op z'n minst "het vermoeden van de associatie met een kakkerlak."
"Als dat zo zou zijn, is het op zichzelf een goede grap. Maar ik vind het ook wel weer kwalijk. Wat heeft 't nou voor zin?" Verschuuren vermoedt een geintje van een Ajaxgezinde fotograaf.
Volgens woordvoerster Anoesjka Aspeslagh van Albert Heijn gaat het echter om een kever, al kan ze niet uitleggen waarom die op de foto staat. "Misschien komt de bal van buiten," oppert ze. Van een grap is volgens haar in ieder geval geen sprake. "Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het is jammer dat die suggestie wordt gewekt. Voor ons zijn alle clubs even belangrijk."
quote:Teruggekeerde Landzaat moet weer afhaken
27/01/2009 12:20
Denny Landzaat maakte maandag zijn rentree bij de beloften van Feyenoord. Na dertig minuten speelden echter weer de hamstrings op in het rechterbeen van de middenvelder.
De 32-jarige Amsterdammer speelde dit seizoen slechts één duel (3-1 verlies tegen Heracles Almelo) in de hoofdmacht van Feyenoord. Al meerdere keren leek een rentree nabij, maar moest Landzaat toch weer afhaken. De komende dagen moeten uitwijzen hoe ernstig deze terugslag is.
De 38-voudig international kende tot dit seizoen nauwelijks problemen met blessures. In zijn seizoenen bij MVV, Willem II, AZ en Wigan Athletic speelde Landzaat gemiddeld 32 competitieduels per jaargang.
Bron: VI
Nou daar hoeft Feyenoord ook niet meer op te hopen..quote:Heracles Almelo laat Klavan op huurbasis naar AZ gaan
27/01/2009 12:45
AZ en Ragnar Klavan waren het al eens over een contract ná dit seizoen. Heracles Almelo stemde uiteindelijk na 'lang onderhandelen' in met een directe overstap.
De 23-jarige Klavan was begin januari al tot een akkoord gekomen met AZ, dat de Estse international komende zomer transfervrij zou inlijven. Heracles Almelo kreeg daarna het Alkmaarse verzoek de overgang een half jaar te vervroegen.
'Marcel Brands heeft namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was', aldus algemeen directeur Nico Jan Hoogma op de website van Heracles. 'We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen.'
Heracles gaat niet direct op zoek naar een vervanger. 'We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep', aldus Hoogma. 'Daarbij zijn we natuurlijk heel blij dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking.'
Bij zijn entree in Almelo in juli 2005 zag Klavan Heracles als een mooie opstap. De 52-voudig Ests international heeft in vier jaar 95 competitiewedstrijden voor de Tukkers gespeeld. Zijn contract in Almelo liep tot medio 2009.
Bron : VI
LOSERquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg ik net een brief van Feyenoord dat ik mijn seizoenkaart te veel aanbied op Skelper, en als ik dit nog vaker doe, mijn scc geblokkeerd gaat worden
Wat is dit voor triest beleid van Feyenoord en de KNVB
Het is toch mijn seizoenskaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sportweek van deze week neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry.
Sportweek, die komen elk jaar met de inkomens top 100.
Iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ging van Geel toen niet huilen omdat hij naast Landzaat grijpte. Toen begon ie ook over te extreme salariseisen, alhoewel Ajax die toen gewoon wou betalen.
Veel geld voor zo'n stuk brandhout...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Merkie het volgende:
Wtf, ¤1,6 miljoen per jaar? Ongelofelijk.
Kan je niet de hele lijst inscannen voor onsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry.
Sportweek, die komen elk jaar met de inkomens top 100.
Tyfus Boszquote:Gio - 2.1 miljoen
Landzaat - 1.6 miljoen
Makaay - 1.6 miljoen
de Cler - 1.3 miljoen
Hofland - 1.2 miljoen
Lucius - 810.000 euro
Timmer - 780.000 euro
de Guzman - 720.000 euro
Bruins - 450.000 euro
Buijs - 420.000 euro
Blij dat we uiteindelijk geen geld aan die prutser besteed hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ging van Geel toen niet huilen omdat hij naast Landzaat grijpte. Toen begon ie ook over te extreme salariseisen, alhoewel Ajax die toen gewoon wou betalen.
Jezus, wat een geld. Dacht dat de lat wel rond het miljoen lag, valt flink tegen.quote:
Kunnen we ook eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik dacht dat sinds het vertrek van Alex en Gomez alleen nog door Ajax dit soort salarissen betaald werden in Nederland. Nooit gedacht dat Feyenoord dit jaar na jaar op zou kunnen brengen.
Volgens mij verdiende Luque het meeste (twee miljoen), maar spelers als Sneijder of Huntelaar hebben volgens mij altijd iets meer dan een miljoen gehad. Weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef JeroenV het volgende:
Makaay valt gezien zijn status toen hij hier kwam en in vergelijking met de rest 'nog wel mee'.
Maar Landzaat
Wat verdienen ze bij Ajax dan eigenlijk?
Wilde Ajax serieus Landzaat halen? Waarom koos Landzaat uiteindelijk (en gelukkig) voor Feyenoord dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ging van Geel toen niet huilen omdat hij naast Landzaat grijpte greep. Toen begon ie ook over te extreme salariseisen, alhoewel Ajax die toen gewoon wou betalen.
Geen idee, maar ik ben ook wel benieuwd naar het antwoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wilde Ajax serieus Landzaat halen? Waarom koos Landzaat uiteindelijk (en gelukkig) voor Feyenoord dan?
Ajax wilde idd Landzaat halen als opvolger van Davids. De reden dat het niet door ging was dat Ajax niet kon voldoen aan het hoge salaris dat Feyenoord hem bood.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wilde Ajax serieus Landzaat halen? Waarom koos Landzaat uiteindelijk (en gelukkig) voor Feyenoord dan?
Dat was een drogreden. Van Geel reageerde toen enorm jankerig. Waarom? Hij had een paar weken eerder contact gehad met Landzaat, maar Wigan wou toen niet meewerken aan een vertrek. Landzaat beloofde dat hij contact zou zoeken als hij weg mocht. Een paar dagen voor de deadline wou Wigan hem toch kwijt. Bosz en zijn netwerk (quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax wilde idd Landzaat halen als opvolger van Davids. De reden dat het niet door ging was dat Ajax niet kon voldoen aan het hoge salaris dat Feyenoord hem bood.
Van Geel heeft dat zelf toen eens gemeld in een studio voetbal uitzending.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef patje_ het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze foto van Timmer en Hofland bij de skihut al geplaats is.
Waarom? Vind dit vrij normale salarissen voor de spelers die hier genoemd worden. Zelfs voor Landzaat, die uit Engeland kwam.quote:
Voor het eerst dat Timmer iets klemvast heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef patje_ het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze foto van Timmer en Hofland bij de skihut al geplaats is.
De bedoeling was toch saneren?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom? Vind dit vrij normale salarissen voor de spelers die hier genoemd worden. Zelfs voor Landzaat, die uit Engeland kwam.
Clubs moeten gewoon betalen als het spelers binnen wil halen, zo ook Feijenoord.
Gyan heeft trouwens onderdak gevonden bij Wrexham FC. Tijd voor een reisje richting Engeland.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor het eerst dat Timmer iets klemvast heeft
Misschien wel, maar volgens mij zijn die gasten de best betaalde voetballers van Nederland. Daartegenover staat dat Feyenoord nog bijna 20 miljoen schuld open heeft staan. Niet heel verstandig dus, zou je kunnen zeggen. Dit ligt dan trouwens niet aan Bosz, die had niks te maken met de financiën en kreeg gewoon een budget, maar aan de financieel directeur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom? Vind dit vrij normale salarissen voor de spelers die hier genoemd worden. Zelfs voor Landzaat, die uit Engeland kwam.
Clubs moeten gewoon betalen als het spelers binnen wil halen, zo ook Feijenoord.
En daarna het geld weer uitgeven aan te hoge salarissen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Saneren door het overschot aan selectiespelers eruit te gooien, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |