Ja, mensen die in de randstad wonen, moeten in Arnhem, Eindhoven of Groningen gaan studerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die in de randstad hbo gaan doen
soortgenotenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon politiek correct over te komen. Een feit is gewoon dat elke Marokkaan bij soortgenoten stoerder gaat doen. Dan kan ik idd spreken over alle Marokkanen. Een Marokkaan zonder soortgenoten om zich heen kan wel normaal doen. Helaas komt dit weinig voor omdat ze steeds meer gezelschap krijgen.
Idd ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, mensen die in de randstad wonen, moeten in Arnhem, Eindhoven of Groningen gaan studeren.
Jij ook niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef alors het volgende:
Had ik maar zulke lui in de klas. Bij mij zitten alleen maar van die brave nepzeilers en andere bralkakkers...
Moet je eens op TUDELFT lopen stikt het van de mensen van oosterse afkomst.Lees irakezen,iranezen,palestijnen en andere midden oosterse landen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bij een aantal (niet de beta) studies heb je bij het eerste jaar ook veel van die kleuters rond lopen. Maar dan zijn het geen marokkanen.
Lekker generaliseren. Die Iraniërs komen hier leren hoe ze een bom moeten bouwen, of hoe ze een vliegtuig in een gebouw kunnen vliegenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Moet je eens op TUDELFT lopen stikt het van de mensen van oosterse afkomst.Lees irakezen,iranezen,palestijnen en andere midden oosterse landen.
Kijken of dat je bevalt.
Toelichting:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef koudhier het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)s_bij_tentamens.html
Jouw post faalt op zóveel manieren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die in de randstad hbo gaan doen
HBO`ers worden allemaal manager.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef TeenWolf het volgende:
hahaha zie je het al voor je over tien jaar allemaal managers in bedrijven die met kanker schelden. "kanker order" , "kanker vergadering" , "kanker deadline" etc....
quote:
Lekker als kluizenaar wou je zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Op kamersGa gewoon helemaal op jezelf wonen
Grapjas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:44 schreef Sport_Life het volgende:
De gemiddelde allochtoon schrijft beter Nederlands dan jij. Maar op zich moet ik het wel met je eens zijn.
Nee alleen de normale mensen, tokkies en kansjongeren mogen in de randstad blijven, naast als die politiciquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef thewishmaster het volgende:
Als de hele randstad gaat studeren in de provincie en daar op kamers gaat wordt de kamernood wel erg hoog.
Dan kunnen ze een voorbeeld nemen aan de provincie, want daar komt zoveel goeds vandaan (kijk eens bij een concert van Normaal zou ik zeggen).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee alleen de normale mensen, tokkies en kansjongeren mogen in de randstad blijven, naast als die politici
En waar studeer jij? Zeeland?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee alleen de normale mensen, tokkies en kansjongeren mogen in de randstad blijven, naast als die politici
Je hebt ook nog steden naast rotterdam enz hoorquote:
Is dit voor school dan taalnazi?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef koudhier het volgende:
Ik heb minstens 10 spelfouten gezien in je OP.
FAIL.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Is dit voor school dan taalnazi?
Nee, maar met zijn klacht kan hij het eigenlijk niet maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Is dit voor school dan taalnazi?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
CMD?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef patatmetfriet het volgende:
Op mijn HBO (CMD) zat heul geen ene mocro en daar werden net zo hard tentamens doorgespeeld en vliegtuigjes gegooid tijdens hoorcolleges. Ik begon al een hekel aan Zeeuwen te krijgen, maar kennelijk is het dus gewoon HBO-eigen.
Dat linkje wat in jouw link zitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef dikkemongul het volgende:
Dit misschien?
http://www.soggen.nl/?p=995
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef TeenWolf het volgende:
hahaha zie je het al voor je over tien jaar allemaal managers in bedrijven die met kanker schelden. "kanker order" , "kanker vergadering" , "kanker deadline" etc....
dat zijn weer turken he! kaaskopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef Teteteterek het volgende:
Ze hbben wel een heerlijk donerkraampje
Nederlandersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Skylark. het volgende:
Marokkanen![]()
![]()
.
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar meer dan 90% van dat volk deugt gewoon niet.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef samara het volgende:
[..]
Nederlanders![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar meer dan 90% van dat volk deugt gewoon niet.
preventief nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Marokkanen op het HBO bijzonderga ff kijken op de Haagsche Hogeschool dan
Zit jij op de pabo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Alleen dan maak ik van Turken en Marrokanen ff 180%
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker generaliseren. Die Iraniërs komen hier leren hoe ze een bom moeten bouwen, of hoe ze een vliegtuig in een gebouw kunnen vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |