abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65434184
Ik ben in totaal nu 6 kilo afgevallen.
Maar dit staat eigenlijk al weken stil

Niet dat ik het heel erg vind, want ik heb mijn eetpatroon onder controle.

Maar omdat ik nu de laaste paar weken weer heerlijk in mijn vel zit, wil ik toch weer proberen te gaan afvallen.
Dus of meer bewegen (dat ik namelijk door mijn omstandigheden, wel heel erg weinig geworden), of minder of anders eten. Maar dat wil ik eigenlijk niet, omdat dit nu juist goed is

Ik denk dat ik vanaf morgen maar eens ga beginnen, met de lange hondenuitlaatwandeling (scrabble ) weer over te gaan nemen van mijn vriend, zodat hij weer 's avonds gaat ipv mij.... Dat houdt dus in, mimimaal 45 min wandelen Want nu dagelijks maar 15 min is voor mij....

Maar mensen, het gaat gewoon super met mij!!!! Slik geen medicijnen meer (naja heel soms met een slechte dag)... En voel me gewoon helemaal super.. .
  maandag 26 januari 2009 @ 21:17:37 #262
79550 Ymke
your ghost
pi_65434480
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef ymme het volgende:

Maar mensen, het gaat gewoon super met mij!!!! Slik geen medicijnen meer (naja heel soms met een slechte dag)... En voel me gewoon helemaal super.. .
Ik weet niet wat er met je was , maar jezelf super voelen is zo goed he?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_65435131
Dit weekend goed kunnen in houden bij mijn vriendje, iedereen was aan het snoepen behalve ik dus helemaal geen tussendoortjes dit weekend en ook geen uitgebreide zondag brunch met croissantjes en afbakbroodjes.

Alleen vandaag wel veel gegeten
L: 4 boterhammen met kipfilet
D: wokrijst met vis en groente
T: 2 pistoletjes met filet americain en magere smeerkaas

En dan ook nog 2 glazen appelsap en een klein glaasje witte wijn.
Morgen begin ik weer (dit keer serieus) aan Evy, 3x in de week
pi_65435210
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef teigan het volgende:
ik las onderstaand artikel, en moest gelijk aan een aantal dames van hier denken.
[..]

Eerste wat ik altijd denk bij dit soort berichten is "wat is oorzaak en wat is gevolg?".
Normaliter ben ik echt wel een fietser, maar dagen zoals vandaag dat ik met hoofdpijn en kiespijn wakker wordt, pak ik echt de auto. Dus, zou je niet ook kunnen concluderen dat "sterkere" of "minder ziekelijke" mensen eerder op de fiets stappen dan mensen die zich vaak ziek voelen? Lijkt me een even logische conclusie.

Valt me wel vaker op met onderzoeken dat ik de conclusies in twijfel trek en of dat dan aan mij ligt of aan de conclusies van het onderzoek, dat weet ik nooit.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65435278
Oja, V. zit nu taart te eten en ik niet.
Da's het goede nieuws... het slechte nieuws is dat ik mij vanmiddag op mijn werk tegoed gedaan heb aan spekkies.
En ik heb vandaag niet gefietst, ook al slecht. Morgen gaan we er weer voor.
***Levi was here***
pi_65441930
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eerste wat ik altijd denk bij dit soort berichten is "wat is oorzaak en wat is gevolg?".
Eens. Ik las een ander onderzoek dat juist mensen die met het openbaar vervoer reizen vaak ziek worden (omdat ze met ze allen bij elkaar gaan zitten in een opgesloten ruimte).

Daar hebben fietsers natuurlijk geen last van
pi_65443380
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef dyna18 het volgende:

Eens. Ik las een ander onderzoek dat juist mensen die met het openbaar vervoer reizen vaak ziek worden (omdat ze met ze allen bij elkaar gaan zitten in een opgesloten ruimte).

Daar hebben fietsers natuurlijk geen last van
Klopt, heb ik ook gelezen Mensen die met het OV reizen krijgen vaker verkoudheden en griep en dat is helemaal niet zo gek.

Ymme, fijn dat je je beter voelt!

Teigan & Yppy: ja, ik weet dat 1400 kcal helemaal niet veel is, maar ik had echt best veel gesnoept en daarom geen avondeten genomen Bleek achteraf best gekund te hebben toen ik het ging uitrekenen. Moest er zelf wel om lachen.

Hobbelpaardpoep, je bent grappig Maar ik vermoed dat je gewoon weer zo iemand bent die alleen even zijn of haar goedbedoelde advies neer komt plempen en daarna nooit meer terug komt.

Zesje, mooi moment om aan de bel te trekken Beter nu dan over een tig aantal kilo's. Wel super dat je gestopt bent met roken zeg! Ben je nu ook meer gaan snoepen of is het puur de tragere stofwisseling? En ja, aan fitness kan je verslaafd raken, net als aan hardlopen of andere sporten En lijnvriendelijke borrelhapjes in de categorie hartig zijn van die pepsils (of hoe het ook maar heet, die staafjes) en japanse mixdingetjes. Popcorn is ook lijnvriendelijk, vooral omdat het licht is.

Hier gaat alles prima
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65444249
Het was idd niet zoals verwacht teigan. Had erop gerekend dat hij over mijn leeftijd begon of 'denk er nog eens over na'. Ik had al bedacht dat we af zouden spreken dat ik over een jaar terug zou komen, zodat hij zeker zou weten dat ik het meen. Maar het ging dus heel anders. Hij heeft aandelen spiraaltjesfabriek denk ik. Maar ik heb gezien dat het ook zonder huisarts geregeld kan worden, ga ik dat doen.
Wanneer krijg je de sleutels eigenlijk?

Verstandig dat je een realistisch doel hebt gekozen zesje. Alles tegelijk is wel veel. En bekijk ook het voordeel van het hoge vetpercentage: nu kun je heel veel naar beneden.

Super dat je zo goed gaat Fuente!

Fietsen naar mijn werk kan helaas niet, is echt te ver met ruim 40 km enkele reis. Had wel een laagziekteverzuim.

ymme, ik vind het fijn dat het zo goed gaat, maar snap het niet meer. Je pas toch pas geleden aan de anti-depressiva begonnen? Wat heb je dan geslikt? Daar ben ik wel benieuwd naar, want ik moest minimaal een jaar voordat ik aan afbouwen mocht denken. En werken die medicijnen ook als je ze maar een dag slikt? Dat is handig! Ik was de eerste weken behoorlijk beroerd, vertel eens meer, desnoods via de PM.

Doe's terugmailen dan als het prima gaat Isa, heb ik op mijn werk ook wat nuttigs te lezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65445059
Yp, hoe gaat het met de lijn-activiteiten van Jarno? Ik zie hem hier niet meer posten volgens mij.

Ik doe het vandaag rustig aan. Gister 2 keer 20 km gefietst, half uur hard gelopen en een uur bodypump gedaan. Vandaag doe ik alleen 2 keer een uur fietsen en plasma doneren.
Ik voel mijn spieren trouwens wel redelijk na de bodypump!
pi_65445119
En hoe gaat het met Jarno's gebroken pols?!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65445191
Idd ook niet geheel onbelangrijk!
pi_65445907
Isa, maar juist doordat je snoepbuien gaat compenseren door de "goede" dingen niet te eten, ben je fout bezig. Ik mag best snoepen van , maar dan moet ik toch eerst zes boterhammen hebben gegeten op een dag... Heb ik dan echt nog honger, dan mag ik best wat snoepen. En na zes boterhammen heb ik geen zin meer in snoep..

yppy, wat flauw van die huisarts zeg... Wij krijgen de sleutel 5 weken na de oplevering van het huis v an de huidige bewoners, met als uiterste datum half juli... Dus ergens in juni hoop ik toch wel dat we de sleutels hebben.. Lekker zomeren in een tuin..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 09:37:33 #273
43556 miss_dynastie
pi_65445975
He bah YP, wat een lullige reactie zeg
edit: van je arts dus he, ik begreep dat daar misverstanden over konden ontstaan

[ Bericht 40% gewijzigd door miss_dynastie op 27-01-2009 09:48:09 ]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:49:18 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_65446228
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
He bah YP, wat een lullige reactie zeg
edit: van je arts dus he, ik begreep dat daar misverstanden over konden ontstaan

Tja, autist he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65447192
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef teigan het volgende:
Isa, maar juist doordat je snoepbuien gaat compenseren door de "goede" dingen niet te eten, ben je fout bezig. Ik mag best snoepen van , maar dan moet ik toch eerst zes boterhammen hebben gegeten op een dag... Heb ik dan echt nog honger, dan mag ik best wat snoepen. En na zes boterhammen heb ik geen zin meer in snoep..
Maar stél dat je nou al heel veel snoep op hebt voor je brood. En je zit vol van snoep. Dan ga je toch niet óók nog brood eten?

Op zich is het wel goed om pas te snoepen ná je gewone eten trouwens!

Ik zit hier stabiel te zijn op 68,4. Best prima.
pi_65447299
Dan at ik meestal toch nog wel gewoon brood, maar dan 1 of 2 minder..

Maar eerlijk gezegd kan ik me de periodes haast niet meer herinneren waarin ik in zulke grote mate snoepte dat er echt geen brood meer bij zou passen, nu pak ik expres een boterham als ik merk dat ik het snoepen niet in de hand heb.

ik vind het nu trouwens lastig, ik heb ruim een week heel weinig gegeten, en hoe bouw i k het nu weer een beetje gezond op?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65447754
Vloeibare dingen eten.
En salades enzo.
Denk ik.
pi_65448634
Ik heb al veel vruchtensap enzo gedronken, en ook al wel soep gehad, maar dat komt me de neus uit..

Het is vooral dat ik nu weer de goede dingen moet gaan pakken, en niet te snel naar de ongezonde dingen grijpen.... dus even geen vruchtensap meer, maar weer thee en dergelijke...
pi_65451066
Het is druuuuuuuuuuuuuuuuuk op mijn werk.

Jarno is de afgelopen weken op hetzelfde gewicht gebleven. De afgelopen dagen was hij weer wat strenger. Mannen he, die beginnen snel. Zijn pols is weer beter, ook fijn voor mij, ik vond het wel lastig.

Dat is zo heerlijk teigan, in de zomer in je eigen tuin zitten. Tijdens het klussen was ik er ook heel blij mee naar buiten te kunnen in de zon en de frisse lucht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65451482
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef YPPY het volgende:
Het is druuuuuuuuuuuuuuuuuk op mijn werk.

Jarno is de afgelopen weken op hetzelfde gewicht gebleven. De afgelopen dagen was hij weer wat strenger. Mannen he, die beginnen snel. Zijn pols is weer beter, ook fijn voor mij, ik vond het wel lastig.

Dat is zo heerlijk teigan, in de zomer in je eigen tuin zitten. Tijdens het klussen was ik er ook heel blij mee naar buiten te kunnen in de zon en de frisse lucht.
het mooiste is de recreatieplas op een 5 a 10 minuten lopen... Lekker 's avonds nog even zwemmen enzo... En daaromheen hardlopen...

En het enorme natuurgebied aan de andere kant van de stad... Lekker skaten daar doorheen....
pi_65452773
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:43 schreef teigan het volgende:

[..]

het mooiste is de recreatieplas op een 5 a 10 minuten lopen... Lekker 's avonds nog even zwemmen enzo... En daaromheen hardlopen...

En het enorme natuurgebied aan de andere kant van de stad... Lekker skaten daar doorheen....
Oeh, dat klinkt echt heel lekker! Een tuin En water in de buurt!

Net Evy-17 gelopen, met Leander in de wandelwagen (zoiets) . Dat is wel een stuk zwaarder! Mijn tempo ging voor mijn gevoel een stuk omlaag, maar toen ik het thuis nakeek was het tempo gelijk aan de vorige paar keren. Maar ik was wel echt sneller moe bij elk loopstuk. Pffff.

Maar ik heb hem wel uitgelopen, hoezee
pi_65453966
Kijk maar in google maps of google earth hoe het eruit ziet(ofhad ik je nog geen linkje gegeven om ons huisje te laten zien...)
pi_65454206
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef teigan het volgende:
Kijk maar in google maps of google earth hoe het eruit ziet(ofhad ik je nog geen linkje gegeven om ons huisje te laten zien...)
Nope
pi_65454349
Oh, ik dacht dat ik zo onderhand de halve wereld wel gespammed had daarmee...

komt eraan.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 14:19:12 #286
43556 miss_dynastie
pi_65454898
Ikwilook teigan!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 14:28:13 #287
43556 miss_dynastie
pi_65455284
Oh, wat een mooi huis teigan! Gaaf hoor!
pi_65455457
Dank je, we zijn er ook heel blij mee...
pi_65457200
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt echt heel lekker! Een tuin En water in de buurt!

Net Evy-17 gelopen, met Leander in de wandelwagen (zoiets) . Dat is wel een stuk zwaarder! Mijn tempo ging voor mijn gevoel een stuk omlaag, maar toen ik het thuis nakeek was het tempo gelijk aan de vorige paar keren. Maar ik was wel echt sneller moe bij elk loopstuk. Pffff.

Maar ik heb hem wel uitgelopen, hoezee
Ik ga zometeen dezelfde les lopen
Alleen zonder wandelwagen en op een loopband natuurlijk (en dan waarschijnlijk een stuk langzamer)

Heb er nu al zin in....niet
pi_65457821
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Zesje, mooi moment om aan de bel te trekken Beter nu dan over een tig aantal kilo's. Wel super dat je gestopt bent met roken zeg! Ben je nu ook meer gaan snoepen of is het puur de tragere stofwisseling? En ja, aan fitness kan je verslaafd raken, net als aan hardlopen of andere sporten En lijnvriendelijke borrelhapjes in de categorie hartig zijn van die pepsils (of hoe het ook maar heet, die staafjes) en japanse mixdingetjes. Popcorn is ook lijnvriendelijk, vooral omdat het licht is.

Thanks for the tips Isabeau!
Ik ben zeker meer gaan eten maar ook mijn stofwisseling is trager. Spijsvertering/stoelgang zijn nog steeds van slag. En ik kan me niet volproppen met vezels omdat snel last heb van mij darmen wegens prikkelbare darm syndroom. Ik neem nu probiotica en magnesium en ga naar een osteopaat. Dat is ook lastig met lijnen, voor mij even geen volkorenbrood, volkorenpasta en zilvervliesrijst en ook met diverse (rauwe) groenten moet ik voorzichtig doen.
(Zeven jaar geleden ben ik ook gestopt geweest met roken en daarna avonden huilend op de wc gezeten van de buikpijn. Huisarts schreef vezels/bulkmiddelen voor maar dat hielp niks, acupunctuur hielp ook niet, uiteindelijk wel goed geholpen met osteopathie)
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_65458094
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:34 schreef zesje het volgende:

[..]

Thanks for the tips Isabeau!
Ik ben zeker meer gaan eten maar ook mijn stofwisseling is trager. Spijsvertering/stoelgang zijn nog steeds van slag. En ik kan me niet volproppen met vezels omdat snel last heb van mij darmen wegens prikkelbare darm syndroom. Ik neem nu probiotica en magnesium en ga naar een osteopaat. Dat is ook lastig met lijnen, voor mij even geen volkorenbrood, volkorenpasta en zilvervliesrijst en ook met diverse (rauwe) groenten moet ik voorzichtig doen.
(Zeven jaar geleden ben ik ook gestopt geweest met roken en daarna avonden huilend op de wc gezeten van de buikpijn. Huisarts schreef vezels/bulkmiddelen voor maar dat hielp niks, acupunctuur hielp ook niet, uiteindelijk wel goed geholpen met osteopathie)
Ik dacht dat het aan mij lag! huisarts maar zeggen dat ik meer vezels moet eten. Was alleen zelf al tot de conclusie gekomen dat ik er geen baat bij had.
Overigens kan ik -dus ook prikkelbare darm- heel slecht tegen die probiotica drankjes, word ik alleen maar zieker van.
***Levi was here***
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:53:12 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_65458539
Hmm, ergens klinkt dit een beetje naar Bert. Vaak last van zijn darmen, dat soort middeltjes werken niet en hoe meer vezels, hoe meer last.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65459193
Evy lopen was weer lekker
Alleen wel een stuk langzamer gelopen dan de laatste keer (1 maand geleden), maar daar had ik ook wel bewust voor gekozen.
Vanavond namelijk ook weer 1,5 uur buikdansen.
pi_65459272
Ik kom me hier ook maar eens melden

Ik ben al jaren al het aanmodderen met mijn gewicht, en na wat ge-jojo ben ik het echt zat en sinds vorige week alle roeren omgegooid om nu eens een keer voorgoed van die vetflubbers af te komen! Al vanaf mijn jeugd ben ik al redelijk mollig geweest en dat is eigenlijk nooit meer echt veranderd. Een jaar of 2 geleden begon het me wel goed dwars te zitten en ben ik begonnen met afvallen. Ik startte toen op 72.7 kilo (met een lengte van 1.70 ongeveer) en hoewel dat qua BMI best wel meevalt kon je bij mij goed zien dat mijn buik overal doorheen of overheen kwam en mijn bovenbenen blubberden en schuurde bij iedere stap die ik zette. In ongeveer een maand of 5 ben ik toen 10 kilo kwijtgeraakt, tot ik op 62 kilo zat. Echt perfect! Mijn kleren pastte véél beter en mooier, ik zat goed in mijn vel, was lekker gezond aan het eten, sporten, noem maar op. Heb toen heerlijk in mijn bikini (waah eng!) in het zwembad rondgelopen, geen problemen.

Tot ik begon te verslappen. Steeds minder sporten, steeds meer eten. En daar zit precies mijn probleem: ik kan geen maat houden. Het is voor mij niet eens zo heel moeilijk om van snoep af te blijven, maar als ik dan 1 snoepje pak is daarna gegarandeerd de hele pot leeg, omdat ik niet meer kan stoppen als ik eenmaal begin.

Ik zat binnen een paar maanden al weer heel snel boven de 70 kilo (wat ik mezelf beloofd had nóóit meer te doen ) en daarna durfde ik me niet meer te wegen Ondanks dat kan ik er niet omheen: mijn broeken gaan steeds strakker zitten, ik heb er nu een hele stapel van die ik al niet eens meer aan kan en zelfs vrienden van me zeggen dat ik best wel wat aangekomen ben (pijnlijk...) Vorige week op de weegschaal gestaan: 76.9 kilo! Ik ben dus niet alleen terug op startgewicht, ik ben er ook weer flink overgegaan. Typische jojo. Vanaf die dag is het dus afgelopen met dat geschrans (het werd ook wel écht veel...Het begint met een koekje bij de koffie en eindigt met een pak koekjes bij de koffie), ga ik weer lekker gezond eten én sporten. Ben nu 6 hele dagen (jaja ) bezig met een eetdagboekje en de motivatie is er nog Omdat ik voor alle zekerheid toch een stokje achter de deur wil hebben meld ik me hier aan en zo kan ik anderen misschien ook meemotiveren

Met 1.70 en 76.9 kilo heb ik een bmi van 27 ongeveer. Dan heb ik ook meteen een goed streven, als eerste mijlpaal: bmi van 25, zodat ik naar het zustertopic kan verhuizen. (dan moet ik ongeveer 73.5 kilo wegen)

Zo, nog vragen?
pi_65459326
Ja hallo. Ik leef! . Mijn pols ook trouwens.

Ben idd al weken blijven steken op 87 kilo. Ik wil toch nog eens die 85 zien dus ik heb de SHE-broekriem nog maar eens aangehaald. Alleen 's avonds eten blijft lastig, vooral om de aardappelen en pasta buiten beeld te houden. Op zich ben ik toch aal geen fan van aardappelen, dus ik heb er geen moeite mee alleen groenten en vlees of vis te eten, maar in een stamppot kun je ze moeilijk ontwijken . Achja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65459410
Welkom Rebeccie
Wat voor sporten doe je?

En met een bmi van 27 mag je ook in het slanke topic hoor
pi_65459679
Thanks Miss_S!

Ik heb in mijn vorige 'afslankperiode' het programma van Evy gevolgd waar ik hier ook heel veel over lees. Omdat ik daarvoor echt nul komma nul sportte merkte ik dat dat bij mij echt een wereld van verschil maakte voor mijn conditie. En daarna ben ik om de dag hard gaan lopen of gaan fietsen. Dat heb ik heel lang volgehouden tot de winter kwam en toen had ik iedere keer weer een anders smoesje: veel te koud, het regent, ik ga morgen wel. Erg slecht natuurlijk, daarom ga ik er nu verandering in brengen: ik ben toevallig gisteren weer met Evy begonnen en wil weer veel gaan fietsen. Weer of geen weer

Ik zag in de OP al dat ik ook naar het zustertopic mag, maar ik begin liever hier, zodat ik straks met een bmi van 25 ineens een hele grote stap kan zetten (voor mijn gevoel dan): een topic opschuiven (als het 'wachten op het 2e streepje' en de overstap naar het 'zwangere meiden'-topic )
pi_65459821
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Rebeccie het volgende:
Thanks Miss_S!

Ik heb in mijn vorige 'afslankperiode' het programma van Evy gevolgd waar ik hier ook heel veel over lees. Omdat ik daarvoor echt nul komma nul sportte merkte ik dat dat bij mij echt een wereld van verschil maakte voor mijn conditie. En daarna ben ik om de dag hard gaan lopen of gaan fietsen. Dat heb ik heel lang volgehouden tot de winter kwam en toen had ik iedere keer weer een anders smoesje: veel te koud, het regent, ik ga morgen wel. Erg slecht natuurlijk, daarom ga ik er nu verandering in brengen: ik ben toevallig gisteren weer met Evy begonnen en wil weer veel gaan fietsen. Weer of geen weer

Ik zag in de OP al dat ik ook naar het zustertopic mag, maar ik begin liever hier, zodat ik straks met een bmi van 25 ineens een hele grote stap kan zetten (voor mijn gevoel dan): een topic opschuiven (als het 'wachten op het 2e streepje' en de overstap naar het 'zwangere meiden'-topic )
Begin je weer bij les 1? (ik ben nu ookal een paar jaar bezig met Evy maar kom niet verder )

En de topics maken niet zo'n groot verschil hoor, het slanke topic is vooral een slowchattopic en hier gaat het meer over het echte afvallen.
Maar het is wel een fijn gevoel als je op die bmi van 25 zit.
pi_65460030
Ja, het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst gerend heb en dat merk ik goed! Gisteren gewoon les 1 er weer bij gepakt en dat viel toch even zwaar tegen. Knap dat je zelf al een paar jaar aan het rennen bent! (zo lang heb ik het niet volgehouden)
pi_65460159
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Rebeccie het volgende:
Ja, het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst gerend heb en dat merk ik goed! Gisteren gewoon les 1 er weer bij gepakt en dat viel toch even zwaar tegen. Knap dat je zelf al een paar jaar aan het rennen bent! (zo lang heb ik het niet volgehouden)
ik ben dus niet de enige die weer bij les 1 moest beginnen.
Ben weer tot les 7 gekomen en vervolgens kakte ik weer in. Volgende week begin ik weer met les 6 ofzo. Heb ik ook geen tentamens meer en is mijn vermoeidheid misschien ook weer over.
***Levi was here***
pi_65460589
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Rebeccie het volgende:
Nouja het zou knapper zijn als ik nu 5km achter elkaar kan rennen
Kon nu wel al met Les 17 beginnen ipv 1, maar voel me nog steeds wel een mislukking als het om hardlopen gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')