Ja ik deed een aantal dingen in de OP ookquote:
Dus oefenen ze met een stuk opgevouwen papier. Uhu.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja, een boeiing 747-400 door de klas gooien gaat ook wat lastig he
quote:-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Heb je Blade 3 niet gezien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
Leer lezen. En sowieso, de HHS heeft alles behalve een meerderheid van Marokkanen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef AlexJ.Murphy het volgende:
Weer iemand die wakker wordt. Haagsche Hogeschool zeker?
Ik zou het ook kut vinden. Vooral omdat het weer die bepaalde bevolkingsgroep is. Ik wil niet zeggen dat ik altijd heilig ben geweest in de klas. Maar het lijkt er meestal op dat die jongens echt álles moeten doen wat niet mag. Dit is maar een relatief klein ding. Maar tel het op bij al het andere gezeik, dan moet er toch een lampje gaan branden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
Het zit diep ofniet, TS?
Vond die wel ruigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Croupouque het volgende:
Marokkaanse vrouw bij tankstation [Heftig!]
Tsja.
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Is dit dat moment waar jij mij gaat vertellen dat Wesley Snipes op FOK! zit?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Croupouque het volgende:
Marokkaanse vrouw bij tankstation [Heftig!]
Tsja.
Dat jij weer post met 'kanker' maakt jou in ieder geval geen haar beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef JanusAnus het volgende:
Oeioei, lachen om grappen? En afkijken? Typisch Marokkanen! Een normale scholier zou dat nooit doen!![]()
TS is zeker zo'n kankergast die zich maar op 1 ding tegelijk kan concentreren en daarom meteen gaat zeiken als je een grapje maakt tijdens het college. Ik ga er maar vast vanuit dat je ook sociaal gestoord bent.
Jouw post met kanker in combinatie met die avatar maakt dat ik jou heel stoer vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef JanusAnus het volgende:
Oeioei, lachen om grappen? En afkijken? Typisch Marokkanen! Een normale scholier zou dat nooit doen!![]()
TS is zeker zo'n kankergast die zich maar op 1 ding tegelijk kan concentreren en daarom meteen gaat zeiken als je een grapje maakt tijdens het college. Ik ga er maar vast vanuit dat je ook sociaal gestoord bent.
Jouw username maakt dat ik dit ook nog serieus geloofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jouw post met kanker in combinatie met die avatar maakt dat ik jou heel stoer vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |