quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Sharpeyed het volgende:
-Er wordt bij ons veel in projectgroepen gewerkt. ongelofelijk slecht
Stel die illusie is er niet? En dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:53 schreef Technoviking het volgende:
De illusie dat het binnen de Marokkaanse gemeenschap om een kleine groep gaat die het verpest voor de positief ingestelde meerderheid maakt gelukkig bij steeds meer mensen plaats voor realiteitszin.
Wel zo prettig.
en dat is niet alleen bij marokanen zo maar bij meer ''groepen'' wat erg lullig is voor degene die het wel goed doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:53 schreef Technoviking het volgende:
De illusie dat het binnen de Marokkaanse gemeenschap om een kleine groep gaat die het verpest voor de positief ingestelde meerderheid maakt gelukkig bij steeds meer mensen plaats voor realiteitszin.
Wel zo prettig.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
en dat is niet alleen bij marokanen zo maar bij meer ''groepen'' wat erg lullig is voor degene die het wel goed doen
Klopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef AlexJ.Murphy het volgende:
TS, ik zou me maar niet zoveel aantrekken van al die users die hier posten en het probleem bij jou neerleggen (dat je dom zou zijn en een pussy etc.). Die lui hebben geen idee waar ze over praten en zijn overduidelijk totaal nog niet bekend met het fenomeen van de groepen kut-Marokkanen. Zonder twijfel en zonder uitzondering betreft het hier provincialen uit Drenthe ofzo.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou het ook kut vinden. Vooral omdat het weer die bepaalde bevolkingsgroep is. Ik wil niet zeggen dat ik altijd heilig ben geweest in de klas. Maar het lijkt er meestal op dat die jongens echt álles moeten doen wat niet mag. Dit is maar een relatief klein ding. Maar tel het op bij al het andere gezeik, dan moet er toch een lampje gaan branden.
quote:zullen wel finnen zijn, op de HHS lopen er ook steeds meer scandinaviers... snap alleen niet dat ze direct van school af worden gestuurd. Staat wel zo in de examenregelementen toch??
Is dit een zin?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef jnee877 het volgende:
Goed gescheven stukje, de waarheid maakt mensen pissig maar veranderd niet omdat mensen het niet leuk vinden.
Klopt. Er wordt helaas nog altijd aardig wat verpest door deze mensen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:53 schreef Technoviking het volgende:
Wel zo prettig.
Wat een domme opmerking zegquote:Op zondag 25 januari 2009 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die gaan zeuren dat andere mensen zo slim zijn om een voldoende te halen zonder er iets voor te hoeven doen
Jij bent kankerdomquote:
aight brada ik ga die shit ook doen ouwequote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef Koenholio het volgende:
Ja want met economie kun je veel geld verdienen want economie is met geld swa.
Dat komt omdat je zo'n idiote posts plaasts. Zie je dat nou echt zelf niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent kankerdom![]()
Voel je je nou echt geroepen om in elk topic op mijn posts te reageren?
Kutkindje
Mijn posts zijn minder idioot dan jouw reacties eropquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo'n idiote posts plaasts. Zie je dat nou echt zelf niet?
quote waardig...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef koudhier het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)s_bij_tentamens.html
Dan ga je LOL?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef Bootyliciousness het volgende:
.
Dus op welke HVA zit je? Als je leeuwenburg zegt dan ga ik echt LOL!
Zelfs op die site hebben ze een hbo / wo discussiequote:
quote:Studenten moet scholieren zijn, het is immers een Hogeschool. Het is ondenkbaar dat échte studenten (die aan een universiteit studeren dus) dit zouden doen.
Van Dale:quote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zelfs op die site hebben ze een hbo / wo discussie![]()
reactie op dat bericht:
[..]
Van Dale gelooft zelfs in de Paashaas, dus laten we die maar niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Van Dale:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 00:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
reactie op dat bericht:
[..]
Blijkbaar is'ie van mening dat je bar weinig leert op een universiteit.quote:school de; v(m) scholen 1 inrichting waar onderwijs wordt gegeven
/carequote:Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Van Dale:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Van Dale gelooft zelfs in de Paashaas, dus laten we die maar niet al te serieus nemen.
paas·haas de; m -hazen 1 haas die de paaseieren voor de kinderen brengt
Inderdaad een beetje triest. Studenten die janken om het feit dat HBO's "student" genoemd worden neem ik sowieso niet serieus.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
reactie op dat bericht:
[..]
sinds wanneer is beroepsonderwijs en hoger beroepsonderwijs hetzelfdequote:Op maandag 26 januari 2009 01:16 schreef Nobu het volgende:
Om het even bij Van Dale te houden:
1. ho·ge·school de; v(m) -scholen instelling voor verschillende richtingen van hoger beroepsonderwijs
2.be·roeps·on·der·wijs het; o voortgezet onderwijs dat voorbereidt op beroepen van allerlei aard
3.voort·ge·zet bn volgend op wat al heeft plaatsgevonden: ~ onderwijs gegeven na het basisonderwijs
U ziet het, het HBO is toegankelijk vanaf de basisschool. Graag niet meer over zeuren, want Van Dale heeft altijd gelijk.
Sinds hoger beroepsonderwijs beroepsonderwijs met een bijvoeglijk naamwoord ervoor is.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:30 schreef iBolt het volgende:
[..]
sinds wanneer is beroepsonderwijs en hoger beroepsonderwijs hetzelfde?
Tevens ook gelijk de best beargumenteerde opmerking in het hele topic.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:25 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking wel sterk
Wat een schitterend rijtje uit de Van Dale.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds hoger beroepsonderwijs beroepsonderwijs met een bijvoeglijk naamwoord ervoor is.
En dat je je als HBOer wel degelijk student mag noemen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef seto het volgende:
zo blijkt maar weer dat op wo alleen maar nurts zitten ahaha
Dat maakt je er dan nog steeds niet één.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat je je als HBOer wel degelijk student mag noemen.
Blijkbaar dus wel volgens Van Dale. Het kan mij overigens mijn reet roesten hoe een HBOer zich noemt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat maakt je er dan nog steeds niet één.
Ik had gehoopt dat door mijn belachelijke rijtje de HBO'ers tot het inzicht zouden komen dat een woordenboek niet onfeilbaar is, maar blijkbaar was dat wat al te ambitieus.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar dus wel volgens Van Dale. Het kan mij overigens mijn reet roesten hoe een HBOer zich noemt.
Denken dat hoger beroepsonderwijs hetzelfde is als beroepsonderwijs maakt je alleen maar nog dommerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat een schitterend rijtje uit de Van Dale.![]()
HBO = beroepsonderwijs = voortgezet onderwijs = volgend op de basisschool.![]()
Hier kunnen we die HBO-scholieren de komende 78 topics met een insteek van VWO vs HBO weer extra mooi mee op stang jagen. Hulde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |