Honger is een groot woord, wel heb ik vrijwel alle zoete dingen geband (op wat zoetjes na voor in de koffie)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef appelsap het volgende:
LovelyLady, het is ook lastig hoor. Heb je geen honger met zo'n lijstje?
Ik wilde net gaan zeggen: goed dat je naar een diëtiste gaat! Maar nu zie ik dat het voor jou waarschijnlijk niet vergoed wordt. Dat is ook balen.
Ben je nu nog wel van plan om te gaan?
Hierdoor bijna de officiele inauguratie van Obama gemistquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan yoghurt nemen met appel of sinaasappel! * Isabeau snelt naar de keuken
Mja wij keken ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb jullie ook gemist, freecell!![]()
* Isabeau kijkt nu naar de inauguratie
idd, hij heeft de eed vast wel geoefendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel miljoenen zullen er voor de tv hebben gezeten?Het zullen wel zenuwen zijn geweest
Hoe ging je tentamen?quote:
Denk wel dat ik het gehaald heb. Geen idee wat voor cijfer ik zal hebben, maar ik denk wel voldoende.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen?
En Isa, nog geen 1000 calorieen? Dat lukt mij altijd tot mijn diner. Daarna zit ik er enorm over heen.
Niet vandaagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Was jij niet jarig geweest of bijna jarig? Dat was toch nu? Toch niet vandaag!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Isabeau het volgende:
maar ik mag je nog wel feliciteren hè, Levi!en
en
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Bij Liejannuh dacht ik dat ze de dag voor haar verjaardag jarig was en bij jou ben ik te laatPfff, gaat weer lekker. En ik wilde nog zeggen dat ik het heel jammer vond toen ik las dat je niet mee kon naar het huisje, want ik zie je altijd graag. Maar ja, als je het druk hebt houdt het op hoor
Straks op tv over die Nigeriaanse scamzaken. Zal ik m'n broer even inlichten dat dat op tv is?
Hij heeft nu nog meer loonbeslag omdat z'n lieftallige ex al meer dan een jaar de ziektekostenverzekering niet betaalt heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef freecell het volgende:
Dat dacht ik ook meteen toen ik het zag
Ik vond het ook een moeilijke beslissing om niet mee te gaan, want ik vind het altijd super gezellig met jullie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Bij Liejannuh dacht ik dat ze de dag voor haar verjaardag jarig was en bij jou ben ik te laatPfff, gaat weer lekker. En ik wilde nog zeggen dat ik het heel jammer vond toen ik las dat je niet mee kon naar het huisje, want ik zie je altijd graag. Maar ja, als je het druk hebt houdt het op hoor
Straks op tv over die Nigeriaanse scamzaken. Zal ik m'n broer even inlichten dat dat op tv is?
Heftig zeg! Lijkt me vreselijk om zo'n "erfenis" aan je ex over te houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog meer loonbeslag omdat z'n lieftallige ex al meer dan een jaar de ziektekostenverzekering niet betaalt heeft(bijna 3000 euro voor 2 personen moet hij even betalen) Ben benieuwd hoeveel meer onbetaalde rekeningen er nog in de kast zitten.
Ik moest gisteren bij mijn ouders nog aan je denken. Die hebben Ziggo tv oid op proef en daarbij krijgen ze een shitload aan tv-kanalen. Maar liefst 4 Bollywoodfilm kanalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, wat een gedoe met zijn ex zeg.
Hoe laat en waar moet ik kijken op tv zo? Ik heb nu Pimp My Ride opstaan, maar twijfel nog of ik er een Bollywood film in gooi.
Hij ging vanavond met haar praten, maar dat zal wel een scheldpartij en ruzie wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Levitation het volgende:
Heftig zeg! Lijkt me vreselijk om zo'n "erfenis" aan je ex over te houden.
* Levitation mompelt iets over dat het bij een nagenoeg niet bestaande economie al snel 1/3 is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat zo te zien alleen over die zakelijke fraude en niet over de romance scams, wat eigenlijk nog veel beschamender is voor het slachtoffer.
En het is 1/3e van de economie van Nigeria
Wie is Karin?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Anders kom je een dagje langs Levi!
Ik ga koken uit de boeken van Koken met Karin.
Aha! Ik wist wel dat je die boeken had gekregen, maar ik had nog nooit van die Karin gehoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Ik heb de boeken gekregen voor mijn verjaardag.
Net als het Handboek voor de moderne vrouw.
En een boek over de top 2000.
En vandaag is mijn ultra coole wekker waar ik mijn Ipod in kan zetten, bezorgd.
En laadt hij dan ook direct op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Lol handboek voor de moderne vrouw heb ik hier ook in de kast staan. Is een boek dat ik overgenomen heb van mijn oma en komt uit 1972. Lekkere seksistische rollenpatronen toen nog, waar mannen niet koken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Dit is de moderne versie van Aaf Brandt Corstius en Machteld van Gelder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol handboek voor de moderne vrouw heb ik hier ook in de kast staan. Is een boek dat ik overgenomen heb van mijn oma en komt uit 1972. Lekkere seksistische rollenpatronen toen nog, waar mannen niet koken.![]()
Je zit zonder werk thuis, dan heb je toch tijd genoeg om te sporten?quote:Ik merk trouwens dat ik het de laatste paar weken behoorlijk gehad heb met het lijnen. Niet dat ik nu ongezond eet of vreetbuien heb, maar ik heb gewoon geen zin meer om constant bij te houden wat ik eet. Resultaat is dat ik eigenlijk niet meer lijn, maar gewoon normale maaltijden eet. En ook 3x per week sporten laat ik verslonsen.
Komt waarschijnlijk ook omdat ik uit mijn ritme ben. Normaal ging ik na mijn werk direct langs de sportschool. Nu zit ik echter zonder werk thuis.
Ik zou ze gewoon het cijfer geven dat ze verdienen geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:01 schreef teigan het volgende:
Lekker Liejannuh, volgens mij is het best lekker wakker worden met muziek die je zelf kiest..
Bah, ik ben aan het nakijken, en dit wordt drama... En ergens ben ik laaiend op die kinderen, omdat ze weken riepen dat ze het allemaal wel wisten.... Nu nog bedenken hoe ik dit morgen eens even goed aan ga pakken... Ik denk dat ze de toets nog maar eens gaan maken met het boek erbij, zodat ze het niet weer vergeten.
heb je daar een linkje van? of iets anders?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
Zo, ik ga het 200 sit-ups programma volgen
http://www.twohundredsitups.com/test.html Daarquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je daar een linkje van? of iets anders?
ga ook de push-ups doen en wil ook graag sit-ups kunnen
Hier zijn ze damwanden aan het slaan ofzo, als voorbereiding op het plaatsen van een nieuwe waterleiding. Het hele gebouw trilt hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ze zijn op 20 meter van mijn bureau aan het heien.
Mijn monitor schud de hele tijd.![]()
Hierboven bij de bovenburen zo te horen welquote:
Gewoon gaan klagen. Eisen dat ze altijd hun schoenen uit doen en na 6 uur 's avonds mogen ze geen muziek meer maken of zingen enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hierboven bij de bovenburen zo te horen wel
Sinds we nieuwe bovenburen hebben hebben we echt véél meer geluid in huis
ik heb ooit onder een roemeens gezin gewoond, echt dat gun je niemandquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon gaan klagen. Eisen dat ze altijd hun schoenen uit doen en na 6 uur 's avonds mogen ze geen muziek meer maken of zingen enzo![]()
wij horen veel meer van onze nieuwe buren in de volgende portiek... Maar het is gelukkig nooit echt storend..quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hierboven bij de bovenburen zo te horen wel
Sinds we nieuwe bovenburen hebben hebben we echt véél meer geluid in huis
sterktequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
nog een half uur tot mijn hertentamen, wish me luck
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon gaan klagen. Eisen dat ze altijd hun schoenen uit doen en na 6 uur 's avonds mogen ze geen muziek meer maken of zingen enzo![]()
ik weet het niet. Ben zondag en maandag ziek geweest, gisteren moest ik van mijzelf weer aan het werk, en vandaag is mijn vrije dag, en moet ik dus weer even zien dat ik bijwerk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:58 schreef Isabeau het volgende:
teigan, klinkt niet prettig. Ben je zieker aan het worden of knap je juist weer wat op?
Misschien heeft iemand hier nog iets aan: http://www.acefitness.org/article.aspx?CMP=EMC-HET_0109&itemid=2556 Een artikel met 9 trainingstips die personal trainers voor zichzelf gebruiken. Zelf vond ik de 2-day-rule wel een goede: zorg dat er nooit meer dan 2 dagen tussen een training inzitten.
Maar ze moeten toch een geïsoleerde vloer hebben omdat ze in een flatje zitten? Als het echt heel irritant wordt zou ik daar toch eens achteraan... Al heb je dan wel kans dat de buren jullie niet zo aardig meer vinden...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, zij hebben geen geisoleerde vloer en wij welen dan nog, zij hebben hun muziek echt KEIHARD staan en dat horen we de hele dag (hiphop
) We horen ze eigenlijk nooit lopen oid. En dat doen ze vast wel eens
Dus onze onderburen moeten hun kop houden
Dankjewelquote:
Ik heb geen last van ze. Ik hoor ze wel vaak, maar heb geen last van ze. Beetje muziek op de achtergrond vind ik niet erg, ze maken geen herrie op idiote tijden, ze schreeuwen heel af en toe tegen elkaar, maar dat doen wij ook wel eens en soms timmeren ze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Maar ze moeten toch een geïsoleerde vloer hebben omdat ze in een flatje zitten? Als het echt heel irritant wordt zou ik daar toch eens achteraan... Al heb je dan wel kans dat de buren jullie niet zo aardig meer vinden...
Nou, ik heb last van het feit dat zij met hun telefoon en radio mijn babyfoon storen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef teigan het volgende:
Het leek alsof je er toch wat last van had, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.. Zolang je geen last hebt is er geen reden om te gaan klagen.
dank je!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
http://www.twohundredsitups.com/test.html Daar
Je kan ook een mini-boekje uitprinten met het hele schema, heb ik gedaan en daarin kruis ik het af
Je moet 3x per week en het is best te doen!
GL... hopelijk ging het goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
nog een half uur tot mijn hertentamen, wish me luck
Ik ben vanmiddag inderdaad geweest. Was wel even lekker, want ik had wat moeilijke keuzes te maken en een moeilijk gesprek in mijn hoofd voor te bereiden. Wanneer ik dan lang op zo'n cardio apparaat sta heb je prima de tijd om daar over na te denkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je vandaag al naar de sportschool geweest dyna?
Heeft dat dan toch met vocht vast houden te maken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook altijd een kilo zwaarder tijdens de menstruatie, schrik ik helemaal niet van, is altijd al zo geweest.
Checkquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:05 schreef Suzanna het volgende:
Een voordeeel van griep: je valt af zonder moeite te hoeven doen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |