quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Neehoor, echt, die gaan gewoon met diplima de deur uit. Of ze daarna werk krijgen is weer een tweede natuurlijk, een slimme werkgever neemt dit soort lui niet aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Zith het volgende:
(daarna zijn die klas-rellers er wel uitgerangeerd)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.
Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander Nederlander
Alsof dat helptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
Vliegtuigjes gooien is voor Islamieten, zo trainen ze gelijk de toekomstige WTC bombings.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.
Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander
Dan zal je toch denken, nette jongens die nog wat waarde hebben voor de maatschappij. Geen straattuig maar fatsoenlijke jongens die netjes hun huiswerk maken, opletten in de les en uiteindelijk hun diploma behalen en een goede baan krijgen. Dit zijn de Marokkaanse jongens waar links Nederland zo van droomt.
De waarheid is echter iets anders. Ik zelf ben 100% Nederlands en doe momenteel HBO op de Hogeschool van Amsterdam. Ik kom zelf niet uit Amsterdam maar uit Velsen en heb voor de HvA gekozen omdat deze redelijk goed aangeschreven staat. Mijn eerste dag op school was even wennen omdat ik in een klas vol met allochtonen zat, met slechts een paar Nederlanders. Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.
Maar de 1e dag op de school liet mijn vooroordelen verdwijnen en ik kreeg het gevoel dat de meeste Marokkanen gewoon aardige gozers zijn die ook wat willen bereiken in dit land en dat het tuig maar uit een klein groepje bestaat.
Maar dit alles bleek te mooi om waard te zijn. Sinds en aantal weken heb ik zo een erge hekel aan Marokkanen gekregen dat ik serieus aan het overwegen ben om de volgende verkiezingen op Geert Wilders te stemmen.
De volgende feiten dragen daar aan mee:
- Vlak voor een tentamen lijkt iedereen netjes op school in de aula samenvattingen te leren, maar als je wat beter kijkt hebben ze gewoon het complete tentamen in handen. Waarschijnlijk gestolen en meerdere malen gekopieerd.
- Voor een van de 8 tentamens had de school door dat er wat gestolen was. We kregen ipv de originele versie de herkansing., alle mocro's dus in problemen. Ik dacht eindelijk hun verdiende loon, maar ze begonnen gewoon tegen elkaar te praten en te vragen wat de antwoorden waren. De surveillanten ( ook Marokkaans) zeiden alleen: "Jongens een beetje stil anders krijg wij problemen" . Vervolgens hadden ze allemaal de antwoorden via andere mocro's die bij de Nederlanders hadden afgekeken(die namelijk wel geleerd hadden).
- Tijdens een tentamen met een Nederlandse surveillant waren alle mocro's bij elkaar gaan zitten, waarop de surveillant tegen een paar mocro's zei: “jullie moeten ergens anders gaan zitten.” Dit pikte ze niet en begonnen een “discussie” dat zei mogen zitten waar ze willen en dat niemand de baas over hen is. Uiteindelijk werd voor alle woorden 'kanker' gezegd en moesten een paar mocro's door de beveiliging uit het lokaal worden verwijderd. Hierdoor was een half uur van mijn tentamentijd verloren gegaan.
-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
-In hoorcolleges vertonen de meeste basisschoolniveau. Zo worden er vliegtuigen gegooid en wordt er soms wat geschreeuwd en gelachen om de stomste grappen. Totaal geen respect voor degene die wel willen luisteren. De leraar durfde er weinig van te zeggen en deed alsof die het allemaal niet hoorde. Er was een Nederlands meisje zo moedig om er wat van te zeggen waarop ze gewoon wordt nagepraat en uitgelachen.
Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA en dat het alleen maar lijkt of ze goed bezig zijn. Ze vormen groepen met elkaar en zorgen voor onrust en gaan hun diploma op oneerlijke wijze behalen.
Zoals al eerder gezegd, mijn haat tegenover Marokkanen blijft groeien door dit soort dingen die elke dag wel gebeuren op de HvA. Ik weet dat sommige erger zijn dan andere maar ik heb er geen een gezien die in mijn ogen geschikt is voor de maatschappij
Klacht: Marokkanen zijn op het HBO net zoals het straattuig, alleen lijkt het maar of deze groep zo aardig, goed en leergierig is. Ik maak dagelijks het tegenovergestelde mee en ik erger me dan ook aan de simpele zieltjes onder het Nederlandse volk die niet kritisch genoeg kijken en het niet willen inzien(links Nederland).
Epic fail voor jouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
Maar de 1e dag op de school liet mijn vooroordelen verdwijnen en ik kreeg het gevoel dat de meeste Marokkanen gewoon aardige gozers zijn die ook wat willen bereiken in dit land en dat het tuig maar uit een klein groepje bestaat.
Komt hard aan zo'n vliegtuigje van papier. Poeh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Vliegtuigjes gooien is voor Islamieten, zo trainen ze gelijk de toekomstige WTC bombings.
Ja, een boeiing 747-400 door de klas gooien gaat ook wat lastig hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt hard aan zo'n vliegtuigje van papier. Poeh.
Ja ik deed een aantal dingen in de OP ookquote:
Dus oefenen ze met een stuk opgevouwen papier. Uhu.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja, een boeiing 747-400 door de klas gooien gaat ook wat lastig he
quote:-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Heb je Blade 3 niet gezien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
Leer lezen. En sowieso, de HHS heeft alles behalve een meerderheid van Marokkanen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef AlexJ.Murphy het volgende:
Weer iemand die wakker wordt. Haagsche Hogeschool zeker?
Ik zou het ook kut vinden. Vooral omdat het weer die bepaalde bevolkingsgroep is. Ik wil niet zeggen dat ik altijd heilig ben geweest in de klas. Maar het lijkt er meestal op dat die jongens echt álles moeten doen wat niet mag. Dit is maar een relatief klein ding. Maar tel het op bij al het andere gezeik, dan moet er toch een lampje gaan branden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef reetveter het volgende:
Het zit diep ofniet, TS?
Vond die wel ruigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Croupouque het volgende:
Marokkaanse vrouw bij tankstation [Heftig!]
Tsja.
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Is dit dat moment waar jij mij gaat vertellen dat Wesley Snipes op FOK! zit?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Croupouque het volgende:
Tsja.
Dat jij weer post met 'kanker' maakt jou in ieder geval geen haar beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef JanusAnus het volgende:
Oeioei, lachen om grappen? En afkijken? Typisch Marokkanen! Een normale scholier zou dat nooit doen!![]()
TS is zeker zo'n kankergast die zich maar op 1 ding tegelijk kan concentreren en daarom meteen gaat zeiken als je een grapje maakt tijdens het college. Ik ga er maar vast vanuit dat je ook sociaal gestoord bent.
Jouw post met kanker in combinatie met die avatar maakt dat ik jou heel stoer vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef JanusAnus het volgende:
Oeioei, lachen om grappen? En afkijken? Typisch Marokkanen! Een normale scholier zou dat nooit doen!![]()
TS is zeker zo'n kankergast die zich maar op 1 ding tegelijk kan concentreren en daarom meteen gaat zeiken als je een grapje maakt tijdens het college. Ik ga er maar vast vanuit dat je ook sociaal gestoord bent.
Jouw username maakt dat ik dit ook nog serieus geloofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jouw post met kanker in combinatie met die avatar maakt dat ik jou heel stoer vind
Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA
Wijs gesprokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alsof jij ook niet liever alle antwoorden hebt inplaats van te moeten leren
"peperdure twingo "quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Croupouque het volgende:
Tsja.
Eens, maar je moet wel bedenken hoe er dan aan die antwoorden wordt gekomen. Als het dus echt door diefstal/inbraak bemachtigd is dan zou ik toch niets er mee te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alsof jij ook niet liever alle antwoorden hebt inplaats van te moeten leren
Ja en jij regelt het zeker wel even. Natuurlijk gaat hij daar niets van zeggen. Anders ben je meteen outcast van de klas en kan je het wel verder vergeten met samenwerken. Zeker in een groep bestaande uit 80% Marokkanen die trekken allemaal samen of ze nu fout zitten of niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:11 schreef roepdeman het volgende:
1. Welk gebouw?
2. Je bent een pussy.
3. Als je wilt dat mensen werken in je projectgroepje, stel je regels op
4. Je bent een pussy.
5. Als je niet houdt van mensen die spieken, trek je bek dan open.
6. But then again, je blijft een pussy.
Jaquote:
Overigens terechte klacht, in Rotterdam is het helaas even erg. (Misschien zelfs erger)quote:Na het examen: Mocro wederom gezakt, en rijdt me voorbij op ze pizzabrommer om weer geld te verdienen voor z'n volgende theorie-examen
Op Hogeschool Rotterdam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TSdit vind ik wel het mooiste:
[..]
Overigens terechte klacht, in Rotterdam is het helaas even erg. (Misschien zelfs erger)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:11 schreef roepdeman het volgende:
1. Welk gebouw?
2. Je bent een pussy.
3. Als je wilt dat mensen werken in je projectgroepje, stel je regels op
4. Je bent een pussy.
5. Als je niet houdt van mensen die spieken, trek je bek dan open.
6. But then again, je blijft een pussy.
Prachtig.quote:#262353 +(10561)- [X]
<MooseOnDaLoose> Hey Mike
<goatboy> what?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> er?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> and?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> ...
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> i dont get it
<MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL.
<goatboy> bastard
Nope niet die.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:32 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Op Hogeschool Rotterdam?
Kom er dagelijks langs en ik zie er vrij weinig, misschien dat ze te laat komen ofzo
omgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.
Blijf vooral gissen Sherlock.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Ja en jij regelt het zeker wel even. Natuurlijk gaat hij daar niets van zeggen. Anders ben je meteen outcast van de klas en kan je het wel verder vergeten met samenwerken. Zeker in een groep bestaande uit 80% Marokkanen die trekken allemaal samen of ze nu fout zitten of niet.
Dat je niet normaal kunt reageren blijkt wel weer dat je teveel met deze mensen omgaat.
Waar verkondigt TS "stormfront ideologie". Zie hem nergens zeggen "alle buitenlanders het land uit" of andere hatelijke opmerkingen maken. Zie hem alleen vertellen over zijn ervaringen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:19 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik verkondig hier geen stromfront ideologie zoals TS. Dat vind ik pas niet normaal.
quote:Ik zelf kom uit een buurt waar vrij weinig allochtonen wonen en kon niet oordelen over dit volk alhoewel mijn vooroordelen negatief waren.
Ik denk eerder dat ie elke dag al zijn lunchgeld moet afstaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:45 schreef FashionXstar het volgende:
Ik heb het gevoel dat je gepest wordt
Daar is een heel goed middel voor; een samenwerkingsovereenkomst. Deze stel je op met eisen dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen ding, en goed zijn best moet doen. Zorg dat er goed meetbare eisen in staan (mijn voorbeelden zijn dat nu ff niet).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Wij ook, ik heb trouwens wel een hekel aan Marokkanen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.
Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander
Dude, je kent ze nog niet. Ze zullen buiten je vol smart opwachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar is een heel goed middel voor; een samenwerkingsovereenkomst. Deze stel je op met eisen dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen ding, en goed zijn best moet doen. Zorg dat er goed meetbare eisen in staan (mijn voorbeelden zijn dat nu ff niet).
Op het moment dat die mocro's dan over de grens gaan, kan je het aantonen en ze uit je projectgroep schoppen. Moet je eens opletten hoe snel ze dan ineens kunnen lopen..
Gewoon een uitkiezen en daar letterlijk het mes op de keel zetten, dan laten ze dat soort geintjes wek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Dude, je kent ze nog niet. Ze zullen buiten je vol smart opwachten.
Mag ik een tas?quote:
Hiermee breng je het slechts tot een 'hoger' niveau.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:30 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Gewoon een uitkiezen en daar letterlijk het mes op de keel zetten, dan laten ze dat soort geintjes wek.
Ook eens! Je bent 20+ je zit op de HBO (quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
Eens met de klacht
Niet per se de Marokkanen, maar de klacht over mensen die de les verkloten terwijl je gewoon wilt luisteren
Sommige zijn al gepost, sommige nieuw. Je verhaal bast van de fouten in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
[knip]
[knip]
Dit zijn een paar voorbeelden van de afgelopen maand. Ik wil hiermee duidelijk maken dat Marokkanen de touwtjes in handen hebben op de HvA en dat het alleen maar lijkt of ze goed bezig zijn. Ze vormen groepen met elkaar en zorgen voor onrust en ik gaan hun diploma op oneerlijke wijze behalen.
Ik had het laatst ook. Hele week lang seminars, met aan het einde een tentamen over de behandelde stof. Gaan alle chicks dus gewoon lopen lullen terwijl iemand aan het spreken was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:39 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ook eens! Je bent 20+ je zit op de HBO () en daarnaast betaal je veel schoolgeld+boeken. Ga je toch niet verkloten man.
Wel eens meegemaakt dat een meid zich spontaan ging opmaken in de klas. Lijkt fucking VMBO wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |