Wij zijn het helemaal eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het lag net zoveel aan Verbeek als dat het eerder lag aan Koeman.
Niets niet dus.
Ik zou als jong trainer die nog echt moet doorbreken niet naar Feyenoord willen op het moment.
Vlemmings, whats in a name. Met een bussie vol met Polen naar Nijmegen is denk ik ook wel gezelligquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlemminx is iemand anders hoor.
[..]
True, maar Bruins vond ik wel redelijk vandaag.Ik zou Fer en Slory eens wat meer krediet geven.
True.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef fuckbuddy het volgende:
F'noord heeft hetzelfde probleem als az vorig jaar.
Puur de negatieve spriraal dan, niet het bestuur en never de trainer ;-)
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat heb jij met Feyenoord? Niks. Heb je hier dus ook niks te zoeken.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een onzin dat "joden" in het 020 moeten blijven en ik in het az.
Onzin. Ik loop ook te "trollen" als Suarez weer eens duikt..
Dan schreeuwd een cyberia ook niet dan ik op moet kankeren.
Hij kan denken dat ik "maar wat lul" maar doe ff normaal verder Hofplein.
Ik kreeg ook de emmer met stront vorig seizoen, das voetbal!
Wat jij wilquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste tijd vaak genoeg in het Ajax topic zien reageren, vuile hypocriet.
Die had ik zelf ook ingekoptquote:
hopen tegen beter weten inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Hoe Feyenoord het onder Been zal doen weet niemand, dus een beetje een overbodige vraag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Griep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand een idee waar Hofland was today??
glazen klaarzetten in de skihut van Timmer....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand een idee waar Hofland was today??
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
En een onterecht afgekeurd doelpunt, hoewel ik het me kan voorstellen dat het door het arbitrale duo in dit geval niet goed gezien wordt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
Zolang Lucius er maar niet staat!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
omdat je nooit je club in de steek laat.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
Inderdaad, wat een dramatisch stuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Bedankt voor je compliment!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
omdat je nooit je club in de steek laat.
Degradatie is inderdaad een drama. Voor de andere eerste divisieclubs. Je zal als fc Emmen zijnde toch tegen Feyenoord, Quick boys en Lienden moeten spelen om promotie/degradatie.quote:
Been = Feyenoordertquote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment!
[..]
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |