quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet dramatisch doen, elke radioloog meldt elke minieme vorm van slijtage, terwijl een andere radioloog me ooit vertelde dat het niet eens bestaat. Dus zéker niet zwaar aan tillen, Mirjam (no pun intended)
Vanavond weer lekker gesportIk ben weer helemaal in m'n element, het voelt zo fijn als je even lekker kan zweten.
tof gevoel he?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
quote:
boobies? picsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Sanne het volgende:
Ow én mijn spijkerjackie van verleden jaar kan voor het eerst dicht om mijn middel.
Jaja, de taille komt terug. Van boven hoeft ie niet dicht, de boobies 2.0 versie mogen gepronkt worden, zeker met een strakke(re) taille.
Je miste mijn redeneringquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Klonk het volgende:
MP3 speler of geheugenkaartje op je computer aansluiten en gaan met die banaan
Ik herken het wel een beetje, maar ik weet niet of bij jou mogelijk is wat het bij mij toen bleek te zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Dit klinkt misschien een beetje maf, maar sinds een week smaakt heel veel eten me zoet en als iets zoet hoort te zijn vind ik het niet te eten want veel te zoet. Mijn komkommer net smaakte zoet, de andijvie deze week was echt zoet, kaas is zoet. En toen ik gisteren zoetstof in mijn thee deed (de helft van normaal) heb ik de thee weggegooid omdat ik het mierzoet vond. Geen idee wat het is, maar ik vind het wel vreemd
Zwanger?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje, maar ik weet niet of bij jou mogelijk is wat het bij mij toen bleek te zijn
dank!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:06 schreef Isabeau het volgende:
En even een linkje voor de anderen hier http://www.fitnessmagazin(...)CXRQFIBQNSCZQ?page=2 (lees: voor mezelf zodra ik thuis ben)
Ligt er ook wat aan hoe lang en hoe erg je ziek bent hè? En het meeste wat je kwijtraakt met ziekzijn is toch maag en darm-vulling en dat zit er zo weer aan.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:46 schreef teigan het volgende:
Bij mij smaakte alles afgelopen week waterig en nergens naar..
En ik val er dus helemaal niet van af, van ziek zijn....
ik telde bij mijn huidige gewicht nog wat op voor maag en darmvulling, en dan kom ik denk ik weer redelijk richting nul uit... Ik eet nog steeds bitter weinig voor mijn gevoel, maar het hoesten zit mij vooral dwars. Morgen nog een dagje uitzieken en dan ga ik er dinsdag weer tegenaan denk ik.. En ik wacht maar even met hardlopen tot die hoest weg is, die is soms ineens zo heftig dat ik begin te kokhalzen..quote:Op zondag 25 januari 2009 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
dank!
gefeli Omearos!
[..]
Ligt er ook wat aan hoe lang en hoe erg je ziek bent hè? En het meeste wat je kwijtraakt met ziekzijn is toch maag en darm-vulling en dat zit er zo weer aan.
Hier een week lang alles weer kwijtgeraakt wat er in gingNu ik weer normaal eet is de score -1,5 er af. Ook niet veel voor een hele week zou je zeggen
![]()
Blijkbaar snapt je lijf dat op die manier afvallen niet de bedoeling is.
Gisteren weer hardgelopen (ging nog kut na een week griep, gohen vandaag mijn buikspier tot 200 oefening weer opgepakt, dat ging al iets beter, haha.
koop alsjeblieft goede hardloopschoenen! Zijn misschien duur, maar je knieen zij. Duurder. Ik hrquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb verkeerde schoenen geloof ik
Ik loop al tijden probleemloos, maar ik heb één paar schoenen waar ik niet op kan lopen, ik krijg onwijs veel oijn aan de binnenkant van mijn knieën.
En ik had nog een paar oude, maar die had ik toen ik 15 was voor 10 gulden bij de scapino gekocht en die heb ik dus maar weggegooid. Nu spijtMaar ik had er 4 jaar gewoon op gelopen en daarna nog 6 jaar als sportschoen. op een gegeven moment moeten ze toch echt weg
Nu heb ik dus geen hardloopschoenen
Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldigquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef Mirjam het volgende:
O
koop alsjeblieft goede hardloopschoenen! Zijn misschien duur, maar je knieen zij. Duurder. Ik hr
Heb een tijd met gewone gympen gerend, mn rechterknie mee verkloot, kan al anderhalf jaar niet meer hardlopen
oh my, lezen gaat ook al niet goed blijk aarquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldig
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Liejannuh het volgende:
Omearos is jarig vandaag!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
quote:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Ik heb een fucking halfjaar met die dingen gelopen zonder ook maar érgens last van te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hééft dure hardloopschoenen, maar die deden juist pijn en de goedkope (afgetrapte) gympen liepen geweldig
ik was teruggegaan naar de winkel, als je je daar goede schoenen aan laat meten en je hebt zoveel last, dan hebben zij een fout gemaakt...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een fucking halfjaar met die dingen gelopen zonder ook maar érgens last van te hebben.
Afgetrapte gympen, geen demping, zool van nog geen 2 mm........
En toen kocht ik goede hardloopschoenen na advies te hebben ingewonnenNou, ze liepen geweldig! Alsof je op wolkjes loopt..... En daarna kan je drie dagen niet lopen van de pijn aan je knieën
Ik heb nóg een paar afgetrapte gympen staan en die ga ik de volgende keer even proberen!
Dank voor deze open deuren. Ik zou zeggen, lees gewoon een tijdje mee...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe mensen hier afvallen. Dit omdat dingen als sonja bakker het je vaak alleen maar moeilijker maken. Ik ben zelf 2 jaar terug 20 kg afgevallen, en heb hier niets van terug gekregen.
- (Tafel)suiker werkt verslavend en zorgt dat je sneller weer trek krijgt
- Te weinig eten haalt je stofwisseling naar beneden
- Niet afvallen betekent niet gelijk geen resultaat; sport je, dan kan het zijn dat je spiermassa aanmaakt. Van spieren oog je strakker
- Rustige cardio haalt je stofwisseling naar beneden, zwaardere cardio gooit je stofwisseling omhoog en werkt na het sporten nog dooor
- Bij het ontbijt en na een sport is het beste moment om (fruit) suikers te nemen. Dit omdat je glycoleen voorraad dan is uitgeput
- Gezonde vetten worden onderschat. Je vel trekt mooier bij na het afvallen, en bepaalde vetten gooien je stofwisseling wat omhoog. Te weinig vetten zorgt oa voor een doffe rimpelige droge huid.
- Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar lijkt me voor nu genoeg info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |