Leer Nederlands en ga weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Mag ik even lachen. Kijk is na de selectie en hoe oud ze zijn
Moeten ze maar beter spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoi degradatievoetbal.
Waarom wordt weer eens onze goal onterecht afgekeurd?
Nu al ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:
Tijd om Timmer weg te doen.
Inderdaad, je wordt er zo moe van. Feyenoord mist 1000 kansen, de tegenstander heeft er aan één genoeg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is gewoon tijd dat er eens een keer een kans wordt afgemaakt.. hoe kunnen die ballen van Fer en Van Bronckhorst nou weer niet raak zijn. En dit is zooooo structureel. 1 corner van die grafclub en het is alweer 0-1.
Mij zou het niet meer verbazen, jou welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:
Nacompetitie is nu gewoon een serieus gevaar.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mij zou het niet meer verbazen, jou wel?
Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuisquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
Been kun je ook wel vergeten als Feyenoord in degradatiegevaar komt. Die heeft ondanks z'n Feyenoordhart echt geen zin in eerste divisie en zal een clausule in zijn contract laten opnemen. Heb het lange tijd voor onmogelijk gehouden, maar het begint echt een reëel gevaar te worden. Thuiswedstrijden tegen dit soort ploegen verliezen... waar pak je dan nog wél punten?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is toch ziek![]()
Heb toch alle resterende wedstrijden verkocht, ze laten de fans ook in de steek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |