Aan het tweede zoekwoord te zien kwam je dus wel achter MoBlo aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef Duidelijkheid het volgende:
[..]
Toen ik zocht op Refter en retard kwam ik automagisch op dit topic uit
Overigens lijkt Reftervoedsel me verre van dieettechnisch verantwoord?
Ze had me idd getipt dat er een klapjosti wat gepost had over de Refter jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan het tweede zoekwoord te zien kwam je dus wel achter MoBlo aan![]()
Sorry die was te makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 'schelden' met retard vind ik ook beetje not done, beide, over wie het ook gaat
smaken verschillen, dat kan![]()
maar je bedoelde het vast als een heel goed leuk lief grapje, Miss_Sdus het zij je vergeven
Nu weer lief doen allemaal, ok?
Ja doei.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
doe's geen ruzie maken over het eten van de Refter
da's het niet waard.. gerel om een Reftermaaltijd, ik zou het bijna uitprinten en er ophangen
Duidelijk?Ga je niet nog meer vriendjes naar dit topic toesturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
doe's geen ruzie maken over het eten van de Refter
da's het niet waard.. gerel om een Reftermaaltijd, ik zou het bijna uitprinten en er ophangen
Duidelijk?Sorry had jou inderdaad dan niet moeten uitschelden maar van diegene waar het vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 'schelden' met retard vind ik ook beetje not done, beide, over wie het ook gaat
smaken verschillen, dat kan![]()
maar je bedoelde het vast als een heel goed leuk lief grapje, Miss_Sdus het zij je vergeven
Nu weer lief doen allemaal, ok?
![]()
Dat omrekenen moet je inderdaad al helemaal niet gaan doen, als je het zo zegt klinkt het weer niet goedkoopquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Doe eens niet zo vaag, jullie?
(en ik ben zo'n tuthola die nog steeds euro's naar guldens omrekent en dan vind ik een kantinemaaltijd voor 11 gulden bèst duur)
Precies, positief denkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je omrekent klinkt alles duurdus in dat licht gezien slaat het nergens op
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het (voor deze keer) met miss_s eens. Het is alweer even geleden dat ik er warm heb gegeten, maar dat was helemaal niet verkeerd
. Misschien dat ik het dit semester wel ga doen, want thuis kom ik vaak pas na mijn vergadering aan eten toe en da's meestal na elven, soms twaalven
![]()
Hou je daarbij wel rekening met de gestegen salarissen en inflatie enzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Isabeau het volgende:
(en ik ben zo'n tuthola die nog steeds euro's naar guldens omrekent en dan vind ik een kantinemaaltijd voor 11 gulden bèst duur)
ik kan het niet gelovenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het (voor deze keer) met miss_s eens. Het is alweer even geleden dat ik er warm heb gegeten, maar dat was helemaal niet verkeerd
. Misschien dat ik het dit semester wel ga doen, want thuis kom ik vaak pas na mijn vergadering aan eten toe en da's meestal na elven, soms twaalven
![]()
Kun je dan niet gewoon beter een maaltijdsalade halen bij de AH ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het niet geloven
maargoed, zo zie je maar weer, smaken verschillen![]()
vorige keer dat ik er at, uit pure noodzaak, was er van de courgette in de ratatouille alleen nog het velletje over (de rest was weggekookt), de kip (of was het varkensvlees) zo taai dat een leeuw nog moeite zou hebben met kauwen en de aardappelen van een studiegenoot stortten in zodra je er naar keek
dat doe ik ook liever jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon beter een maaltijdsalade halen bij de AH ofzo?
Of zelf pasta salade ofzo maken en dat opeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |