ik heb gisteravond nog een telefoontje gepleegd om wat te regelen voor 2 van de 3 klassen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou, beterschap dan maar, teigan(en het lijkt me een heel raar gevoel te weten dat er mensen nu gaan juichen dat de scheikundelerares ziek is
)
Het nadeel van in het onderwijs werken, je pikt alles op wat er rondgaat... En dan kan ik er nog redelijk tegen, ik hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:06 schreef dyna18 het volgende:
Griep schijnt nu weer flink te heersen. Ik probeer maar zo min mogelijk mensen te ontmoeten.. misschien krijg ik het dan niet.
Goedzo! Lekker aan het werk zetten die luiquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef teigan het volgende:
ik heb gisteravond nog een telefoontje gepleegd om wat te regelen voor 2 van de 3 klassen...![]()
Die 2 klassen van dat hele slechte proefwerk.. Dus als dat lukt, dan is het toch niet helemaal een verloren uur...![]()
Ja inderdaad! Ik heb wel eens bij de UvA gegeten en dat is echt goed te doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:33 schreef Troel het volgende:
Sinds ik bij de uni zet eet ik een stuk beter qua lunch. Ik eet elke dag een schaaltje verse rauwkost en het liefst ook elke dag een verse fruitsalade. Ok, soms pak ik ook wel een snack, vandaag had ik bijvoorbeeld een broodje hamburger
Maar om de vitamines maak ik me geen zorgen, ik eet in ieder geval de aanbevolen hoeveelheid op een dag
Hier dan geen A maar U, maar het is echt erg goed (en niet duur!)quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik heb wel eens bij de UvA gegeten en dat is echt goed te doen.
Jammer dat ik op de HvA zit
Bij ons niet, althans, het komt regelmatig voor dat je met een docent/ professor aan een tafeltje zit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
Jammer genoeg voor de studenten moeten die zelf hun eten meebrengen, het is alleen voor medewerkers
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij ons niet, althans, het komt regelmatig voor dat je met een docent/ professor aan een tafeltje zit.
Hier (RU) is het eten ook prima voor elkaar en niet heel duur, zeker omdat ik er maar een dag per week eet.
Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind hier, ook RU, het eten vrij prijzig voor wat je krijgt
Refter avondeten valt nog mee, maar lunchprijzen zijn echt ziekelijk hoog
2,50???quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...
een belegd broodje voor 2,50 vind ik duur jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...
Misschien lunchen wij dan ergens anders, want ik heb echt niks te klagen qua beleg en zo. Na een broodje (meestal 2 euro) zit ik de hele dag gewoon goed vol verder, dus dan vind ik het wel oké. Maar ja, zoals ik al zei, ik ben er maar één dag per week, dus dan is het niet zo'n aanslag op je budget.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
een belegd broodje voor 2,50 vind ik duur ja
vooral als je nagaat wat er op zit
Ik zei ook: niet heel duur, hequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Troel het volgende:
Nouja, in vergelijking met een broodje wat je in de binnenstad haalt is 2.50 natuurlijk ook wel goedkoop, maar echt goedkoop vind ik het inderdaad niet
Hey, ik beweer dat ik beter ben, ok?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, virale infecties kunnen ook spierpijn geven.
Het vegetarische eten smaakte toch echt niet naar kipquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
eten in de Refter smaakt altijd naar kip
ook als het geen kip is..
ik eet daar echt alleen als het écht niet anders kan en ik anders mn avondeten kan vergeten..
vind het echt smerig..
Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
echt niemand die ik ken, en dat zijn heel veel mensen, eet met plezier in de Refter, dus misschien is jouw smaak niet helemaal ontwikkeld
en aan de toetjes kún je niet veel fout doen, want da's gewoon vla of yoghurtdat hoef je niet eens klaar te maken
nee, bah, refter-eten
En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
welke discussie?
ik zeg alleen dat ik 't niet te vreten vind.
Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnen
Ik vind dat je er voor minder dan 4 euro erg goed te eten hebt
Uhhh....niet echtquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.
Dat heb ik met mijn vakantiewerk, echt fijn is dat als je in zo'n omgeving zitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk trouwens dat een werkgever die gezond eten promoot echt helpt.
Bij de Rabobank kreeg je altijd gratis fruit en werd gezond eten gedeeltelijk door de werkgever betaald. Dat hielp echt om 2 stuks fruit per dag te eten en genoeg zuivel.
Nu ik daar weg ben is het meteen een stuk minder met die gezonde dingen.
ik geef liever wat meer uit voor wat meer smaakquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijn
Maar als jij andere adresjes in Nijmegen weet waar je voor minder dan 5 euro een hoofd en nagerecht hebt hoor ik het graag hoor
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uhhh....niet echt
Maar welkom in de dieetclub, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan?
Ahh altijd fijn zo'n bijdragequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:36 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik wil niet afvallen, en ik heb al helemaal geen plannen. Wilde wel even reageren op de compleet retarded stelling dat het eten van de Refter lekker is!
Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)quote:
Toen ik zocht op Refter en retard kwam ik automagisch op dit topic uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)
Maar goed misschien moeten jullie mijn berichtjes nog even teruglezen want ik heb nergens het woord lekker in mijn mond genomen
Ik zeg alleen dat mijn vegetarische maaltijd niet naar kip smaakt en dat het voor zo weinig geld erg goed te doen is
En nu ga ik opzoeken hoeveel kcal er in die vlaflip zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |