abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65196662
Of nachtdier2

Constant van die topics openen waar hij claimt zwaar onrecht te zijn aangedaan
Als je constant geouwehoer hebt met ongeveer alles moet je dan niet eens bij jezelf te rade gaan of misschien JIJ de persoon bent die er niet mee om kan gaan

Vandaag hadden we dit jankverhaal :

Grappenmakers op marktplaats

En de afgelopen weken dit gezeik:

Pakket zoek: wat te doen?

TNT Tracktrace en een pakket dat op onbekende locatie is.
Buurman die boos aan de deur komt...
Iemand voor de kantonrechter dagen. Hoe werkt dat?
Inbeslagname PC na aanhouding huisgenoot
NaarDuitse rechter om Oostenrijker betalen af te dwingen?
Vriend die geld maar niet terugbetaalt.
Aankondiging beslag, deurwaarder komt niet.
In Duitse webwinkel besteld: nu inkassobureau + rechtszaak?
Kut-Oostenrijker @ eBay

[ Bericht 21% gewijzigd door Becel op 20-01-2009 07:25:56 ]
pi_65196678
Kredietcrisis...
pi_65196680
Het is wachten op 1 van de klanten.
***** Kraak.....
pi_65196682
EEn Fransman die alles gaat vertalen enzo.
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 05:21:17 #5
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_65196728
Hoi
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_65196732
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:21 schreef Japie_Tepel het volgende:
Hoi
Dit schiet niet op natuurlijk, wel gelijk posten wat je te vertellen hebt.
***** Kraak.....
pi_65196734
Ik denk dat ik Alberto Stegeman hiervan op de hoogte ga stellen of desnoods Peter de Vries.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 19 januari 2009 @ 05:28:14 #8
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_65196737
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:23 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Dit schiet niet op natuurlijk, wel gelijk posten wat je te vertellen hebt.
Als je het zo spannend vindt om te weten dat ik al 4 weken bezig ben met een werkstuk die vandaag moet worden ingeleverd. Was weer nachtje doorhalen
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_65196740
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:28 schreef Japie_Tepel het volgende:

[..]

Als je het zo spannend vindt om te weten dat ik al 4 weken bezig ben met een werkstuk die vandaag moet worden ingeleverd. Was weer nachtje doorhalen
Da's off-topic.
***** Kraak.....
pi_65196741
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:24 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat ik Alberto Stegeman hiervan op de hoogte ga stellen of desnoods Peter de Vries.
Wie is Alberto Stegeman?
***** Kraak.....
pi_65196742
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:28 schreef Japie_Tepel het volgende:

[..]

auw...
pi_65196743
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:30 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Wie is Alberto Stegeman?
http://www.undercoverinnederland.nl/index.php?menu_id=30
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65196744
quote:

[..]

Wie is Alberto Stegeman?
Stegeman worst...
pi_65196745
quote:

[..]

Wie is Alberto Stegeman?
Van die worsten toch?
pi_65196749
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:31 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Stegeman worst...
"Het is on-ge-lo-fe-lijk hier dames en heren. Ik sta te shaken.. Ik ben hier gewoon binnengedrongen in de fabriek van Unox en niemand, maar dan ook echt helemaal niemand die mij ziet! Dit grenst aan het onvoorstelbare."
pi_65196750
Iedereen die worst verkoopt kan ook op schiphol doordringen.
***** Kraak.....
pi_65196752
pi_65196753
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:34 schreef Twerk het volgende:

[..]

"Het is on-ge-lo-fe-lijk hier dames en heren. Ik sta te shaken.. Ik ben hier gewoon binnengedrongen in de fabriek van Unox en niemand, maar dan ook echt helemaal niemand die mij ziet! Dit grenst aan het onvoorstelbare."
Gewoon een onzichtbare condoom gebruikt van harry potter...kan niet anders!
pi_65196754
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:35 schreef kraaksandaal het volgende:
Iedereen die worst verkoopt kan ook op schiphol doordringen.
Nee. Nu overschat je wostverkopers. Andersom geloof ik wel weer in.
pi_65196755
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:36 schreef Becel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel graag mosterd erbij.
***** Kraak.....
pi_65196756
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:

[..]

Nee. Nu overschat je wostverkopers.
Ik heb nog steeds een ongeloofelijke naieviteit in mijn goedgelovigheid.
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 05:54:10 #22
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_65196779
Ebay handelaren
Ook geen sig dus
pi_65196787
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ebay handelaren
In NL hebben we MP.
***** Kraak.....
  maandag 19 januari 2009 @ 05:59:28 #24
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_65196788
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:58 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

In NL hebben we MP.
Da's nog erger ja
Ook geen sig dus
pi_65196795
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:59 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Da's nog erger ja
Alles beter dan onnodig achter je PC vandaan komen om aankopen te doen.

Een x-aantal jaar geleden nog een keer aan gewaagd. Dan loop je dus in die stad met allerlei gezinnen en drukke kinderen om je heen. Dan kom je uiteindelijk bij de Mediamarkt om de tv te kopen.. Vervolgens begint een stagiair met een nerveus gesneden C&A pak een ingestudeerd en doorzichtig verkooppraatje tegen je aan te lullen. Direct of indirect tracht hij of een collega je ook nog een DVD-speler etc. aan te smeren.. Nee, doe mij maar online shoppen
pi_65196800
quote:
Op maandag 19 januari 2009 05:59 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Da's nog erger ja
Soms, met de nadruk op dat woord staat er MP ook iets te koop in de buurt waarvan je denkt: Hee dat is leuk en niet te duur.
***** Kraak.....
pi_65196801
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:05 schreef Twerk het volgende:

[..]

Alles beter dan onnodig achter je PC vandaan komen om aankopen te doen.

Een x-aantal jaar geleden nog een keer aan gewaagd. Dan loop je dus in die stad met allerlei gezinnen en drukke kinderen om je heen. Dan kom je uiteindelijk bij de Mediamarkt om de tv te kopen.. Vervolgens begint een stagiair met een nerveus gesneden C&A pak een ingestudeerd en doorzichtig verkooppraatje tegen je aan te lullen. Direct of indirect tracht hij of een collega je ook nog een DVD-speler etc. aan te smeren.. Nee, doe mij maar online shoppen
Ja en nee, ik wil soms de product willen zien voordat ik het koop!..
pi_65196814
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:07 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Ja en nee, ik wil soms de product willen zien voordat ik het koop!..
Ophalen kan op MP wel en op Ebay bijna nooit.
***** Kraak.....
pi_65196822
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:13 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ophalen kan op MP wel en op Ebay bijna nooit.
Op Ebay hebben ze een feedback systeem waardoor je snel genoeg kunt zien of iemand eerlijke zaken met je doet.

Op marktplaats is het zelfs zo erg dat dezelfde oplichter met een ander email adres constant mensen kan flashen met andere producten door ze geld over te laten maken en dan vervolgens niks sturen.
pi_65197005
Hehehehe. Die shit met die NS kaarten
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65197021
quote:
Op maandag 19 januari 2009 06:15 schreef Becel het volgende:

[..]

Op Ebay hebben ze een feedback systeem waardoor je snel genoeg kunt zien of iemand eerlijke zaken met je doet.

Dat FB systeem op Ebay werkt lekker wil je zeggen?
***** Kraak.....
pi_65197197
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:16 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Dat FB systeem op Ebay werkt lekker wil je zeggen?
Als je louter positieve referenties ziet staan dan kun je min of meer van uitgaan dat je verkopende partij betrouwbaar is ja.
pi_65197204
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:48 schreef Becel het volgende:

[..]

Als je louter positieve referenties ziet staan dan kun je min of meer van uitgaan dat je verkopende partij betrouwbaar is ja.
Dan wel, met 98% positief zit je al in de gevarenzone.
***** Kraak.....
pi_65199825
haha als ik het zo snel lees word die wel erg vaak genaaid met zijn handeltjes, dan ligt het toch echt aan jezelf hoor
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_65232224
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
haha als ik het zo snel lees word die wel erg vaak genaaid met zijn handeltjes, dan ligt het toch echt aan jezelf hoor
Dat dus.

En aangezien hij hier op FOK! ook de nodige handeltjes heeft lopen is het goed dat mensen weten wat voor prutser deze user is.
Hij gaat voor een paar euro naar de kantonrechter (zegt tie)
pi_65233840
Ik moet nu helemaal huilen. Ik kook van woede, kan niet slapen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_65233845
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:12 schreef bijdehand het volgende:
Hehehehe. Die shit met die NS kaarten
Welke shit?
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_65233846
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 05:59 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik moet nu helemaal huilen. Ik kook van woede, kan niet slapen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stap maar naar de kantonrechter ofzo
pi_65233849
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:51 schreef Becel het volgende:

[..]

Dat dus.

En aangezien hij hier op FOK! ook de nodige handeltjes heeft lopen is het goed dat mensen weten wat voor prutser deze user is.
Hij gaat voor een paar euro naar de kantonrechter (zegt tie)
Nee, dat zeg ik niet. Maar ik zou sommige mensen best af en toe het bloed onder de nagels vandaan willlen halen en willen confronteren met dr achterbakse gedrag. En als ik ze een oor kan aannaaien, alleen dan dubbel zo hard als ze mij dat proberen te doen, dan is dat op zich best leuk. Bedoel, beetje achterbaks mij aan het lijntje houden, ipv gewoon zeggen van 'sorry, kan ik er nog van afzien' maar ondertussen heb ik wel waardeverlies. (Ja, dure en net nieuwe telefoontjes dalen snel in waarde...) Beetje netjes tegen elkaar blijven mag best. Niets mis mee. Maar nee, tokkie-gedrag moet je belonen zeker?

En, oh, wat heb ik veel handeltjes lopen. Ik zou je willen aanraden nog even de genoemde NS topics door te lezen.
[..]
pi_65233850
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:08 schreef Becel het volgende:

[..]

Stap maar naar de kantonrechter ofzo
Waarom zou ik?

[..]
pi_65233854
Heb je je trouwens wel goed in de topics verdiept? En de afloop gelezen?

Die deurwaarder die is dus met excuses van de IB-groep teruggefloten.
In NS kaarten heb ik niet gehandeld. Dat maak jij ervan. Zijn gekocht om te gebruiken, maar uiteindelijk ongebruikt toch weer verkocht. Nooit met winst, eerder met verlies. Denk je nu echt dat ik voor 1-2 euro die moeite ga doen? Neuh, ik heb wel wat beters te doen.

En lang niet alle topics gaan om mij persoonlijk. Maar als je die topic helemaal hebt gelezen, zal je dat ook wle hebben gezien
[..]
pi_65233857
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:11 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Maar ik zou sommige mensen best af en toe het bloed onder de nagels vandaan willlen halen en willen confronteren met dr achterbakse gedrag. En als ik ze een oor kan aannaaien, alleen dan dubbel zo hard als ze mij dat proberen te doen, dan is dat op zich best leuk. Bedoel, beetje achterbaks mij aan het lijntje houden, ipv gewoon zeggen van 'sorry, kan ik er nog van afzien' maar ondertussen heb ik wel waardeverlies. (Ja, dure en net nieuwe telefoontjes dalen snel in waarde...) Beetje netjes tegen elkaar blijven mag best. Niets mis mee. Maar nee, tokkie-gedrag moet je belonen zeker?

En, oh, wat heb ik veel handeltjes lopen. Ik zou je willen aanraden nog even de genoemde NS topics door te lezen.
Als je eerst aangeeft op zoek te zijn naar NS dagkaarten en later ga je ze (met winst) door verkopen ben je toch een handelaartje ?
Dan hebben we het niet over je Digitenne kastjes enz
Who cares verder . Al handel je in gevulde koeken

Punt is gewoon dat je blijkbaar je zaakjes niet goed op orde hebt gezien de vele topics waarin vanalles mis gaat (natuurlijk ligt dat nooit aan jou ook)

Daarom leek het me vooral praktisch om mensen te waarschuwen , en gezien de reacties is het meerdere mensen opgevallen.

Straks weer een hok met ruzie als er iets verkeerd loopt snap je?

Voel je niet aangevallen op persoonlijk vlak , het enigste dat ik (en een aantal met mij) hebben kunnen constateren dat zaken doen niet jou ding is. No offence verder
pi_65233863
quote:
Ja, dat is nog wel het meest ziekelijke. Dat je voor bedragen van 3 euro plus nog wat extra's opgelicht wordt. Maar goed, dat pleuriswijf (oh nee, het was een man die zich voordeed als een ander om die in een kwaad daglicht te stellen ofzo) heeft het geweten want ik heb het geval weten te achterhalen en heeft zich toch echt mogen verantwoorden. Ook tegenover zn dochter, wiens rekening ie dus ook fijn even misbruikte.

Maar goed, ik kan meer vertellen, maar dat ga ik lekker niet doen

[ Bericht 0% gewijzigd door nachtdier2 op 20-01-2009 06:56:20 ]
[..]
pi_65233869
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:24 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Ja, dat is nog wel het meest ziekelijke. Dat je voor bedragen van 3 euro opgelicht wordt. Maar goed, dat pleuriswijf (oh nee, het was een man die zich voordeed als een ander om die in een kwaad daglicht te stellen ofzo) heeft het geweten want ik heb het geval weten te achterhalen en heeft zich toch echt mogen verantwoorden. Ook tegenover zn dochter, wiens rekening ie dus ook fijn even misbruikte.

Pseudologia phantastica, (Grieks: pseudo = vals, logos = spreken, woorden) ook wel (eigenlijk onjuist) genoemd pseudologica phantastica of Confabulatie, is een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
pi_65233876
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:24 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Ja, dat is nog wel het meest ziekelijke. Dat je voor bedragen van 3 euro opgelicht wordt. Maar goed, dat pleuriswijf (oh nee, het was een man die zich voordeed als een ander om die in een kwaad daglicht te stellen ofzo) heeft het geweten want ik heb het geval weten te achterhalen en heeft zich toch echt mogen verantwoorden. Ook tegenover zn dochter, wiens rekening ie dus ook fijn even misbruikte.

Weet je waarom?

Ik was op zoek naar een Digitenne kastje (no joke) en wilde je een PM sturen . Maar toen zag ik die topics waar van alles mis ging en dacht ik laat maar zitten.

Ik doe al jaren zaken via internet (zowel Ebay als Speurders) daarnaast heb ik een eigen webwinkel in parfumerie artikelen .
Na 900 + zendingen slechts 2 x gehad dat het produkt niet of beschadigd bij de klant aankwam.
Dit is netjes opgelost en verder eigenlijk het vermelden niet waard.

Maar jij hebt niet één keer niet 10 x maar zeker wel een keer of 20 gelazer als je zaken doet.

Dan doe je toch iets niet goed gast.
pi_65233880
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:20 schreef Becel het volgende:

[..]

Als je eerst aangeeft op zoek te zijn naar NS dagkaarten en later ga je ze (met winst) door verkopen ben je toch een handelaartje ?
Dan hebben we het niet over je Digitenne kastjes enz
Who cares verder . Al handel je in gevulde koeken

Punt is gewoon dat je blijkbaar je zaakjes niet goed op orde hebt gezien de vele topics waarin vanalles mis gaat (natuurlijk ligt dat nooit aan jou ook)

Daarom leek het me vooral praktisch om mensen te waarschuwen , en gezien de reacties is het meerdere mensen opgevallen.

Straks weer een hok met ruzie als er iets verkeerd loopt snap je?

Voel je niet aangevallen op persoonlijk vlak , het enigste dat ik (en een aantal met mij) hebben kunnen constateren dat zaken doen niet jou ding is. No offence verder

Droplul,

Lees die topics nog eens door? Graag even jouw winstberekeningen en defenitie van handel en winst betreffende de NS-kaartjes. De enige winst die ik namelijk kan ontdekken is de winst van de koper als ik ze verkocht.

Als je een beetje populair wilt gaan doen, moet je het wel goed doen. Niet dom gaan lullen. Laat dan maar aan politici over ofzo.

groet,
Nachtdier
[..]
pi_65233901
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:32 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Droplul,

Lees die topics nog eens door? Graag even jouw winstberekeningen en defenitie van handel en winst betreffende de NS-kaartjes. De enige winst die ik namelijk kan ontdekken is de winst van de koper als ik ze verkocht.

Als je een beetje populair wilt gaan doen, moet je het wel goed doen. Niet dom gaan lullen. Laat dan maar aan politici over ofzo.

groet,
Nachtdier
nachtdier2
Whatever! woensdag 22 oktober 2008 @ 14:35 (#4)

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:11 schreef Slang_van_God het volgende:
wat heb je er voor over?

Niet de hoofdprijs in ieder geval. Laten we zeggen de aankoopprijs van 10 euro en iets extra per kaartje?

Toen was je ze weer kwijt . Daarna ze weer gevonden. Vervolgens voor 30 door verkocht?

Leer rekenen kneus!
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 06:41:50 #49
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65233912
F.K.A. SuperwormJim
pi_65233922
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:31 schreef Becel het volgende:

[..]

Weet je waarom?

Ik was op zoek naar een Digitenne kastje (no joke) en wilde je een PM sturen . Maar toen zag ik die topics waar van alles mis ging en dacht ik laat maar zitten.

Ik doe al jaren zaken via internet (zowel Ebay als Speurders) daarnaast heb ik een eigen webwinkel in parfumerie artikelen .
Na 900 + zendingen slechts 2 x gehad dat het produkt niet of beschadigd bij de klant aankwam.
Dit is netjes opgelost en verder eigenlijk het vermelden niet waard.

Maar jij hebt niet één keer niet 10 x maar zeker wel een keer of 20 gelazer als je zaken doet.

Dan doe je toch iets niet goed gast.
Ik lever keurig mijn dingen, kom mn beloftes na. Heb heel af en toe gelazer, maar nooit erg. Dit is de eerste keer dat een zending van mij kwijtgeraakt is of in ieder geval niet te traceren is. Een zending naar Duitsland met een waarde van 150 euro. En als je dan verder leest, dan zie je dat ik dat ook goed wil oplossen, ook als kost het mij dus 150 euro in het ergste geval. Alleen dat topic haal je er dus net niet bij. Zie je ook mn gedachtengangen over handelen.

Waar jij dus vandaan haalt dat er keer op keer gelazer is, is me echt een raadsel. Enige wat ik nog wel eens wil doen, is mn frustraties van het moment in de Klaagbaak neerplempen. Daar waar dat subforum dus voor bedoeld is .

Kijk, en dat ik verder af en toe een enorme kloothommel ben, dat ligt inderdaad aan mij. Maar je moet geen onjuiste dingen gaan verkondigen hier want daar hou ik dus niet van...
[..]
pi_65233945
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:20 schreef Becel het volgende:

[..]

Waarschuwen waarvoor?
[..]
pi_65233962
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:48 schreef Becel het volgende:

[..]

Juist, dus wat doen oplichters op ebay? Die verkopen eerst 1000 dingen van een paar euro of eurocent zodat ze binnen no-time een vertrouwde powerseller zijn met een 100% positieve feedback. Vervolgens is er na 3 maanden niet meer te achterhalen wat voor produkten er verkocht zijn en gaan ze over op oplichting door een paar dure artikelen te veilen. Lang leve de feedback van 100%...
[..]
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 06:53:49 #53
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65233968
Denk aan je bloeddruk ..
F.K.A. SuperwormJim
pi_65233971
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:43 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Ik lever keurig mijn dingen, kom mn beloftes na. Heb heel af en toe gelazer, maar nooit erg. Dit is de eerste keer dat een zending van mij kwijtgeraakt is of in ieder geval niet te traceren is. Een zending naar Duitsland met een waarde van 150 euro. En als je dan verder leest, dan zie je dat ik dat ook goed wil oplossen, ook als kost het mij dus 150 euro in het ergste geval. Alleen dat topic haal je er dus net niet bij. Zie je ook mn gedachtengangen over handelen.

Waar jij dus vandaan haalt dat er keer op keer gelazer is, is me echt een raadsel. Enige wat ik nog wel eens wil doen, is mn frustraties van het moment in de Klaagbaak neerplempen. Daar waar dat subforum dus voor bedoeld is .

Kijk, en dat ik verder af en toe een enorme kloothommel ben, dat ligt inderdaad aan mij. Maar je moet geen onjuiste dingen gaan verkondigen hier want daar hou ik dus niet van...
In dit topic staan ongeveer 20 argumenten die jouw ongelijk bewijzen.

Verder ben je er goed in dingen te verdraaien naar wat op dat moment wenselijk is voor jou.
Maakt allemaal niet uit zo zijn er meer op FOK!.

Het punt in dit topic is hoe je omgaat met de mensen waarvan jij claimt dat ze je hebben opgelicht . Dreigen met rechtzaken etc (ik wil je wel gaan quoten maar je weet het volgens mij zelf wel )

Als je dan dusdanig veel gezeik hebt met kopers of verkopers lijkt het mij volkomen logisch dat mensen weten waar ze aan beginnen door met jou in zee te gaan.

Het kan 10 x goed gaan maar als er dan iets niet in orde is dan moeten ze het ontgelden d.m.v. dreigementen aangaande rechtzaken en wat voor gelul al niet meer.

Waarschijnlijk lul je maar wat aangezien je last hebt van deurwaarders zal een goede advocaat er toch niet inzitten maar ik kan me wel voorstellen dat mensen daar ff niet op zitten te wachten weet je wel.

Groetjes Alberto
pi_65233983
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:38 schreef Becel het volgende:

[..]

nachtdier2
Whatever! woensdag 22 oktober 2008 @ 14:35 (#4)

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:11 schreef Slang_van_God het volgende:
wat heb je er voor over?

Niet de hoofdprijs in ieder geval. Laten we zeggen de aankoopprijs van 10 euro en iets extra per kaartje?

Toen was je ze weer kwijt . Daarna ze weer gevonden. Vervolgens voor 30 door verkocht?

Leer rekenen kneus!
stuur Snarf (die nu dus bovenstaande kaartje overneemt en ze een dezer dagen bezorgd krijgt) even een pm'tje als je wilt en vraag wat ie ervoor betaalt?

Ik kan prima rekenen dus ik weet wie er winst heeft en als je een beetje slim bent en de topics hebt gelezen, dan weet jij ook wel dat ik geen cent op die kaarten heb verdient maar er eerder op heeft ingeleverd. Is ook niet erg, maakt niet uit. Had ik de kaarten namelijk wel gebruikt, dan had ik dik voordeel eruit gehaald. De enige die nu voordeel heeft van die NS- dagkaarten zijn dus degene van wie ik de kaarten gekocht heb (voor meer dan 10 euro, wat ze bij de Kruidvat kostten)n degene die de kaarten bij mij heeft gekocht. En die kun je best even pm'en als je wilt met de vraag wie de postzegel betaalde en wat ze verder betaald hebben. Degene die van de week die twee kaartjes bezorgd krijgt is user Snarf trouwens.

Jij trekt gewoon conclusies die pertinent onjuist zijn en die gebaseerd zijn op jouw fictie. En dan durf je te beweren dat je me niet persoonlijk aanvalt?

[ Bericht 22% gewijzigd door nachtdier2 op 20-01-2009 07:08:34 ]
[..]
pi_65233989
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:52 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Juist, dus wat doen oplichters op ebay? Die verkopen eerst 1000 dingen van een paar euro of eurocent zodat ze binnen no-time een vertrouwde powerseller zijn met een 100% positieve feedback. Vervolgens is er na 3 maanden niet meer te achterhalen wat voor produkten er verkocht zijn en gaan ze over op oplichting door een paar dure artikelen te veilen. Lang leve de feedback van 100%...
Mwoah ik heb nog nooit gezeik gehad op Ebay. Misschien ligt het wel aan jouw mensenkennis dat het elke keer weer "tegenzit" .
Verder ben je een pauper amateur (zaken doen op Marktplaats en dan klagen dat je opgelicht bent )

Op Ebay zijn ook andere criteria belangrijk zoals de Paypal garantieregeling . Mja heb jij vast nog nooit van gehoord anders had je die shitload aan probleemtopics niet hoeven openen.
pi_65234053
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:55 schreef Becel het volgende:

[..]

In dit topic staan ongeveer 20 argumenten die jouw ongelijk bewijzen.

Verder ben je er goed in dingen te verdraaien naar wat op dat moment wenselijk is voor jou.
Maakt allemaal niet uit zo zijn er meer op FOK!.

Het punt in dit topic is hoe je omgaat met de mensen waarvan jij claimt dat ze je hebben opgelicht . Dreigen met rechtzaken etc (ik wil je wel gaan quoten maar je weet het volgens mij zelf wel )

Als je dan dusdanig veel gezeik hebt met kopers of verkopers lijkt het mij volkomen logisch dat mensen weten waar ze aan beginnen door met jou in zee te gaan.

Het kan 10 x goed gaan maar als er dan iets niet in orde is dan moeten ze het ontgelden d.m.v. dreigementen aangaande rechtzaken en wat voor gelul al niet meer.

Waarschijnlijk lul je maar wat aangezien je last hebt van deurwaarders zal een goede advocaat er toch niet inzitten maar ik kan me wel voorstellen dat mensen daar ff niet op zitten te wachten weet je wel.

Groetjes Alberto
Ik ben maar een keer opgelicht! Jij hebt het over meerdere mensen. Kennelijk weet jij meer dan ik?
Belazeren en oplichten is heel wat anders. Dat zou jij toch ook wel moeten weten?

Pleur toch op met die deurwaarders. Lees dat topic eens opnieuw door... ONTERECHTE DEURWAARDER, teruggefloten door de IB-groep met excuses en vergoeding van de kosten! Goed, het heeft me de nodige kopzorgen opgeleverd en achteraf gezien heeft het me behoorlijk opgebroken (letterlijk, slaappillen en al...) maar het was dus weldegelijk onterecht. Had zo kunnen betalen, maar dat heb ik bewust niet gedaan. Ik was in afwachting van een reactie en dat was mijn fout.

En die Oostenrijkse koper... Dat is gewoon een achterlijke klootmongool die eens aangepakt moet worden. De enige leugenachtige in die zaak is hij, niet ik. Zal ik je de correspondentie even doormailen anders? Vormt net even wat makkelijker een oordeel over wie nu de 'bad guy' is.

Verder dreig ik niet, maar overweeg. Als ik een Duitser was, had ik een Mahnverfaren aangevraagd ervoor en had ik binnen no-time een titel. Maar helaas, ik ben Nederlands, hij Oostenrijks... maar ik zou best naar de rechter willen stappen eigenlijk.

Maar goed, ik heb een voorstel voor je. Check even al mn verkopen en aankopen hier op Fok!, mail de tegenpartij en vraag even naar de afloop ervan. En post die dan ook even hier

[ Bericht 11% gewijzigd door nachtdier2 op 20-01-2009 07:28:52 ]
[..]
pi_65234084
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:59 schreef Becel het volgende:

[..]

Mwoah ik heb nog nooit gezeik gehad op Ebay. Misschien ligt het wel aan jouw mensenkennis dat het elke keer weer "tegenzit" .
Verder ben je een pauper amateur (zaken doen op Marktplaats en dan klagen dat je opgelicht bent )

Op Ebay zijn ook andere criteria belangrijk zoals de Paypal garantieregeling . Mja heb jij vast nog nooit van gehoord anders had je die shitload aan probleemtopics niet hoeven openen.
De Paypal garantie regeling?

Dat is dus die regeling waar:

-De verkoper automatisch het haasje is, als er een onterechte claim gestuurd wordt omdat het produkt niet aangekomen is zogenaamd. Let wel, zogenaamd want jij kunt alles tracktracen online. Maar omdat je het verstuurt hebt met de verkeerde verzendorganisatie geldt dat niet als sluitend bewijs en ben je dus als verkoper je geld kwijt.

-De koper dus zn bankrekening gegevens moet doorgeven aan Paypal, een Amerikaans bedrijf. En als je dan opgelicht wordt, moet hopen dat je geld terugkrijgt? Dat geld moet namelijk wle op het account staan dat de oplichtende partij gebruikt.

Ik gebruik dus nooit paypal. Europese overboekingen voldoen prima!
[..]
pi_65234098
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:18 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Pleur toch op met die deurwaarders. Lees dat topic eens opnieuw door... ONTERECHTE DEURWAARDER, teruggefloten door de IB-groep met excuses en vergoeding van de kosten!

En die Oostenrijkse koper... Dat is gewoon een achterlijke klootmongool. De enige leugenachtige is hij, niet ik. Zal ik je de correspondentie even doormailen anders? Vormt net even wat makkelijker een oordeel over wie nu de 'bad guy' is.

Verder dreig ik niet, maar overweeg. Als ik een Duitser was, had ik een Mahnverfaren aangevraagd ervoor en had ik binnen no-time een titel.

Maar goed, ik heb een voorstel voor je. Check even al mn verkopen en aankopen hier op Fok!, mail de tegenpartij en vraag even naar de afloop ervan. En post die dan ook even hier
Misschien heb je wel gelijk en is de kritiek deels onterecht.

In dat stukje over die deurwaarders sprak je zelf van "het jaarlijkse bezoekje"

Maar zoveel gedonder.....
Dat viel me op als ik een topic van je las en vond het irritant omdat het constant (min of minder) dezelfde strekking had dig it?
Als persoon heb ik helemaal niks tegen je want ik KEN je niet eens.

Dit topic is louter gebaseerd op die topics waarin vanalles mis gaat en de vraag in hoeverre dit altijd aan anderen zou liggen en nooit aan jou.

No offence en wellichtheb je met die NS kaarten wel gelijk ik zal het weghalen uit de OP.
pi_65234107
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:22 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

De Paypal garantie regeling?

Dat is dus die regeling waar:

-De verkoper automatisch het haasje is, als er een onterechte claim gestuurd wordt omdat het produkt niet aangekomen is zogenaamd. Let wel, zogenaamd want jij kunt alles tracktracen online. Maar omdat je het verstuurt hebt met de verkeerde verzendorganisatie geldt dat niet als sluitend bewijs en ben je dus als verkoper je geld kwijt.

-De koper dus zn bankrekening gegevens moet doorgeven aan Paypal, een Amerikaans bedrijf. En als je dan opgelicht wordt, moet hopen dat je geld terugkrijgt? Dat geld moet namelijk wle op het account staan dat de oplichtende partij gebruikt.

Ik gebruik dus nooit paypal. Europese overboekingen voldoen prima!
Ik ben gewoon (via die Paypal rekening dus) verzekerd tot 1000 euro.
Maargoed jij weet het vast beter
pi_65234153
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:27 schreef Becel het volgende:

[..]

Ik ben gewoon (via die Paypal rekening dus) verzekerd tot 1000 euro.
Maargoed jij weet het vast beter
Kan inmiddels veranderd zijn. Ik heb het destijds eens nagekeken en zag er geen voordeel in. Zal misschien ook afhankelijk zijn van de verkoper. Maar destijds, laten we zeggen 1,5 jaar terug, kwam het erop neer dat je wel bescherming had, maar dat dat geld dan wel op het account van de malafide verkoper moest staan. Stond het er niet op, dan had je gewoon pech.

Schijnveiligheid dus... te makkelijk mee te frauderen voor zowel de koper en de verkoper. Misschien is het aangescherpt inmiddels, dan kan ik er wel eens naar kijken.
[..]
pi_65234274
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:25 schreef Becel het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk en is de kritiek deels onterecht.

In dat stukje over die deurwaarders sprak je zelf van "het jaarlijkse bezoekje"

Maar zoveel gedonder.....
Dat viel me op als ik een topic van je las en vond het irritant omdat het constant (min of minder) dezelfde strekking had dig it?
Als persoon heb ik helemaal niks tegen je want ik KEN je niet eens.

Dit topic is louter gebaseerd op die topics waarin vanalles mis gaat en de vraag in hoeverre dit altijd aan anderen zou liggen en nooit aan jou.

No offence en wellichtheb je met die NS kaarten wel gelijk ik zal het weghalen uit de OP.
Niet alleen met die NS-kaarten. Ook met andere dingen heb ik gelijk Ik weet namelijk dondersgoed wat ik doe en wanneer mij wat te verwijten valt. En dus ook wanneer niet

En nu ga ik maffen. Ik ga vanmiddag dit topic wel weer doornemen
[..]
pi_65234309
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:54 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Niet alleen met die NS-kaarten. Ook met andere dingen heb ik gelijk Ik weet namelijk dondersgoed wat ik doe en wanneer mij wat te verwijten valt. En dus ook wanneer niet

Je bent bent bij allerlei geklungel betrokken - vele vele malen vaker dan men statistisch gezien zou mogen veronderstellen -, maar jij weet dondersgoed wat je doet. Wie houdt wie nu voor de gek?
pi_65234332
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:54 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Je moet niet gaan overdrijven hé
pi_65249557
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 08:01 schreef Twerk het volgende:

[..]

Je bent bent bij allerlei geklungel betrokken - vele vele malen vaker dan men statistisch gezien zou mogen veronderstellen -, maar jij weet dondersgoed wat je doet. Wie houdt wie nu voor de gek?
Ah, een nieuwe betweter! Hallo Twerk

Ja, ik weet dondersgoed wat ik doe. En jij weet even hard dondersgoed wat jij doet.
Ga eerst maar even alle topics doorlezen, dan je rustig bezinnen en kom dan maar terug om vragen te beantwoorden over wie de topics gaan. Ben ik de betrokkene in het verhaal? Altijd of enkel soms.

Als jij nou eens een keer wat post, veranderen de statistieken over jezelf ook weer. Het enkele feit dat ik af en toe wat post wil niet zeggen dat ik veel vaker bij geklungel betrokken bent dan jij dat hier doet voorstellen.
[..]
pi_65249604
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 08:04 schreef Becel het volgende:

[..]

Je moet niet gaan overdrijven hé
Oh, sorry, helemaal vergeten dat jij in mijn brein kan kijken en 24 uur per dag mij aan het monitoren bent.
Ik hoop dat je mn excuses aanvaard.
[..]
pi_65250072
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Ah, een nieuwe betweter! Hallo Twerk

Ja, ik weet dondersgoed wat ik doe. En jij weet even hard dondersgoed wat jij doet.
Ga eerst maar even alle topics doorlezen, dan je rustig bezinnen en kom dan maar terug om vragen te beantwoorden over wie de topics gaan. Ben ik de betrokkene in het verhaal? Altijd of enkel soms.

Als jij nou eens een keer wat post, veranderen de statistieken over jezelf ook weer. Het enkele feit dat ik af en toe wat post wil niet zeggen dat ik veel vaker bij geklungel betrokken bent dan jij dat hier doet voorstellen.
Je bent een ongelofelijke prutser of een fantast. Zelfs mensen die er 24/7 mee bezig zijn hebben minder problemen dan jij. Verder geloof ik jouw verhaaltjes niet zo (zoals je al merkte in een eerdere post vannacht), dus inhoudelijk op specifieke gevallen ga ik niet in. Toch succes.
pi_65253104
Welke verhaaltjes?

Wat geef je ervoor als ik de bewijzen overleg? Donatie aan het goede doel een optie? Of haak je dan af?
Je lult gewoon dom... wat wel blijkt uit het feit dat je er verder niet op in wilt gaan.
[..]
pi_65253620
Leuk topic
pi_65255329
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef nachtdier2 het volgende:
Welke verhaaltjes?

Wat geef je ervoor als ik de bewijzen overleg? Donatie aan het goede doel een optie? Of haak je dan af?
Je lult gewoon dom... wat wel blijkt uit het feit dat je er verder niet op in wilt gaan.
Ik ga er niet op in omdat ik jouw reeks toevalligheden, pech en geklungel beoordeel als onzin. Met andere woorden ik neem jou niet serieus. Zoals ik je al meerdere malen kenbaar heb gemaakt.
pi_65258421
Nah, je bent gewoon een laffe hond.

Neem je jezelf wel serieus trouwens?
[..]
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:18:14 #72
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_65258458
Dat TS de moeite neemt dat allemaal te gaan zitten uitzoeken.
How can I make this topic about me?
pi_65258561
Sommige mensen hebben niets beters te doen. Alleen nu nog het goede eind vinden
SPOILER
Trouwens, zijn Becel en Twerk de kloons van FFnog?

[ Bericht 8% gewijzigd door nachtdier2 op 20-01-2009 23:55:12 ]
[..]
pi_65271069
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Oh, sorry, helemaal vergeten dat jij in mijn brein kan kijken en 24 uur per dag mij aan het monitoren bent.
Ik hoop dat je mn excuses aanvaard.
Geen probleem
pi_65271125
Dan kan ik nu met een gerust hart mn bedje in.

Au revoir!
[..]
pi_65695800
Hij lijkt wel geboren voor het ongeluk:

SPOED!! Vocht onder laminaatvloer. Plus lekkage!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:03:57 #77
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_65697742
Hahaha ongelofelijk
Ook geen sig dus
pi_67787407
Weer een nachtdieravontuur waar hij tig topics voor nodig meent te hebben:

Inbeslagname PC na aanhouding huisgenoot
Buitendeur blijft even rot, had anders kunnen :/
Modjes...deuren...geen computers...honger... bruut gewekt

Godverdomse kankerhonden bij de politie...
Kankerhonden van een politie en een @(5(#%@$^-MOD
Driemaal is scheepsrecht.
Deur ingeramd: schade verhalen mogelijk

Hoe die gast het allemaal voor elkaar krijgt, is mij een raadsel, maar vermakelijk is het zeker.

[ Bericht 11% gewijzigd door En1gma op 07-04-2009 11:24:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')