En ik maar denken dat een of andere Johan de Verlosser was.quote:Mario Been, de verlosser!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
Been gaat ook Lorenzo Davids meenemen denk ik, zoiets had hij volgens mij al eens gezegd.
Doe maar niet. In de VI heeft hij ooit ook al zulke rare uitspraken gedaan volgens mij.quote:Lorenzo Davids hoopt dat ajax kampioen wordt
--------------------------------------------------------------------------------
8 april 2007
Lorenzo Davids kwam zaterdagavond na afloop van de wedstrijd NEC - PSV (2-1) met misschien wel de grootste grijns de catacomben van het Goffert Stadion in. Met NEC had de middenvelder de concurrent van ajax in de strijd om de titel een gevoelige tik toegebracht. "Ik hoop dat ajax kampioen wordt", aldus de in amsterdam geboren oud-Feyenoorder.
Davids, geboren in amsterdam, heeft met zijn neef edgar een goed contact. "Ik weet zeker dat edgar zo belt en dan praten we even bij. Het is nu aan hem om het af te maken de komende weken."
Welcome to the new worldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een of andere Johan de Verlosser was.
Hopelijk wordt Mario onze verlosser volgend seizoen. We kunnen wel weer een opsteker gebruikenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef vosss het volgende:
Ik begreep dat overigens pas geleden waarom ze hem zo noemen.
Hij heeft net als de "echte" () verlosser de initialen JC
![]()
Dat was me nooit opgevallen
Die ene assistent die zelfs FC Eindhoven niet aan de praat kon krijgen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
Moet die ene assistent nou het seizoen afmaken?
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Mario onze verlosser volgend seizoen. We kunnen wel weer een opsteker gebruiken
Dat zegt hij toch niet? Met Been staat er in ieder geval weer iemand voor de groep die weet hoe vedettes en spelers gemanaged moeten worden. Een echte 'people manager'. Dat kan deze selectie wel gebruiken. Het kan er dus alleen maar op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?
Met een verbeterde verdediging sluit ik het niet uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met een verbeterde verdediging sluit ik het niet uit.
Dachten we vorig seizoen ook, en het seizoen daarvoor ook. En ja, zelfs het seizoen daarvoor...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet? Met Been staat er in ieder geval weer iemand voor de groep die weet hoe vedettes en spelers gemanaged moeten worden. Een echte 'people manager'. Dat kan deze selectie wel gebruiken. Het kan er dus alleen maar op vooruit gaan.
Voorlopig wel, maar ik denk dat men toch Beenhakker zal willen aanstellen als interim nadat Been gecontracteerd is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
Moet die ene assistent nou het seizoen afmaken?
Pessimist.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar durf wel te vermelden onder de categorie 'hoogst onwaarschijnlijk'.
Kampioen worden gaat ver, dat worden wij al.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar durf wel te vermelden onder de categorie 'hoogst onwaarschijnlijk'.
Beenhakker of Hiddink.Hiddink is niet realistisch denk ik.quote:
Nou echt niet, ik heb fatsoen om stil te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Merkie het volgende:
Je zou er zo tussen passen.
Mag ik even lachen. Kijk is na de selectie en hoe oud ze zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kampioen worden gaat ver, dat worden wij al.![]()
Maar ik sluit niet uit dat Been het volgend jaar op de rails krijgt en jullie gewoon netjes in de top 5 en wellicht in de top 3.
Leer Nederlands en ga weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Mag ik even lachen. Kijk is na de selectie en hoe oud ze zijn
Moeten ze maar beter spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoi degradatievoetbal.
Waarom wordt weer eens onze goal onterecht afgekeurd?
Nu al ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:
Tijd om Timmer weg te doen.
Inderdaad, je wordt er zo moe van. Feyenoord mist 1000 kansen, de tegenstander heeft er aan één genoeg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is gewoon tijd dat er eens een keer een kans wordt afgemaakt.. hoe kunnen die ballen van Fer en Van Bronckhorst nou weer niet raak zijn. En dit is zooooo structureel. 1 corner van die grafclub en het is alweer 0-1.
Mij zou het niet meer verbazen, jou welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:
Nacompetitie is nu gewoon een serieus gevaar.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mij zou het niet meer verbazen, jou wel?
Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuisquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
Been kun je ook wel vergeten als Feyenoord in degradatiegevaar komt. Die heeft ondanks z'n Feyenoordhart echt geen zin in eerste divisie en zal een clausule in zijn contract laten opnemen. Heb het lange tijd voor onmogelijk gehouden, maar het begint echt een reëel gevaar te worden. Thuiswedstrijden tegen dit soort ploegen verliezen... waar pak je dan nog wél punten?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is toch ziek![]()
Heb toch alle resterende wedstrijden verkocht, ze laten de fans ook in de steek
bij Willem 2 thuis pak je de punten wel. Oh neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet bij az uit en ajax uit en nec uit en psv thuis
Je lieveling Slory.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie scoorde?
Naar onderen kijkend, is elk punt meegenomen momenteel.quote:
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo leeg doel ?
Je haat voor willem II is wel treurig![]()
Ontwijk het nou nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga jij nou niet bepalen wat er treurig is. Treurig is je tweede naam.
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Beargumenteer dan waarom het treurig is?
Hij ging er niet beter van voetballenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef buddyb het volgende:
mij viel op dat de cler wat kilo's is aangekomen.
Ik heb al wat langer wat tegen ze hoor. Niet iets van vandaag. Vervelende aanhang, vervelende spelers en een vervelende coach. Maakt het voor mij een grafclub. Sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat hebben ze fout gedaan in jou ogen dan ?
Die gasten komen toch ook gewoon om leuk te voetballen, maken ze 0-1. is het een tyfus club
Alsof er beter isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
Ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen, als ze een keer scoren in de extra tijd is dat ene puntje toch mooi meegenomen.quote:
Vlemminx is iemand anders hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Vlemminx het seizoen niet moet af maken.
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Juk het volgende:
Die gaat vrolijk verder qua opstelling waar Verbeek gebleven is en dat werkt al 7 maanden niet, WORDT EENS WAKKER!!
Bruins speelt drama op het moment, Wijnaldum komt geen man voorbij, El Ahmadi heb ik al maanden geen goede wedstrijd zien spelen. Mag hopen dat die kutte 4-2-3-1 ook een keer veranderd want daar hebben we de spelers niet voor.
huhquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lag inderdaad echt aan Verbeek.²
Wij zijn het helemaal eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.
Niets niet dus.
Ik zou als jong trainer die nog echt moet doorbreken niet naar Feyenoord willen op het moment.
Vlemmings, whats in a name. Met een bussie vol met Polen naar Nijmegen is denk ik ook wel gezelligquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlemminx is iemand anders hoor.
[..]
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.Ik zou Fer en Slory eens wat meer krediet geven.
True.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef fuckbuddy het volgende:
F'noord heeft hetzelfde probleem als az vorig jaar.
Puur de negatieve spriraal dan, niet het bestuur en never de trainer ;-)
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat heb jij met Feyenoord? Niks. Heb je hier dus ook niks te zoeken.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een onzin dat "joden" in het 020 moeten blijven en ik in het az.
Onzin. Ik loop ook te "trollen" als Suarez weer eens duikt..
Dan schreeuwd een cyberia ook niet dan ik op moet kankeren.
Hij kan denken dat ik "maar wat lul" maar doe ff normaal verder Hofplein.
Ik kreeg ook de emmer met stront vorig seizoen, das voetbal!
Wat jij wilquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren, vuile hypocriet.
Die had ik zelf ook ingekoptquote:
hopen tegen beter weten inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Hoe Feyenoord het onder Been zal doen weet niemand, dus een beetje een overbodige vraag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Griep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand een idee waar Hofland was today??
glazen klaarzetten in de skihut van Timmer....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
En een onterecht afgekeurd doelpunt, hoewel ik het me kan voorstellen dat het door het arbitrale duo in dit geval niet goed gezien wordt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
Zolang Lucius er maar niet staat!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
omdat je nooit je club in de steek laat.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
Inderdaad, wat een dramatisch stuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Bedankt voor je compliment!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
omdat je nooit je club in de steek laat.
Degradatie is inderdaad een drama. Voor de andere eerste divisieclubs. Je zal als fc Emmen zijnde toch tegen Feyenoord, Quick boys en Lienden moeten spelen om promotie/degradatie.quote:
Been = Feyenoordertquote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment!
[..]
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?
Hoe kan ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat de coach van NEC gewoon een Mario Been look a like is!quote:
schrijf een column eroverquote:Op zondag 25 januari 2009 00:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat de coach van NEC gewoon een Mario Been look a like is!
Dat laat ik aan jou over!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige pluspunten bij feyenoord momenteel:
- Biseswar
- Fer
- Tiendalli
- Wijnaldum
De rest is zwaar laxerend.²
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Juk het volgende:
[..]
En een onterecht afgekeurd doelpunt, hoewel ik het me kan voorstellen dat het door het arbitrale duo in dit geval niet goed gezien wordt...
Maar dit soort pech dingen gebeuren al het hele seizoen. Op ten duur begin je toch te twijfelen of het niet gewoon ontbrekende klasse is waardoor die ballen er elke keer niet ingaan.
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.
Zoals AZ en PSV? Viel nog wel mee toen, gek genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Die beschrijvingen van die spelers in dat stickerboek
Verder was het natuurlijk gewoon een baggerwedstrijd. Lucius weer dramatisch, net als Bruins. Tegen een fatsoenlijk team ga je er gewoon met 5-0 af zo...
Ja, dan kunnen ze het ineens wel idd... Zelfde als tegen ajax die seizoen... Was gewoon een prima wedstrijd!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals AZ en PSV? Viel nog wel mee toen, gek genoeg.
Ja die zijn door iemand met humor geschreven.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus ze staan op de plaats waar ze qua voetbalkwaliteiten thuis horen? Dat denk ik toch niet. Er zit mentaal echt iets fout.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Zelfs de 'veilige weg' gaat fout. Als je bijv. zo'n El Ahmadi ziet spelen.Echt ongeloofelijk hoeveel balverlies hij lijdt. Elke bal levert hij in. Vlemmings maakt dezelfde fouten als Verbeek. Ik hoop dat Tomasson snel fit is. Lijkt mij dat er dan met 2 spitsen gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.
Ja, dat is echt puur mentaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zelfs de 'veilige weg' gaat fout. Als je bijv. zo'n El Ahmadie ziet spelen.Echt ongeloofelijk hoeveel balverlies hij lijdt. Elke bal levert hij in. Vlemmings maakt dezelfde fouten als Verbeek. Ik hoop dat Tomasson snel fit is. Lijkt mij dat er dan met 2 spitsen gespeeld gaat worden.
Welke column?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.
Jammer dat je je zo laat kennen
We zullen het zien. Nu even genieten van de samenvatting op Ned 1.quote:
quote:found phone (taxi)
--------------------------------------------------------------------------------
Reply to: comm-1003661187@craigslist.org [?]
Date: 2009-01-22, 6:27PM EST
seems to be foreign
cant crack the code though, tough shit :-)
does Feyenoord ring a bell with anyone ?
please call,
well, send a reply
and we'll see what we can do ...
net ff die pagina bekekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef knars het volgende:
Was iemand hier de gewijzigde tekst in Wikipedia over Boem Boem Theo al opgevallen?
een Theo Lucius-bladquote:Lucius heeft zijn eigen fanclub. Die is enkele jaren geleden begonnen en heeft nu al honderden leden. De fanclub organiseert veel activiteiten: 3 keer per jaar komt er een Theo Lucius-blad uit, een tijdschrift waar Lucius zelf ook enige inbreng in heeft.
31 december?quote:Ook wordt er één keer per jaar een fandag gehouden.
quote:
geblesseerd geraakt bij het tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vond het een schande op zich dat Willem II zich solidair toonde met Feyenoord, iets meer passie en gedrevenheid was welkom geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder was het natuurlijk gewoon een baggerwedstrijd. Lucius weer dramatisch, net als Bruins. Tegen een fatsoenlijk team ga je er gewoon met 5-0 af zo...
Nee, 31 februariquote:
Nee, ze staan te hoog!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze staan op de plaats waar ze qua voetbalkwaliteiten thuis horen? Dat denk ik toch niet. Er zit mentaal echt iets fout.
Hoezo laat kennen? Ik ben geen NEC-fan. Misschien dat dat het probleem is?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.
Jammer dat je je zo laat kennen
Zie mijn onderschrift.quote:
Ik ben niet meer de enigequote:Op zondag 25 januari 2009 01:43 schreef Lastpost het volgende:
En gek genoeg is het laatste seizoen dat ik echt structureel leuk voetbal zag onder Gullit, dat is veelzeggend trouwens.
Dat wat jij wil gaat niet meer gebeuren hoor...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:19 schreef Fortitudo het volgende:
ik was fel tegen het ontslag van verbeek, maar gedurende de week draaide ik voorzichtig mijn mening bij. Nu is deze weer compleet terug geslagen. Ze hebben nog nooit zo slecht gespeeld als de afgelopen wedstrijden.
Blij zijn met een puntje tegen WillemII thuis in de kuip. Te bescshamend voor woorden.
Conclusie:
Timmer
Hofland
Lucius
De cler
Makaay
van Bronckhorst
Landzaat
Oprotten, desnoods met een hele flinke afschrijving, aan dit soort mensen heb je toch niks en hier kan het publiek zich ook niet mee identificeren.
Er moet geld worden ingezameld afkomstig van geldschieters en sponsoren.
Hiermee moeten er spelers worden gehaald van het type grindheim, toivonen, douglas, krul. Met dit soort spelers kweek je weer een hecht team waardoor het Legioen er ook weer achter gaat staan. De tijd begint echter wel te dringen, er zijn nog 6 dagen om te handelen.
True.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er inmiddels al nieuws uit Polen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |