Hey, ik beweer dat ik beter ben, ok?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, virale infecties kunnen ook spierpijn geven.
Het vegetarische eten smaakte toch echt niet naar kipquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
eten in de Refter smaakt altijd naar kip
ook als het geen kip is..
ik eet daar echt alleen als het écht niet anders kan en ik anders mn avondeten kan vergeten..
vind het echt smerig..
Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
echt niemand die ik ken, en dat zijn heel veel mensen, eet met plezier in de Refter, dus misschien is jouw smaak niet helemaal ontwikkeld
en aan de toetjes kún je niet veel fout doen, want da's gewoon vla of yoghurtdat hoef je niet eens klaar te maken
nee, bah, refter-eten
En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
welke discussie?
ik zeg alleen dat ik 't niet te vreten vind.
Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan die discussie ga ik nog geen eens beginnen
Ik vind dat je er voor minder dan 4 euro erg goed te eten hebt
Uhhh....niet echtquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Das net zoiets als zeggen dat Bavaria lekker bier is, omdat het goedkoop is.
Dat heb ik met mijn vakantiewerk, echt fijn is dat als je in zo'n omgeving zitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk trouwens dat een werkgever die gezond eten promoot echt helpt.
Bij de Rabobank kreeg je altijd gratis fruit en werd gezond eten gedeeltelijk door de werkgever betaald. Dat hielp echt om 2 stuks fruit per dag te eten en genoeg zuivel.
Nu ik daar weg ben is het meteen een stuk minder met die gezonde dingen.
ik geef liever wat meer uit voor wat meer smaakquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En iedereen die je kent, en dat zijn er echt heul veul dus dan moet het wel zo zijn
Maar als jij andere adresjes in Nijmegen weet waar je voor minder dan 5 euro een hoofd en nagerecht hebt hoor ik het graag hoor
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uhhh....niet echt
Maar welkom in de dieetclub, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan?
Ahh altijd fijn zo'n bijdragequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:36 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik wil niet afvallen, en ik heb al helemaal geen plannen. Wilde wel even reageren op de compleet retarded stelling dat het eten van de Refter lekker is!
Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)quote:
Toen ik zocht op Refter en retard kwam ik automagisch op dit topic uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar wel toevallig dat jij opeens komt kijken als ik het met MoBlo over de Refter heb (die net zegt dat ze heel veel mensen kent die dezelfde mening als haar hebben)
Maar goed misschien moeten jullie mijn berichtjes nog even teruglezen want ik heb nergens het woord lekker in mijn mond genomen
Ik zeg alleen dat mijn vegetarische maaltijd niet naar kip smaakt en dat het voor zo weinig geld erg goed te doen is
En nu ga ik opzoeken hoeveel kcal er in die vlaflip zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |