Nee, Turken verdienen wat krediet, die zijn niet allemaal slecht en ze hebben kebab meegenomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Alleen dan maak ik van Turken en Marrokanen ff 180%
Niet opgeletquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maakte ik een spel- en/of grammaticafout dan?
Maar die hebben zo'n eng plat achterhoofdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Nee, Turken verdienen wat krediet, die zijn niet allemaal slecht
Samenwonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lekker als kluizenaar wou je zeggen
op kamers
Ik ben hier geborenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En wat kom je dan hier doen, als je de pest hebt aan Nederlanders? Daar zijn er nog altijd een hoop van, hier.
Zo is het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef skippy22 het volgende:
Vadsige bebrilde uni nerds die zich druk maken om spelfoutenEn neerkijken op het mbo/hbo
zit er vol meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zeg ook maar wat.
Al heb ik volgens mij haske gelijk
Wel zat paupers. Overigens zijn er in nl ook nog genoeg plaatsen te vinden zonder mocro's. Om tijdelijk te wonen is praag een prima stad overigens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Verhuis naar Praag. Geen Mocro te vinden hier.
Waar baseer jij dit op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef AlexJ.Murphy het volgende:
[..]
Neehoor, echt, die gaan gewoon met diplima de deur uit. Of ze daarna werk krijgen is weer een tweede natuurlijk, een slimme werkgever neemt dit soort lui niet aan.
Het is inderdaad politiek correct dat ik in de echte wereld een paar Marokkanen ken die niet stoerder gaan doen wanneer er andere Marokkanen bij zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon politiek correct over te komen. Een feit is gewoon dat elke Marokkaan bij soortgenoten stoerder gaat doen. Dan kan ik idd spreken over alle Marokkanen. Een Marokkaan zonder soortgenoten om zich heen kan wel normaal doen. Helaas komt dit weinig voor omdat ze steeds meer gezelschap krijgen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is inderdaad politiek correct dat ik in de echte wereld een paar Marokkanen ken die niet stoerder gaan doen wanneer er andere Marokkanen bij zijn.
Ik wilde je aanpakken met mijn Katana, maar ja hapt niet. Dus ik ben alweer klaar met deze missie, met mijn Ninja skills zoek ik een volgend slachtofferquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je op je hart knul?
We kunnen in ieder geval concluderen dat jij helemaal niet op de universiteit zit, omdat jij je mening laat beïnvloeden door een avatar (wohoo een plaatje van de zangeres Tamia (waar jij waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord).quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Niet te zien aan je posts of avatar
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef Pulu het volgende:
We kunnen in ieder geval concluderen dat jij helemaal niet op de universiteit zit, omdat jij je mening laat beïnvloeden door een avatar (wohoo een plaatje van de zangeres Tamia (waar jij waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord).
Ik dacht dat het ashanti wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef Pulu het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval concluderen dat jij helemaal niet op de universiteit zit, omdat jij je mening laat beïnvloeden door een avatar (wohoo een plaatje van de zangeres Tamia (waar jij waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord).
En met betrekking tot mijn posts....af en toe discusieer ik serieus, maar in 85% van de gevallen ben ik sarcastisch en cynisch....je denkt toch niet constant weloverwegen en alle feiten/meningen in acht nemende posts plaats op een forum.....
Zo veel plezier verder....ik heb zometeen college
Ik heb het even verbeterd voor je, misschien kom je nu wel geloofwaardig overquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:56 schreef Pulu het volgende:
Gelukkig zit ik op de studeer ik aan een universiteit
Andere mensen "knul" noemen omdat je zelf een oude tang bentquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je op je hart knul?
ik welquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vind je dit zelf een goede beargumentering?
Ik niet.
Probeer het nog eens.
Thanksquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het even verbeterd voor je, misschien kom je nu wel geloofwaardig over
TS lijdt aan het finnensyndroom. Ziet overal finnen op school,werk,pompstation overal zijn ze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
Deze houding ten opzichte van een andere etniciteit duidt op sociale ontwrichting. Door het uit balans raken van zijn belevingswereld vertoont TS anomische verschijnselen.
Wie de fuck is Tamia?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef Pulu het volgende:
[..]
In de historische binnenstad toch wel. Ben er 2 keer geweest en werd hele tijd achtervolgt door mocro's of ik wiet wou kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Verhuis naar Praag. Geen Mocro te vinden hier.
quote:
Dit dus. Heb wel medelijde met TS als zijn OP enige waarheid bevat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
jaja jij bent zo goedquote:-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Zo, jij bent de eerste die dit post! Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaja jij bent zo goed
Kut pauper.
Op zich mee eens, maar wat is er verkeerd aan 'hun bijdrage' dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jaja jij bent zo goed
Kut pauper.
Ja slim man. Ga Marrokanen op straat aanspreken over het feit dat er een paar gasten op de HvA hebben gespiekt. Of wilde je ze ergens anders over aanspreken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:46 schreef mirved het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Maar helaas mag je er niets over zeggen. Want het zijn altijd "enkele" en je mag geen hele groepen op gedrag aanspreken ook al doet het merendeel van die groep zulke dingen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:04 schreef Pool het volgende:
Vliegtuigjes gooien, proefwerken kopiëren, kansloze levensinstelling.... Dat is toch precies waar je voor kiest als je hbo doet? Ik snap het verband met die Marokkanen niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |