Die had ik zelf ook ingekoptquote:
hopen tegen beter weten inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Hoe Feyenoord het onder Been zal doen weet niemand, dus een beetje een overbodige vraag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die had ik zelf ook ingekopt.
Vraag is meer, hoe denken de supporters dat Been het wel beter gaat doen?
Griep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand een idee waar Hofland was today??
glazen klaarzetten in de skihut van Timmer....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
En een onterecht afgekeurd doelpunt, hoewel ik het me kan voorstellen dat het door het arbitrale duo in dit geval niet goed gezien wordt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
Och, het was beter dan wat ze tegen Heerenveen lieten zien. Met wat meer geluk vliegen er een paar vroege kansen wel in en win je de pot, maar het gaat zo al een hele tijd en die spiraal moet doorbroken worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren en dat we nog wel in het linkerrijtje eindigen
*wacht ongeduldig op Tomasson en Landzaat en .. ooit .. Vlaar .. en ook een beetje Greene want Lucius moet gewoon opdonderen naar de bank*
Zolang Lucius er maar niet staat!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eeuuhm, de beste optie voor de verdediging lijkt me Tiendalli - Bahía - Hofland - De Cler.
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
omdat je nooit je club in de steek laat.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Dat Been volgend seizoen in de eerste divisie coach wil zijn. Vreemde carrière move!
Inderdaad, wat een dramatisch stuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Bedankt voor je compliment!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n slecht stuk gelezen als jouw column.
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
omdat je nooit je club in de steek laat.
Degradatie is inderdaad een drama. Voor de andere eerste divisieclubs. Je zal als fc Emmen zijnde toch tegen Feyenoord, Quick boys en Lienden moeten spelen om promotie/degradatie.quote:
Been = Feyenoordertquote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment!
[..]
Hoezo? Hij is toch coach van NEC?
Hoe kan ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat de coach van NEC gewoon een Mario Been look a like is!quote:
schrijf een column eroverquote:Op zondag 25 januari 2009 00:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat de coach van NEC gewoon een Mario Been look a like is!
Dat laat ik aan jou over!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige pluspunten bij feyenoord momenteel:
- Biseswar
- Fer
- Tiendalli
- Wijnaldum
De rest is zwaar laxerend.²
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Juk het volgende:
[..]
En een onterecht afgekeurd doelpunt, hoewel ik het me kan voorstellen dat het door het arbitrale duo in dit geval niet goed gezien wordt...
Maar dit soort pech dingen gebeuren al het hele seizoen. Op ten duur begin je toch te twijfelen of het niet gewoon ontbrekende klasse is waardoor die ballen er elke keer niet ingaan.
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.
Zoals AZ en PSV? Viel nog wel mee toen, gek genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Die beschrijvingen van die spelers in dat stickerboek
Verder was het natuurlijk gewoon een baggerwedstrijd. Lucius weer dramatisch, net als Bruins. Tegen een fatsoenlijk team ga je er gewoon met 5-0 af zo...
Ja, dan kunnen ze het ineens wel idd... Zelfde als tegen ajax die seizoen... Was gewoon een prima wedstrijd!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zoals AZ en PSV? Viel nog wel mee toen, gek genoeg.
Ja die zijn door iemand met humor geschreven.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus ze staan op de plaats waar ze qua voetbalkwaliteiten thuis horen? Dat denk ik toch niet. Er zit mentaal echt iets fout.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Klasse ontbreekt inderdaad. Dit heeft niks meer met geluk of zelfvertrouwen te maken.
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Barca het volgende:
Zelfs de 'veilige weg' gaat fout. Als je bijv. zo'n El Ahmadi ziet spelen.Echt ongeloofelijk hoeveel balverlies hij lijdt. Elke bal levert hij in. Vlemmings maakt dezelfde fouten als Verbeek. Ik hoop dat Tomasson snel fit is. Lijkt mij dat er dan met 2 spitsen gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.
Ja, dat is echt puur mentaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zelfs de 'veilige weg' gaat fout. Als je bijv. zo'n El Ahmadie ziet spelen.Echt ongeloofelijk hoeveel balverlies hij lijdt. Elke bal levert hij in. Vlemmings maakt dezelfde fouten als Verbeek. Ik hoop dat Tomasson snel fit is. Lijkt mij dat er dan met 2 spitsen gespeeld gaat worden.
Welke column?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.
Jammer dat je je zo laat kennen
We zullen het zien. Nu even genieten van de samenvatting op Ned 1.quote:
quote:found phone (taxi)
--------------------------------------------------------------------------------
Reply to: comm-1003661187@craigslist.org [?]
Date: 2009-01-22, 6:27PM EST
seems to be foreign
cant crack the code though, tough shit :-)
does Feyenoord ring a bell with anyone ?
please call,
well, send a reply
and we'll see what we can do ...
net ff die pagina bekekenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef knars het volgende:
Was iemand hier de gewijzigde tekst in Wikipedia over Boem Boem Theo al opgevallen?
een Theo Lucius-bladquote:Lucius heeft zijn eigen fanclub. Die is enkele jaren geleden begonnen en heeft nu al honderden leden. De fanclub organiseert veel activiteiten: 3 keer per jaar komt er een Theo Lucius-blad uit, een tijdschrift waar Lucius zelf ook enige inbreng in heeft.
31 december?quote:Ook wordt er één keer per jaar een fandag gehouden.
quote:
geblesseerd geraakt bij het tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vond het een schande op zich dat Willem II zich solidair toonde met Feyenoord, iets meer passie en gedrevenheid was welkom geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder was het natuurlijk gewoon een baggerwedstrijd. Lucius weer dramatisch, net als Bruins. Tegen een fatsoenlijk team ga je er gewoon met 5-0 af zo...
Nee, 31 februariquote:
Nee, ze staan te hoog!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze staan op de plaats waar ze qua voetbalkwaliteiten thuis horen? Dat denk ik toch niet. Er zit mentaal echt iets fout.
Hoezo laat kennen? Ik ben geen NEC-fan. Misschien dat dat het probleem is?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat jij dit een column durft te noemen. Ik ben een NEC fan en vind dit een van de slechtste columns ooit gelezen.
Jammer dat je je zo laat kennen
Zie mijn onderschrift.quote:
Ik ben niet meer de enigequote:Op zondag 25 januari 2009 01:43 schreef Lastpost het volgende:
En gek genoeg is het laatste seizoen dat ik echt structureel leuk voetbal zag onder Gullit, dat is veelzeggend trouwens.
Dat wat jij wil gaat niet meer gebeuren hoor...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:19 schreef Fortitudo het volgende:
ik was fel tegen het ontslag van verbeek, maar gedurende de week draaide ik voorzichtig mijn mening bij. Nu is deze weer compleet terug geslagen. Ze hebben nog nooit zo slecht gespeeld als de afgelopen wedstrijden.
Blij zijn met een puntje tegen WillemII thuis in de kuip. Te bescshamend voor woorden.
Conclusie:
Timmer
Hofland
Lucius
De cler
Makaay
van Bronckhorst
Landzaat
Oprotten, desnoods met een hele flinke afschrijving, aan dit soort mensen heb je toch niks en hier kan het publiek zich ook niet mee identificeren.
Er moet geld worden ingezameld afkomstig van geldschieters en sponsoren.
Hiermee moeten er spelers worden gehaald van het type grindheim, toivonen, douglas, krul. Met dit soort spelers kweek je weer een hecht team waardoor het Legioen er ook weer achter gaat staan. De tijd begint echter wel te dringen, er zijn nog 6 dagen om te handelen.
True.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er inmiddels al nieuws uit Polen?
Zeker, ja. Helft van de tijd ook lopen ouwehoeren i.p.v. kijken naar dit stelletje klootviolen.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Het was echt te slecht voor woorden wat ik gisteren bij jullie zag zeg.
Dacht al zoietsquote:Op zondag 25 januari 2009 03:26 schreef Ruud het volgende:
![]()
[..]
geblesseerd geraakt bij het tandenpoetsen?
Verklaar je nader.quote:
Ik snap het echt niet, hoe kan de club Feyenoord zoveel vertrouwen hebben in zoveel spelers die zo opzichtig falen. Timmer, Lucius, Van Bronckhorst, allemaal presteren ze zwaar onder maat, en alsnog krijgen ze het voor elkaar een trainer weg te krijgen die juist goed zou zijn voor de wederopstanding van Feyenoord.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, ja. Helft van de tijd ook lopen ouwehoeren i.p.v. kijken naar dit stelletje klootviolen.
En na afloop nog mensen die blij waren en zeiden dat het wel goed kwam. Die maar even de waarheid gezegd. Het komt niet goed. We gaan eerder richting degradatiestreep dan riching Europees voetbal.
Ja, in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 11:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofland had griep lees ik net ergens
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Griep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die spelers worden gewoon allemaal overschat, ze hebben het telkens over 'de jongens met ervaring' bla bla bla...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, hoe kan de club Feyenoord zoveel vertrouwen hebben in zoveel spelers die zo opzichtig falen. Timmer, Lucius, Van Bronckhorst, allemaal presteren ze zwaar onder maat, en alsnog krijgen ze het voor elkaar een trainer weg te krijgen die juist goed zou zijn voor de wederopstanding van Feyenoord.
SCC wordt automatisch verlengd, tenzij je aangeeft het niet te willen verlengen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer worden de brieven voor het verlengen van je seizoenskaart verstuurd?
Ho ho, niet te vroeg juichen he, Vincken heeft nog een paar maanden.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe gaan we trouwens dat kratje bier afhandelen?
Daar mogen jullie zeker op hopen, zou een aanwinst zijn. In Nijmegen zien we hem natuurlijk liever niet vertrekken.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:22 schreef FrankyMcG het volgende:
heb de hoop dat Mario El-Akchaoui meeneemt naar Rotterdam!
Geen idee, maar TImmer ging uiteraard niet vrij uitquote:Op zondag 25 januari 2009 13:32 schreef Sloggi het volgende:
Timmer haalde weer zijn gebruikelijke niveau dus? Is de 0-1 ergens te vinden?
Helemaal mee eens, kom op nou, spelers als Makaay, v. Bronckhorst, De Cler, etc, dat zijn allemaal spelers die gewoon makkelijk bij de top 3 van Nederland thuis horen. Spelers (Wijnaldum af en toe en Biseswar buiten beschouwing gelaten) durven niet op doel te schieten, zelfs MAKAAY schiet amper, ook al heeft hij de bal.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, er is echt een enorm gebrek aan zelfvertrouwen. Op het middenveld ook, de bal gaat zó vaak terug naar Timmer, terwijl je met iets meer leef een pass breed naar de andere flank kan geven. Maar de spelers zijn zo bang dat er iets fout gaat dat ze maar voor de veilige weg terug kiezen.
Ik vond het meer de fout van El Ahmadi die voor zijn speler had moeten staan...quote:Op zondag 25 januari 2009 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar TImmer ging uiteraard niet vrij uit
"Ja jij ja! Met je paardemuil!"quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef Jorwol het volgende:
Lucius is gewoon kut.
Dat vind heel nederland onbegrjipelijk, heeft te maken van het vieze beleid van die smerige club.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een club als Vitesse, dat vorig jaar nog bijna failliet was, nog spelers wil kopen terwijl Feyenoord geen cent te besteden heeft.
Bla bla bla blaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een club als Vitesse, dat vorig jaar nog bijna failliet was, nog spelers wil kopen terwijl Feyenoord geen cent te besteden heeft.
Het zit diep hequote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat vind heel nederland onbegrjipelijk, heeft te maken van het vieze beleid van die smerige club.
Nee, wij hadden de punten niet zo nodigquote:
Feyenoord kan zich net zo goed roeren op transfergebied, maar dan krijg je weer het probleem dat je in een andere categorie terecht komt bij de KNVB en je blijft draaien op leningen en achterstallige schulden.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij maakte El Ahmadi ruimte, voor de 'uitkomende' Timmer..quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vond het meer de fout van El Ahmadi die voor zijn speler had moeten staan...
Volgens mij kwam Janse gewoon van achter El Ahmadi, die hem teveel ruimte liet. Overigens zie je dat soort fouten, waarbij Feyenoorders gewoon worden afgetroefd voor de goal, veel te veel, daar laat je als club gewoon de punten liggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef iank het volgende:
[..]
Volgens mij maakte El Ahmadi ruimte, voor de 'uitkomende' Timmer..
Inderdaad, goede zaken gedaan dit weekendquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Fetai het volgende:
Een punt uitgelopen op Volendam, de Graafschap en Roda JC!
Ondanks dat het te triest voor woorden is...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, goede zaken gedaan dit weekend.
Inderdaad triest, maar....................... ze waren er wel, en dat kan je van jou niet zeggen!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat veel kansloze mensen zonder inhoud zitten er in de kuip zeg![]()
En groot gelijk hebbie!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb al wat langer wat tegen ze hoor. Niet iets van vandaag. Vervelende aanhang, vervelende spelers en een vervelende coach. Maakt het voor mij een grafclub. Sorry.
Niet dat ik de spelers wil verdedigen maar die opsomming slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef iank het volgende:
[..]
Die spelers worden gewoon allemaal overschat, ze hebben het telkens over 'de jongens met ervaring' bla bla bla...
- Lucius, is alleen reserve geweest bij PSV
- Timmer, heeft alleen bij AZ gespeeld in de tijd dat het nog geen topclub was
- Hofland, is aanvoerder geweest bij een degradatiekanidaat in Duitsland
Oh oh oh wat een ervaren spelers;)
Denk dat ze met de ervaren spelers eerder van bronkhorst/ makaay bedoelenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Juk het volgende:
[..]
Niet dat ik de spelers wil verdedigen maar die opsomming slaat helemaal nergens op.
Lucius heeft genoeg wedstrijden gespeeld bij PSV, onder andere een hele goede halve finale CL tegen AC Milan.
Timmer heeft een halve finale UEFA-cup gespeeld met AZ, hoezo toen nog geen topclub + 500 eredivisie wedstrijden.
Hofland heeft 2 kampioenschappen met PSV achter de naam.
Ervaring wil niet zeggen dat je bij een topclub in het buitenland gespeeld hebt. Misschien moet je het woord eens opzoeken in een woordenboek?
Maargoed, Pierre van Hooijdonk is ook heel ervaren maar dat wil niet zeggen dat hij een aanwinst is voor de club. Maar bovenstaande spelers niet ervaren noemen is gewoon dom.
Hij noemde die 3 spelers niet ervaren, dat is gewoon onzin.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Denk dat ze met de ervaren spelers eerder van bronkhorst/ makaay bedoelen
quote:Feyenoord legt contact met Don Leo
Bij Feyenoord willen ze nog wel eens wat anders zeggen dan wat ze werkelijk bedoelen.
Daar heeft met name de president-commissaris, de heer Van Well, een handje van. Zo wordt er af en toe gecommuniceerd, dat het goed zou zijn als de huidige interim-hoofdcoach Leon Vlemmings het seizoen afmaakt. De jongens voelen zich op de training lekker onder hem, Leon is bovendien een correcte man én het is een goedkope oplossing.
De werkelijkheid ligt volledig anders. Nadat de leiding van PSV een paar maanden geleden al eens aanklopte bij Leo Beenhakker om Huub Stevens een handje te helpen, heeft in de afgelopen dagen de top van Feyenoord zich bij de bondscoach van Polen gemeld.
Beide partijen zijn van goede wil en er leeft de intentie om op zo kort mogelijke termijn tot zaken te komen. Het Feyenoord van nu heeft Leo Beenhakker namelijk hard nodig en wel onmiddellijk.
Beenhakker krijgt twee opdrachten; hij moet Feyenoord voor degradatie behoeden en hij moet de weg enigszins plaveien voor de komst, komende zomer, van Mario Been. In feite ligt er voor Beenhakker de tijdelijke dubbelfunctie van technisch directeur/trainer-coach.
Omdat deze kwestie bij de huidige werkgever van Beenhakker nogal gevoelig ligt, gaan de betrokkenen het contact tussen Beenhakker en Feyenoord de komende dagen ontkennen.
Het is maar dat we het weten; deze keer zijn het leugentjes om bestwil, maar het blijft jokken, uiteraard. De ervaring heeft tot nu toe geleerd dat de heer Van Well kan jokken of het gedrukt staat. Zijn eventuele ontkenningen zullen daarom aannemelijk klinken. Maar ook deze keer is het beter er niet in te trappen.
Feyenoord en Don Leo zijn in bespreking, weliswaar ondergronds, maar in volle vaart. Want voor Feyenoord dreigt óók onder Leon Vlemmings het surrealistische scenario van een regelrechte degradatie.
quote:
Misschien gewoon ff op de link klikken??quote:
quote:Gullit: "Been moet niet naar Feyenoord gaan"
Mario Been zou er verstandig aan doen om het aanbod om trainer van Feyenoord te worden, naast zich neer te leggen. Dat vindt althans Ruud Gullit, die in het verleden als trainer én speler onder contract stond bij de Rotterdamse club.
Volgens Gullit moet Been de 'positieve flow' waarin zijn carrière zich de laatste jaren bevindt, niet verbreken. "Bij Feyenoord is er de komende jaren niets te winnen", aldus Gullit in het programma Barend en Barend van zender Het Gesprek.
In hetzelfde programma ging Gullit ook in op zijn eigen situatie. De oud-international heeft er begrip voor dat niet alle clubs momenteel staan te trappelen om met hem in zee te gaan. "Ik ben een risico,omdat ik mijn laatste klussen als trainer niet tot een goed einde heb gebracht. Clubs die een trainer hebben ontslagen en op zoek zijn naar een vervanger hebben vooral behoefte aan rust", aldus de oud-trainer van Chelsea, Newcastle United, Feyenoord en Los Angeles Galaxy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |