Honger is een groot woord, wel heb ik vrijwel alle zoete dingen geband (op wat zoetjes na voor in de koffie)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef appelsap het volgende:
LovelyLady, het is ook lastig hoor. Heb je geen honger met zo'n lijstje?
Ik wilde net gaan zeggen: goed dat je naar een diëtiste gaat! Maar nu zie ik dat het voor jou waarschijnlijk niet vergoed wordt. Dat is ook balen.
Ben je nu nog wel van plan om te gaan?
Hierdoor bijna de officiele inauguratie van Obama gemistquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan yoghurt nemen met appel of sinaasappel! * Isabeau snelt naar de keuken
Mja wij keken ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb jullie ook gemist, freecell!![]()
* Isabeau kijkt nu naar de inauguratie
idd, hij heeft de eed vast wel geoefendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel miljoenen zullen er voor de tv hebben gezeten?Het zullen wel zenuwen zijn geweest
Hoe ging je tentamen?quote:
Denk wel dat ik het gehaald heb. Geen idee wat voor cijfer ik zal hebben, maar ik denk wel voldoende.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen?
En Isa, nog geen 1000 calorieen? Dat lukt mij altijd tot mijn diner. Daarna zit ik er enorm over heen.
Niet vandaagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Was jij niet jarig geweest of bijna jarig? Dat was toch nu? Toch niet vandaag!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Isabeau het volgende:
maar ik mag je nog wel feliciteren hè, Levi!en
en
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Bij Liejannuh dacht ik dat ze de dag voor haar verjaardag jarig was en bij jou ben ik te laatPfff, gaat weer lekker. En ik wilde nog zeggen dat ik het heel jammer vond toen ik las dat je niet mee kon naar het huisje, want ik zie je altijd graag. Maar ja, als je het druk hebt houdt het op hoor
Straks op tv over die Nigeriaanse scamzaken. Zal ik m'n broer even inlichten dat dat op tv is?
Hij heeft nu nog meer loonbeslag omdat z'n lieftallige ex al meer dan een jaar de ziektekostenverzekering niet betaalt heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef freecell het volgende:
Dat dacht ik ook meteen toen ik het zag
Ik vond het ook een moeilijke beslissing om niet mee te gaan, want ik vind het altijd super gezellig met jullie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Bij Liejannuh dacht ik dat ze de dag voor haar verjaardag jarig was en bij jou ben ik te laatPfff, gaat weer lekker. En ik wilde nog zeggen dat ik het heel jammer vond toen ik las dat je niet mee kon naar het huisje, want ik zie je altijd graag. Maar ja, als je het druk hebt houdt het op hoor
Straks op tv over die Nigeriaanse scamzaken. Zal ik m'n broer even inlichten dat dat op tv is?
Heftig zeg! Lijkt me vreselijk om zo'n "erfenis" aan je ex over te houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog meer loonbeslag omdat z'n lieftallige ex al meer dan een jaar de ziektekostenverzekering niet betaalt heeft(bijna 3000 euro voor 2 personen moet hij even betalen) Ben benieuwd hoeveel meer onbetaalde rekeningen er nog in de kast zitten.
Ik moest gisteren bij mijn ouders nog aan je denken. Die hebben Ziggo tv oid op proef en daarbij krijgen ze een shitload aan tv-kanalen. Maar liefst 4 Bollywoodfilm kanalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, wat een gedoe met zijn ex zeg.
Hoe laat en waar moet ik kijken op tv zo? Ik heb nu Pimp My Ride opstaan, maar twijfel nog of ik er een Bollywood film in gooi.
Hij ging vanavond met haar praten, maar dat zal wel een scheldpartij en ruzie wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Levitation het volgende:
Heftig zeg! Lijkt me vreselijk om zo'n "erfenis" aan je ex over te houden.
* Levitation mompelt iets over dat het bij een nagenoeg niet bestaande economie al snel 1/3 is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat zo te zien alleen over die zakelijke fraude en niet over de romance scams, wat eigenlijk nog veel beschamender is voor het slachtoffer.
En het is 1/3e van de economie van Nigeria
Wie is Karin?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Anders kom je een dagje langs Levi!
Ik ga koken uit de boeken van Koken met Karin.
Aha! Ik wist wel dat je die boeken had gekregen, maar ik had nog nooit van die Karin gehoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Ik heb de boeken gekregen voor mijn verjaardag.
Net als het Handboek voor de moderne vrouw.
En een boek over de top 2000.
En vandaag is mijn ultra coole wekker waar ik mijn Ipod in kan zetten, bezorgd.
En laadt hij dan ook direct op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Lol handboek voor de moderne vrouw heb ik hier ook in de kast staan. Is een boek dat ik overgenomen heb van mijn oma en komt uit 1972. Lekkere seksistische rollenpatronen toen nog, waar mannen niet koken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Dit is de moderne versie van Aaf Brandt Corstius en Machteld van Gelder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol handboek voor de moderne vrouw heb ik hier ook in de kast staan. Is een boek dat ik overgenomen heb van mijn oma en komt uit 1972. Lekkere seksistische rollenpatronen toen nog, waar mannen niet koken.![]()
Je zit zonder werk thuis, dan heb je toch tijd genoeg om te sporten?quote:Ik merk trouwens dat ik het de laatste paar weken behoorlijk gehad heb met het lijnen. Niet dat ik nu ongezond eet of vreetbuien heb, maar ik heb gewoon geen zin meer om constant bij te houden wat ik eet. Resultaat is dat ik eigenlijk niet meer lijn, maar gewoon normale maaltijden eet. En ook 3x per week sporten laat ik verslonsen.
Komt waarschijnlijk ook omdat ik uit mijn ritme ben. Normaal ging ik na mijn werk direct langs de sportschool. Nu zit ik echter zonder werk thuis.
Ik zou ze gewoon het cijfer geven dat ze verdienen geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:01 schreef teigan het volgende:
Lekker Liejannuh, volgens mij is het best lekker wakker worden met muziek die je zelf kiest..
Bah, ik ben aan het nakijken, en dit wordt drama... En ergens ben ik laaiend op die kinderen, omdat ze weken riepen dat ze het allemaal wel wisten.... Nu nog bedenken hoe ik dit morgen eens even goed aan ga pakken... Ik denk dat ze de toets nog maar eens gaan maken met het boek erbij, zodat ze het niet weer vergeten.
heb je daar een linkje van? of iets anders?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
Zo, ik ga het 200 sit-ups programma volgen
http://www.twohundredsitups.com/test.html Daarquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je daar een linkje van? of iets anders?
ga ook de push-ups doen en wil ook graag sit-ups kunnen
Hier zijn ze damwanden aan het slaan ofzo, als voorbereiding op het plaatsen van een nieuwe waterleiding. Het hele gebouw trilt hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ze zijn op 20 meter van mijn bureau aan het heien.
Mijn monitor schud de hele tijd.![]()
Hierboven bij de bovenburen zo te horen welquote:
Gewoon gaan klagen. Eisen dat ze altijd hun schoenen uit doen en na 6 uur 's avonds mogen ze geen muziek meer maken of zingen enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hierboven bij de bovenburen zo te horen wel
Sinds we nieuwe bovenburen hebben hebben we echt véél meer geluid in huis
ik heb ooit onder een roemeens gezin gewoond, echt dat gun je niemandquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon gaan klagen. Eisen dat ze altijd hun schoenen uit doen en na 6 uur 's avonds mogen ze geen muziek meer maken of zingen enzo![]()
wij horen veel meer van onze nieuwe buren in de volgende portiek... Maar het is gelukkig nooit echt storend..quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hierboven bij de bovenburen zo te horen wel
Sinds we nieuwe bovenburen hebben hebben we echt véél meer geluid in huis
sterktequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
nog een half uur tot mijn hertentamen, wish me luck
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon gaan klagen. Eisen dat ze altijd hun schoenen uit doen en na 6 uur 's avonds mogen ze geen muziek meer maken of zingen enzo![]()
ik weet het niet. Ben zondag en maandag ziek geweest, gisteren moest ik van mijzelf weer aan het werk, en vandaag is mijn vrije dag, en moet ik dus weer even zien dat ik bijwerk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:58 schreef Isabeau het volgende:
teigan, klinkt niet prettig. Ben je zieker aan het worden of knap je juist weer wat op?
Misschien heeft iemand hier nog iets aan: http://www.acefitness.org/article.aspx?CMP=EMC-HET_0109&itemid=2556 Een artikel met 9 trainingstips die personal trainers voor zichzelf gebruiken. Zelf vond ik de 2-day-rule wel een goede: zorg dat er nooit meer dan 2 dagen tussen een training inzitten.
Maar ze moeten toch een geïsoleerde vloer hebben omdat ze in een flatje zitten? Als het echt heel irritant wordt zou ik daar toch eens achteraan... Al heb je dan wel kans dat de buren jullie niet zo aardig meer vinden...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, zij hebben geen geisoleerde vloer en wij welen dan nog, zij hebben hun muziek echt KEIHARD staan en dat horen we de hele dag (hiphop
) We horen ze eigenlijk nooit lopen oid. En dat doen ze vast wel eens
Dus onze onderburen moeten hun kop houden
Dankjewelquote:
Ik heb geen last van ze. Ik hoor ze wel vaak, maar heb geen last van ze. Beetje muziek op de achtergrond vind ik niet erg, ze maken geen herrie op idiote tijden, ze schreeuwen heel af en toe tegen elkaar, maar dat doen wij ook wel eens en soms timmeren ze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Maar ze moeten toch een geïsoleerde vloer hebben omdat ze in een flatje zitten? Als het echt heel irritant wordt zou ik daar toch eens achteraan... Al heb je dan wel kans dat de buren jullie niet zo aardig meer vinden...
Nou, ik heb last van het feit dat zij met hun telefoon en radio mijn babyfoon storen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef teigan het volgende:
Het leek alsof je er toch wat last van had, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.. Zolang je geen last hebt is er geen reden om te gaan klagen.
dank je!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
http://www.twohundredsitups.com/test.html Daar
Je kan ook een mini-boekje uitprinten met het hele schema, heb ik gedaan en daarin kruis ik het af
Je moet 3x per week en het is best te doen!
GL... hopelijk ging het goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
nog een half uur tot mijn hertentamen, wish me luck
Ik ben vanmiddag inderdaad geweest. Was wel even lekker, want ik had wat moeilijke keuzes te maken en een moeilijk gesprek in mijn hoofd voor te bereiden. Wanneer ik dan lang op zo'n cardio apparaat sta heb je prima de tijd om daar over na te denkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je vandaag al naar de sportschool geweest dyna?
Heeft dat dan toch met vocht vast houden te maken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook altijd een kilo zwaarder tijdens de menstruatie, schrik ik helemaal niet van, is altijd al zo geweest.
Checkquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:05 schreef Suzanna het volgende:
Een voordeeel van griep: je valt af zonder moeite te hoeven doen ...
ik heb gisteravond nog een telefoontje gepleegd om wat te regelen voor 2 van de 3 klassen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou, beterschap dan maar, teigan(en het lijkt me een heel raar gevoel te weten dat er mensen nu gaan juichen dat de scheikundelerares ziek is
)
Het nadeel van in het onderwijs werken, je pikt alles op wat er rondgaat... En dan kan ik er nog redelijk tegen, ik hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:06 schreef dyna18 het volgende:
Griep schijnt nu weer flink te heersen. Ik probeer maar zo min mogelijk mensen te ontmoeten.. misschien krijg ik het dan niet.
Goedzo! Lekker aan het werk zetten die luiquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef teigan het volgende:
ik heb gisteravond nog een telefoontje gepleegd om wat te regelen voor 2 van de 3 klassen...![]()
Die 2 klassen van dat hele slechte proefwerk.. Dus als dat lukt, dan is het toch niet helemaal een verloren uur...![]()
Ja inderdaad! Ik heb wel eens bij de UvA gegeten en dat is echt goed te doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:33 schreef Troel het volgende:
Sinds ik bij de uni zet eet ik een stuk beter qua lunch. Ik eet elke dag een schaaltje verse rauwkost en het liefst ook elke dag een verse fruitsalade. Ok, soms pak ik ook wel een snack, vandaag had ik bijvoorbeeld een broodje hamburger
Maar om de vitamines maak ik me geen zorgen, ik eet in ieder geval de aanbevolen hoeveelheid op een dag
Hier dan geen A maar U, maar het is echt erg goed (en niet duur!)quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik heb wel eens bij de UvA gegeten en dat is echt goed te doen.
Jammer dat ik op de HvA zit
Bij ons niet, althans, het komt regelmatig voor dat je met een docent/ professor aan een tafeltje zit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
Jammer genoeg voor de studenten moeten die zelf hun eten meebrengen, het is alleen voor medewerkers
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij ons niet, althans, het komt regelmatig voor dat je met een docent/ professor aan een tafeltje zit.
Hier (RU) is het eten ook prima voor elkaar en niet heel duur, zeker omdat ik er maar een dag per week eet.
Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind hier, ook RU, het eten vrij prijzig voor wat je krijgt
Refter avondeten valt nog mee, maar lunchprijzen zijn echt ziekelijk hoog
2,50???quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...
een belegd broodje voor 2,50 vind ik duur jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...
Misschien lunchen wij dan ergens anders, want ik heb echt niks te klagen qua beleg en zo. Na een broodje (meestal 2 euro) zit ik de hele dag gewoon goed vol verder, dus dan vind ik het wel oké. Maar ja, zoals ik al zei, ik ben er maar één dag per week, dus dan is het niet zo'n aanslag op je budget.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
een belegd broodje voor 2,50 vind ik duur ja
vooral als je nagaat wat er op zit
Ik zei ook: niet heel duur, hequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Troel het volgende:
Nouja, in vergelijking met een broodje wat je in de binnenstad haalt is 2.50 natuurlijk ook wel goedkoop, maar echt goedkoop vind ik het inderdaad niet
Hey, ik beweer dat ik beter ben, ok?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, virale infecties kunnen ook spierpijn geven.
Het vegetarische eten smaakte toch echt niet naar kipquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
eten in de Refter smaakt altijd naar kip
ook als het geen kip is..
ik eet daar echt alleen als het écht niet anders kan en ik anders mn avondeten kan vergeten..
vind het echt smerig..
Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
echt niemand die ik ken, en dat zijn heel veel mensen, eet met plezier in de Refter, dus misschien is jouw smaak niet helemaal ontwikkeld
en aan de toetjes kún je niet veel fout doen, want da's gewoon vla of yoghurtdat hoef je niet eens klaar te maken
nee, bah, refter-eten
En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
welke discussie?
ik zeg alleen dat ik 't niet te vreten vind.
Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnen
Ik vind dat je er voor minder dan 4 euro erg goed te eten hebt
Uhhh....niet echtquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.
Dat heb ik met mijn vakantiewerk, echt fijn is dat als je in zo'n omgeving zitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk trouwens dat een werkgever die gezond eten promoot echt helpt.
Bij de Rabobank kreeg je altijd gratis fruit en werd gezond eten gedeeltelijk door de werkgever betaald. Dat hielp echt om 2 stuks fruit per dag te eten en genoeg zuivel.
Nu ik daar weg ben is het meteen een stuk minder met die gezonde dingen.
ik geef liever wat meer uit voor wat meer smaakquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijn
Maar als jij andere adresjes in Nijmegen weet waar je voor minder dan 5 euro een hoofd en nagerecht hebt hoor ik het graag hoor
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uhhh....niet echt
Maar welkom in de dieetclub, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan?
Ahh altijd fijn zo'n bijdragequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:36 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik wil niet afvallen, en ik heb al helemaal geen plannen. Wilde wel even reageren op de compleet retarded stelling dat het eten van de Refter lekker is!
Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)quote:
Toen ik zocht op Refter en retard kwam ik automagisch op dit topic uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)
Maar goed misschien moeten jullie mijn berichtjes nog even teruglezen want ik heb nergens het woord lekker in mijn mond genomen
Ik zeg alleen dat mijn vegetarische maaltijd niet naar kip smaakt en dat het voor zo weinig geld erg goed te doen is
En nu ga ik opzoeken hoeveel kcal er in die vlaflip zaten
Aan het tweede zoekwoord te zien kwam je dus wel achter MoBlo aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Toen ik zocht op Refter en retard kwam ik automagisch op dit topic uit
Overigens lijkt Reftervoedsel me verre van dieettechnisch verantwoord?
Ze had me idd getipt dat er een klapjosti wat gepost had over de Refter jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan het tweede zoekwoord te zien kwam je dus wel achter MoBlo aan![]()
Sorry die was te makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 'schelden' met retard vind ik ook beetje not done, beide, over wie het ook gaat
smaken verschillen, dat kan![]()
maar je bedoelde het vast als een heel goed leuk lief grapje, Miss_Sdus het zij je vergeven
Nu weer lief doen allemaal, ok?
Ja doei.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
doe's geen ruzie maken over het eten van de Refter
da's het niet waard.. gerel om een Reftermaaltijd, ik zou het bijna uitprinten en er ophangen
Duidelijk?Ga je niet nog meer vriendjes naar dit topic toesturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
doe's geen ruzie maken over het eten van de Refter
da's het niet waard.. gerel om een Reftermaaltijd, ik zou het bijna uitprinten en er ophangen
Duidelijk?Sorry had jou inderdaad dan niet moeten uitschelden maar van diegene waar het vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 'schelden' met retard vind ik ook beetje not done, beide, over wie het ook gaat
smaken verschillen, dat kan![]()
maar je bedoelde het vast als een heel goed leuk lief grapje, Miss_Sdus het zij je vergeven
Nu weer lief doen allemaal, ok?
![]()
Dat omrekenen moet je inderdaad al helemaal niet gaan doen, als je het zo zegt klinkt het weer niet goedkoopquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Doe eens niet zo vaag, jullie?
(en ik ben zo'n tuthola die nog steeds euro's naar guldens omrekent en dan vind ik een kantinemaaltijd voor 11 gulden bèst duur)
Precies, positief denkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je omrekent klinkt alles duurdus in dat licht gezien slaat het nergens op
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het (voor deze keer) met miss_s eens. Het is alweer even geleden dat ik er warm heb gegeten, maar dat was helemaal niet verkeerd
. Misschien dat ik het dit semester wel ga doen, want thuis kom ik vaak pas na mijn vergadering aan eten toe en da's meestal na elven, soms twaalven
![]()
Hou je daarbij wel rekening met de gestegen salarissen en inflatie enzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Isabeau het volgende:
(en ik ben zo'n tuthola die nog steeds euro's naar guldens omrekent en dan vind ik een kantinemaaltijd voor 11 gulden bèst duur)
ik kan het niet gelovenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het (voor deze keer) met miss_s eens. Het is alweer even geleden dat ik er warm heb gegeten, maar dat was helemaal niet verkeerd
. Misschien dat ik het dit semester wel ga doen, want thuis kom ik vaak pas na mijn vergadering aan eten toe en da's meestal na elven, soms twaalven
![]()
Kun je dan niet gewoon beter een maaltijdsalade halen bij de AH ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het niet geloven
maargoed, zo zie je maar weer, smaken verschillen![]()
vorige keer dat ik er at, uit pure noodzaak, was er van de courgette in de ratatouille alleen nog het velletje over (de rest was weggekookt), de kip (of was het varkensvlees) zo taai dat een leeuw nog moeite zou hebben met kauwen en de aardappelen van een studiegenoot stortten in zodra je er naar keek
dat doe ik ook liever jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon beter een maaltijdsalade halen bij de AH ofzo?
Of zelf pasta salade ofzo maken en dat opeten?
Dat klinkt alsof jij er was op een tijdstip dat e.e.a. al veel te lang stond: kapotgekookt, taai, weggekookt. Dat heb ik nog niet meegemaakt, dan was ik echt niet blij geweest nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het niet geloven
maargoed, zo zie je maar weer, smaken verschillen![]()
vorige keer dat ik er at, uit pure noodzaak, was er van de courgette in de ratatouille alleen nog het velletje over (de rest was weggekookt), de kip (of was het varkensvlees) zo taai dat een leeuw nog moeite zou hebben met kauwen en de aardappelen van een studiegenoot stortten in zodra je er naar keek
Ik doe dat ook met peperquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Brighteyes:
[ afbeelding ]
Dit gebruik ik tegenwoordig als ik pepers snij. Ik zit toch altijd aan mijn gezicht te prutsen en dat spul bij je ogen is verschrikkelijk.
Sinds maandag ben ik bijna 3 kilo afgevallenBeetje sporten en veel eten
Ik deed het meestal al wel en zéker sinds ik borstvoeding geefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig dames!
En die tip van die handschoenen is briljant!Nooit aan gedacht, maar zo handig.
Ik durfde Sasha amper aan te raken net daarna.
Welkom hierquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef Mirjam het volgende:
ohja, ik als mod van lif weet niet eens waar ik moet zijn, ik zat in 'slank' tye posten, maar volgens mij moet ik hier wezen
ik moet drastisch gaan afvallen, sheis een dieet voor me aan het samenstellen, ik heb er zin in joh! [ afbeelding ]
Welkom en succesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef Mirjam het volgende:
ohja, ik als mod van lif weet niet eens waar ik moet zijn, ik zat in 'slank' tye posten, maar volgens mij moet ik hier wezen
ik moet drastisch gaan afvallen, sheis een dieet voor me aan het samenstellen, ik heb er zin in joh! [ afbeelding ]
mjasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom en succes Mirjam!
Is het vanwege je rug?
Wat een haarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik deed het meestal al wel en zéker sinds ik borstvoeding geef
Ik heb weer KRULLUH!
Niet dramatisch doen, elke radioloog meldt elke minieme vorm van slijtage, terwijl een andere radioloog me ooit vertelde dat het niet eens bestaat. Dus zéker niet zwaar aan tillen, Mirjam (no pun intendedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Oei, da's niet best nee... En je hebt nog wel even te gaan dan idd.
ah, die ga ik ff doorspittenquote:
MP3 speler of geheugenkaartje op je computer aansluiten en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de 'hardlopen' categorie van de fitness top 100 2008 aan het luisteren en krijg echt zin in rennen. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik muziek van internet op mijn mp3 speler krijgIk ben blijven steken bij Napster
(1999-2000 anyone
)
Neem een kopje opkikker/ bouilonquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Mirjam het volgende:
oh jee, krijg ineens enorme behoefte aan chips en andere zoute slechtigheid
negeren en niet meer in huis halenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Mirjam het volgende:
oh jee, krijg ineens enorme behoefte aan chips en andere zoute slechtigheid
ik weetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Mirjam, mag ik even de bemoeial uithangen en een tip geven die ik iedereen geef die af wil vallen, huisarts, die verwijst je naar een dieetist, dat is echt super, ze kijken naar je eet en beweeggewoontes en hebben super tips, werkt 100 keer beter en langer dan welk dieet ook
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet dramatisch doen, elke radioloog meldt elke minieme vorm van slijtage, terwijl een andere radioloog me ooit vertelde dat het niet eens bestaat. Dus zéker niet zwaar aan tillen, Mirjam (no pun intended)
Vanavond weer lekker gesportIk ben weer helemaal in m'n element, het voelt zo fijn als je even lekker kan zweten.
tof gevoel he?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
quote:
boobies? picsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
Je miste mijn redeneringquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Klonk het volgende:
MP3 speler of geheugenkaartje op je computer aansluiten en gaan met die banaan
Ik herken het wel een beetje, maar ik weet niet of bij jou mogelijk is wat het bij mij toen bleek te zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Dit klinkt misschien een beetje maf, maar sinds een week smaakt heel veel eten me zoet en als iets zoet hoort te zijn vind ik het niet te eten want veel te zoet. Mijn komkommer net smaakte zoet, de andijvie deze week was echt zoet, kaas is zoet. En toen ik gisteren zoetstof in mijn thee deed (de helft van normaal) heb ik de thee weggegooid omdat ik het mierzoet vond. Geen idee wat het is, maar ik vind het wel vreemd
Zwanger?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje, maar ik weet niet of bij jou mogelijk is wat het bij mij toen bleek te zijn
dank!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:06 schreef Isabeau het volgende:
En even een linkje voor de anderen hier http://www.fitnessmagazin(...)CXRQFIBQNSCZQ?page=2 (lees: voor mezelf zodra ik thuis ben)
Ligt er ook wat aan hoe lang en hoe erg je ziek bent hè? En het meeste wat je kwijtraakt met ziekzijn is toch maag en darm-vulling en dat zit er zo weer aan.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:46 schreef teigan het volgende:
Bij mij smaakte alles afgelopen week waterig en nergens naar..
En ik val er dus helemaal niet van af, van ziek zijn....
ik telde bij mijn huidige gewicht nog wat op voor maag en darmvulling, en dan kom ik denk ik weer redelijk richting nul uit... Ik eet nog steeds bitter weinig voor mijn gevoel, maar het hoesten zit mij vooral dwars. Morgen nog een dagje uitzieken en dan ga ik er dinsdag weer tegenaan denk ik.. En ik wacht maar even met hardlopen tot die hoest weg is, die is soms ineens zo heftig dat ik begin te kokhalzen..quote:Op zondag 25 januari 2009 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
dank!
gefeli Omearos!
[..]
Ligt er ook wat aan hoe lang en hoe erg je ziek bent hè? En het meeste wat je kwijtraakt met ziekzijn is toch maag en darm-vulling en dat zit er zo weer aan.
Hier een week lang alles weer kwijtgeraakt wat er in gingNu ik weer normaal eet is de score -1,5 er af. Ook niet veel voor een hele week zou je zeggen
![]()
Blijkbaar snapt je lijf dat op die manier afvallen niet de bedoeling is.
Gisteren weer hardgelopen (ging nog kut na een week griep, gohen vandaag mijn buikspier tot 200 oefening weer opgepakt, dat ging al iets beter, haha.
koop alsjeblieft goede hardloopschoenen! Zijn misschien duur, maar je knieen zij. Duurder. Ik hrquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb verkeerde schoenen geloof ik
Ik loop al tijden probleemloos, maar ik heb één paar schoenen waar ik niet op kan lopen, ik krijg onwijs veel oijn aan de binnenkant van mijn knieën.
En ik had nog een paar oude, maar die had ik toen ik 15 was voor 10 gulden bij de scapino gekocht en die heb ik dus maar weggegooid. Nu spijtMaar ik had er 4 jaar gewoon op gelopen en daarna nog 6 jaar als sportschoen. op een gegeven moment moeten ze toch echt weg
Nu heb ik dus geen hardloopschoenen
Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldigquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef Mirjam het volgende:
O
koop alsjeblieft goede hardloopschoenen! Zijn misschien duur, maar je knieen zij. Duurder. Ik hr
Heb een tijd met gewone gympen gerend, mn rechterknie mee verkloot, kan al anderhalf jaar niet meer hardlopen
oh my, lezen gaat ook al niet goed blijk aarquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldig
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Liejannuh het volgende:
Omearos is jarig vandaag!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
quote:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Ik heb een fucking halfjaar met die dingen gelopen zonder ook maar érgens last van te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldig
ik was teruggegaan naar de winkel, als je je daar goede schoenen aan laat meten en je hebt zoveel last, dan hebben zij een fout gemaakt...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een fucking halfjaar met die dingen gelopen zonder ook maar érgens last van te hebben.
Afgetrapte gympen, geen demping, zool van nog geen 2 mm........
En toen kocht ik goede hardloopschoenen na advies te hebben ingewonnenNou, ze liepen geweldig! Alsof je op wolkjes loopt..... En daarna kan je drie dagen niet lopen van de pijn aan je knieën
Ik heb nóg een paar afgetrapte gympen staan en die ga ik de volgende keer even proberen!
Dank voor deze open deuren. Ik zou zeggen, lees gewoon een tijdje mee...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe mensen hier afvallen. Dit omdat dingen als sonja bakker het je vaak alleen maar moeilijker maken. Ik ben zelf 2 jaar terug 20 kg afgevallen, en heb hier niets van terug gekregen.
- (Tafel)suiker werkt verslavend en zorgt dat je sneller weer trek krijgt
- Te weinig eten haalt je stofwisseling naar beneden
- Niet afvallen betekent niet gelijk geen resultaat; sport je, dan kan het zijn dat je spiermassa aanmaakt. Van spieren oog je strakker
- Rustige cardio haalt je stofwisseling naar beneden, zwaardere cardio gooit je stofwisseling omhoog en werkt na het sporten nog dooor
- Bij het ontbijt en na een sport is het beste moment om (fruit) suikers te nemen. Dit omdat je glycoleen voorraad dan is uitgeput
- Gezonde vetten worden onderschat. Je vel trekt mooier bij na het afvallen, en bepaalde vetten gooien je stofwisseling wat omhoog. Te weinig vetten zorgt oa voor een doffe rimpelige droge huid.
- Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar lijkt me voor nu genoeg info
Alles wat je afvalt isquote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Fuente het volgende:
Yeey, in totaal 6,1 kg afgevallen nuDit was een wat mindere week (gewoon teveel gevroten dit weekend
) maar toch nog iets afgevallen.
Ik ben 20 kilo aangekomen toen ik stopte met rokenquote:
quote:Fietsende werknemer minder vaak ziek
Uitgegeven: 26 januari 2009 14:35
Laatst gewijzigd: 26 januari 2009 16:14
AMSTERDAM - Werknemers die regelmatig de fiets pakken, zijn minder vaak ziek dan collega's die met een ander vervoermiddel naar hun werk gaan. Fietsers verzuimen gemiddeld een dag per jaar minder dan niet-fietsers.
Dat blijkt uit een onderzoek van TNO dat maandag is gepresenteerd door staatssecretaris van Verkeer Tineke Huizinga (ChristenUnie).
Bijna een derde van de werknemers fietst regelmatig naar het werk. TNO berekende dat werkgevers zo'n 27 miljoen per jaar kunnen besparen als het ze lukt om één procent meer werknemers op een tweewieler te krijgen.
Voor de fietsers is hun gezondheid de belangrijkste reden om de fiets te pakken. Uit het onderzoek blijkt dat hoe vaker er wordt gefietst en hoe groter de afstand naar het werk is, hoe lager het ziekteverzuim is.
Bezweet
Voor de niet-fietsers zijn het te ver weg wonen, het weer, bezweet op het werk aankomen en de reistijd de belangrijkste redenen om de fiets te laten staan. Volgens TNO moet de overheid meer stimulerende maatregelen treffen om te zorgen dat werkgevers zich inspannen om het fietsen populairder te maken.
Huizinga kondigde aan dat deze kabinetsperiode vijftig miljoen euro wordt uitgetrokken voor het fietsen. Zo start de staatssecretaris binnenkort een proef met bedrijven om het fietsen financieel aantrekkelijker te maken voor hun personeel.
Goedkoper
"Werkgevers zijn net zo goed geïnteresseerd in wat het kost én wat het oplevert als ze zich in een fietsavontuur storten. De uitkomst van dit TNO-onderzoek is voor hen goed nieuws: mensen die regelmatig naar het werk fietsen, melden zich minder vaak ziek en zijn dus goedkoper", aldus Huizinga.
In opdracht van haar en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport onderzocht TNO de relatie tussen fietsen naar het werk, de werkprestatie en ziekteverzuim. Ruim 1200 werknemers van drie grote Nederlandse organisaties werd gevraagd een elektronische enquête in te vullen.
Vervolgens werden de verzuimgegevens van de respondenten opgevraagd bij de werkgever.
© Novum
Tnx. Jeetje Ymke 20 kiloquote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Ymke het volgende:
Ik ben 20 kilo aangekomen toen ik stopte met rokenHoezo , debiel veel
En , ik doe helemaal niet meer aan borrelhapjes , ook de alcohol heb ik de deur uitgedaan . (niet voor altijd maar de aankomende maanden wel)
En ik moet zeggen het went
Wens je veel succes
Tja die kilo's zaten er niet in 2 maandjes aan hoor , heb er wel een tijdje over gedaan . Maar goed , het is niet anders , kom nu net weer terug uit de sportschool. Ga tegenwoordig gezellig met mijn zoon .quote:Op maandag 26 januari 2009 17:55 schreef zesje het volgende:
[..]
Tnx. Jeetje Ymke 20 kilo![]()
Ik ben gelukkig wat eerder aan de roodrem gaan hangen. Met 6 weken kon ik het opbrengen. Nu is er sinds 9 januari bijna 2 kilo af ipv 2 kilo bij.
Heb net geschrapte worteltjes gekocht om naar binnen te werken voor als ik thuiskom uit mijn werk en scheurende honger heb en we nog niet kunnen eten omdat mijn man nog niet thuis is.
Ik weet niet wat er met je was , maar jezelf super voelen is zo goed he?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef ymme het volgende:
Maar mensen, het gaat gewoon super met mij!!!! Slik geen medicijnen meer (naja heel soms met een slechte dag)... En voel me gewoon helemaal super.. .
Eerste wat ik altijd denk bij dit soort berichten is "wat is oorzaak en wat is gevolg?".quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef teigan het volgende:
ik las onderstaand artikel, en moest gelijk aan een aantal dames van hier denken.
[..]
Eens. Ik las een ander onderzoek dat juist mensen die met het openbaar vervoer reizen vaak ziek worden (omdat ze met ze allen bij elkaar gaan zitten in een opgesloten ruimte).quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eerste wat ik altijd denk bij dit soort berichten is "wat is oorzaak en wat is gevolg?".
Klopt, heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef dyna18 het volgende:
Eens. Ik las een ander onderzoek dat juist mensen die met het openbaar vervoer reizen vaak ziek worden (omdat ze met ze allen bij elkaar gaan zitten in een opgesloten ruimte).
Daar hebben fietsers natuurlijk geen last van
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
He bah YP, wat een lullige reactie zeg
edit: van je arts dus he, ik begreep dat daar misverstanden over konden ontstaan![]()
Maar stél dat je nou al heel veel snoep op hebt voor je brood. En je zit vol van snoep. Dan ga je toch niet óók nog brood eten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef teigan het volgende:
Isa, maar juist doordat je snoepbuien gaat compenseren door de "goede" dingen niet te eten, ben je fout bezig. Ik mag best snoepen van, maar dan moet ik toch eerst zes boterhammen hebben gegeten op een dag... Heb ik dan echt nog honger, dan mag ik best wat snoepen. En na zes boterhammen heb ik geen zin meer in snoep..
het mooiste is de recreatieplas op een 5 a 10 minuten lopen... Lekker 's avonds nog even zwemmen enzo...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef YPPY het volgende:
Het is druuuuuuuuuuuuuuuuuk op mijn werk.![]()
Jarno is de afgelopen weken op hetzelfde gewicht gebleven. De afgelopen dagen was hij weer wat strenger. Mannen he, die beginnen snel.Zijn pols is weer beter, ook fijn voor mij, ik vond het wel lastig.
Dat is zo heerlijk teigan, in de zomer in je eigen tuin zitten. Tijdens het klussen was ik er ook heel blij mee naar buiten te kunnen in de zon en de frisse lucht.
Oeh, dat klinkt echt heel lekker!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:43 schreef teigan het volgende:
[..]
het mooiste is de recreatieplas op een 5 a 10 minuten lopen... Lekker 's avonds nog even zwemmen enzo...En daaromheen hardlopen...
En het enorme natuurgebied aan de andere kant van de stad... Lekker skaten daar doorheen....![]()
Nopequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef teigan het volgende:
Kijk maar in google maps of google earth hoe het eruit ziet(ofhad ik je nog geen linkje gegeven om ons huisje te laten zien...)
Ik ga zometeen dezelfde les lopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt echt heel lekker!Een tuin
En water in de buurt!
Net Evy-17 gelopen, met Leander in de wandelwagen (zoiets) . Dat is wel een stuk zwaarder! Mijn tempo ging voor mijn gevoel een stuk omlaag, maar toen ik het thuis nakeek was het tempo gelijk aan de vorige paar keren. Maar ik was wel echt sneller moe bij elk loopstuk. Pffff.
Maar ik heb hem wel uitgelopen, hoezee
Thanks for the tips Isabeau!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Zesje, mooi moment om aan de bel te trekkenBeter nu dan over een tig aantal kilo's. Wel super dat je gestopt bent met roken zeg!
Ben je nu ook meer gaan snoepen of is het puur de tragere stofwisseling? En ja, aan fitness kan je verslaafd raken, net als aan hardlopen of andere sporten
En lijnvriendelijke borrelhapjes in de categorie hartig zijn van die pepsils (of hoe het ook maar heet, die staafjes) en japanse mixdingetjes. Popcorn is ook lijnvriendelijk, vooral omdat het licht is.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:34 schreef zesje het volgende:
[..]
Thanks for the tips Isabeau!
Ik ben zeker meer gaan eten maar ook mijn stofwisseling is trager. Spijsvertering/stoelgang zijn nog steeds van slag. En ik kan me niet volproppen met vezels omdat snel last heb van mij darmen wegens prikkelbare darm syndroom. Ik neem nu probiotica en magnesium en ga naar een osteopaat. Dat is ook lastig met lijnen, voor mij even geen volkorenbrood, volkorenpasta en zilvervliesrijst en ook met diverse (rauwe) groenten moet ik voorzichtig doen.
(Zeven jaar geleden ben ik ook gestopt geweest met roken en daarna avonden huilend op de wc gezeten van de buikpijn. Huisarts schreef vezels/bulkmiddelen voor maar dat hielp niks, acupunctuur hielp ook niet, uiteindelijk wel goed geholpen met osteopathie)
Begin je weer bij les 1? (ik ben nu ookal een paar jaar bezig met Evy maar kom niet verderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Rebeccie het volgende:
Thanks Miss_S!
Ik heb in mijn vorige 'afslankperiode' het programma van Evy gevolgd waar ik hier ook heel veel over lees. Omdat ik daarvoor echt nul komma nul sportte merkte ik dat dat bij mij echt een wereld van verschil maakte voor mijn conditie. En daarna ben ik om de dag hard gaan lopen of gaan fietsen. Dat heb ik heel lang volgehouden tot de winter kwam en toen had ik iedere keer weer een anders smoesje: veel te koud, het regent, ik ga morgen wel. Erg slecht natuurlijk, daarom ga ik er nu verandering in brengen: ik ben toevallig gisteren weer met Evy begonnen en wil weer veel gaan fietsen. Weer of geen weer
Ik zag in de OP al dat ik ook naar het zustertopic mag, maar ik begin liever hier, zodat ik straks met een bmi van 25 ineens een hele grote stap kan zetten (voor mijn gevoel dan): een topic opschuiven(als het 'wachten op het 2e streepje' en de overstap naar het 'zwangere meiden'-topic
)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Rebeccie het volgende:
Ja, het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst gerend heb en dat merk ik goed! Gisteren gewoon les 1 er weer bij gepakt en dat viel toch even zwaar tegen. Knap dat je zelf al een paar jaar aan het rennen bent! (zo lang heb ik het niet volgehouden)
Nouja het zou knapper zijn als ik nu 5km achter elkaar kan rennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Rebeccie het volgende:
Ja, het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst gerend heb en dat merk ik goed! Gisteren gewoon les 1 er weer bij gepakt en dat viel toch even zwaar tegen. Knap dat je zelf al een paar jaar aan het rennen bent! (zo lang heb ik het niet volgehouden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |