quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef TheZapster het volgende:
Dan ga je toch gewoon naar 1 van je andere clubs
Daarom kan hij ook zo vaak niet, de thuiswedstrijden van Feyenoord vallen vaak op dezelfde dagen als de thuiswedstrijden van PSV, Anderlecht, PSG enz enz.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef TheZapster het volgende:
Dan ga je toch gewoon naar 1 van je andere clubs
Jorien is een supporter die alleen maar gaat als Feyenoord in de top 5 mee doet.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg ik net een brief van Feyenoord dat ik mijn seizoenkaart te veel aanbied op Skelper, en als ik dit nog vaker doe, mijn scc geblokkeerd gaat worden
Wat is dit voor triest beleid van Feyenoord en de KNVB
Het is toch mijn seizoenskaart?
Dan heeft hij zich waarschijnlijk voor het laatst in de Kuip vertoond onder het regime van Ruud Gullit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien is een supporter die alleen maar gaat als Feyenoord in de top 5 mee doet.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg ik net een brief van Feyenoord dat ik mijn seizoenkaart te veel aanbied op Skelper, en als ik dit nog vaker doe, mijn scc geblokkeerd gaat worden
Vorige jaar een paar wedstrijden onder Bert, en niet te vergeten de KNVB beker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich waarschijnlijk voor het laatst in de Kuip vertoond onder het regime van Ruud Gullit.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien, misschien moet jij je moeder even een mailtje laten sturen
ze hebben je door, ze willen je niet meer in de Kuip zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Als je een echte supporter bent, dan bezoek je 17 van de 17 wedstrijden, tenzij je verhindert bent door vakantie of andere belangrijke dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |