abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:14:52 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65369728
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet dramatisch doen, elke radioloog meldt elke minieme vorm van slijtage, terwijl een andere radioloog me ooit vertelde dat het niet eens bestaat. Dus zéker niet zwaar aan tillen, Mirjam (no pun intended )

Vanavond weer lekker gesport Ik ben weer helemaal in m'n element, het voelt zo fijn als je even lekker kan zweten.

Dat wist ik niet. Het klnkt namelijk altijd idd wel alsof iemand al halverwege de wao is.

Het grote nadeel van Chili maken met de SHE-saus als basis is dat hij zo gruwelijk lekker is dat ik het echt niet bij 1 bord kan laten.
Nu valt de rest van de dag enorm mee, en het is een enorme berg groente, okok, met bonen, maar toch...

*verder leest...
pi_65369886
gátver!
ik had laatst pu-erh thee gehaald bij de toko, het onderschrift zag er goed uit
net gemaakt; víes! iehh!
zonde van het hele doosje, maargoed

overgestapt op mijn oude vertrouwde verse hibiscus thee
koud ook héérlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:22:03 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65370023
Vanavond heerlijk gekookt al zeg ik het zelf. In plaats van mijn traditionele Belgische mosselen in bier eens wat anders geprobeerd.

Mosselen in rode wijn (die ging toch open), met koriander, tomaat, wat ui en knoflook en limoenrasp.

Geweldigenoten en toch niet teveel points verspeeld.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_65370055
oh, en isa, ik zal er niet té zwaar aan tillen hoor ( ), maar ben wel erg geschrokken.
wel een goeie durw naar een gezondere levensstijl
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:23:45 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65370109
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:23:46 #206
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65370112
die schrik heb ik ook gehad en die schrik zit me nu nog steeds goed in mijn lijf, is een prima motivatie kan ik je zeggen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_65370462
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
tof gevoel he?
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:34:29 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65370528
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

tof gevoel he?

Ik kijk in iedere spiegel waar ik langs loop of ik me niet vergis. En nee, ik vergis me niet.
Maatje 38 weer. Op mijn heupen dan, daar krijg ik de bovenkant nog niet in dus we gaan nog even door.
pi_65371034
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
boobies? pics

Ik heb laatst 5 gaatjes bij mijn riem laten prikken (de goede kant op ) en nu zit alweer tegen het laatste gaatje aan. Toch wel fijn om te weten dat het echt helpt.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:51:30 #210
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65371137
Mijn boobies hebben ooit op fok gestaan, de vóór en na versies.
Zal me wel twee keer bedenken voor ik ze weer post, maar ga er maar van uit dat ze veeeeel beter dan de 1.0 zijn!
pi_65371285
voor en na welke gebeurtenis?

Ik bedenk me trouwens net dat ik vandaag vergeten ben om naar de winkel te gaan. Heb dus geen eten voor morgen...
pi_65371609
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Klonk het volgende:

MP3 speler of geheugenkaartje op je computer aansluiten en gaan met die banaan
Je miste mijn redenering Ik hèb die muziek in de eerste plaats al niet op mijn pc staan, maar luister het via filmpjes van youtube.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65372535
Dit klinkt misschien een beetje maf, maar sinds een week smaakt heel veel eten me zoet en als iets zoet hoort te zijn vind ik het niet te eten want veel te zoet. Mijn komkommer net smaakte zoet, de andijvie deze week was echt zoet, kaas is zoet. En toen ik gisteren zoetstof in mijn thee deed (de helft van normaal) heb ik de thee weggegooid omdat ik het mierzoet vond. Geen idee wat het is, maar ik vind het wel vreemd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 januari 2009 @ 00:47:10 #214
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65374508
Vandaag weer eens lekker gewogen. Net niet onder de 100 kilo, maar exact dus.
Ik ben toch zeer tevreden. Ik ben over de helft van mijn streefgewicht, dus het gaat zeker lekker

Nog 5 kilo te gaan
  zondag 25 januari 2009 @ 09:16:09 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_65377792
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Dit klinkt misschien een beetje maf, maar sinds een week smaakt heel veel eten me zoet en als iets zoet hoort te zijn vind ik het niet te eten want veel te zoet. Mijn komkommer net smaakte zoet, de andijvie deze week was echt zoet, kaas is zoet. En toen ik gisteren zoetstof in mijn thee deed (de helft van normaal) heb ik de thee weggegooid omdat ik het mierzoet vond. Geen idee wat het is, maar ik vind het wel vreemd
Ik herken het wel een beetje, maar ik weet niet of bij jou mogelijk is wat het bij mij toen bleek te zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65377814
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik herken het wel een beetje, maar ik weet niet of bij jou mogelijk is wat het bij mij toen bleek te zijn
Zwanger?
  zondag 25 januari 2009 @ 09:26:38 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_65377851
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zwanger?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65377866
Uitgesloten
pi_65378009

Bij mij smaakte alles afgelopen week waterig en nergens naar..
En ik val er dus helemaal niet van af, van ziek zijn....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65382734
En weer een week voorbij. En de weegschaal gaf weer een kilo minder aan .
Totaal nu 9,5 kilo afgevallen en ik zit bijna op de helft van mijn doel (85kg).

Ik heb mijzelf voorgenomen om als ik 10kg ben afgevallen dit te gaan vieren in een luxe restaurant. (lijkt misschien een beetje tegenstrijdig, maar juist zeer lekker eten als beloning voor 3 maanden afzien vond ik wel een goede keuze ).

Doel is dus om per 1 mei totaal 20,5 kg te zijn afgevallen. Aandachtspunt blijft wel dat ik wat moeite begin te krijgen om elke week braaf 3x te gaan sporten. Daar moet ik echt meer aan werken.
pi_65394096
Omearos is jarig vandaag!!!!
Gefeliciteerd!!!

Ow, en Dyna, ga een sport doen die je leuk vindt! Dat maakt het zoveel eenvoudiger om te gaan sporten!
pi_65394503
Gefeliciteerd Omearos!
pi_65394706
Gefeliciteerd omearos
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65395845
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:06 schreef Isabeau het volgende:
En even een linkje voor de anderen hier http://www.fitnessmagazin(...)CXRQFIBQNSCZQ?page=2 (lees: voor mezelf zodra ik thuis ben )
dank!

gefeli Omearos!
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:46 schreef teigan het volgende:

Bij mij smaakte alles afgelopen week waterig en nergens naar..
En ik val er dus helemaal niet van af, van ziek zijn....
Ligt er ook wat aan hoe lang en hoe erg je ziek bent hè? En het meeste wat je kwijtraakt met ziekzijn is toch maag en darm-vulling en dat zit er zo weer aan.

Hier een week lang alles weer kwijtgeraakt wat er in ging Nu ik weer normaal eet is de score -1,5 er af. Ook niet veel voor een hele week zou je zeggen
Blijkbaar snapt je lijf dat op die manier afvallen niet de bedoeling is.

Gisteren weer hardgelopen (ging nog kut na een week griep, goh en vandaag mijn buikspier tot 200 oefening weer opgepakt, dat ging al iets beter, haha.
pi_65396104
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:45 schreef freecell het volgende:

[..]

dank!

gefeli Omearos!
[..]

Ligt er ook wat aan hoe lang en hoe erg je ziek bent hè? En het meeste wat je kwijtraakt met ziekzijn is toch maag en darm-vulling en dat zit er zo weer aan.

Hier een week lang alles weer kwijtgeraakt wat er in ging Nu ik weer normaal eet is de score -1,5 er af. Ook niet veel voor een hele week zou je zeggen
Blijkbaar snapt je lijf dat op die manier afvallen niet de bedoeling is.

Gisteren weer hardgelopen (ging nog kut na een week griep, goh en vandaag mijn buikspier tot 200 oefening weer opgepakt, dat ging al iets beter, haha.
ik telde bij mijn huidige gewicht nog wat op voor maag en darmvulling, en dan kom ik denk ik weer redelijk richting nul uit... Ik eet nog steeds bitter weinig voor mijn gevoel, maar het hoesten zit mij vooral dwars. Morgen nog een dagje uitzieken en dan ga ik er dinsdag weer tegenaan denk ik.. En ik wacht maar even met hardlopen tot die hoest weg is, die is soms ineens zo heftig dat ik begin te kokhalzen..
  zondag 25 januari 2009 @ 20:13:20 #226
1762 YPPY
Yppiaans
pi_65396912
Gefeliciteerd omearos.

Vanochtend voor het eerst sinds weken weer gaan lopen en het ging best goed. Ga me nu maar richten op de 5km wedstrijdjes in de buurt ipv de 10km variant. Dat was tweemaal, maar nooit weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65398492
Ik heb verkeerde schoenen geloof ik
Ik loop al tijden probleemloos, maar ik heb één paar schoenen waar ik niet op kan lopen, ik krijg onwijs veel oijn aan de binnenkant van mijn knieën.

En ik had nog een paar oude, maar die had ik toen ik 15 was voor 10 gulden bij de scapino gekocht en die heb ik dus maar weggegooid. Nu spijt Maar ik had er 4 jaar gewoon op gelopen en daarna nog 6 jaar als sportschoen. op een gegeven moment moeten ze toch echt weg

Nu heb ik dus geen hardloopschoenen
pi_65401223
Ik las vandaag trouwens een interssant stuk over het klaarmaken van eten, dat je daar ook veel mee kan winnen. Door je eten anders klaar te maken kun je veel vet minderen.

Bijv ipv een gebakken eitje tn de koekepan met veel vet te maken, kun je het ei ook op een diep bord in de magnetron zetten en dan laten bakken (magnetron op halve kracht zetten).
Zelfde geld voor vlees grillen ipv braden, etc.

Alles zeg maar om te voorkomen dat er vet in het eten trekt en je daardoor onnodig vet binnen krijgt.
pi_65403946
Je moet vooral niet doorslaan dyna, je hebt vet nodig en ook bepaalde vitamines kan je alleen opnemen in je lichaam als er vet in je eten zit (vitamines A,D, E en K). Dus gebruik vooral vet, maar probeer dat vet dan zoveel mogelijk onverzadigd vet te laten zijn. Doe olie in je salades, gebruik olie om te bakken. Gebruik zo min mogelijk vet dat je moet 'snijden' (zoals van pakjes boter). En vet eten en dan met name zoals in vis, noten, zaden en avocado's is ook heel gezond. Vet eten zoals in koekjes, gebakjes, vet vlees en volle melkprodukten zijn niet zo gezond. Dus niet overdrijven, maar slimme keuzes maken.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:48:29 #230
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_65404848
O
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb verkeerde schoenen geloof ik
Ik loop al tijden probleemloos, maar ik heb één paar schoenen waar ik niet op kan lopen, ik krijg onwijs veel oijn aan de binnenkant van mijn knieën.

En ik had nog een paar oude, maar die had ik toen ik 15 was voor 10 gulden bij de scapino gekocht en die heb ik dus maar weggegooid. Nu spijt Maar ik had er 4 jaar gewoon op gelopen en daarna nog 6 jaar als sportschoen. op een gegeven moment moeten ze toch echt weg

Nu heb ik dus geen hardloopschoenen
koop alsjeblieft goede hardloopschoenen! Zijn misschien duur, maar je knieen zij. Duurder. Ik hr
Heb een tijd met gewone gympen gerend, mn rechterknie mee verkloot, kan al anderhalf jaar niet meer hardlopen
pi_65404884
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef Mirjam het volgende:
O
koop alsjeblieft goede hardloopschoenen! Zijn misschien duur, maar je knieen zij. Duurder. Ik hr
Heb een tijd met gewone gympen gerend, mn rechterknie mee verkloot, kan al anderhalf jaar niet meer hardlopen
Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldig
  zondag 25 januari 2009 @ 23:50:10 #232
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_65404907
Posten met de iPod gaat niet zo makkelijk merk ik. Ding heeft n eigen wiletje
  zondag 25 januari 2009 @ 23:51:09 #233
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_65404942
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldig
oh my, lezen gaat ook al niet goed blijk aar
pi_65409588
Shoppen freecell! Schoenen en heel veel ander leuks en kleren voor Leander en kleren voor jou. Er is altijd een reden om te gaan winkelen.

Straks naar de huisarts om over een sterilisatie te beginnen. *ril* Ga maar op de fiets, kan ik op de terugweg eventuele frustraties eruit trappen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_65409591
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Liejannuh het volgende:
Omearos is jarig vandaag!!!!
Gefeliciteerd!!!
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:07 schreef Pandorah het volgende:
Gefeliciteerd Omearos!
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:13 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd omearos
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:45 schreef freecell het volgende:
gefeli Omearos!
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:13 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd omearos.
Dank jullie wel
pi_65409735
Hoi! Ik kom weer eens binnenvallen.
Volgende week maandag begin ik officeel met het veranderen van mijn eetpatroon & weer bewegen.
Ik heb de eerste dagen van een 'dieet' altijd moeilijk om niet toch te zondigen, dus deze week ga ik me voorbereiden. Al wel gezonder eten, maar niet zwaar teleur gesteld zijn in mezelf als ik toch dat stukje chocolade eet.
Ik heb het nog nooit zo aangepakt, een weekje 'oefenen', maar ik heb ook nog nooit mijn streefgewicht bereikt met een dieet.

Lijstje voor vandaag:

Ontbijt: 2 kleine appeltjes, kop thee, 1 donkerbruine boterham met slankie smeerkaas, glas Optimel
t: appeltje, plakje peperkoek
lunch: 2 donkerbruine boterhammen met kaas en marmite, glas melk, 2 mandarijntjes
t: opkikker + cracker met smeerkaas
diner: 1 kom zelfgemaakte flespompoensoep, daarna een bordje broccoli, zilvervliesrijst, zalm.

ik drink tussendoor water, thee, cola light decaf.

Ik heb er zowaar zin in! En ik ben benieuwd hoe het er vanavond uitziet, dat lijstje. Of het gelukt is.
pi_65409854
Keurig lijstje Reinhilde en het is een goed teken dat je er zin in hebt

Omearos, meid ook nog gefeliciteerd! Ik heb je eigenlijk al veel te lang niet gezien!

Hier gaat alles naar wens. Gisteren had ik even een vreetbui waarmee ik in totaal op 1400 kcal uitkwam Dus zo'n enorme vreetbui was het dus ook weer niet
  maandag 26 januari 2009 @ 08:15:54 #238
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65409859
mooi lijstje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_65409931
Levi wordt weer tante.
Mijn oudste broer en schoonzus krijgen een kleine.
Ze wilden het zo graag en de natuur zat ze zo tegen, maar nu eindelijk is het toch gelukt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65410291
Wat leuk Levi!
Jij vandaag succes bij de huisarts Yppy!

Isa, wat hebben ze je bij de sportschool allemaal voorgeschreven als dieet?
en ik ga je vandaag terug PM'en, beetje druk weekend gehad enzo!
pi_65410722
Wat leuk Levi!

Heftig hoor Isa, 1400 kcal.

Het is maar goed dat ik op de fiets ging en dat ik vandaag niet meer hoef te werken. Maar goed, het gaat weer verder.
*OUD heilige*
pi_65411349
reinhilde, succes met de eerste week... Als je het nou niet vol dreigt te houden, smeer dan eerst nog een boterham, en eet die op.. Helpt bij mij meestal wel goed.

Isa, ik vind het nog steeds weinig hoor, vreetbui of niet..

Levi, gefeliciteerd met je neefje/nichtje in aankomst!

Yppy, het ging dus niet helemaal zoals je had gewilt? Vervelend..

Ik heb vannacht mijn ouders even gesproken, ze wisten het al van ons huis bleek, maar hadden alleen niet gereageerd op het mailtje. Heb ik me daar anderhalve week druk over gemaakt... Maarja, woensdag komen ze terug, en dan kunnen we ze wat uitgebreider spreken...
pi_65411808
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een fucking halfjaar met die dingen gelopen zonder ook maar érgens last van te hebben.
Afgetrapte gympen, geen demping, zool van nog geen 2 mm........
En toen kocht ik goede hardloopschoenen na advies te hebben ingewonnen Nou, ze liepen geweldig! Alsof je op wolkjes loopt..... En daarna kan je drie dagen niet lopen van de pijn aan je knieën

Ik heb nóg een paar afgetrapte gympen staan en die ga ik de volgende keer even proberen!
pi_65411847
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb een fucking halfjaar met die dingen gelopen zonder ook maar érgens last van te hebben.
Afgetrapte gympen, geen demping, zool van nog geen 2 mm........
En toen kocht ik goede hardloopschoenen na advies te hebben ingewonnen Nou, ze liepen geweldig! Alsof je op wolkjes loopt..... En daarna kan je drie dagen niet lopen van de pijn aan je knieën

Ik heb nóg een paar afgetrapte gympen staan en die ga ik de volgende keer even proberen!
ik was teruggegaan naar de winkel, als je je daar goede schoenen aan laat meten en je hebt zoveel last, dan hebben zij een fout gemaakt...
pi_65411860
Mijn 13 jaar oude Asics lopen ook beter dan mijn nieuwe.
***Levi was here***
pi_65412007
mijn nieuwe asics lopen goed..

Maar dat zijn ook bijna precies dezelfde als mijn oude, die toen met loopanalyse en zooi zijn aangemeten.. Ik ben er dus dik tevreden mee..
pi_65412384
Ik vraag me serieus af hoe mensen hier afvallen. Dit omdat dingen als sonja bakker het je vaak alleen maar moeilijker maken. Ik ben zelf 2 jaar terug 20 kg afgevallen, en heb hier niets van terug gekregen.

- (Tafel)suiker werkt verslavend en zorgt dat je sneller weer trek krijgt
- Te weinig eten haalt je stofwisseling naar beneden
- Niet afvallen betekent niet gelijk geen resultaat; sport je, dan kan het zijn dat je spiermassa aanmaakt. Van spieren oog je strakker
- Rustige cardio haalt je stofwisseling naar beneden, zwaardere cardio gooit je stofwisseling omhoog en werkt na het sporten nog dooor
- Bij het ontbijt en na een sport is het beste moment om (fruit) suikers te nemen. Dit omdat je glycoleen voorraad dan is uitgeput
- Gezonde vetten worden onderschat. Je vel trekt mooier bij na het afvallen, en bepaalde vetten gooien je stofwisseling wat omhoog. Te weinig vetten zorgt oa voor een doffe rimpelige droge huid.
- Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar lijkt me voor nu genoeg info
Don't pray for easy lifes, pray to be a stronger person.
pi_65412893
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe mensen hier afvallen. Dit omdat dingen als sonja bakker het je vaak alleen maar moeilijker maken. Ik ben zelf 2 jaar terug 20 kg afgevallen, en heb hier niets van terug gekregen.

- (Tafel)suiker werkt verslavend en zorgt dat je sneller weer trek krijgt
- Te weinig eten haalt je stofwisseling naar beneden
- Niet afvallen betekent niet gelijk geen resultaat; sport je, dan kan het zijn dat je spiermassa aanmaakt. Van spieren oog je strakker
- Rustige cardio haalt je stofwisseling naar beneden, zwaardere cardio gooit je stofwisseling omhoog en werkt na het sporten nog dooor
- Bij het ontbijt en na een sport is het beste moment om (fruit) suikers te nemen. Dit omdat je glycoleen voorraad dan is uitgeput
- Gezonde vetten worden onderschat. Je vel trekt mooier bij na het afvallen, en bepaalde vetten gooien je stofwisseling wat omhoog. Te weinig vetten zorgt oa voor een doffe rimpelige droge huid.
- Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar lijkt me voor nu genoeg info
Dank voor deze open deuren. Ik zou zeggen, lees gewoon een tijdje mee...
***Levi was here***
pi_65416923
* zesje meldt zich.
Ik ben 8 weken geleden gestopt met roken en vervolgens 1 kilo per week aangekomen
Op 9 januari woog ik 81 en dat vond ik wel welletjes. Ik ben sindsdien op aan 't letten wat ik eet en ben 2x in de week gaan sporten, een uur pilates en een uur cardio.

Bij de intake van fitness hebben ze een polar fitnesstest gedaan waaruit kwam wat mijn lichamelijke leeftijd was. Uiteraard valt daar winst te behalen, m.n. in het verlagen van mijn vetpercentage dat nu 39% was naar ergens tussen de 21-25% maar dan zou ik tussen de 62 en de 65 kilo wegen. En ik heb al sinds de middelbare school niet meer zo weinig gewogen. Ik heb besloten om voorlopig een realistischer en haalbaarder doel te stellen: 70 kilo in april en vetpercentage flink omlaag. Dan zien we wel weer verder. "Men" heeft mij verteld dat je aan fitness verslaafd kan raken maar op een of andere manier zie ik dat bij mij niet gebeuren. Ik had 5 jaar niet aan sport gedaan en merk dat ik rustig aan moet beginnen. Misschien moet ik ook vaker in de week gaan fitnessen, 3x een half uur cardio en 1 uur pilates bijv. Of misschien is alleen cardio niet goed omdat je nauwelijks spieren opbouwt en die nodig zijn voor vetverbranding.

En oja mijn hele stofwisseling is nog van slag door het stoppen met roken en daarbij heb ik prikkelbare darm syndroom. D.w.z. dat ik verstopt ben nu maar mezelf niet vol kan proppen met vezels omdat ik dan veel buikpijn krijg. Ook moet ik zorgen voldoende vet binnen te krijgen omdat het anders ook stagneert.

Mijn zwakke plekken zijn witte wijn en hartige borrelhapjes als kaas, worst, chips en toastjes. Heeft iemand lekkere lijnvriendelijke suggesties voor borrelhapjes dan heel graag.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_65417030
Oew, dat kan ik bij mijn sportschool ook wel vragen; een fittest. En even een plan van aanpak bedenken ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')