Ik heb het even verbeterd voor je, misschien kom je nu wel geloofwaardig overquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:56 schreef Pulu het volgende:
Gelukkig zit ik op de studeer ik aan een universiteit
Andere mensen "knul" noemen omdat je zelf een oude tang bentquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je op je hart knul?
ik welquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vind je dit zelf een goede beargumentering?
Ik niet.
Probeer het nog eens.
Thanksquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het even verbeterd voor je, misschien kom je nu wel geloofwaardig over
TS lijdt aan het finnensyndroom. Ziet overal finnen op school,werk,pompstation overal zijn ze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
Deze houding ten opzichte van een andere etniciteit duidt op sociale ontwrichting. Door het uit balans raken van zijn belevingswereld vertoont TS anomische verschijnselen.
Wie de fuck is Tamia?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef Pulu het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval concluderen dat jij helemaal niet op de universiteit zit, omdat jij je mening laat beïnvloeden door een avatar (wohoo een plaatje van de zangeres Tamia (waar jij waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord).
In de historische binnenstad toch wel. Ben er 2 keer geweest en werd hele tijd achtervolgt door mocro's of ik wiet wou kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Verhuis naar Praag. Geen Mocro te vinden hier.
quote:
Dit dus. Heb wel medelijde met TS als zijn OP enige waarheid bevat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef MASD het volgende:
Open er een topic over in plaats van het aan te kaarten bij de directie.
jaja jij bent zo goedquote:-Er word bij ons veel in projectgroepen gewerkt. Ik zit dan samen met Marokkanen en 4 van de 5 kunnen gewoon geen correct Nederlands en de inhoud van zelfgeschreven dingen zijn ongelofelijk slecht. Uiteindelijk doen hun vrij weinig aan het project en ben ik degene die het project laat slagen. Het vervelende is dat hun dan ook een voldoende krijgen terwijl hun bijdrage minimaal is geweest.
Zo, jij bent de eerste die dit post! Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaja jij bent zo goed
Kut pauper.
Op zich mee eens, maar wat is er verkeerd aan 'hun bijdrage' dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jaja jij bent zo goed
Kut pauper.
Ja slim man. Ga Marrokanen op straat aanspreken over het feit dat er een paar gasten op de HvA hebben gespiekt. Of wilde je ze ergens anders over aanspreken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:46 schreef mirved het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Maar helaas mag je er niets over zeggen. Want het zijn altijd "enkele" en je mag geen hele groepen op gedrag aanspreken ook al doet het merendeel van die groep zulke dingen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:04 schreef Pool het volgende:
Vliegtuigjes gooien, proefwerken kopiëren, kansloze levensinstelling.... Dat is toch precies waar je voor kiest als je hbo doet? Ik snap het verband met die Marokkanen niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |