Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuisquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
Been kun je ook wel vergeten als Feyenoord in degradatiegevaar komt. Die heeft ondanks z'n Feyenoordhart echt geen zin in eerste divisie en zal een clausule in zijn contract laten opnemen. Heb het lange tijd voor onmogelijk gehouden, maar het begint echt een reëel gevaar te worden. Thuiswedstrijden tegen dit soort ploegen verliezen... waar pak je dan nog wél punten?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is toch ziek![]()
Heb toch alle resterende wedstrijden verkocht, ze laten de fans ook in de steek
bij Willem 2 thuis pak je de punten wel. Oh neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuis
Je lieveling Slory.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie scoorde?
Naar onderen kijkend, is elk punt meegenomen momenteel.quote:
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo leeg doel ?
Je haat voor willem II is wel treurig![]()
Ontwijk het nou nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Beargumenteer dan waarom het treurig is?
Hij ging er niet beter van voetballenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef buddyb het volgende:
mij viel op dat de cler wat kilo's is aangekomen.
Ik heb al wat langer wat tegen ze hoor. Niet iets van vandaag. Vervelende aanhang, vervelende spelers en een vervelende coach. Maakt het voor mij een grafclub. Sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?
Die gasten komen toch ook gewoon om leuk te voetballen, maken ze 0-1. is het een tyfus club
Alsof er beter isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
Ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen, als ze een keer scoren in de extra tijd is dat ene puntje toch mooi meegenomen.quote:
Vlemminx is iemand anders hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
huhquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lag inderdaad echt aan Verbeek.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |