abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:14:52 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65369728
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet dramatisch doen, elke radioloog meldt elke minieme vorm van slijtage, terwijl een andere radioloog me ooit vertelde dat het niet eens bestaat. Dus zéker niet zwaar aan tillen, Mirjam (no pun intended )

Vanavond weer lekker gesport Ik ben weer helemaal in m'n element, het voelt zo fijn als je even lekker kan zweten.

Dat wist ik niet. Het klnkt namelijk altijd idd wel alsof iemand al halverwege de wao is.

Het grote nadeel van Chili maken met de SHE-saus als basis is dat hij zo gruwelijk lekker is dat ik het echt niet bij 1 bord kan laten.
Nu valt de rest van de dag enorm mee, en het is een enorme berg groente, okok, met bonen, maar toch...

*verder leest...
pi_65369886
gátver!
ik had laatst pu-erh thee gehaald bij de toko, het onderschrift zag er goed uit
net gemaakt; víes! iehh!
zonde van het hele doosje, maargoed

overgestapt op mijn oude vertrouwde verse hibiscus thee
koud ook héérlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:22:03 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65370023
Vanavond heerlijk gekookt al zeg ik het zelf. In plaats van mijn traditionele Belgische mosselen in bier eens wat anders geprobeerd.

Mosselen in rode wijn (die ging toch open), met koriander, tomaat, wat ui en knoflook en limoenrasp.

Geweldigenoten en toch niet teveel points verspeeld.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_65370055
oh, en isa, ik zal er niet té zwaar aan tillen hoor ( ), maar ben wel erg geschrokken.
wel een goeie durw naar een gezondere levensstijl
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:23:45 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65370109
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:23:46 #206
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65370112
die schrik heb ik ook gehad en die schrik zit me nu nog steeds goed in mijn lijf, is een prima motivatie kan ik je zeggen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_65370462
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
tof gevoel he?
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:34:29 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65370528
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

tof gevoel he?

Ik kijk in iedere spiegel waar ik langs loop of ik me niet vergis. En nee, ik vergis me niet.
Maatje 38 weer. Op mijn heupen dan, daar krijg ik de bovenkant nog niet in dus we gaan nog even door.
pi_65371034
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
boobies? pics

Ik heb laatst 5 gaatjes bij mijn riem laten prikken (de goede kant op ) en nu zit alweer tegen het laatste gaatje aan. Toch wel fijn om te weten dat het echt helpt.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:51:30 #210
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65371137
Mijn boobies hebben ooit op fok gestaan, de vóór en na versies.
Zal me wel twee keer bedenken voor ik ze weer post, maar ga er maar van uit dat ze veeeeel beter dan de 1.0 zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')