Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriteren aan die paupers.quote:
Hoe haal jij HBO, je bent kankerachterlijk maat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:19 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriteren aan die paupers.
Het laat alleen maar zien dat HBO geen uitdaging is voor allochtonen. Zij zijn net zo slim als jij.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Ga ik Bedrijfseconomie doen op de HvA, kijk ik op internet bij groepsindeling en zie ik dat 3/4 van de klas uit Murats, Mohammeds en Khalids bestaat. WTF moet dat tuig op het HBO??? Toch maar VWO moeten afmaken dan had ik misschien een klas met echte Nederlanders op de uni.
Klacht: Kut allochtonen op het HBO
Ik wens je veel succes bij het zoeken van een klas met minstens 50% Nederlanders.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:19 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriteren aan die paupers.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het zoeken van een klas met minstens 50% Nederlanders..
Een stuk fatsoen denk ik.quote:
Ik hoop dat ze hem uitverkiezen als wisselstudent. mag ie naar New York. Dumpen we hem in Harlemquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het zoeken van een klas met minstens 50% Nederlanders..
Inderdaad, TS zit nu al te zweten!quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Verkapt-ik-hoop-dat-ze-me-met-rust-laten
Eerder zo een blank is beter, Holland volland topic.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Verkapt-ik-hoop-dat-ze-me-met-rust-laten
Ah, weer al zo'n helder lichtquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:04 schreef Pidgeon het volgende:
Terechte klacht, maar heb er gelukkig geen last van want doe universiteit, maar ik moet ook niks hebben van die rifapen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |