En ik maar denken dat een of andere Johan de Verlosser was.quote:Mario Been, de verlosser!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
Been gaat ook Lorenzo Davids meenemen denk ik, zoiets had hij volgens mij al eens gezegd.
Doe maar niet. In de VI heeft hij ooit ook al zulke rare uitspraken gedaan volgens mij.quote:Lorenzo Davids hoopt dat ajax kampioen wordt
--------------------------------------------------------------------------------
8 april 2007
Lorenzo Davids kwam zaterdagavond na afloop van de wedstrijd NEC - PSV (2-1) met misschien wel de grootste grijns de catacomben van het Goffert Stadion in. Met NEC had de middenvelder de concurrent van ajax in de strijd om de titel een gevoelige tik toegebracht. "Ik hoop dat ajax kampioen wordt", aldus de in amsterdam geboren oud-Feyenoorder.
Davids, geboren in amsterdam, heeft met zijn neef edgar een goed contact. "Ik weet zeker dat edgar zo belt en dan praten we even bij. Het is nu aan hem om het af te maken de komende weken."
Welcome to the new worldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een of andere Johan de Verlosser was.
Hopelijk wordt Mario onze verlosser volgend seizoen. We kunnen wel weer een opsteker gebruikenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef vosss het volgende:
Ik begreep dat overigens pas geleden waarom ze hem zo noemen.
Hij heeft net als de "echte" () verlosser de initialen JC
![]()
Dat was me nooit opgevallen
Die ene assistent die zelfs FC Eindhoven niet aan de praat kon krijgen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
Moet die ene assistent nou het seizoen afmaken?
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Mario onze verlosser volgend seizoen. We kunnen wel weer een opsteker gebruiken
Dat zegt hij toch niet? Met Been staat er in ieder geval weer iemand voor de groep die weet hoe vedettes en spelers gemanaged moeten worden. Een echte 'people manager'. Dat kan deze selectie wel gebruiken. Het kan er dus alleen maar op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?
Met een verbeterde verdediging sluit ik het niet uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Mario even alles op de rit zet en we volgend seizoen kampioen worden, hè?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met een verbeterde verdediging sluit ik het niet uit.
Dachten we vorig seizoen ook, en het seizoen daarvoor ook. En ja, zelfs het seizoen daarvoor...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet? Met Been staat er in ieder geval weer iemand voor de groep die weet hoe vedettes en spelers gemanaged moeten worden. Een echte 'people manager'. Dat kan deze selectie wel gebruiken. Het kan er dus alleen maar op vooruit gaan.
Voorlopig wel, maar ik denk dat men toch Beenhakker zal willen aanstellen als interim nadat Been gecontracteerd is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef Radegast het volgende:
Moet die ene assistent nou het seizoen afmaken?
Pessimist.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar durf wel te vermelden onder de categorie 'hoogst onwaarschijnlijk'.
Kampioen worden gaat ver, dat worden wij al.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar durf wel te vermelden onder de categorie 'hoogst onwaarschijnlijk'.
Beenhakker of Hiddink.Hiddink is niet realistisch denk ik.quote:
Nou echt niet, ik heb fatsoen om stil te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Merkie het volgende:
Je zou er zo tussen passen.
Mag ik even lachen. Kijk is na de selectie en hoe oud ze zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kampioen worden gaat ver, dat worden wij al.![]()
Maar ik sluit niet uit dat Been het volgend jaar op de rails krijgt en jullie gewoon netjes in de top 5 en wellicht in de top 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |