Ook zo iets, docent maakt aantekeningen op bord. Wat doen al die paupers: schreeuwen dat ie aan de kant moet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook. Hele week lang seminars, met aan het einde een tentamen over de behandelde stof. Gaan alle chicks dus gewoon lopen lullen terwijl iemand aan het spreken was.Zo ongelooflijk respectloos vind ik dat, bah.
"Iets met kunst" doen als "Universitair Parasiet" zijndequote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Koenholio het volgende:
[..]
"Iets met kunst" doen als "Universitair Parasiet" zijndeWO
![]()
Zo, hebben we dat lamme gezeik ook weer gehad en kunnen we verder met het topic.
TS, trek je smoel eens open. En trouwens, ik heb het tegenovergestelde een keer meegemaakt. Een Marokkaan die tegen een stel Nederlanders moest zeggen dat ze even hun smoel dicht moesten houden omdat ze steeds zaten te kutten tijdens het college.
Oh, did I hurt your feelings?quote:
Ik rekende wel op wat allochtonen, maar wist niet dat het zo erg zou zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Sharpeyed, waarom eigenlijk in Amsterdam, bolwerk van de allochtonen?
Idd, ook zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ook zo iets, docent maakt aantekeningen op bord. Wat doen al die paupers: schreeuwen dat ie aan de kant moet.
wtf?!?!![]()
Laat hem z'n aantekeningen afmaken zodat je alles kan overnemen.
En dit moet de toekomst van Nederland voorstellen.
nee....maar dat punt probeerde iemand in dit topic (een paar blz terug) al te maken........quote:
Je studie met je niveau vergelijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef dithje het volgende:
[..]
nee....maar dat punt probeerde iemand in dit topic (een paar blz terug) al te maken........
Was ook al kansloos.....
Eerst studie afronden, dan pas gaan zeiken over je fantastische niveau!
Het was niet laat, je faalt sowieso.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef Sharpeyed het volgende:
-1 voor iedereen die zeurt over mijn taal- en typefouten. Het was al laat en mijn Nederlands wordt zelden verbeterd op het HBO dusszz jwt![]()
Voor iedereen die denkt dat ik zo heilig ben op school heeft het dus fout. Ik praat bijvoorbeeld ook wel eens met iemand terwijl dat niet gewenst is, maar als er wat van gezegd wordt stop ik gewoon. Het probleem met alle Marokkanen is dat ze niet willen gehoorzamen omdat ze bang zijn voor schut te staan bij de andere mocro's. Het gevolg is dat ze stoer over willen komen en daarom tegen degene in gaan die wat over hun gedrag zeiden(respect verdienen swa) en daarmee verstoren ze gewoon een groot deel van de lessen.
Faalhaas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef Sharpeyed het volgende:
-1 voor iedereen die zeurt over mijn taal- en typefouten. Het was al laat en mijn Nederlands wordt zelden verbeterd op het HBO dusszz jwt![]()
Voor iedereen die denkt dat ik zo heilig ben op school heeft het dus fout. Ik praat bijvoorbeeld ook wel is met iemand terwijl dat niet gewenst is, maar als er wat van gezegd wordt stop ik gewoon. Het probleem met alle Marokkanen is dat ze niet willen gehoorzamen omdat ze bang zijn voor schut te staan bij de andere mocro's. Het gevolg is dat ze stoer over willen komen en daarom tegen degene in gaan die wat over hun gedrag zeiden(respect verdienen swa) en daarmee verstoren ze gewoon een groot deel van de lessen.
Waarom anders zeveren over HBO of WO?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je studie met je niveau vergelijken!
wedden dat hij in de klas nog slijmt en lacht om hun grapjes...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef Double-Helix het volgende:
Wat een huilie ben je ts,durf je er niks van te zeggen?
Dat inderdaad dat heeft niets met afkomst te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:43 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.
Uhm, die dingen deden wij vroeger ook. En ik ben een Hollander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |