abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65232000
Dan zal je toch denken, nette jongens die nog wat waarde hebben voor de maatschappij. Geen straattuig maar fatsoenlijke jongens die netjes hun huiswerk maken, opletten in de les en uiteindelijk hun diploma behalen en een goede baan krijgen. Dit zijn de Marokkaanse jongens waar links Nederland zo van droomt.

De waarheid is echter iets anders. Ik zelf ben 100% Nederlands en doe momenteel HBO op de Hogeschool van Amsterdam. Ik kom zelf niet uit Amsterdam maar uit Velsen en heb voor de HvA gekozen omdat deze redelijk goed aangeschreven staat. Mijn eerste dag op school was even wennen omdat ik in een klas vol met allochtonen zat, met slechts een paar Nederlanders. Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.

Maar de 1e dag op de school liet mijn vooroordelen verdwijnen en ik kreeg het gevoel dat de meeste Marokkanen gewoon aardige gozers zijn die ook wat willen bereiken in dit land en dat het tuig maar uit een klein groepje bestaat.

Maar dit alles bleek te mooi om waard te zijn. Sinds en aantal weken heb ik zo een erge hekel aan Marokkanen gekregen dat ik serieus aan het overwegen ben om de volgende verkiezingen op Geert Wilders te stemmen.

De volgende feiten dragen daar aan mee:

- Vlak voor een tentamen lijkt iedereen netjes op school in de aula samenvattingen te leren, maar als je wat beter kijkt hebben ze gewoon het complete tentamen in handen. Waarschijnlijk gestolen en meerdere malen gekopieerd.

- Voor een van de 8 tentamens had de school door dat er wat gestolen was. We kregen ipv de originele versie de herkansing., alle mocro's dus in problemen. Ik dacht eindelijk hun verdiende loon, maar ze begonnen gewoon tegen elkaar te praten en te vragen wat de antwoorden waren. De surveillanten ( ook Marokkaans) zeiden alleen: "Jongens een beetje stil anders krijg wij problemen" . Vervolgens hadden ze allemaal de antwoorden via andere mocro's die bij de Nederlanders hadden afgekeken(die namelijk wel geleerd hadden).

- Tijdens een tentamen met een Nederlandse surveillant waren alle mocro's bij elkaar gaan zitten, waarop de surveillant tegen een paar mocro's zei: “jullie moeten ergens anders gaan zitten.” Dit pikte ze niet en begonnen een “discussie” dat zei mogen zitten waar ze willen en dat niemand de baas over hen is. Uiteindelijk werd voor alle woorden 'kanker' gezegd en moesten een paar mocro's door de beveiliging uit het lokaal worden verwijderd. Hierdoor was een half uur van mijn tentamentijd verloren gegaan.

-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.

-In hoorcolleges vertonen de meeste basisschoolniveau. Zo worden er vliegtuigen gegooid en wordt er soms wat geschreeuwd en gelachen om de stomste grappen. Totaal geen respect voor degene die wel willen luisteren. De leraar durfde er weinig van te zeggen en deed alsof die het allemaal niet hoorde. Er was een Nederlands meisje zo moedig om er wat van te zeggen waarop ze gewoon wordt nagepraat en uitgelachen.

Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA en dat het alleen maar lijkt of ze goed bezig zijn. Ze vormen groepen met elkaar en zorgen voor onrust en ik gaan hun diploma op oneerlijke wijze behalen.

Zoals al eerder gezegd, mijn haat tegenover Marokkanen blijft groeien door dit soort dingen die elke dag wel gebeuren op de HvA. Ik weet dat sommige erger zijn dan andere maar ik heb er geen een gezien die in mijn ogen geschikt is voor de maatschappij

Klacht: Marokkanen zijn op het HBO net zoals het straattuig, alleen lijkt het maar of deze groep zo aardig, goed en leergierig is. Ik maak dagelijks het tegenovergestelde mee en ik erger me dan ook aan de simpele zieltjes onder het Nederlandse volk die niet kritisch genoeg kijken en het niet willen inzien(links Nederland).
pi_65232041
quote:
dat zei mogen zitten
Deze is jammer, maar verder goede OP!
pi_65232045
Ga dan stemmen op PVV
kollerren
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:42:27 #4
165512 MASD
Music is dead.
pi_65232052
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
Long live music.
pi_65232064
Weer iemand die wakker wordt. Haagsche Hogeschool zeker?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:43:15 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232066
Opgeschoond.

Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65232070
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:

-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.

dinsdag 20 januari 2009 @ 00:43:50 #8
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65232074
Zijn er ook vertelboeken van?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 00:43:51 #9
230491 Zith
pls tip
pi_65232075
Verder is het duidelijk dat TS in het eerste of tweede jaar zit (daarna zijn die klas-rellers er wel uitgerangeerd) en is het vreemd dat TS denkt dat Geert wilders iets gaat doen aan Marokkanen op het HBO.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:44:05 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232078
Dit had je al kunnen verwachten.
pi_65232095
ts is jaloers omdat hij de antwoorden niet kreeg van de mocro's
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_65232097
De gemiddelde allochtoon schrijft beter Nederlands dan jij. Maar op zich moet ik het wel met je eens zijn.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:45:14 #13
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_65232101
Wat doe je hier met zeuren? Als die marokkanen met de tentamens in hun klauwen zaten had je er een leraar bij moeten halen ofzo.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_65232108
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Zith het volgende:
(daarna zijn die klas-rellers er wel uitgerangeerd)
Neehoor, echt, die gaan gewoon met diplima de deur uit. Of ze daarna werk krijgen is weer een tweede natuurlijk, een slimme werkgever neemt dit soort lui niet aan.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:46:11 #15
167595 mirved
Infobesitas
pi_65232120
Je hebt helemaal gelijk. Maar helaas mag je er niets over zeggen. Want het zijn altijd "enkele" en je mag geen hele groepen op gedrag aanspreken ook al doet het merendeel van die groep zulke dingen. Nu komt waarschijnlijk een of ander wijf dat flink onder de plak zit bij een Marokkaan in dit topic posten en je voor van alles uit schelden zonder enige argumentatie om dit topic snel gesloten te krijgen. Sowieso zal er vast ook een excuus allochtoon komen die zal zeggen dat niet iedereen zo is en dat het maar enkele zijn.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:46:42 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232132
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.

Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander Nederlander
  Admin dinsdag 20 januari 2009 @ 00:46:55 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65232136
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
Alsof dat helpt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65232151
Ik heb minstens 10 spelfouten gezien in je OP.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:47:53 #19
108367 Gallorini
über alles..
pi_65232162
Amsterdam, altijd -1
Hoi mam..
pi_65232171
Wow, zal je maar gebeuren dat je de deur open trekt voor de eerste les op je nieuwe HBO opleiding en de hele klas zit vol Marrokanen.

Ik zou stoppen als ik jou was en een nieuwe opleding volgen met de februari instroom.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 00:48:42 #21
230491 Zith
pls tip
pi_65232175
quote:
Opgeschoond.

Vliegtuigjes gooien is voor Islamieten, zo trainen ze gelijk de toekomstige WTC bombings.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65232176
quote:
Dan zal je toch denken, nette jongens die nog wat waarde hebben voor de maatschappij. Geen straattuig maar fatsoenlijke jongens die netjes hun huiswerk maken, opletten in de les en uiteindelijk hun diploma behalen en een goede baan krijgen. Dit zijn de Marokkaanse jongens waar links Nederland zo van droomt.

De waarheid is echter iets anders. Ik zelf ben 100% Nederlands en doe momenteel HBO op de Hogeschool van Amsterdam. Ik kom zelf niet uit Amsterdam maar uit Velsen en heb voor de HvA gekozen omdat deze redelijk goed aangeschreven staat. Mijn eerste dag op school was even wennen omdat ik in een klas vol met allochtonen zat, met slechts een paar Nederlanders. Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.

Maar de 1e dag op de school liet mijn vooroordelen verdwijnen en ik kreeg het gevoel dat de meeste Marokkanen gewoon aardige gozers zijn die ook wat willen bereiken in dit land en dat het tuig maar uit een klein groepje bestaat.

Maar dit alles bleek te mooi om waard te zijn. Sinds en aantal weken heb ik zo een erge hekel aan Marokkanen gekregen dat ik serieus aan het overwegen ben om de volgende verkiezingen op Geert Wilders te stemmen.

De volgende feiten dragen daar aan mee:

- Vlak voor een tentamen lijkt iedereen netjes op school in de aula samenvattingen te leren, maar als je wat beter kijkt hebben ze gewoon het complete tentamen in handen. Waarschijnlijk gestolen en meerdere malen gekopieerd.

- Voor een van de 8 tentamens had de school door dat er wat gestolen was. We kregen ipv de originele versie de herkansing., alle mocro's dus in problemen. Ik dacht eindelijk hun verdiende loon, maar ze begonnen gewoon tegen elkaar te praten en te vragen wat de antwoorden waren. De surveillanten ( ook Marokkaans) zeiden alleen: "Jongens een beetje stil anders krijg wij problemen" . Vervolgens hadden ze allemaal de antwoorden via andere mocro's die bij de Nederlanders hadden afgekeken(die namelijk wel geleerd hadden).

- Tijdens een tentamen met een Nederlandse surveillant waren alle mocro's bij elkaar gaan zitten, waarop de surveillant tegen een paar mocro's zei: “jullie moeten ergens anders gaan zitten.” Dit pikte ze niet en begonnen een “discussie” dat zei mogen zitten waar ze willen en dat niemand de baas over hen is. Uiteindelijk werd voor alle woorden 'kanker' gezegd en moesten een paar mocro's door de beveiliging uit het lokaal worden verwijderd. Hierdoor was een half uur van mijn tentamentijd verloren gegaan.

-In hoorcolleges vertonen de meeste basisschoolniveau. Zo worden er vliegtuigen gegooid en wordt er soms wat geschreeuwd en gelachen om de stomste grappen. Totaal geen respect voor degene die wel willen luisteren. De leraar durfde er weinig van te zeggen en deed alsof die het allemaal niet hoorde. Er was een Nederlands meisje zo moedig om er wat van te zeggen waarop ze gewoon wordt nagepraat en uitgelachen.

Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA en dat het alleen maar lijkt of ze goed bezig zijn. Ze vormen groepen met elkaar en zorgen voor onrust en gaan hun diploma op oneerlijke wijze behalen.

Zoals al eerder gezegd, mijn haat tegenover Marokkanen blijft groeien door dit soort dingen die elke dag wel gebeuren op de HvA. Ik weet dat sommige erger zijn dan andere maar ik heb er geen een gezien die in mijn ogen geschikt is voor de maatschappij

Klacht: Marokkanen zijn op het HBO net zoals het straattuig, alleen lijkt het maar of deze groep zo aardig, goed en leergierig is. Ik maak dagelijks het tegenovergestelde mee en ik erger me dan ook aan de simpele zieltjes onder het Nederlandse volk die niet kritisch genoeg kijken en het niet willen inzien(links Nederland).
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:48:47 #23
91363 dithje
I dith it again!
pi_65232177
Om het nu alleen op de marokanen af te schuiven....dat gaat wel wat ver.
Je hebt niet echt vergelijkingsmatriaal als je in een klas zit met merendeel marokanen.
Toch herken ik je verhaal wel een beetje. Ik zelf heb vorig jaar in het P jaar een heel jaar een marokaans meisje in mijn klas gehad die de woorden discriminatie,minderheid enz. vaak en snel in de mond nam.
Verder vond ze zichzelf verschrikkelijk zielig omdat ze een handicap heeft (wat vervelend is, maar 1 keer zeggen is prima...dan weten we het wel.).
Verder deed ze niks, alleen maar voor verslagen knippen en plakken uit andere verslagen en veel moeilijke woorden achter elkaar gebruiken waardoor het nog wat moest lijken....maar de inhoud was 10 keer niks....
En het ergste van alles....met al der onvoldoendes en maar 30 procent aanwezigheid heeft ze door een potje zieligdoenerij haar P gehaald.......
Gelukkig is het P jaar nu heel anders van opzet... Als je je P wilt halen moet je 80 procent van de tijd aanwezig zijn en heb je verplichte verslagen die je voldoende af moet sluiten.
Just dith it!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:49:06 #24
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232185
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65232189
pi_65232191
quote:

Epic fail voor jou !
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:49:48 #27
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232201
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Vliegtuigjes gooien is voor Islamieten, zo trainen ze gelijk de toekomstige WTC bombings.
Komt hard aan zo'n vliegtuigje van papier. Poeh.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:50:08 #28
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65232205
En jij zei er niks van, dat ze is normaal moeten doen
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_65232220
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:49 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Komt hard aan zo'n vliegtuigje van papier. Poeh.
Ja, een boeiing 747-400 door de klas gooien gaat ook wat lastig he
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:50:45 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232221
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:49 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja ik deed een aantal dingen in de OP ook Maar het zo bont maken dat we door beveiliging uit de klas moesten worden gezet of lopen zeiken als je uit elkaar gezet wordt, nee.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:51:51 #32
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232236
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ja, een boeiing 747-400 door de klas gooien gaat ook wat lastig he
Dus oefenen ze met een stuk opgevouwen papier. Uhu.
pi_65232240
Eens met TS maar..... maar!!!!!!
quote:

BEN JE RETARD OFZO, HET IS ZIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ !!!!!!!!!!!!!!!

Zij willen
Zij gaan naar school
Zij daar in de verte

Je kan wel zeggen dat iets van hen is, maar je kan HUN .. NIET!!!!!!!!! als aanwijzend voornaamwoord gebruiken.. zij zij zij zij zij

En nu niet meer vergeten

Ohja en ik had een mocro in m'n project groep in de eerste en daar kreeg ik ruzie mee omdat hij niks deed. BTW op welke HVA zit je ( Leeuwenburg of Fraijlemaborg)??
pi_65232243
quote:
Heb je Blade 3 niet gezien?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:52:41 #35
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_65232256
Het zit diep ofniet, TS?
I never workout
pi_65232267
tvp voor reltopic is spe
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:53:31 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232268
pi_65232269
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef AlexJ.Murphy het volgende:
Weer iemand die wakker wordt. Haagsche Hogeschool zeker?
Leer lezen. En sowieso, de HHS heeft alles behalve een meerderheid van Marokkanen.

En Sharpeyed, trek je bek open. En dan niet alleen op een forum, maar tegen die Marokkanen. Wees eens assertief. En als dat niet lukt, hogerop hulp zoeken. Je lijkt nu op een backstabber; mensen die tijdens het project niets tegen je zeggen, maar wel hun bek opentrekken als ze onder vier ogen met de docent zitten.

Oh, en je klinkt als een eerste klasser inderdaad. Als er antwoorden beschikbaar zijn voor een tentamen, stel je geen vragen, heb je geen second opinion nodig, maar gebruik je ze.

Sowieso, de Marokkanen weten hoe het systeem werkt. Go with the flow, wordt jouw schoolleven een stuk makkelijker.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:53:37 #39
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65232271
Ik vraag me af of ze die shows van Jeff Dunham nasynchroniseren in Duitsland.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:54:18 #40
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232286
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:54:28 #41
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65232290
Ik vind je wel een beetje elitair klinken hoor, TS.
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:54:36 #42
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232294
Beetje haatdragend type, die TS
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:55:05 #43
165802 Reki
no comment.
pi_65232302
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:54 schreef Biogarde het volgende:
Theoriexamen @ CBR
Groepsindeling school

oops was al gepost
zie ondertitel :)
pi_65232313
Die andere topics.
pi_65232316
goh het zijn net scholieren die marokkanen! je bent wel een beetje over gefixeerd. ik zie echt niets nieuws in je op, datvdeden wij ook vroeger, alleen zijn 'zij' het nu die stoer zijn en niet jij waardoor je je bedreigd voelt. geeft niks hoor, de pubertijd is zo voorbij
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:56:26 #46
165512 MASD
Music is dead.
pi_65232332
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Heb je Blade 3 niet gezien?
Is dit dat moment waar jij mij gaat vertellen dat Wesley Snipes op FOK! zit?
Long live music.
pi_65232336
wat een boel taalfouten in je verhaal ts
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65232339
Oh, en om te bitchen over een voldoende die zij niet verdienen... Denk je nou echt dat de leraren of de schoolleiding dat kan ruiken?

Trek je bek open. En dan vooral diplomatisch. Niet gaan zeiken over wat zij allemaal niet doen, maar wat jij allemaall hebt ondernomen, zodat jij niet alles hoefde te doen. En dat zij zich daar niets van hebben aangetrokken.
pi_65232344
HBO
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:57:41 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232352
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
Het zit diep ofniet, TS?
Ik zou het ook kut vinden. Vooral omdat het weer die bepaalde bevolkingsgroep is. Ik wil niet zeggen dat ik altijd heilig ben geweest in de klas. Maar het lijkt er meestal op dat die jongens echt álles moeten doen wat niet mag. Dit is maar een relatief klein ding. Maar tel het op bij al het andere gezeik, dan moet er toch een lampje gaan branden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:58:39 #51
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232372
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:54 schreef Biogarde het volgende:
Beetje haatdragend type, die TS
Ja, want Marokkanen zijn lief
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:58:45 #52
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65232374
quote:
Vond die wel ruig
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_65232386
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef MASD het volgende:

[..]

Is dit dat moment waar jij mij gaat vertellen dat Wesley Snipes op FOK! zit?
Nee.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:59:29 #54
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_65232387
Oeioei, lachen om grappen? En afkijken? Typisch Marokkanen! Een normale scholier zou dat nooit doen!

TS is zeker zo'n kankergast die zich maar op 1 ding tegelijk kan concentreren en daarom meteen gaat zeiken als je een grapje maakt tijdens het college. Ik ga er maar vast vanuit dat je ook sociaal gestoord bent.
pi_65232406
quote:
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:01:28 #56
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232418
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Vond die wel ruig
Die topic?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:02:16 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232437
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef JanusAnus het volgende:
Oeioei, lachen om grappen? En afkijken? Typisch Marokkanen! Een normale scholier zou dat nooit doen!

TS is zeker zo'n kankergast die zich maar op 1 ding tegelijk kan concentreren en daarom meteen gaat zeiken als je een grapje maakt tijdens het college. Ik ga er maar vast vanuit dat je ook sociaal gestoord bent.
Dat jij weer post met 'kanker' maakt jou in ieder geval geen haar beter.
pi_65232458
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef JanusAnus het volgende:

Jouw post met kanker in combinatie met die avatar maakt dat ik jou heel stoer vind
pi_65232516
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Jouw post met kanker in combinatie met die avatar maakt dat ik jou heel stoer vind
Jouw username maakt dat ik dit ook nog serieus geloof
pi_65232527
TS laat zich gebruiken door mocro's .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65232531
Alsof jij ook niet liever alle antwoorden hebt inplaats van te moeten leren
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:09:03 #62
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_65232544
quote:
Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA

Hier moest ik zo hard om lachen. Kan jij nog sneuer zijn?
pi_65232554
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wijs gesproken , iedereen die de mogelijkheid heeft om aan goede antwoorden te komen gebruikt dat. Dus dat antwoorden issue is overrated, bij mij in de klas gebruikten hollandse blondines ook spiekbriefjes etc
pi_65232569
quote:
"peperdure twingo "
pi_65232577
1. Welk gebouw?
2. Je bent een pussy.
3. Als je wilt dat mensen werken in je projectgroepje, stel je regels op
4. Je bent een pussy.
5. Als je niet houdt van mensen die spieken, trek je bek dan open.
6. But then again, je blijft een pussy.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:13:01 #66
167595 mirved
Infobesitas
pi_65232596
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eens, maar je moet wel bedenken hoe er dan aan die antwoorden wordt gekomen. Als het dus echt door diefstal/inbraak bemachtigd is dan zou ik toch niets er mee te maken willen hebben.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:17:51 #67
167595 mirved
Infobesitas
pi_65232658
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:11 schreef roepdeman het volgende:
1. Welk gebouw?
2. Je bent een pussy.
4. Je bent een pussy.
Ja en jij regelt het zeker wel even. Natuurlijk gaat hij daar niets van zeggen. Anders ben je meteen outcast van de klas en kan je het wel verder vergeten met samenwerken. Zeker in een groep bestaande uit 80% Marokkanen die trekken allemaal samen of ze nu fout zitten of niet.

Dat je niet normaal kunt reageren blijkt wel weer dat je teveel met deze mensen omgaat.
pi_65232731
TS, ik zou me maar niet zoveel aantrekken van al die users die hier posten en het probleem bij jou neerleggen (dat je dom zou zijn en een pussy etc.). Die lui hebben geen idee waar ze over praten en zijn overduidelijk totaal nog niet bekend met het fenomeen van de groepen kut-Marokkanen. Zonder twijfel en zonder uitzondering betreft het hier provincialen uit Drenthe ofzo.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:31:09 #69
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65232807
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die topic?
Ja

Komt er zo'n vette bak met lease-kenteken en paar mocro's, boh gek
pi_65232814
TS dit vind ik wel het mooiste:
quote:
Na het examen: Mocro wederom gezakt, en rijdt me voorbij op ze pizzabrommer om weer geld te verdienen voor z'n volgende theorie-examen
Overigens terechte klacht, in Rotterdam is het helaas even erg. (Misschien zelfs erger)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2009 01:31:41 ]
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:32:29 #71
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65232823
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS dit vind ik wel het mooiste:
[..]

Overigens terechte klacht, in Rotterdam is het helaas even erg. (Misschien zelfs erger)
Op Hogeschool Rotterdam?
Kom er dagelijks langs en ik zie er vrij weinig, misschien dat ze te laat komen ofzo
pi_65232865
Kunnen we hiermee niet de conclusie trekken dat zowel Marokkanen op lager als op hoger niveau nutteloos zijn?
pi_65232909
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:11 schreef roepdeman het volgende:
1. Welk gebouw?
2. Je bent een pussy.
4. Je bent een pussy.
quote:
#262353 +(10561)- [X]
<MooseOnDaLoose> Hey Mike
<goatboy> what?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> er?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> and?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> ...
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> i dont get it
<MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL.
<goatboy> bastard
Prachtig.
pi_65233081
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:32 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Op Hogeschool Rotterdam?
Kom er dagelijks langs en ik zie er vrij weinig, misschien dat ze te laat komen ofzo
Nope niet die.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 02:02:36 #75
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65233107
quote:
Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.

omg
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_65233222
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:17 schreef mirved het volgende:

[..]

Ja en jij regelt het zeker wel even. Natuurlijk gaat hij daar niets van zeggen. Anders ben je meteen outcast van de klas en kan je het wel verder vergeten met samenwerken. Zeker in een groep bestaande uit 80% Marokkanen die trekken allemaal samen of ze nu fout zitten of niet.

Dat je niet normaal kunt reageren blijkt wel weer dat je teveel met deze mensen omgaat.
Blijf vooral gissen Sherlock.

Als iemand mijn schoolcarrière verneukt, door zich idioot te gedragen in een les dan trek ik mn bek open ja. Ik werk voor mn geld en betaal mn eigen schoolgeld. Dus iemand die me dat probeert te ontnemen krijgt het ook te horen. Ben ik een outcast van mijn klas? Denk het niet. Weet wel zeker van niet. Aangezien mensen respect hebben voor me.

Ik verkondig hier geen stromfront ideologie zoals TS. Dat vind ik pas niet normaal.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 02:24:50 #77
167595 mirved
Infobesitas
pi_65233250
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 02:19 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Ik verkondig hier geen stromfront ideologie zoals TS. Dat vind ik pas niet normaal.
Waar verkondigt TS "stormfront ideologie". Zie hem nergens zeggen "alle buitenlanders het land uit" of andere hatelijke opmerkingen maken. Zie hem alleen vertellen over zijn ervaringen.
pi_65233599
Schrijf je ervaringen op, maak zonodig film/audio fragmenten als bewijs, zorg ervoor dat het flink sappig materiaal is. Stap met het materiaal (of mail) naar iedereen die verantwoordelijkheid draagt op een bepaald niveau, als eerst hij/zij voor de ordebewaring tijdens een tentamen, examencommis, klachtencommissie, decaan, directeur hva. Dreig met het sturen naar de onderwijsinspectie (en doe het alsnog (anoniem)).
  dinsdag 20 januari 2009 @ 04:43:13 #79
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_65233724
Heb je bewijsmateriaal? moo zo:
www.youtube.com en dan even uloaden van af je mobiel en meteen doormailen naar redactie@geenstijl.nl Tijdens hun scriptie en hun afstudeerstage komen die gasten zich vanzelf wel tegen. Hoe erg het ook klinkt sinds dat de top van de PvdA openlijk Hans Janmaat citeert en wat ik meemaak in Arnhem-Zuid, Ede-Veldhuizen en hoe Den Haag daarmee omgaat verbaasd mij dit niks. Ritje met de trolley na 10en door Presikhaaf voor iemand?
pi_65234714
Huilie

Hier stopte ik met lezen
quote:
Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:45:05 #81
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_65234792
Ik heb het gevoel dat je gepest wordt
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_65234814
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 08:45 schreef FashionXstar het volgende:
Ik heb het gevoel dat je gepest wordt
Ik denk eerder dat ie elke dag al zijn lunchgeld moet afstaan.
pi_65234820
Alleen maar slim wat hun doen.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
pi_65234853
goed topic
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:59:15 #85
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65234979
quote:
Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Daar is een heel goed middel voor; een samenwerkingsovereenkomst. Deze stel je op met eisen dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen ding, en goed zijn best moet doen. Zorg dat er goed meetbare eisen in staan (mijn voorbeelden zijn dat nu ff niet).

Op het moment dat die mocro's dan over de grens gaan, kan je het aantonen en ze uit je projectgroep schoppen. Moet je eens opletten hoe snel ze dan ineens kunnen lopen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_65235030
quote:
Opgeschoond.

Wij ook, ik heb trouwens wel een hekel aan Marokkanen.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_65235405
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 08:59 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Daar is een heel goed middel voor; een samenwerkingsovereenkomst. Deze stel je op met eisen dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen ding, en goed zijn best moet doen. Zorg dat er goed meetbare eisen in staan (mijn voorbeelden zijn dat nu ff niet).

Op het moment dat die mocro's dan over de grens gaan, kan je het aantonen en ze uit je projectgroep schoppen. Moet je eens opletten hoe snel ze dan ineens kunnen lopen..
Dude, je kent ze nog niet. Ze zullen buiten je vol smart opwachten.
pi_65235458
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Dude, je kent ze nog niet. Ze zullen buiten je vol smart opwachten.
Gewoon een uitkiezen en daar letterlijk het mes op de keel zetten, dan laten ze dat soort geintjes wek.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_65235466
hbo-marokkanen
een groepje per stad die je op 2 handen kan tellen, die altijd het voorbeeld zijn voor de slechte.

"de goede verpesten het voor de slechte"
The Hunter Will Be The Hunted
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:31:38 #90
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_65235487
WHAT WILL YIJ TOZZZ
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_65235527
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:31 schreef cherrycoke het volgende:
WHAT WILL YIJ TOZZZ
Mag ik een tas?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:35:12 #92
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65235552
Eens met de klacht

Niet per se de Marokkanen, maar de klacht over mensen die de les verkloten terwijl je gewoon wilt luisteren
Primum non nocere
pi_65235571
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:30 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Gewoon een uitkiezen en daar letterlijk het mes op de keel zetten, dan laten ze dat soort geintjes wek.
Hiermee breng je het slechts tot een 'hoger' niveau.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:36:19 #94
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65235576
Velsen is wel baas op zich, ik kom er ook vandaan.
pi_65235595
Dit had ik ook maar dan met antillianen op de haagse hogeschool / thrijswijk. Die gasten liepen makkelijk door die opleiding heen met hun onleesbare verslagen en gebrekkig nederlands Tijdens practica snapten ze er geen ene kanker van maar ze haalden tijdens tentamens nooit onvoldoendes
pi_65235634
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
Eens met de klacht

Niet per se de Marokkanen, maar de klacht over mensen die de les verkloten terwijl je gewoon wilt luisteren
Ook eens! Je bent 20+ je zit op de HBO ( ) en daarnaast betaal je veel schoolgeld+boeken. Ga je toch niet verkloten man.

Wel eens meegemaakt dat een meid zich spontaan ging opmaken in de klas. Lijkt fucking VMBO wel.
pi_65235637
doe mij maar een tozztie met 10 zakjes suiker
The Hunter Will Be The Hunted
pi_65235664
quote:
[knip]

[knip]

Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA en dat het alleen maar lijkt of ze goed bezig zijn. Ze vormen groepen met elkaar en zorgen voor onrust en ik gaan hun diploma op oneerlijke wijze behalen.
Sommige zijn al gepost, sommige nieuw. Je verhaal bast van de fouten in ieder geval.

Of het gedrag aan een bepaalde bevolkingsgroep toe te wijzen is weet ik niet, maar wat jij beschrijft klinkt als een regelrechte ramp.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:45:58 #99
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_65235778
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef Gallorini het volgende:
Amsterdam, altijd -1
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:56:05 #100
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65236009
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:39 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Ook eens! Je bent 20+ je zit op de HBO ( ) en daarnaast betaal je veel schoolgeld+boeken. Ga je toch niet verkloten man.

Wel eens meegemaakt dat een meid zich spontaan ging opmaken in de klas. Lijkt fucking VMBO wel.
Ik had het laatst ook. Hele week lang seminars, met aan het einde een tentamen over de behandelde stof. Gaan alle chicks dus gewoon lopen lullen terwijl iemand aan het spreken was. Zo ongelooflijk respectloos vind ik dat, bah.
Primum non nocere
pi_65236240
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:56 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik had het laatst ook. Hele week lang seminars, met aan het einde een tentamen over de behandelde stof. Gaan alle chicks dus gewoon lopen lullen terwijl iemand aan het spreken was. Zo ongelooflijk respectloos vind ik dat, bah.
Ook zo iets, docent maakt aantekeningen op bord. Wat doen al die paupers: schreeuwen dat ie aan de kant moet.

wtf?!?!
Laat hem z'n aantekeningen afmaken zodat je alles kan overnemen.

En dit moet de toekomst van Nederland voorstellen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:22:11 #102
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_65236623
HBO
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:37:34 #103
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_65237012
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef solyaris het volgende:
HBO
"Iets met kunst" doen als "Universitair Parasiet" zijnde WO
Zo, hebben we dat lamme gezeik ook weer gehad en kunnen we verder met het topic.

TS, trek je smoel eens open. En trouwens, ik heb het tegenovergestelde een keer meegemaakt. Een Marokkaan die tegen een stel Nederlanders moest zeggen dat ze even hun smoel dicht moesten houden omdat ze steeds zaten te kutten tijdens het college.
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:41:34 #104
203436 solyaris
pi_65237123
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Koenholio het volgende:

[..]

"Iets met kunst" doen als "Universitair Parasiet" zijnde WO
Zo, hebben we dat lamme gezeik ook weer gehad en kunnen we verder met het topic.

TS, trek je smoel eens open. En trouwens, ik heb het tegenovergestelde een keer meegemaakt. Een Marokkaan die tegen een stel Nederlanders moest zeggen dat ze even hun smoel dicht moesten houden omdat ze steeds zaten te kutten tijdens het college.
pi_65237764
Ik heb ook op het HBO gezeten, nederlanders hebben vaak dezelfde luie instelling bij projecten, maar ze kunnen vaak iets logischer of helderder nadenken.. dan marokkanen. Maar dat is dan ook het enige.
pi_65237869
-1 voor iedereen die zeurt over mijn taal- en typefouten. Het was al laat en mijn Nederlands wordt zelden verbeterd op het HBO dusszz jwt

Voor iedereen die denkt dat ik zo heilig ben op school heeft het dus fout. Ik praat bijvoorbeeld ook wel is met iemand terwijl dat niet gewenst is, maar als er wat van gezegd wordt stop ik gewoon. Het probleem met alle Marokkanen is dat ze niet willen gehoorzamen omdat ze bang zijn voor schut te staan bij de andere mocro's. Het gevolg is dat ze stoer over willen komen en daarom tegen degene in gaan die wat over hun gedrag zeiden(respect verdienen swa ) en daarmee verstoren ze gewoon een groot deel van de lessen.
pi_65237911
HBO
pi_65237945
Sharpeyed, waarom eigenlijk in Amsterdam, bolwerk van de allochtonen?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:12:34 #109
91363 dithje
I dith it again!
pi_65237974
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef MoneyTalks het volgende:
HBO
kansloze reactie.....
Just dith it!
pi_65238084
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef dithje het volgende:

[..]

kansloze reactie.....
Oh, did I hurt your feelings?
pi_65238166
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Sharpeyed, waarom eigenlijk in Amsterdam, bolwerk van de allochtonen?
Ik rekende wel op wat allochtonen, maar wist niet dat het zo erg zou zijn
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Ook zo iets, docent maakt aantekeningen op bord. Wat doen al die paupers: schreeuwen dat ie aan de kant moet.

wtf?!?!
Laat hem z'n aantekeningen afmaken zodat je alles kan overnemen.

En dit moet de toekomst van Nederland voorstellen.
Idd, ook zeer herkenbaar
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:27:33 #112
91363 dithje
I dith it again!
pi_65238393
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Oh, did I hurt your feelings?
nee....maar dat punt probeerde iemand in dit topic (een paar blz terug) al te maken........
Was ook al kansloos.....
Eerst studie afronden, dan pas gaan zeiken over je fantastische niveau!
Just dith it!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:29:07 #113
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_65238457
gegronde klacht
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_65238485
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef dithje het volgende:

[..]

nee....maar dat punt probeerde iemand in dit topic (een paar blz terug) al te maken........
Was ook al kansloos.....
Eerst studie afronden, dan pas gaan zeiken over je fantastische niveau!
Je studie met je niveau vergelijken !
pi_65238883
Ik vindt het wel droevig wat betreft de spelling van dit soort gasten op het HBO. Wat dat betreft ben ik het wel eens met je klacht. En er wordt ook totaal niet naar gekeken door leraren.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gehannes op 20-01-2009 11:50:06 ]
pi_65239014
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef Sharpeyed het volgende:
-1 voor iedereen die zeurt over mijn taal- en typefouten. Het was al laat en mijn Nederlands wordt zelden verbeterd op het HBO dusszz jwt

Voor iedereen die denkt dat ik zo heilig ben op school heeft het dus fout. Ik praat bijvoorbeeld ook wel eens met iemand terwijl dat niet gewenst is, maar als er wat van gezegd wordt stop ik gewoon. Het probleem met alle Marokkanen is dat ze niet willen gehoorzamen omdat ze bang zijn voor schut te staan bij de andere mocro's. Het gevolg is dat ze stoer over willen komen en daarom tegen degene in gaan die wat over hun gedrag zeiden(respect verdienen swa ) en daarmee verstoren ze gewoon een groot deel van de lessen.
Het was niet laat, je faalt sowieso.
pi_65239119
quote:

Voor iedereen die denkt dat ik zo heilig ben op school heeft het dus fout. Ik praat bijvoorbeeld ook wel is met iemand terwijl dat niet gewenst is, maar als er wat van gezegd wordt stop ik gewoon. Het probleem met alle Marokkanen is dat ze niet willen gehoorzamen omdat ze bang zijn voor schut te staan bij de andere mocro's. Het gevolg is dat ze stoer over willen komen en daarom tegen degene in gaan die wat over hun gedrag zeiden(respect verdienen swa ) en daarmee verstoren ze gewoon een groot deel van de lessen.
Faalhaas.
pi_65239243
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:51 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Faalhaas.
Verklaar je nader
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:57:42 #119
91363 dithje
I dith it again!
pi_65239349
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je studie met je niveau vergelijken !
Waarom anders zeveren over HBO of WO?
Just dith it!
pi_65239361
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:54 schreef Sharpeyed het volgende:

[..]

Verklaar je nader
Je begrijpt toch wel dat die uitspraak van je boekdelen spreekt over je boerenafkomst?
pi_65239379
Wat een huilie ben je ts,durf je er niks van te zeggen?
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:04:44 #122
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65239567
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef Double-Helix het volgende:
Wat een huilie ben je ts,durf je er niks van te zeggen?
wedden dat hij in de klas nog slijmt en lacht om hun grapjes...
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:06:56 #123
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_65239657
Kern van het probleem en het hele topic: HBO.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_65239729
Naïeve mensen die de ts afkraken ...
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:10:42 #125
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_65239782
quote:
Opgeschoond.

Dat inderdaad dat heeft niets met afkomst te maken.

Projecten: Zelf assertief genoeg zijn om dit op tijd aan te geven bij de docent, die laat anderen dan niet zomaar meeliften.

Tentamen: Wat een bullshit, ze zijn verplicht jou gewoon de volledige tijd te geven die aangeven is dat je mag benutten, in dit geval zeker ook niet aan de bel getrokken?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_65239797
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:58 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat die uitspraak van je boekdelen spreekt over je boerenafkomst?
Jij probeert gewoon politiek correct over te komen. Een feit is gewoon dat elke Marokkaan bij soortgenoten stoerder gaat doen. Dan kan ik idd spreken over alle Marokkanen. Een Marokkaan zonder soortgenoten om zich heen kan wel normaal doen. Helaas komt dit weinig voor omdat ze steeds meer gezelschap krijgen.
pi_65239834
Op de uni hebben wij dit probleem niet
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:22:33 #128
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65240137
quote:

Weg excuus van laat tijdstip. 11.08 En een epic fail maken.
Leer spaties gebruiken!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:23:43 #129
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65240185
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:44 schreef Gehannes het volgende:
Ik vindt het wel droevig wat betreft de spelling van dit soort gasten op het HBO. Wat dat betreft ben ik het wel eens met je klacht. En er wordt ook totaal niet naar gekeken door leraren.
U zei?
Leer spaties gebruiken!
pi_65240219
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:22 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Weg excuus van laat tijdstip. 11.08 En een epic fail maken.
11.06?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:26:46 #131
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_65240259
Oh oh oh leeuwenburg zeker...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:27:05 #132
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_65240269
Enige goede ding is de koude pils dag?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_65240272
HOAX finnen op het HBO kan niet.
pi_65240305
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Sharpeyed het volgende:

[..]

Jij probeert gewoon politiek correct over te komen. Een feit is gewoon dat elke Marokkaan bij soortgenoten stoerder gaat doen. Dan kan ik idd spreken over alle Marokkanen. Een Marokkaan zonder soortgenoten om zich heen kan wel normaal doen. Helaas komt dit weinig voor omdat ze steeds meer gezelschap krijgen.
Je begrijpt het gewoon niet?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:29:29 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65240336
Soortgenoten ook .

Zal ik nog even wat scheerschuim over je kam spuiten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:41:50 #136
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65240647
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

U zei?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:51:04 #137
203436 solyaris
pi_65240878
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Op de uni hebben wij dit probleem niet [ afbeelding ]
pi_65241111
quote:
Gewoon bij elke onderdeel bij zetten wie wat heeft gemaakt en als hun deel kut is gewoon zo laten hun zijn er dan verwantwoordelijk voor. Als je maar wel kunt vertellen wat er dan zou moeten staan wanneer je je project moet verdedigen.
pi_65241359
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Op de uni hebben wij dit probleem niet [ afbeelding ]
Dat is niet waar. Bij een aantal (niet de beta) studies heb je bij het eerste jaar ook veel van die kleuters rond lopen. Maar dan zijn het geen marokkanen.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_65243607
Wel appart dat TS zo gebasht wordt terwijl diezelfden op de FP bij een moord meteen aan een mocro denken. Maarja dit is KLB, het TS bash paradijs
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:42:43 #141
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65245124
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef D-Flying het volgende:
HOAX finnen op het HBO kan niet.
Ik wou zeggen, uberhaupt dat ze hun HAVO of MBO hebben afgemaakt kan ik me NIET voorstellen.

Fake, ban sterf, slotje!
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:47:14 #142
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_65245315
Leuk Was van plan volgend jaar over te stappen naar de HvA.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_65245420
Marokkanen over het algemeen . Oeps, mag je zeker niet zeggen
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:53:59 #144
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65245600
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
Marokkanen over het algemeen . Oeps, mag je zeker niet zeggen
Jawel, maar je wordt meteen uitgemaakt voor eyzzz viessseee kanker kaaskop!
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65246469
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef Samsonneke het volgende:
Leuk Was van plan volgend jaar over te stappen naar de HvA.
beter ga je ff verder op het vweau
pi_65246610
Ach joh, ze halen zometeen misschien met fraude en tentamens stelen een diploma. Het is algemeen bekend dat je uiteindelijk pas bij een werkgever echt datgene leert wat je voor je werk nodig hebt, de basis is toch het veelgeroemde "HBO werk&denk-niveau" .
Als je die HBO-vaardigheden alleen maar op je diplomapapiertje blijkt te hebben, val je al tijdens de proeftijd door de mand. Exit na 1 maand

Of, en dat zou ook nog kunnen: nu met een hele groep durven ze wel, maar geen enkel bedrijf neemt een compleet groepje marokkanen aan, hooguit 1 tegelijk. Ze komen dus straks bij een werkgever aan zonder de veilige beschutting van hun groepje, en kunnen dan 2 dingen doen: geen flikker uitvoeren, door de mand vallen en na 1 maand exit

Of, en die kans is nu nog maar 1 op 3: omdat ze het niet meer met hun grote bek durven, gaan ze keihard hun best doen, mogen ze blijven, en worden ze de kansrijke jonge allochtoon die de PvdA zo graag wil zien.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_65246727
Mensen die in de randstad hbo gaan doen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:30:32 #148
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65247073
Het HBO wordt gebruikt om deze mensen een goede toekomst te geven, ipv dat ze het echt verdienen om op dat niveau geplaatst te worden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:38:17 #149
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_65247384
Boohoo. Wat is je leven toch zwaar.

Maar je hebt wel gelijk.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_65247657
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Nee, op het platteland valt veel te beleven
Cool story, Hansel.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:48:47 #151
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65247832
quote:
Ja, mensen die in de randstad wonen, moeten in Arnhem, Eindhoven of Groningen gaan studeren .
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:50:33 #152
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_65247924
quote:

[..]

soortgenoten

Dude, naja verder wat bio op de eerste pagina zei dus....
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_65248087
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ja, mensen die in de randstad wonen, moeten in Arnhem, Eindhoven of Groningen gaan studeren .
Idd ja.
Op kamers jeweet.
pi_65248285
Op mijn HBO (CMD) zat heul geen ene mocro en daar werden net zo hard tentamens doorgespeeld en vliegtuigjes gegooid tijdens hoorcolleges. Ik begon al een hekel aan Zeeuwen te krijgen, maar kennelijk is het dus gewoon HBO-eigen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:02:36 #156
123170 alors
zlata1234
pi_65248495
Had ik maar zulke lui in de klas. Bij mij zitten alleen maar van die brave nepzeilers en andere bralkakkers...
know'm sayin?
word? word.
pi_65248547
quote:

Jij ook niet!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:14:54 #158
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_65248999
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef alors het volgende:
Had ik maar zulke lui in de klas. Bij mij zitten alleen maar van die brave nepzeilers en andere bralkakkers...
Je haalt me de woorden uit de mond...
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_65249380
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Bij een aantal (niet de beta) studies heb je bij het eerste jaar ook veel van die kleuters rond lopen. Maar dan zijn het geen marokkanen.
Moet je eens op TUDELFT lopen stikt het van de mensen van oosterse afkomst.Lees irakezen,iranezen,palestijnen en andere midden oosterse landen.
Kijken of dat je bevalt.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:27:52 #160
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_65249559
Ach Eric Harris en Dylan Klebold zijn er niks bij
pi_65249589
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Moet je eens op TUDELFT lopen stikt het van de mensen van oosterse afkomst.Lees irakezen,iranezen,palestijnen en andere midden oosterse landen.
Kijken of dat je bevalt.
Lekker generaliseren. Die Iraniërs komen hier leren hoe ze een bom moeten bouwen, of hoe ze een vliegtuig in een gebouw kunnen vliegen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_65249825
quote:
Toelichting:
Twee studenten = twee mocro's
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:41:11 #163
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_65250147
quote:
Jouw post faalt op zóveel manieren.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:41:49 #164
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65250172
hahaha zie je het al voor je over tien jaar allemaal managers in bedrijven die met kanker schelden. "kanker order" , "kanker vergadering" , "kanker deadline" etc....
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:45:32 #165
203436 solyaris
pi_65250337
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef TeenWolf het volgende:
hahaha zie je het al voor je over tien jaar allemaal managers in bedrijven die met kanker schelden. "kanker order" , "kanker vergadering" , "kanker deadline" etc....
HBO`ers worden allemaal manager.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:50:20 #166
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65250558
Eerst zeurde men altijd over het MBO.

Over een paar jaar is zelfs de universiteit niet meer veilig in de KLB
Primum non nocere
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:54:42 #167
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65250753
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef solyaris het volgende:

[..]

HBO`ers worden allemaal manager.

bij wijze van dumbass.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:55:33 #168
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_65250796
Marokkanen .

Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar meer dan 90% van dat volk deugt gewoon niet.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_65251548
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

bij wijze van dumbass.
Gezien je foto word jij op zijn hoogst manager in apen heul ofzo
pi_65251903
Marokkaanse chickies op het HBO .
pi_65252040
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Idd ja.
Op kamers jeweet.
Op kamers Ga gewoon helemaal op jezelf wonen
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:19:40 #172
144262 thewishmaster
pi_65254122
Als de hele randstad gaat studeren in de provincie en daar op kamers gaat wordt de kamernood wel erg hoog .
pi_65254238
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Op kamers Ga gewoon helemaal op jezelf wonen
Lekker als kluizenaar wou je zeggen

op kamers
pi_65255026
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
De gemiddelde allochtoon schrijft beter Nederlands dan jij. Maar op zich moet ik het wel met je eens zijn.
Grapjas.
pi_65255144
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef thewishmaster het volgende:
Als de hele randstad gaat studeren in de provincie en daar op kamers gaat wordt de kamernood wel erg hoog .
Nee alleen de normale mensen, tokkies en kansjongeren mogen in de randstad blijven, naast als die politici
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:47:34 #176
144262 thewishmaster
pi_65255200
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee alleen de normale mensen, tokkies en kansjongeren mogen in de randstad blijven, naast als die politici
Dan kunnen ze een voorbeeld nemen aan de provincie, want daar komt zoveel goeds vandaan (kijk eens bij een concert van Normaal zou ik zeggen).
pi_65255381
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En waar studeer jij? Zeeland?
pi_65255478
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

En waar studeer jij? Zeeland?
Je hebt ook nog steden naast rotterdam enz hoor

Tilburg Breda Nijmegen Maastricht Groningen etc
pi_65255819
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef koudhier het volgende:
Ik heb minstens 10 spelfouten gezien in je OP.
Is dit voor school dan taalnazi?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_65255873
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

FAIL.

Dat je over iets als correcte spelling überhaupt moet nadenken.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:05:53 #181
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_65255884
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Nee, maar met zijn klacht kan hij het eigenlijk niet maken.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_65258007
HvA

Mijn broer zit er ook en ze keken alles af daar. Gewoon met de telefoon en uitgeprint. Kon daar makkelijk.
Vind het maar een flutschool
pi_65258125
HvA.
.
pi_65258198
Ze hbben wel een heerlijk donerkraampje
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:18:15 #185
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_65258459
HAVO/VWO paupers

TS is een beetje wispelturig...
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
pi_65258723
quote:

Vuile schijtlul zo zie je maar weer wat het niveau van het hbo is tegenwoordig. Je bent geen haar beter dan die Marokkanen.
pi_65259243
Als je nou zelf een geloofwaardige en foutloze OP had geschreven, dan had ik je gesteund.

Helaas.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:44:49 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65259563
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef patatmetfriet het volgende:
Op mijn HBO (CMD) zat heul geen ene mocro en daar werden net zo hard tentamens doorgespeeld en vliegtuigjes gegooid tijdens hoorcolleges. Ik begon al een hekel aan Zeeuwen te krijgen, maar kennelijk is het dus gewoon HBO-eigen.
CMD?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:48:43 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65259733
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef dikkemongul het volgende:
Dit misschien?

http://www.soggen.nl/?p=995
Dat linkje wat in jouw link zit

"studenten"
pi_65260631
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef TeenWolf het volgende:
pi_65260654
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef Teteteterek het volgende:
Ze hbben wel een heerlijk donerkraampje
dat zijn weer turken he! kaaskop
pi_65260704
Marokkanen op het HBO bijzonder ga ff kijken op de Haagsche Hogeschool dan
pi_65260731
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Skylark. het volgende:
Marokkanen .

Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar meer dan 90% van dat volk deugt gewoon niet.
Nederlanders

pi_65261018
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef samara het volgende:

[..]

Nederlanders

Helemaal mee eens ! Alleen dan maak ik van Turken en Marrokanen ff 180%
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:16:57 #196
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_65261021
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Marokkanen op het HBO bijzonder ga ff kijken op de Haagsche Hogeschool dan
preventief niet
pi_65261034
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef samara het volgende:

[..]

dat zijn weer turken he! kaaskop
pardon?
pi_65261061
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef fs180 het volgende:

[..]

preventief niet
Waarom niet? Ik zeg ook maar wat .
Al heb ik volgens mij haske gelijk
pi_65261743
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Zit jij op de pabo?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:35:58 #200
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_65261940
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Gripper het volgende:

[..]

Lekker generaliseren. Die Iraniërs komen hier leren hoe ze een bom moeten bouwen, of hoe ze een vliegtuig in een gebouw kunnen vliegen
pi_65262047
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef samara het volgende:

[..]

Zit jij op de pabo?
Maakte ik een spel- en/of grammaticafout dan?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:38:37 #202
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_65262078
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Nee, Turken verdienen wat krediet, die zijn niet allemaal slecht en ze hebben kebab meegenomen.

En wat kom je dan hier doen, als je de pest hebt aan Nederlanders? Daar zijn er nog altijd een hoop van, hier.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:42:52 #203
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_65262329
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Maakte ik een spel- en/of grammaticafout dan?
Niet opgelet
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:46:18 #204
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_65262502
Vadsige bebrilde uni nerds die zich druk maken om spelfouten En neerkijken op het mbo/hbo
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:48:28 #205
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65262614
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:

Nee, Turken verdienen wat krediet, die zijn niet allemaal slecht
Maar die hebben zo'n eng plat achterhoofd
Primum non nocere
pi_65263275
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Agiath het volgende:

[..]

Lekker als kluizenaar wou je zeggen

op kamers
Samenwonen
pi_65264823
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:

[..]

En wat kom je dan hier doen, als je de pest hebt aan Nederlanders? Daar zijn er nog altijd een hoop van, hier.
Ik ben hier geboren .
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:28:35 #208
91363 dithje
I dith it again!
pi_65269019
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef skippy22 het volgende:
Vadsige bebrilde uni nerds die zich druk maken om spelfouten En neerkijken op het mbo/hbo
Zo is het!
Just dith it!
pi_65270459
Gelukkig zit ik op de universiteit
pi_65270477
Verhuis naar Praag. Geen Mocro te vinden hier.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 21 januari 2009 @ 02:02:39 #211
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_65270517
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zeg ook maar wat .
Al heb ik volgens mij haske gelijk
zit er vol mee
  woensdag 21 januari 2009 @ 02:11:06 #212
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_65270579
Op de uni kom je dat paupervolk gelukkig nauwelijks tegen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 21 januari 2009 @ 02:31:02 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65270718
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel zat paupers. Overigens zijn er in nl ook nog genoeg plaatsen te vinden zonder mocro's. Om tijdelijk te wonen is praag een prima stad overigens.
pi_65273094
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:56 schreef Pulu het volgende:
Gelukkig zit ik op de universiteit
Niet te zien aan je posts of avatar
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:50:27 #215
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65273285
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef AlexJ.Murphy het volgende:

[..]

Neehoor, echt, die gaan gewoon met diplima de deur uit. Of ze daarna werk krijgen is weer een tweede natuurlijk, een slimme werkgever neemt dit soort lui niet aan.
Waar baseer jij dit op?

Op het hoger onderwijs is de uitstroom het eerste jaar volgens mij het grootst.
Krekker is de bom!
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:56:32 #216
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65273437
quote:

[..]

Het is inderdaad politiek correct dat ik in de echte wereld een paar Marokkanen ken die niet stoerder gaan doen wanneer er andere Marokkanen bij zijn .
Krekker is de bom!
pi_65273478
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het is inderdaad politiek correct dat ik in de echte wereld een paar Marokkanen ken die niet stoerder gaan doen wanneer er andere Marokkanen bij zijn .
  woensdag 21 januari 2009 @ 10:00:52 #218
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65273554
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:58 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Vertel, wat heb je op je hart knul?
Krekker is de bom!
pi_65273670
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik wilde je aanpakken met mijn Katana, maar ja hapt niet. Dus ik ben alweer klaar met deze missie, met mijn Ninja skills zoek ik een volgend slachtoffer
pi_65277241
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Niet te zien aan je posts of avatar
We kunnen in ieder geval concluderen dat jij helemaal niet op de universiteit zit, omdat jij je mening laat beïnvloeden door een avatar (wohoo een plaatje van de zangeres Tamia (waar jij waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord).

En met betrekking tot mijn posts....af en toe discusieer ik serieus, maar in 85% van de gevallen ben ik sarcastisch en cynisch....je denkt toch niet constant weloverwegen en alle feiten/meningen in acht nemende posts plaats op een forum.....

Zo veel plezier verder....ik heb zometeen college
pi_65277849
Het valt mij altijd op dat ze het helemaal gemaakt denken te hebben als ze toegelaten worden tot het hoger onderwijs. Daarnaast willen ze altijd gelijk een eigen bedrijf, want in dienst van een ander werken daar doen ze niet aan. Hou er niet zo van..
pi_65278321
Ts is lid van Extreem rechts
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:18:05 #223
69994 seto
-|||--------|||-
pi_65278396
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef Pulu het volgende:
We kunnen in ieder geval concluderen dat jij helemaal niet op de universiteit zit, omdat jij je mening laat beïnvloeden door een avatar (wohoo een plaatje van de zangeres Tamia (waar jij waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord).

wat een mongool ben jij seg
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_65278928
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:18 schreef seto het volgende:

[..]

wat een mongool ben jij seg
Heb ik je vriendje beledigd?
pi_65279256
quote:

[..]

En met betrekking tot mijn posts....af en toe discusieer ik serieus, maar in 85% van de gevallen ben ik sarcastisch en cynisch....je denkt toch niet constant weloverwegen en alle feiten/meningen in acht nemende posts plaats op een forum.....

Zo veel plezier verder....ik heb zometeen college
Ik dacht dat het ashanti was , wat maak je je trouwens druk over mijn post. Of denk je dat jij de enige bent die hier vaak niet serieus is. Dan betekent dan dat je wel het IQ hebt maar niet het EQ ( inlevingsvermogen). . Ik zit inderdaad niet op de uni maar op het hbo en het past goed bij me
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:48:49 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65279578
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:56 schreef Pulu het volgende:
Gelukkig zit ik op de studeer ik aan een universiteit
Ik heb het even verbeterd voor je, misschien kom je nu wel geloofwaardig over
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:52:30 #227
69994 seto
-|||--------|||-
pi_65279705
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef Pulu het volgende:

[..]

Heb ik je vriendje beledigd?
nee je bent gewoon een mongool.
Seto is zo ene baas he
pi_65279807
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:52 schreef seto het volgende:

[..]

Vind je dit zelf een goede beargumentering?

Ik niet.

Probeer het nog eens.
pi_65279927
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Andere mensen "knul" noemen omdat je zelf een oude tang bent _! Flikker eens op met dat uit-de-hoogte toontje.
Cool story, Hansel.
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:59:07 #230
69994 seto
-|||--------|||-
pi_65279957
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Vind je dit zelf een goede beargumentering?

Ik niet.

Probeer het nog eens.
ik wel
Seto is zo ene baas he
pi_65280103
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb het even verbeterd voor je, misschien kom je nu wel geloofwaardig over
Thanks ....maar wie zei dat ik ook daadwerkelijk studeerde?
pi_65280976
Deze houding ten opzichte van een andere etniciteit duidt op sociale ontwrichting. Door het uit balans raken van zijn belevingswereld vertoont TS anomische verschijnselen.
Socialisme is een nieuwe vorm van slavernij.
pi_65283225
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:52 schreef seto het volgende:

[..]

Ik vind deze opmerking wel sterk
pi_65283439
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
Deze houding ten opzichte van een andere etniciteit duidt op sociale ontwrichting. Door het uit balans raken van zijn belevingswereld vertoont TS anomische verschijnselen.
TS lijdt aan het finnensyndroom. Ziet overal finnen op school,werk,pompstation overal zijn ze.
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:30:59 #235
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65285745
quote:

[..]

Wie de fuck is Tamia?
pi_65287982
Paar maanden geleden liep er maar 1 zn beveiligingsmannetje rond @ de HvA ( leeuwenburg ) .. vandaag zag ik er een stuk of 5. Waar gaat het heen met de wereld
pi_65337486
Ik heb ook op de HvA gezeten. Ik moest daar elk project evalueren tot je er bij neer viel. Een onderdeel van dat evalueren, was het beoordelen van de bijdragen van je 'peers'. Je kan dus je groepsgenoten tot het bot afkraken als ze hun best niet hebben gedaan. Maar dat durf je kennelijk niet.
pi_65337534
Haha, die Marokkanen zijn nog niks vergeleken met wat er hier in de grote stad rond loopt. Je mag jezelf nog gelukkig prijzen TS.

Ze gooien vliegtuigjes. Hier molesteren ze de leraar als hij 3 woorden zegt nadat de pauze-bel al is gegaan.
Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef 2cv het volgende:
Een tokkie had je whopper af moeten pakken, er op moeten spugen, zeiken en schijten en het ding dan in je strot moeten rammen.
pi_65337877
Die pleuris Scandinaviërs ook altijd.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 23 januari 2009 @ 02:40:27 #240
167595 mirved
Infobesitas
pi_65337943
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef Aanvoerder het volgende:
In de historische binnenstad toch wel. Ben er 2 keer geweest en werd hele tijd achtervolgt door mocro's of ik wiet wou kopen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:27:52 #241
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_65340899
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef Sargon het volgende:

[..]

Wie de fuck is Tamia?

Tamia is een r&b zangeres. Ze had zo'n liedje met fabolous ''so into you'' mischien ken je die???
Ze is eigenlijk niet heel bekend
maar dit is ze trouwens

&uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:50:15 #242
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65343892
Ik had lekker een andere school gezocht waar je wel lekker in je vel zit .
Waarom jezelf irriteren als je dat ergens anders niet hebt?

Ik zorg ook dat ik niks met dat volk te maken hoef te hebben
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:04:30 #243
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_65344351
Vliegtuigjes gooien, proefwerken kopiëren, kansloze levensinstelling.... Dat is toch precies waar je voor kiest als je hbo doet? Ik snap het verband met die Marokkanen niet helemaal.
pi_65344438
quote:
Dit dus. Heb wel medelijde met TS als zijn OP enige waarheid bevat.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:13:23 #245
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_65344603
quote:
jaja jij bent zo goed

Kut pauper.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_65347178
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

jaja jij bent zo goed

Kut pauper.
Zo, jij bent de eerste die dit post! Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
Cool story, Hansel.
pi_65347623
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jaja jij bent zo goed

Kut pauper.
Op zich mee eens, maar wat is er verkeerd aan 'hun bijdrage' dan?
pi_65348164
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:46 schreef mirved het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Maar helaas mag je er niets over zeggen. Want het zijn altijd "enkele" en je mag geen hele groepen op gedrag aanspreken ook al doet het merendeel van die groep zulke dingen.
Ja slim man. Ga Marrokanen op straat aanspreken over het feit dat er een paar gasten op de HvA hebben gespiekt. Of wilde je ze ergens anders over aanspreken?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:23:51 #249
206337 aychelle
pi_65350073
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:04 schreef Pool het volgende:
Vliegtuigjes gooien, proefwerken kopiëren, kansloze levensinstelling.... Dat is toch precies waar je voor kiest als je hbo doet? Ik snap het verband met die Marokkanen niet helemaal.
helemaal mee eens!! hier op het mbo doen we tenminste nog wat!
&uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O
pi_65350311
Had er ooit een in de projectgroep.

Toen hij na 4 maanden zeuren en een officiële waarschuwing nog steeds niet door had dat hij ook wat moest doen, hebben we hem eruit geflikkert.

Toen kwam hij nog één keer terug om de projectleider en zijn familie te bedreigen, en daarna hebben we hem nooit meer op school gezien
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:46:50 #251
154880 Bolter
Awesomeness
pi_65350624
quote:

-Er wordt bij ons veel in projectgroepen gewerkt. ongelofelijk slecht
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_65350639
Nou, hier op het MBO is het er niet beter op.
Schreeuwende mocro's, en 2/3 van de nederlandse leerlingen zijn zelf ook echt te stupide voor woorden .
De enigen die hersenen hebben, hebben een HAVO of VWO achtergrond, maar uiteindelijk toch MBO zijn beland.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_65350727
O o
/¯/___________________________  ____________
| IMMA FIRIN MA LAZER AAAAGGGGHHHH!!!
\_\¯
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_65350780
De illusie dat het binnen de Marokkaanse gemeenschap om een kleine groep gaat die het verpest voor de positief ingestelde meerderheid maakt gelukkig bij steeds meer mensen plaats voor realiteitszin.

Wel zo prettig.
pi_65350809
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:53 schreef Technoviking het volgende:
De illusie dat het binnen de Marokkaanse gemeenschap om een kleine groep gaat die het verpest voor de positief ingestelde meerderheid maakt gelukkig bij steeds meer mensen plaats voor realiteitszin.

Wel zo prettig.
Stel die illusie is er niet? En dan?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:00:04 #256
206337 aychelle
pi_65356604
quote:

Wel zo prettig.
en dat is niet alleen bij marokanen zo maar bij meer ''groepen'' wat erg lullig is voor degene die het wel goed doen
pi_65357303
Echt een topic voor een hbo'er
pi_65358361
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef aychelle het volgende:

[..]

en dat is niet alleen bij marokanen zo maar bij meer ''groepen'' wat erg lullig is voor degene die het wel goed doen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:33:41 #259
11102 knep
Mountainfreak
pi_65360122
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Vond die wel ruig
Ik ook .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:06:48 #260
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_65361073
Ik zat vroeger op een MBO schooltje in hartje Rotterdam, met zeer veel inwoners van Rotterdam.. ahem. Ik als domme autochtoon kwam er nooit op om toetsen te gaan stelen, hoe doe je dat uberhaupt? Maar deze gastjes hadden een week voor de toetsen kwamen alle vragen al in bezit, het was net zoals in Sjors en Sjimmie even de vragen kopen. En toen ik later nog een hbo studie volgde, overkwam het me nog wel eens. Daar was er altijd een noordafrikaan die zeer hoge cijfers haalde, maar hij was zo dom, om overal tienen te scoren zodat het wel heel verdacht werd.

Op de mbo trouwens was het nog wel lachen, er was een Turk die de antwoorden had en het nog voor mekaar kreeg om een onvoldoende te scoren.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_65363698
Goed gescheven stukje, de waarheid maakt mensen pissig maar veranderd niet omdat mensen het niet leuk vinden.
pi_65363934
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef AlexJ.Murphy het volgende:
TS, ik zou me maar niet zoveel aantrekken van al die users die hier posten en het probleem bij jou neerleggen (dat je dom zou zijn en een pussy etc.). Die lui hebben geen idee waar ze over praten en zijn overduidelijk totaal nog niet bekend met het fenomeen van de groepen kut-Marokkanen. Zonder twijfel en zonder uitzondering betreft het hier provincialen uit Drenthe ofzo.
Klopt.
pi_65368801
Enigste wat ik tegen TS kan zeggen; Welkom in (helaas) de echte wereld

Voor elke amsterdammer, rotterdammer en andere grote steden is het de normaalste zaak van de wereld waar we dagelijks mee geconfronteerd worden.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:06:51 #264
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65369449
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zou het ook kut vinden. Vooral omdat het weer die bepaalde bevolkingsgroep is. Ik wil niet zeggen dat ik altijd heilig ben geweest in de klas. Maar het lijkt er meestal op dat die jongens echt álles moeten doen wat niet mag. Dit is maar een relatief klein ding. Maar tel het op bij al het andere gezeik, dan moet er toch een lampje gaan branden.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:24:13 #265
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65370129
quote:
zullen wel finnen zijn, op de HHS lopen er ook steeds meer scandinaviers... snap alleen niet dat ze direct van school af worden gestuurd. Staat wel zo in de examenregelementen toch??
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65370260
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef jnee877 het volgende:
Goed gescheven stukje, de waarheid maakt mensen pissig maar veranderd niet omdat mensen het niet leuk vinden.
Is dit een zin?

Waar komt toch dat Telegraafvolk vandaan de laatste tijd... Is die site offline of zo?
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:51:10 #267
239053 trifko
One Minute!
pi_65372992
TS, maar wat gaat PVV precies doen dan?
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  zondag 25 januari 2009 @ 14:54:14 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65385369
quote:

Wel zo prettig.
Klopt. Er wordt helaas nog altijd aardig wat verpest door deze mensen.
pi_65385547
Mensen die gaan zeuren dat andere mensen zo slim zijn om een voldoende te halen zonder er iets voor te hoeven doen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 25 januari 2009 @ 15:02:46 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65385657
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die gaan zeuren dat andere mensen zo slim zijn om een voldoende te halen zonder er iets voor te hoeven doen
Wat een domme opmerking zeg
pi_65385788
Waarom is mijn geweldige Morokkanen Topic verwijderd?

Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_65399953
Hier zie je het ook al in de collegezaal.

Een groepje Marokkanen zit altijd helemaal achterin, dan minstens 5 lege rijen...en dan de rest van de studenten. Niemand wil bij die Marokkanen in de buurt zitten
pi_65402859
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking zeg
Jij bent kankerdom
Voel je je nou echt geroepen om in elk topic op mijn posts te reageren ?
Kutkindje
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_65402961
Ze doen ook vaak Comemrciele Economie valt wel op
  zondag 25 januari 2009 @ 23:25:02 #275
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_65403997
Ja want met economie kun je veel geld verdienen want economie is met geld swa.
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 25 januari 2009 @ 23:28:52 #276
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_65404168
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef Koenholio het volgende:
Ja want met economie kun je veel geld verdienen want economie is met geld swa.
aight brada ik ga die shit ook doen ouwe
  zondag 25 januari 2009 @ 23:48:18 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65404843
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Jij bent kankerdom
Voel je je nou echt geroepen om in elk topic op mijn posts te reageren ?
Kutkindje
Dat komt omdat je zo'n idiote posts plaasts. Zie je dat nou echt zelf niet?

pi_65404844
Op welke HVA zit ts? Ik zit ook op de HVA en dit soort taferelen nooit meegemaakt hahaha..In ieder geval niet zo overdreven. Ja dat er wordt overlegd tijdens tentamen gebeurt, maar dat gebeurt ook bij autochtone Nederlanders. Hoe vaak ik wel niet discussies heb meegemaakt omtrent waar wie ging zitten etc.
Dat een surveillant niets doet tegen iemand die overduidelijk aan het frauderen is , lijkt mij erg sterk. HVA heeft wat dat betreft zero tolerance beleid. Vaak genoeg gezien dat iemand eruit werd gestuurd vanwege frauderen.

Dus op welke HVA zit je? Als je leeuwenburg zegt dan ga ik echt LOL!
pi_65405501
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat komt omdat je zo'n idiote posts plaasts. Zie je dat nou echt zelf niet?

Mijn posts zijn minder idioot dan jouw reacties erop
pi_65405572
quote:
quote waardig...
  maandag 26 januari 2009 @ 00:25:56 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65406265
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef Bootyliciousness het volgende:
.

Dus op welke HVA zit je? Als je leeuwenburg zegt dan ga ik echt LOL!
Dan ga je LOL?

Wat een niveau...

pi_65406381
Please I could say that I would laugh out loud. Wat een mierenneuker ben je toch!
pi_65406602
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef iBolt het volgende:

[..]

quote waardig...
Zelfs op die site hebben ze een hbo / wo discussie

reactie op dat bericht:
quote:
Studenten moet scholieren zijn, het is immers een Hogeschool. Het is ondenkbaar dat échte studenten (die aan een universiteit studeren dus) dit zouden doen.
  maandag 26 januari 2009 @ 01:02:48 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65407289
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

reactie op dat bericht:
[..]

Van Dale:

stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
  maandag 26 januari 2009 @ 01:10:36 #285
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_65407434
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Van Dale:

stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Van Dale gelooft zelfs in de Paashaas, dus laten we die maar niet al te serieus nemen.

 paas·haas de; m -hazen 1 haas die de paaseieren voor de kinderen brengt
pi_65407446
quote:
Op maandag 26 januari 2009 @ 00:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

reactie op dat bericht:
[..]

quote:
school de; v(m) scholen 1 inrichting waar onderwijs wordt gegeven
Blijkbaar is'ie van mening dat je bar weinig leert op een universiteit. .
pi_65407454
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Van Dale:

/care
mij kan et echt geen reet schelen, en ik ga zelf binnekort HBO doen
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

Van Dale gelooft zelfs in de Paashaas, dus laten we die maar niet al te serieus nemen.

 paas·haas de; m -hazen 1 haas die de paaseieren voor de kinderen brengt
  maandag 26 januari 2009 @ 01:16:48 #288
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_65407533
Om het even bij Van Dale te houden:

1. ho·ge·school de; v(m) -scholen instelling voor verschillende richtingen van hoger beroepsonderwijs

2.be·roeps·on·der·wijs het; o voortgezet onderwijs dat voorbereidt op beroepen van allerlei aard

3.voort·ge·zet bn volgend op wat al heeft plaatsgevonden: ~ onderwijs gegeven na het basisonderwijs

U ziet het, het HBO is toegankelijk vanaf de basisschool. Graag niet meer over zeuren, want Van Dale heeft altijd gelijk.
pi_65408141
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

reactie op dat bericht:
[..]

Inderdaad een beetje triest. Studenten die janken om het feit dat HBO's "student" genoemd worden neem ik sowieso niet serieus.
ROBODEMONS..................|:(
pi_65409572
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:16 schreef Nobu het volgende:
Om het even bij Van Dale te houden:

1. ho·ge·school de; v(m) -scholen instelling voor verschillende richtingen van hoger beroepsonderwijs

2.be·roeps·on·der·wijs het; o voortgezet onderwijs dat voorbereidt op beroepen van allerlei aard

3.voort·ge·zet bn volgend op wat al heeft plaatsgevonden: ~ onderwijs gegeven na het basisonderwijs

U ziet het, het HBO is toegankelijk vanaf de basisschool. Graag niet meer over zeuren, want Van Dale heeft altijd gelijk.
sinds wanneer is beroepsonderwijs en hoger beroepsonderwijs hetzelfde ?
  maandag 26 januari 2009 @ 11:54:38 #291
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_65414632
quote:
Op maandag 26 januari 2009 07:30 schreef iBolt het volgende:

[..]

sinds wanneer is beroepsonderwijs en hoger beroepsonderwijs hetzelfde ?
Sinds hoger beroepsonderwijs beroepsonderwijs met een bijvoeglijk naamwoord ervoor is.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:13:53 #292
243202 Poya0174
WHAZAAAAAAAAA
pi_65415207
maar hoe komen die figuren die zegmaar slecht in de klas zijn uberhaupt op die school?
lege en nutteloze ruimte voor leeghoofdige en nutteloze teksten reacties en commentaar :P
pi_65415471
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:25 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Ik vind deze opmerking wel sterk
Tevens ook gelijk de best beargumenteerde opmerking in het hele topic.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:14:13 #294
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_65416988
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:54 schreef Nobu het volgende:

[..]

Sinds hoger beroepsonderwijs beroepsonderwijs met een bijvoeglijk naamwoord ervoor is.
Wat een schitterend rijtje uit de Van Dale.
HBO = beroepsonderwijs = voortgezet onderwijs = volgend op de basisschool.

Hier kunnen we die HBO-scholieren de komende 78 topics met een insteek van VWO vs HBO weer extra mooi mee op stang jagen. Hulde!
  maandag 26 januari 2009 @ 13:15:56 #295
69994 seto
-|||--------|||-
pi_65417037
zo blijkt maar weer dat op wo alleen maar nurts zitten ahaha
Seto is zo ene baas he
  maandag 26 januari 2009 @ 17:19:15 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65425936
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef seto het volgende:
zo blijkt maar weer dat op wo alleen maar nurts zitten ahaha
En dat je je als HBOer wel degelijk student mag noemen.
  maandag 26 januari 2009 @ 17:23:08 #297
154880 Bolter
Awesomeness
pi_65426098
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dat je je als HBOer wel degelijk student mag noemen.
Dat maakt je er dan nog steeds niet één.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 26 januari 2009 @ 17:32:38 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65426427
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef Bolter het volgende:

[..]

Dat maakt je er dan nog steeds niet één.
Blijkbaar dus wel volgens Van Dale. Het kan mij overigens mijn reet roesten hoe een HBOer zich noemt.
  maandag 26 januari 2009 @ 17:40:15 #299
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_65426685
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Blijkbaar dus wel volgens Van Dale. Het kan mij overigens mijn reet roesten hoe een HBOer zich noemt.
Ik had gehoopt dat door mijn belachelijke rijtje de HBO'ers tot het inzicht zouden komen dat een woordenboek niet onfeilbaar is, maar blijkbaar was dat wat al te ambitieus.
pi_65427439
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Wat een schitterend rijtje uit de Van Dale.
HBO = beroepsonderwijs = voortgezet onderwijs = volgend op de basisschool.

Hier kunnen we die HBO-scholieren de komende 78 topics met een insteek van VWO vs HBO weer extra mooi mee op stang jagen. Hulde!
Denken dat hoger beroepsonderwijs hetzelfde is als beroepsonderwijs maakt je alleen maar nog dommer
pi_65427798
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')