Zeker, ja. Helft van de tijd ook lopen ouwehoeren i.p.v. kijken naar dit stelletje klootviolen.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Het was echt te slecht voor woorden wat ik gisteren bij jullie zag zeg.
Dacht al zoietsquote:Op zondag 25 januari 2009 03:26 schreef Ruud het volgende:
![]()
[..]
geblesseerd geraakt bij het tandenpoetsen?
Verklaar je nader.quote:
Ik snap het echt niet, hoe kan de club Feyenoord zoveel vertrouwen hebben in zoveel spelers die zo opzichtig falen. Timmer, Lucius, Van Bronckhorst, allemaal presteren ze zwaar onder maat, en alsnog krijgen ze het voor elkaar een trainer weg te krijgen die juist goed zou zijn voor de wederopstanding van Feyenoord.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, ja. Helft van de tijd ook lopen ouwehoeren i.p.v. kijken naar dit stelletje klootviolen.
En na afloop nog mensen die blij waren en zeiden dat het wel goed kwam. Die maar even de waarheid gezegd. Het komt niet goed. We gaan eerder richting degradatiestreep dan riching Europees voetbal.
Ja, in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 11:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofland had griep lees ik net ergens
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Griep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die spelers worden gewoon allemaal overschat, ze hebben het telkens over 'de jongens met ervaring' bla bla bla...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, hoe kan de club Feyenoord zoveel vertrouwen hebben in zoveel spelers die zo opzichtig falen. Timmer, Lucius, Van Bronckhorst, allemaal presteren ze zwaar onder maat, en alsnog krijgen ze het voor elkaar een trainer weg te krijgen die juist goed zou zijn voor de wederopstanding van Feyenoord.
SCC wordt automatisch verlengd, tenzij je aangeeft het niet te willen verlengen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer worden de brieven voor het verlengen van je seizoenskaart verstuurd?
Ho ho, niet te vroeg juichen he, Vincken heeft nog een paar maanden.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe gaan we trouwens dat kratje bier afhandelen?
Daar mogen jullie zeker op hopen, zou een aanwinst zijn. In Nijmegen zien we hem natuurlijk liever niet vertrekken.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:22 schreef FrankyMcG het volgende:
heb de hoop dat Mario El-Akchaoui meeneemt naar Rotterdam!
Geen idee, maar TImmer ging uiteraard niet vrij uitquote:Op zondag 25 januari 2009 13:32 schreef Sloggi het volgende:
Timmer haalde weer zijn gebruikelijke niveau dus? Is de 0-1 ergens te vinden?
Helemaal mee eens, kom op nou, spelers als Makaay, v. Bronckhorst, De Cler, etc, dat zijn allemaal spelers die gewoon makkelijk bij de top 3 van Nederland thuis horen. Spelers (Wijnaldum af en toe en Biseswar buiten beschouwing gelaten) durven niet op doel te schieten, zelfs MAKAAY schiet amper, ook al heeft hij de bal.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.
Ik vond het meer de fout van El Ahmadi die voor zijn speler had moeten staan...quote:Op zondag 25 januari 2009 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar TImmer ging uiteraard niet vrij uit
"Ja jij ja! Met je paardemuil!"quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Jorwol het volgende:
Lucius is gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |