abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65332821
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef Duidelijkheid het volgende:

[..]

Toen ik zocht op Refter en retard kwam ik automagisch op dit topic uit

Overigens lijkt Reftervoedsel me verre van dieettechnisch verantwoord?
Aan het tweede zoekwoord te zien kwam je dus wel achter MoBlo aan
Sorry die was te makkelijk

De vlaflip van Mona is 90kcal per 100ml, valt nog mee
pi_65332938
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Aan het tweede zoekwoord te zien kwam je dus wel achter MoBlo aan
Sorry die was te makkelijk
Ze had me idd getipt dat er een klapjosti wat gepost had over de Refter ja
pi_65333016
doe's geen ruzie maken over het eten van de Refter

da's het niet waard.. gerel om een Reftermaaltijd, ik zou het bijna uitprinten en er ophangen

Duidelijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 'schelden' met retard vind ik ook beetje not done, beide, over wie het ook gaat

smaken verschillen, dat kan
maar je bedoelde het vast als een heel goed leuk lief grapje, Miss_S dus het zij je vergeven

Nu weer lief doen allemaal, ok?
Ja doei.
pi_65333062
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef motorbloempje het volgende:

da's het niet waard.. gerel om een Reftermaaltijd, ik zou het bijna uitprinten en er ophangen

Duidelijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je niet nog meer vriendjes naar dit topic toesturen?
pi_65333122
Ach, ze heeft ze iig, nu jij nog
pi_65333184
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef motorbloempje het volgende:

Duidelijk?
SPOILER
en 'schelden' met retard vind ik ook beetje not done, beide, over wie het ook gaat

smaken verschillen, dat kan
maar je bedoelde het vast als een heel goed leuk lief grapje, Miss_S dus het zij je vergeven

Nu weer lief doen allemaal, ok?
Sorry had jou inderdaad dan niet moeten uitschelden maar van diegene waar het vandaan kwam
pi_65334130
Doe eens niet zo vaag, jullie?

(en ik ben zo'n tuthola die nog steeds euro's naar guldens omrekent en dan vind ik een kantinemaaltijd voor 11 gulden bèst duur)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65334299
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Doe eens niet zo vaag, jullie?

(en ik ben zo'n tuthola die nog steeds euro's naar guldens omrekent en dan vind ik een kantinemaaltijd voor 11 gulden bèst duur)
Dat omrekenen moet je inderdaad al helemaal niet gaan doen, als je het zo zegt klinkt het weer niet goedkoop
pi_65334380
Als je omrekent klinkt alles duur dus in dat licht gezien slaat het nergens op
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65334960
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je omrekent klinkt alles duur dus in dat licht gezien slaat het nergens op
Precies, positief denken
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 00:17:21 #161
43556 miss_dynastie
pi_65336009
Ik ben het (voor deze keer ) met miss_s eens. Het is alweer even geleden dat ik er warm heb gegeten, maar dat was helemaal niet verkeerd . Misschien dat ik het dit semester wel ga doen, want thuis kom ik vaak pas na mijn vergadering aan eten toe en da's meestal na elven, soms twaalven
pi_65336044
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het (voor deze keer ) met miss_s eens. Het is alweer even geleden dat ik er warm heb gegeten, maar dat was helemaal niet verkeerd . Misschien dat ik het dit semester wel ga doen, want thuis kom ik vaak pas na mijn vergadering aan eten toe en da's meestal na elven, soms twaalven

Nog een miss zonder smaak dus
Ik zal het waarschijnlijk niet snel nog een keer doen, dit was alleen omdat ik 2x tentamencursus had in de avond
pi_65338253
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Hou je daarbij wel rekening met de gestegen salarissen en inflatie enzo?
pi_65338430
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
ik kan het niet geloven
maargoed, zo zie je maar weer, smaken verschillen

vorige keer dat ik er at, uit pure noodzaak, was er van de courgette in de ratatouille alleen nog het velletje over (de rest was weggekookt), de kip (of was het varkensvlees ) zo taai dat een leeuw nog moeite zou hebben met kauwen en de aardappelen van een studiegenoot stortten in zodra je er naar keek
Ja doei.
pi_65338447
Goeiemorgen!

ik voel me weer wat fitter, ik moet alleen nog veel hoesten, en mijn buikspieren doen al zo'n pijn..

En ik heb vanmorgen even gewogen, en het maakt dus bij mij bijna niets uit, het ziekzijn. Wat ik nu kwijtben zit er zo weer aan als ik weer ga eten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65338622
Fijn dat je je wat betervoelt Teigan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65338664
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik kan het niet geloven

vorige keer dat ik er at, uit pure noodzaak, was er van de courgette in de ratatouille alleen nog het velletje over (de rest was weggekookt), de kip (of was het varkensvlees ) zo taai dat een leeuw nog moeite zou hebben met kauwen en de aardappelen van een studiegenoot stortten in zodra je er naar keek
Kun je dan niet gewoon beter een maaltijdsalade halen bij de AH ofzo?
Of zelf pasta salade ofzo maken en dat opeten?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:39:43 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_65338819
Ik vind Refter best een rare naam Hier heet het gewoon medewerkerscafé (Van Sodexo trouwens of hoe je dat schrijft)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65338862
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Kun je dan niet gewoon beter een maaltijdsalade halen bij de AH ofzo?
Of zelf pasta salade ofzo maken en dat opeten?
dat doe ik ook liever ja
laatste keer dat ik er at had een commissie besloten daar tijdens het eten te vergaderen dus tsja...
vanaf toen ben ik de restaurantjes en locaties maar voor gaan stellen: bij mij thuis en ik kook wel

Kost meestal 2,50 p.p. dan, dus nog voordeliger ook
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:48:44 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65339186
Ik ben de heerlijke SHE saus aan het koken! Morgen Chili eten!

Alleen heb ik metm ijn handen aan de pepertjes gezeten (Hoe moet je die krengen anders klein krijgen) en nu branden mijn lippen omdat ik dan uiteindeijk toch een keer met mijn vingers aan mijn mond zit...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:53:55 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_65339388
Beter in je mond dan in je ogen

Ruben en ik eten vanavond spruitjes met kaassaus en kalkoenfilet, Bert krijgt sperziebonen met kerriesaus en kalkoenfilet.
(hij houdt niet zo van spruitjes)

Oja en minikrieltjes Zo heerlijk om Ruben een voor een die dingen te zien pakken en in zijn mond te stoppen En het scheelt gewoon dat hij het zelf kan doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65339489
Lekker BE Ik ga volgende week ook weer eens chili maken, mjam!
Vanavond wordt het hier rijst met kipfilet en wokgroenten, en woksaus natuurlijk Lekker snel en simpel, vrijdagavond is altijd topdrukte hier (B heeft scouting dan).

En ik ben me nu al aan het verheugen op de lunch *honger heeft*.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:58:30 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_65339593
Ik ook, nog 2 minuten Eens kijken wat ze vandaag hebben

(en als het mee zit heeft de kok speciaal voor mij een bakje rauwkost klaargemaakt zonder het ei en de paprika )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65339612
Toffe kok
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:00:01 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65339656
Vanavond eten we de witlof met ham en kaas die voor gisteren gepland was. Toen had ik geen zin om te koken en is het macaroni met smac en kaas geworden. Dat is echt emergency food hier.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 12:08:11 #176
43556 miss_dynastie
pi_65340025
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik kan het niet geloven

Dat klinkt alsof jij er was op een tijdstip dat e.e.a. al veel te lang stond: kapotgekookt, taai, weggekookt. Dat heb ik nog niet meegemaakt, dan was ik echt niet blij geweest nee.

Refter is trouwens Belgisch, troel. Sodexo ben ik zelf trouwens geen grote fan van, maar dat zal ook van plaats tot plaats verschillen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:41:48 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_65341391
Hier is het prima voor elkaar. Vandaag op mijn middagmenu: een heerlijke rauwkost speciaal voor mij (in een mooi nieuw extra groot bakje ), een lekkere fruitsalade die ik rond 4 uur op ga knabbelen (yeah right, over een uurtje issie op hoor ) en een waldkornbroodje gezond. Oja en een Franse uiensoep.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65349396
Brighteyes:

Dit gebruik ik tegenwoordig als ik pepers snij. Ik zit toch altijd aan mijn gezicht te prutsen en dat spul bij je ogen is verschrikkelijk.

Sinds maandag ben ik bijna 3 kilo afgevallen Beetje sporten en veel eten
pi_65354245
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Brighteyes:

[ afbeelding ]

Dit gebruik ik tegenwoordig als ik pepers snij. Ik zit toch altijd aan mijn gezicht te prutsen en dat spul bij je ogen is verschrikkelijk.

Sinds maandag ben ik bijna 3 kilo afgevallen Beetje sporten en veel eten
Ik doe dat ook met peper
En 3 KG afvallen is geniaal Hier ook 3 er af (nu 68,3) en dat terwijl ik weer redelijk normaal eet
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:55:22 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65354439
Goed bezig dames!

En die tip van die handschoenen is briljant! Nooit aan gedacht, maar zo handig.
Ik durfde Sasha amper aan te raken net daarna.
pi_65354593
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig dames!

En die tip van die handschoenen is briljant! Nooit aan gedacht, maar zo handig.
Ik durfde Sasha amper aan te raken net daarna.
Ik deed het meestal al wel en zéker sinds ik borstvoeding geef

Ik heb weer KRULLUH!
pi_65354840
ohja, ik als mod van lif weet niet eens waar ik moet zijn, ik zat in 'slank' tye posten, maar volgens mij moet ik hier wezen

ik moet drastisch gaan afvallen, she is een dieet voor me aan het samenstellen, ik heb er zin in joh!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65354959
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef Mirjam het volgende:
ohja, ik als mod van lif weet niet eens waar ik moet zijn, ik zat in 'slank' tye posten, maar volgens mij moet ik hier wezen

ik moet drastisch gaan afvallen, she is een dieet voor me aan het samenstellen, ik heb er zin in joh! [ afbeelding ]
Welkom hier
pi_65355211
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef Mirjam het volgende:

ik moet drastisch gaan afvallen, she is een dieet voor me aan het samenstellen, ik heb er zin in joh! [ afbeelding ]
Welkom en succes
Maar het idee van een dieet staat je dus wel aan?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:23:26 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65355270
Welkom en succes Mirjam!
Is het vanwege je rug?
pi_65355310
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom en succes Mirjam!
Is het vanwege je rug?
mjas
de foto's laten maken, er blijkt nu al sprake van slijtage te zijn
ik ben fucking 26
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:29:09 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65355451
Oei, da's niet best nee... En je hebt nog wel even te gaan dan idd.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:58:35 #188
79550 Ymke
your ghost
pi_65356538
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik deed het meestal al wel en zéker sinds ik borstvoeding geef

Ik heb weer KRULLUH!
Wat een haar
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_65361317
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Oei, da's niet best nee... En je hebt nog wel even te gaan dan idd.
Niet dramatisch doen, elke radioloog meldt elke minieme vorm van slijtage, terwijl een andere radioloog me ooit vertelde dat het niet eens bestaat. Dus zéker niet zwaar aan tillen, Mirjam (no pun intended )

Vanavond weer lekker gesport Ik ben weer helemaal in m'n element, het voelt zo fijn als je even lekker kan zweten.
pi_65365805
Ik ben de 'hardlopen' categorie van de fitness top 100 2008 aan het luisteren en krijg echt zin in rennen. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik muziek van internet op mijn mp3 speler krijg Ik ben blijven steken bij Napster (1999-2000 anyone )
pi_65365823
En even een linkje voor de anderen hier http://www.fitnessmagazin(...)CXRQFIBQNSCZQ?page=2 (lees: voor mezelf zodra ik thuis ben )
pi_65367245
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
de fitness top 100 2008
ah, die ga ik ff doorspitten

ik heb vandaag heel gezond gedaan voor mijn doen, en gisteren met het avondeten ook.
ik wil er serieus hard aan gaan trekken, er moet wel echt iets veranderen hoor.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:14:36 #193
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65367359
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de 'hardlopen' categorie van de fitness top 100 2008 aan het luisteren en krijg echt zin in rennen. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik muziek van internet op mijn mp3 speler krijg Ik ben blijven steken bij Napster (1999-2000 anyone )
MP3 speler of geheugenkaartje op je computer aansluiten en gaan met die banaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_65368502
oh jee, krijg ineens enorme behoefte aan chips en andere zoute slechtigheid
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:45:55 #195
79550 Ymke
your ghost
pi_65368647
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Mirjam het volgende:
Neem een kopje opkikker/ bouilon
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:46:22 #196
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65368675
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Mirjam het volgende:
negeren en niet meer in huis halen

rijstwafeltje of appeltje als vervanger en gewoon af en toe genieten van een stukkie chocola of een zakje chips
pi_65368858
ik ga mijn nieuwe waterkoker even klaarmaken voor gebruik, dan schenk ik mezelf wqel een kopje thee in

schijnt te werken, ooit ergens gelezen
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:54:16 #198
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65368949
Mirjam, mag ik even de bemoeial uithangen en een tip geven die ik iedereen geef die af wil vallen, huisarts, die verwijst je naar een dieetist, dat is echt super, ze kijken naar je eet en beweeggewoontes en hebben super tips, werkt 100 keer beter en langer dan welk dieet ook
pi_65369145
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Mirjam, mag ik even de bemoeial uithangen en een tip geven die ik iedereen geef die af wil vallen, huisarts, die verwijst je naar een dieetist, dat is echt super, ze kijken naar je eet en beweeggewoontes en hebben super tips, werkt 100 keer beter en langer dan welk dieet ook
ik weet
huisarts zei het al tegen me, hij zei alleen dat je geen verwijzing nodig had, wat natuurlijk, na onderzoek, wel zo blijkt te zijn.

nu ben ik geen vreemde in dieetland hoor, wil eerst op eigen houtje een beginnetje maken omdat ik voorlopig toch niet naar een dietist kan.

maar thanks voor de tip
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:05:35 #200
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65369394
veel succes hoe dan ook, en dapper, als je maar twee dingen in je kop stopt, noem het geen dieet maar een verandering van levensstijl, een dieet is erg tijdelijk en als je gevoelig bent voor dik worden (zoals jij en ik zullen we maar zeggen) dan helpt een dieet niet, wel een andere manier van leven en het belangrijkste, vergeet niet te genieten van het leven, af en toe lekker een vette bek halen of een reep chocolade wegstampen hoort er nog steeds bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')