Honger is een groot woord, wel heb ik vrijwel alle zoete dingen geband (op wat zoetjes na voor in de koffie)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef appelsap het volgende:
LovelyLady, het is ook lastig hoor. Heb je geen honger met zo'n lijstje?
Ik wilde net gaan zeggen: goed dat je naar een diëtiste gaat! Maar nu zie ik dat het voor jou waarschijnlijk niet vergoed wordt. Dat is ook balen.
Ben je nu nog wel van plan om te gaan?
Hierdoor bijna de officiele inauguratie van Obama gemistquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan yoghurt nemen met appel of sinaasappel! * Isabeau snelt naar de keuken
Mja wij keken ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb jullie ook gemist, freecell!![]()
* Isabeau kijkt nu naar de inauguratie
idd, hij heeft de eed vast wel geoefendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel miljoenen zullen er voor de tv hebben gezeten?Het zullen wel zenuwen zijn geweest
Hoe ging je tentamen?quote:
Denk wel dat ik het gehaald heb. Geen idee wat voor cijfer ik zal hebben, maar ik denk wel voldoende.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen?
En Isa, nog geen 1000 calorieen? Dat lukt mij altijd tot mijn diner. Daarna zit ik er enorm over heen.
Niet vandaagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Was jij niet jarig geweest of bijna jarig? Dat was toch nu? Toch niet vandaag!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Isabeau het volgende:
maar ik mag je nog wel feliciteren hè, Levi!en
en
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Bij Liejannuh dacht ik dat ze de dag voor haar verjaardag jarig was en bij jou ben ik te laatPfff, gaat weer lekker. En ik wilde nog zeggen dat ik het heel jammer vond toen ik las dat je niet mee kon naar het huisje, want ik zie je altijd graag. Maar ja, als je het druk hebt houdt het op hoor
Straks op tv over die Nigeriaanse scamzaken. Zal ik m'n broer even inlichten dat dat op tv is?
Hij heeft nu nog meer loonbeslag omdat z'n lieftallige ex al meer dan een jaar de ziektekostenverzekering niet betaalt heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef freecell het volgende:
Dat dacht ik ook meteen toen ik het zag
Ik vond het ook een moeilijke beslissing om niet mee te gaan, want ik vind het altijd super gezellig met jullie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Bij Liejannuh dacht ik dat ze de dag voor haar verjaardag jarig was en bij jou ben ik te laatPfff, gaat weer lekker. En ik wilde nog zeggen dat ik het heel jammer vond toen ik las dat je niet mee kon naar het huisje, want ik zie je altijd graag. Maar ja, als je het druk hebt houdt het op hoor
Straks op tv over die Nigeriaanse scamzaken. Zal ik m'n broer even inlichten dat dat op tv is?
Heftig zeg! Lijkt me vreselijk om zo'n "erfenis" aan je ex over te houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog meer loonbeslag omdat z'n lieftallige ex al meer dan een jaar de ziektekostenverzekering niet betaalt heeft(bijna 3000 euro voor 2 personen moet hij even betalen) Ben benieuwd hoeveel meer onbetaalde rekeningen er nog in de kast zitten.
Ik moest gisteren bij mijn ouders nog aan je denken. Die hebben Ziggo tv oid op proef en daarbij krijgen ze een shitload aan tv-kanalen. Maar liefst 4 Bollywoodfilm kanalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, wat een gedoe met zijn ex zeg.
Hoe laat en waar moet ik kijken op tv zo? Ik heb nu Pimp My Ride opstaan, maar twijfel nog of ik er een Bollywood film in gooi.
Hij ging vanavond met haar praten, maar dat zal wel een scheldpartij en ruzie wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Levitation het volgende:
Heftig zeg! Lijkt me vreselijk om zo'n "erfenis" aan je ex over te houden.
* Levitation mompelt iets over dat het bij een nagenoeg niet bestaande economie al snel 1/3 is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat zo te zien alleen over die zakelijke fraude en niet over de romance scams, wat eigenlijk nog veel beschamender is voor het slachtoffer.
En het is 1/3e van de economie van Nigeria
Wie is Karin?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Anders kom je een dagje langs Levi!
Ik ga koken uit de boeken van Koken met Karin.
Aha! Ik wist wel dat je die boeken had gekregen, maar ik had nog nooit van die Karin gehoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Ik heb de boeken gekregen voor mijn verjaardag.
Net als het Handboek voor de moderne vrouw.
En een boek over de top 2000.
En vandaag is mijn ultra coole wekker waar ik mijn Ipod in kan zetten, bezorgd.
En laadt hij dan ook direct op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Lol handboek voor de moderne vrouw heb ik hier ook in de kast staan. Is een boek dat ik overgenomen heb van mijn oma en komt uit 1972. Lekkere seksistische rollenpatronen toen nog, waar mannen niet koken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
www.kokenmetkarin.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |