abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65232000
Dan zal je toch denken, nette jongens die nog wat waarde hebben voor de maatschappij. Geen straattuig maar fatsoenlijke jongens die netjes hun huiswerk maken, opletten in de les en uiteindelijk hun diploma behalen en een goede baan krijgen. Dit zijn de Marokkaanse jongens waar links Nederland zo van droomt.

De waarheid is echter iets anders. Ik zelf ben 100% Nederlands en doe momenteel HBO op de Hogeschool van Amsterdam. Ik kom zelf niet uit Amsterdam maar uit Velsen en heb voor de HvA gekozen omdat deze redelijk goed aangeschreven staat. Mijn eerste dag op school was even wennen omdat ik in een klas vol met allochtonen zat, met slechts een paar Nederlanders. Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.

Maar de 1e dag op de school liet mijn vooroordelen verdwijnen en ik kreeg het gevoel dat de meeste Marokkanen gewoon aardige gozers zijn die ook wat willen bereiken in dit land en dat het tuig maar uit een klein groepje bestaat.

Maar dit alles bleek te mooi om waard te zijn. Sinds en aantal weken heb ik zo een erge hekel aan Marokkanen gekregen dat ik serieus aan het overwegen ben om de volgende verkiezingen op Geert Wilders te stemmen.

De volgende feiten dragen daar aan mee:

- Vlak voor een tentamen lijkt iedereen netjes op school in de aula samenvattingen te leren, maar als je wat beter kijkt hebben ze gewoon het complete tentamen in handen. Waarschijnlijk gestolen en meerdere malen gekopieerd.

- Voor een van de 8 tentamens had de school door dat er wat gestolen was. We kregen ipv de originele versie de herkansing., alle mocro's dus in problemen. Ik dacht eindelijk hun verdiende loon, maar ze begonnen gewoon tegen elkaar te praten en te vragen wat de antwoorden waren. De surveillanten ( ook Marokkaans) zeiden alleen: "Jongens een beetje stil anders krijg wij problemen" . Vervolgens hadden ze allemaal de antwoorden via andere mocro's die bij de Nederlanders hadden afgekeken(die namelijk wel geleerd hadden).

- Tijdens een tentamen met een Nederlandse surveillant waren alle mocro's bij elkaar gaan zitten, waarop de surveillant tegen een paar mocro's zei: “jullie moeten ergens anders gaan zitten.” Dit pikte ze niet en begonnen een “discussie” dat zei mogen zitten waar ze willen en dat niemand de baas over hen is. Uiteindelijk werd voor alle woorden 'kanker' gezegd en moesten een paar mocro's door de beveiliging uit het lokaal worden verwijderd. Hierdoor was een half uur van mijn tentamentijd verloren gegaan.

-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.

-In hoorcolleges vertonen de meeste basisschoolniveau. Zo worden er vliegtuigen gegooid en wordt er soms wat geschreeuwd en gelachen om de stomste grappen. Totaal geen respect voor degene die wel willen luisteren. De leraar durfde er weinig van te zeggen en deed alsof die het allemaal niet hoorde. Er was een Nederlands meisje zo moedig om er wat van te zeggen waarop ze gewoon wordt nagepraat en uitgelachen.

Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA en dat het alleen maar lijkt of ze goed bezig zijn. Ze vormen groepen met elkaar en zorgen voor onrust en ik gaan hun diploma op oneerlijke wijze behalen.

Zoals al eerder gezegd, mijn haat tegenover Marokkanen blijft groeien door dit soort dingen die elke dag wel gebeuren op de HvA. Ik weet dat sommige erger zijn dan andere maar ik heb er geen een gezien die in mijn ogen geschikt is voor de maatschappij

Klacht: Marokkanen zijn op het HBO net zoals het straattuig, alleen lijkt het maar of deze groep zo aardig, goed en leergierig is. Ik maak dagelijks het tegenovergestelde mee en ik erger me dan ook aan de simpele zieltjes onder het Nederlandse volk die niet kritisch genoeg kijken en het niet willen inzien(links Nederland).
pi_65232041
quote:
dat zei mogen zitten
Deze is jammer, maar verder goede OP!
pi_65232045
Ga dan stemmen op PVV
kollerren
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:42:27 #4
165512 MASD
Music is dead.
pi_65232052
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
Long live music.
pi_65232064
Weer iemand die wakker wordt. Haagsche Hogeschool zeker?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:43:15 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232066
Opgeschoond.

Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65232070
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:

-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.

dinsdag 20 januari 2009 @ 00:43:50 #8
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65232074
Zijn er ook vertelboeken van?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 00:43:51 #9
230491 Zith
pls tip
pi_65232075
Verder is het duidelijk dat TS in het eerste of tweede jaar zit (daarna zijn die klas-rellers er wel uitgerangeerd) en is het vreemd dat TS denkt dat Geert wilders iets gaat doen aan Marokkanen op het HBO.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:44:05 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232078
Dit had je al kunnen verwachten.
pi_65232095
ts is jaloers omdat hij de antwoorden niet kreeg van de mocro's
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_65232097
De gemiddelde allochtoon schrijft beter Nederlands dan jij. Maar op zich moet ik het wel met je eens zijn.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:45:14 #13
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_65232101
Wat doe je hier met zeuren? Als die marokkanen met de tentamens in hun klauwen zaten had je er een leraar bij moeten halen ofzo.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_65232108
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Zith het volgende:
(daarna zijn die klas-rellers er wel uitgerangeerd)
Neehoor, echt, die gaan gewoon met diplima de deur uit. Of ze daarna werk krijgen is weer een tweede natuurlijk, een slimme werkgever neemt dit soort lui niet aan.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:46:11 #15
167595 mirved
Infobesitas
pi_65232120
Je hebt helemaal gelijk. Maar helaas mag je er niets over zeggen. Want het zijn altijd "enkele" en je mag geen hele groepen op gedrag aanspreken ook al doet het merendeel van die groep zulke dingen. Nu komt waarschijnlijk een of ander wijf dat flink onder de plak zit bij een Marokkaan in dit topic posten en je voor van alles uit schelden zonder enige argumentatie om dit topic snel gesloten te krijgen. Sowieso zal er vast ook een excuus allochtoon komen die zal zeggen dat niet iedereen zo is en dat het maar enkele zijn.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:46:42 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65232132
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.

Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander Nederlander
  Admin dinsdag 20 januari 2009 @ 00:46:55 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65232136
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
Alsof dat helpt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65232151
Ik heb minstens 10 spelfouten gezien in je OP.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:47:53 #19
108367 Gallorini
über alles..
pi_65232162
Amsterdam, altijd -1
Hoi mam..
pi_65232171
Wow, zal je maar gebeuren dat je de deur open trekt voor de eerste les op je nieuwe HBO opleiding en de hele klas zit vol Marrokanen.

Ik zou stoppen als ik jou was en een nieuwe opleding volgen met de februari instroom.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 00:48:42 #21
230491 Zith
pls tip
pi_65232175
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.

Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander
Vliegtuigjes gooien is voor Islamieten, zo trainen ze gelijk de toekomstige WTC bombings.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65232176
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
Dan zal je toch denken, nette jongens die nog wat waarde hebben voor de maatschappij. Geen straattuig maar fatsoenlijke jongens die netjes hun huiswerk maken, opletten in de les en uiteindelijk hun diploma behalen en een goede baan krijgen. Dit zijn de Marokkaanse jongens waar links Nederland zo van droomt.

De waarheid is echter iets anders. Ik zelf ben 100% Nederlands en doe momenteel HBO op de Hogeschool van Amsterdam. Ik kom zelf niet uit Amsterdam maar uit Velsen en heb voor de HvA gekozen omdat deze redelijk goed aangeschreven staat. Mijn eerste dag op school was even wennen omdat ik in een klas vol met allochtonen zat, met slechts een paar Nederlanders. Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.

Maar de 1e dag op de school liet mijn vooroordelen verdwijnen en ik kreeg het gevoel dat de meeste Marokkanen gewoon aardige gozers zijn die ook wat willen bereiken in dit land en dat het tuig maar uit een klein groepje bestaat.

Maar dit alles bleek te mooi om waard te zijn. Sinds en aantal weken heb ik zo een erge hekel aan Marokkanen gekregen dat ik serieus aan het overwegen ben om de volgende verkiezingen op Geert Wilders te stemmen.

De volgende feiten dragen daar aan mee:

- Vlak voor een tentamen lijkt iedereen netjes op school in de aula samenvattingen te leren, maar als je wat beter kijkt hebben ze gewoon het complete tentamen in handen. Waarschijnlijk gestolen en meerdere malen gekopieerd.

- Voor een van de 8 tentamens had de school door dat er wat gestolen was. We kregen ipv de originele versie de herkansing., alle mocro's dus in problemen. Ik dacht eindelijk hun verdiende loon, maar ze begonnen gewoon tegen elkaar te praten en te vragen wat de antwoorden waren. De surveillanten ( ook Marokkaans) zeiden alleen: "Jongens een beetje stil anders krijg wij problemen" . Vervolgens hadden ze allemaal de antwoorden via andere mocro's die bij de Nederlanders hadden afgekeken(die namelijk wel geleerd hadden).

- Tijdens een tentamen met een Nederlandse surveillant waren alle mocro's bij elkaar gaan zitten, waarop de surveillant tegen een paar mocro's zei: “jullie moeten ergens anders gaan zitten.” Dit pikte ze niet en begonnen een “discussie” dat zei mogen zitten waar ze willen en dat niemand de baas over hen is. Uiteindelijk werd voor alle woorden 'kanker' gezegd en moesten een paar mocro's door de beveiliging uit het lokaal worden verwijderd. Hierdoor was een half uur van mijn tentamentijd verloren gegaan.

-In hoorcolleges vertonen de meeste basisschoolniveau. Zo worden er vliegtuigen gegooid en wordt er soms wat geschreeuwd en gelachen om de stomste grappen. Totaal geen respect voor degene die wel willen luisteren. De leraar durfde er weinig van te zeggen en deed alsof die het allemaal niet hoorde. Er was een Nederlands meisje zo moedig om er wat van te zeggen waarop ze gewoon wordt nagepraat en uitgelachen.

Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA en dat het alleen maar lijkt of ze goed bezig zijn. Ze vormen groepen met elkaar en zorgen voor onrust en gaan hun diploma op oneerlijke wijze behalen.

Zoals al eerder gezegd, mijn haat tegenover Marokkanen blijft groeien door dit soort dingen die elke dag wel gebeuren op de HvA. Ik weet dat sommige erger zijn dan andere maar ik heb er geen een gezien die in mijn ogen geschikt is voor de maatschappij

Klacht: Marokkanen zijn op het HBO net zoals het straattuig, alleen lijkt het maar of deze groep zo aardig, goed en leergierig is. Ik maak dagelijks het tegenovergestelde mee en ik erger me dan ook aan de simpele zieltjes onder het Nederlandse volk die niet kritisch genoeg kijken en het niet willen inzien(links Nederland).
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:48:47 #23
91363 dithje
I dith it again!
pi_65232177
Om het nu alleen op de marokanen af te schuiven....dat gaat wel wat ver.
Je hebt niet echt vergelijkingsmatriaal als je in een klas zit met merendeel marokanen.
Toch herken ik je verhaal wel een beetje. Ik zelf heb vorig jaar in het P jaar een heel jaar een marokaans meisje in mijn klas gehad die de woorden discriminatie,minderheid enz. vaak en snel in de mond nam.
Verder vond ze zichzelf verschrikkelijk zielig omdat ze een handicap heeft (wat vervelend is, maar 1 keer zeggen is prima...dan weten we het wel.).
Verder deed ze niks, alleen maar voor verslagen knippen en plakken uit andere verslagen en veel moeilijke woorden achter elkaar gebruiken waardoor het nog wat moest lijken....maar de inhoud was 10 keer niks....
En het ergste van alles....met al der onvoldoendes en maar 30 procent aanwezigheid heeft ze door een potje zieligdoenerij haar P gehaald.......
Gelukkig is het P jaar nu heel anders van opzet... Als je je P wilt halen moet je 80 procent van de tijd aanwezig zijn en heb je verplichte verslagen die je voldoende af moet sluiten.
Just dith it!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:49:06 #24
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65232185
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65232189
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')