bij Willem 2 thuis pak je de punten wel. Oh neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuis
Je lieveling Slory.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie scoorde?
Naar onderen kijkend, is elk punt meegenomen momenteel.quote:
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo leeg doel ?
Je haat voor willem II is wel treurig![]()
Ontwijk het nou nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Beargumenteer dan waarom het treurig is?
Hij ging er niet beter van voetballenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef buddyb het volgende:
mij viel op dat de cler wat kilo's is aangekomen.
Ik heb al wat langer wat tegen ze hoor. Niet iets van vandaag. Vervelende aanhang, vervelende spelers en een vervelende coach. Maakt het voor mij een grafclub. Sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?
Die gasten komen toch ook gewoon om leuk te voetballen, maken ze 0-1. is het een tyfus club
Alsof er beter isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
Ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen, als ze een keer scoren in de extra tijd is dat ene puntje toch mooi meegenomen.quote:
Vlemminx is iemand anders hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
huhquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lag inderdaad echt aan Verbeek.²
Wij zijn het helemaal eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.
Niets niet dus.
Ik zou als jong trainer die nog echt moet doorbreken niet naar Feyenoord willen op het moment.
Vlemmings, whats in a name. Met een bussie vol met Polen naar Nijmegen is denk ik ook wel gezelligquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlemminx is iemand anders hoor.
[..]
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.Ik zou Fer en Slory eens wat meer krediet geven.
True.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef fuckbuddy het volgende:
F'noord heeft hetzelfde probleem als az vorig jaar.
Puur de negatieve spriraal dan, niet het bestuur en never de trainer ;-)
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat heb jij met Feyenoord? Niks. Heb je hier dus ook niks te zoeken.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een onzin dat "joden" in het 020 moeten blijven en ik in het az.
Onzin. Ik loop ook te "trollen" als Suarez weer eens duikt..
Dan schreeuwd een cyberia ook niet dan ik op moet kankeren.
Hij kan denken dat ik "maar wat lul" maar doe ff normaal verder Hofplein.
Ik kreeg ook de emmer met stront vorig seizoen, das voetbal!
Wat jij wilquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren, vuile hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |