Waarom post je het hier en vertel je dat die persoon nietquote:Op zondag 18 januari 2009 23:53 schreef nachtdier2 het volgende:
Logisch? Wat is er logisch aan?
Als je een overeenkomst heb, een afspraak staat, dan is het artikel verkocht voor een overeengekomen prijs. Dan moet je niet opeens een halve dag later een mail gaan sturen met als strekking' ik heb een hoger bod gekregen dus de deal gaat niet door tenzij je X euro biedt.' en al helemaal niet als er al een pakketzegel onderweg is en geld overgemaakt is...
Ach, broodroosters zijn nieuw ook bijna weggevers, je vindt er wel een.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:53 schreef nachtdier2 het volgende:
Logisch? Wat is er logisch aan?
Als je een overeenkomst heb, een afspraak staat, dan is het artikel verkocht voor een overeengekomen prijs. Dan moet je niet opeens een halve dag later een mail gaan sturen met als strekking' ik heb een hoger bod gekregen dus de deal gaat niet door tenzij je X euro biedt.' en al helemaal niet als er al een pakketzegel onderweg is en geld overgemaakt is...
2e rij.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:48 schreef beertenderrr het volgende:
TS zit voor een dubbeltje op de 1e rij
Ten eerste is marktplaats helemaal geen veilingsite pur sang en ten tweede is dit probleem niet inherent aan dergelijke sites maar eerder de oorzaak van een verpaupering van normen en waarden. Afspraak is afspraak en daar heb je je gewoon aan te houden. En overigens niet alleen naar maatschappelijke maatstaffen maar dit staat gewoon in de wet.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Tsja, asociaal is het wel maar onlogisch is het dan weer niet..
Dat is nu eenmaal het probleem van kopen via een VEILINGsite...
Daar zal je dit probleem niet snel ervaren nee, aangezien jij één van de 2 actieve gebruikers van ebay Nederland moet zijn.quote:
Hoezo Nederland? De post gaat ook over de grens!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:01 schreef Don_Shaar het volgende:
[..]
Daar zal je dit probleem niet snel ervaren nee, aangezien jij één van de 2 actieve gebruikers van ebay Nederland moet zijn.
Ik kan me voorstellen dat er genoeg Grieken zijn die hun batterijen importeren uit Nederland dmv ebay ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:06 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Hoezo Nederland? De post gaat ook over de grens!
Ik bestel ze uit China DealExtreme ervaringentopic #33 Waar niet iedereen DX aanbidtquote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef Don_Shaar het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er genoeg Grieken zijn die hun batterijen importeren uit Nederland dmv ebay ja.
Sinds wanneer is marktplaats een veilingsite?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Tsja, asociaal is het wel maar onlogisch is het dan weer niet..
Dat is nu eenmaal het probleem van kopen via een VEILINGsite...
Exact!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ten eerste is marktplaats helemaal geen veilingsite pur sang en ten tweede is dit probleem niet inherent aan dergelijke sites maar eerder de oorzaak van een verpaupering van normen en waarden. Afspraak is afspraak en daar heb je je gewoon aan te houden. En overigens niet alleen naar maatschappelijke maatstaffen maar dit staat gewoon in de wet.
ebay.co.ukquote:Op maandag 19 januari 2009 00:01 schreef Don_Shaar het volgende:
[..]
Daar zal je dit probleem niet snel ervaren nee, aangezien jij één van de 2 actieve gebruikers van ebay Nederland moet zijn.
Tweedehands batterijen zijn hartstikke goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef Don_Shaar het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er genoeg Grieken zijn die hun batterijen importeren uit Nederland dmv ebay ja.
Laat me raden, hij reageerde niet op je mailtje en hij woont te ver weg om langs te gaan...???quote:Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb de persoon uiteraard al even gemaild. Maar dit is Klaagbaak en ik had enorme zin om mn gal te spuwen op die galbak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |