abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65310177
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou, beterschap dan maar, teigan (en het lijkt me een heel raar gevoel te weten dat er mensen nu gaan juichen dat de scheikundelerares ziek is )
ik heb gisteravond nog een telefoontje gepleegd om wat te regelen voor 2 van de 3 klassen...
Die 2 klassen van dat hele slechte proefwerk.. Dus als dat lukt, dan is het toch niet helemaal een verloren uur...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65310440
Griep schijnt nu weer flink te heersen. Ik probeer maar zo min mogelijk mensen te ontmoeten.. misschien krijg ik het dan niet.
pi_65310481
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:06 schreef dyna18 het volgende:
Griep schijnt nu weer flink te heersen. Ik probeer maar zo min mogelijk mensen te ontmoeten.. misschien krijg ik het dan niet.
Het nadeel van in het onderwijs werken, je pikt alles op wat er rondgaat... En dan kan ik er nog redelijk tegen, ik heb weer aangestoken, en die heeft weer hogere koorts...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65310523
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef teigan het volgende:
ik heb gisteravond nog een telefoontje gepleegd om wat te regelen voor 2 van de 3 klassen...
Die 2 klassen van dat hele slechte proefwerk.. Dus als dat lukt, dan is het toch niet helemaal een verloren uur...
Goedzo! Lekker aan het werk zetten die lui

Door het streng bijhouden van mijn eetlijstje en het niet beginnen met snoepen ben ik een kilo afgevallen . Als ik eenmaal begin met snoepen, ben ik niet meer te stoppen. Dus nieuwe regel: gewoon niet beginnen .

Volgende week ga ik trouwens in mijn pauze een keertje hardlopen.
Liejannuh: wat eet jij trouwens voorafgaand aan dat hardlopen in je pauze?
pi_65311097
Ik ben een drama met eten en sporten. Als ik iets zwaars eet, dan heb ik er heel lang last van.
Dus nu doe ik 45 minuten tot een uur vooraf een banaan. En dan na het lopen wat meer.
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:33:31 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_65313362
Sinds ik bij de uni zet eet ik een stuk beter qua lunch. Ik eet elke dag een schaaltje verse rauwkost en het liefst ook elke dag een verse fruitsalade. Ok, soms pak ik ook wel een snack, vandaag had ik bijvoorbeeld een broodje hamburger

Maar om de vitamines maak ik me geen zorgen, ik eet in ieder geval de aanbevolen hoeveelheid op een dag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:42:20 #107
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65313665
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:33 schreef Troel het volgende:
Sinds ik bij de uni zet eet ik een stuk beter qua lunch. Ik eet elke dag een schaaltje verse rauwkost en het liefst ook elke dag een verse fruitsalade. Ok, soms pak ik ook wel een snack, vandaag had ik bijvoorbeeld een broodje hamburger

Maar om de vitamines maak ik me geen zorgen, ik eet in ieder geval de aanbevolen hoeveelheid op een dag
Ja inderdaad! Ik heb wel eens bij de UvA gegeten en dat is echt goed te doen.
Jammer dat ik op de HvA zit
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:43:37 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_65313709
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Ik heb wel eens bij de UvA gegeten en dat is echt goed te doen.
Jammer dat ik op de HvA zit
Hier dan geen A maar U, maar het is echt erg goed (en niet duur!)
Jammer genoeg voor de studenten moeten die zelf hun eten meebrengen, het is alleen voor medewerkers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:52:15 #109
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65314011
Ah ok, bij de Universiteit hebben ze ook zeer nette prijzen, in tegenstelling tot de hogeschool
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 12:53:28 #110
43556 miss_dynastie
pi_65314051
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef Troel het volgende:

Jammer genoeg voor de studenten moeten die zelf hun eten meebrengen, het is alleen voor medewerkers
Bij ons niet, althans, het komt regelmatig voor dat je met een docent/ professor aan een tafeltje zit.
Hier (RU) is het eten ook prima voor elkaar en niet heel duur, zeker omdat ik er maar een dag per week eet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:56:03 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_65314147
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bij ons niet, althans, het komt regelmatig voor dat je met een docent/ professor aan een tafeltje zit.
Hier (RU) is het eten ook prima voor elkaar en niet heel duur, zeker omdat ik er maar een dag per week eet.

Dat is hier ook wel zo, maar eigenlijk horen de studenten er niet te eten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65314166
ik vind hier, ook RU, het eten vrij prijzig voor wat je krijgt

Refter avondeten valt nog mee, maar lunchprijzen zijn echt ziekelijk hoog
Ja doei.
pi_65314261
Ik heb géén idee wat ik gisteren gedaan heb, maar het heeft mijn kuiten harder aangepakt dan 5 KM hardlopen En ik weet het écht niet
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 13:00:20 #114
43556 miss_dynastie
pi_65314307
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind hier, ook RU, het eten vrij prijzig voor wat je krijgt

Refter avondeten valt nog mee, maar lunchprijzen zijn echt ziekelijk hoog
Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:00:30 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_65314315
Die situps freecell?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:02:20 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_65314374
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vind je? Ik ben voor een belegd broodje nog nooit meer dan 2,50 kwijt geweest en 'losse onderdelen' zijn een stuk goedkoper, ben meestal voor een paar euro wel klaar. Avondeten is naar mijn idee gewoon goedkoop, ik vind 3,20 voor een bereide maaltijd althans een hele mooie prijs, zeker als ik hoorde wat mijn vriendin op de UU kwijt was...
2,50???

Dan zijn wij wel verrekte goedkoop Ik geloof dat ik 1,50 betaal voor een verse pistolet gezond met veel gezond Of een broodje met zalm, brie of wat dan ook

Wij hebben hier geen avondeten, alleen maar lunch. Op de Uithof heb je wel een echte mensa geloof ik, maar dat weet ik alelmaal niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65314400
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

een belegd broodje voor 2,50 vind ik duur ja

vooral als je nagaat wat er op zit

een plakje kipfilet kost 65 cent een appeltje 50 cent

nah... heb daarnet wat gehaald en was 2,45 kwijt, maar doe 't echt niet meer. Twee miniscule broodjes en een dingetje filet americain..

nope, dan maar honger en wachten tot thuis
Ja doei.
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:03:51 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_65314427
Nouja, in vergelijking met een broodje wat je in de binnenstad haalt is 2.50 natuurlijk ook wel goedkoop, maar echt goedkoop vind ik het inderdaad niet

* Troel zit nu een bakje met kiwi, aardbei, appel, druifjes en sinaasappel leeg te kanen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 13:06:43 #119
43556 miss_dynastie
pi_65314526
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
een belegd broodje voor 2,50 vind ik duur ja

vooral als je nagaat wat er op zit
Misschien lunchen wij dan ergens anders, want ik heb echt niks te klagen qua beleg en zo. Na een broodje (meestal 2 euro) zit ik de hele dag gewoon goed vol verder, dus dan vind ik het wel oké. Maar ja, zoals ik al zei, ik ben er maar één dag per week, dus dan is het niet zo'n aanslag op je budget.
pi_65314619
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Troel het volgende:
Die situps freecell?
Kuiten? Nee, ik klem mijn voeten niet ergens onder namelijk
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 13:09:19 #121
43556 miss_dynastie
pi_65314631
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef Troel het volgende:
Nouja, in vergelijking met een broodje wat je in de binnenstad haalt is 2.50 natuurlijk ook wel goedkoop, maar echt goedkoop vind ik het inderdaad niet
Ik zei ook: niet heel duur, he En ik vind de kwaliteit vergelijkbaar met de broodjeszaak op het station die er véél meer voor vraagt, dus tja
pi_65314850
De RuG was duur qua lunch... Bakje rauwkost was bijna 3 euro, krentenbol met kaas was 1,50, en de luxere belegde broodjes gingen richting de 3 euro...

Ik neem nu zelf mijn lunch mee, ik geloof dat het nu wel redelijk betaalbaar is waar ik werk, maar ik heb er niet zoveel zin in...
pi_65315010
Ik haal hier een bakje soep in de kantine en verder neem ik mijn eigen brood mee.
Alhoewel het hier behoorlijk betaalbaar is!
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:38:50 #124
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65315654
Bij ons is het ook wel aardig betaalbaar. Soep, melk (250mL) en 2 boterhammen met beleg kost me net iets meer dan 2 euro geloof ik. En een bakje salade is 1,06 geloof ik. Best netjes.

Het hardlopen gisteren ging wel lekker. Eindelijk een redelijk verlichte route gevonden, die kluns en enge dingen proof is in het donker.
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:40:35 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65315732
Ik was hier helemaal nog niet!

Hele week al weer netjes bezig geweest, normaal gegeten, 2 keer gezwommen al.

Lijstje van vandaag

T: appel
O: Brinta
T: vitalinea
L: donkerbruin stokbrood met kip-pesto salade (vers gemaakt) (door een ander, niet door mij)
T: minneola
T: minneola
D: witlof met ham en kaas
T: vitalinea
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:42:09 #126
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65315787
Oe, minneola's Die kende ik helemaal niet zo, maar ze waren nu bij de C1000 in de aanbieding en ik ben spontaan fan geworden Finn vond ze ook lekker, wat ik dan weer niet verwachtte omdat ze best zuur zijn
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:06:06 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65316654
Nou he, ik ken ze nu een jaar of 2-3 maar ben iedere keer weer blij als ik ze in de winkel zie!
pi_65321762
Freecell, virale infecties kunnen ook spierpijn geven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65321804
Ik heb ze (minneola's) in de fruitschaal liggen (jaja, C1000), maar ik heb er nog geen gehad. Ben wel benieuwd, straks na het eten maar eentje wegkanen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65322530
Hier mijn (slechte) lijstje van vandaag:
O: magere yoghurt met cruesli
T: nix ivm laat ontbijt
L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei/spek/kaas
T: 2 soepstengels
D: 2 boterhammen met kaas en tomaat
T: krentenliga (of nix)

Ik heb vaak 's avonds weinig trek, geen idee wat het is.
Morgen weer sporten
pi_65328528
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, virale infecties kunnen ook spierpijn geven.
Hey, ik beweer dat ik beter ben, ok?

En ik heb een selectief lijf Vanavond groenteprutje met gehaktballetjes gehad en de gehaktballetjes kwamen er weer uit
pi_65331373
Mijn lijstje van vandaag.
O: krentebol
T: 1 sultana
L: 2 boterhammen belegd met 30+ kaas en 1 gekookt ei, appel
D: preischotel
T: vanilleyoghurt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65331686
vanavond voor minder dan 5 euro op de uni gegeten
vegetarische ketjapschotel en een vlaflip als toetje
pi_65331965
Ik zal toch ook eens minneola's gaan proberen, al hou ik niet van sinaasappels. Ben inmiddels wel heel benieuwd!
pi_65331973
eten in de Refter smaakt altijd naar kip
ook als het geen kip is..

ik eet daar echt alleen als het écht niet anders kan en ik anders mn avondeten kan vergeten..

vind het echt smerig..
Ja doei.
pi_65332060
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
eten in de Refter smaakt altijd naar kip
ook als het geen kip is..

ik eet daar echt alleen als het écht niet anders kan en ik anders mn avondeten kan vergeten..

vind het echt smerig..
Het vegetarische eten smaakte toch echt niet naar kip misschien moet je je dan toch na laten kijken
En ik had ook geen andere keuze maar zou voor dat geld er echt wel vaker gaan eten, heb er nu 2x gegeten en dat was goed te doen (zeker de toetjes)
pi_65332149
echt niemand die ik ken, en dat zijn heel veel mensen, eet met plezier in de Refter, dus misschien is jouw smaak niet helemaal ontwikkeld

en aan de toetjes kún je niet veel fout doen, want da's gewoon vla of yoghurt dat hoef je niet eens klaar te maken

nee, bah, refter-eten
Ja doei.
pi_65332263
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
echt niemand die ik ken, en dat zijn heel veel mensen, eet met plezier in de Refter, dus misschien is jouw smaak niet helemaal ontwikkeld

en aan de toetjes kún je niet veel fout doen, want da's gewoon vla of yoghurt dat hoef je niet eens klaar te maken

nee, bah, refter-eten
Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnen
Ik vind dat je er voor minder dan 4 euro erg goed te eten hebt
pi_65332305
welke discussie?

ik zeg alleen dat ik 't niet te vreten vind.
Ja doei.
pi_65332363
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
welke discussie?

ik zeg alleen dat ik 't niet te vreten vind.
En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijn
Maar als jij andere adresjes in Nijmegen weet waar je voor minder dan 5 euro een hoofd en nagerecht hebt hoor ik het graag hoor
pi_65332422
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnen
Ik vind dat je er voor minder dan 4 euro erg goed te eten hebt
Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.
pi_65332434
Ik merk trouwens dat een werkgever die gezond eten promoot echt helpt.
Bij de Rabobank kreeg je altijd gratis fruit en werd gezond eten gedeeltelijk door de werkgever betaald. Dat hielp echt om 2 stuks fruit per dag te eten en genoeg zuivel.

Nu ik daar weg ben is het meteen een stuk minder met die gezonde dingen.
pi_65332489
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef Duidelijkheid het volgende:

[..]

Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.
Uhhh....niet echt
Maar welkom in de dieetclub, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan?
pi_65332524
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk trouwens dat een werkgever die gezond eten promoot echt helpt.
Bij de Rabobank kreeg je altijd gratis fruit en werd gezond eten gedeeltelijk door de werkgever betaald. Dat hielp echt om 2 stuks fruit per dag te eten en genoeg zuivel.

Nu ik daar weg ben is het meteen een stuk minder met die gezonde dingen.
Dat heb ik met mijn vakantiewerk, echt fijn is dat als je in zo'n omgeving zit
pi_65332533
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijn
Maar als jij andere adresjes in Nijmegen weet waar je voor minder dan 5 euro een hoofd en nagerecht hebt hoor ik het graag hoor
ik geef liever wat meer uit voor wat meer smaak eigenlijk
en anders kook ik 't zelf wel, voor minder dan vijf euro

want nee, voor die prijs krijg je het nergens nee, maar dat heeft wat mij betreft een reden en die heb ik je al gegeven

zo maar 's beginnen met de sit-up-voor-n00bies van freecell en dan slapen

succes dieetdames!
Ja doei.
pi_65332568
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Uhhh....niet echt
Maar welkom in de dieetclub, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan?
Ja, eigenlijk wel.

Ik wil niet afvallen, en ik heb al helemaal geen plannen. Wilde wel even reageren op de compleet retarded stelling dat het eten van de Refter lekker is !
pi_65332598
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:36 schreef Duidelijkheid het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel.

Ik wil niet afvallen, en ik heb al helemaal geen plannen. Wilde wel even reageren op de compleet retarded stelling dat het eten van de Refter lekker is !
Ahh altijd fijn zo'n bijdrage
Ben jij toevallig ook een van die heul veul mensen die MoBlo kent?
pi_65332631
Doet niet ter zake, wel dan?
pi_65332678
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef Duidelijkheid het volgende:
Doet niet ter zake, wel dan?
Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)
Maar goed misschien moeten jullie mijn berichtjes nog even teruglezen want ik heb nergens het woord lekker in mijn mond genomen
Ik zeg alleen dat mijn vegetarische maaltijd niet naar kip smaakt en dat het voor zo weinig geld erg goed te doen is

En nu ga ik opzoeken hoeveel kcal er in die vlaflip zaten
pi_65332759
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)
Maar goed misschien moeten jullie mijn berichtjes nog even teruglezen want ik heb nergens het woord lekker in mijn mond genomen
Ik zeg alleen dat mijn vegetarische maaltijd niet naar kip smaakt en dat het voor zo weinig geld erg goed te doen is

En nu ga ik opzoeken hoeveel kcal er in die vlaflip zaten
Toen ik zocht op Refter en retard kwam ik automagisch op dit topic uit

Overigens lijkt Reftervoedsel me verre van dieettechnisch verantwoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')