Nu wil het zo zijn dat het inmiddels alweer dik een week later is. Een week waarin er dus geen ene updat is gevonden van waar het pakket nu moet zijn. Het incorrecte adres klopt helaas: het pakket is verzonden met 2 cijfers in de postcode omgedraaid. Dus laten we zeggen naar 52618 ipv de juiste 56218.. Rest klopt allemaal, alleen de twee cijfers in de postcode nietquote:________________________________________________________________________________________________
Barcode : 3SPWPS5496136
Land van bestemming : DUITSLAND
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie zending Datum Locatie
Zending ontvangen in land van bestemming 06-01-2009 DUITSLAND
Zending zit in afleverroute 07-01-2009 DUITSLAND
Zending zit in afleverroute 07-01-2009 DUITSLAND
Poging tot aflevering, zending niet afgeleverd: adres incorrect 08-01-2009 DUITSLAND
Poging tot aflevering, zending niet afgeleverd: adres incorrect 08-01-2009 DUITSLAND
_______________________________________________________________________________________________
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Ik heb het bovenstaande stukje zeker zelf getypt en bedacht?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:21 schreef kraaksandaal het volgende:
En bij pakketten naar het buitenland werkt track&trace niet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:21 schreef kraaksandaal het volgende:
Alweer gezeik?
En bij pakketten naar het buitenland werkt track&trace niet.
Uhh, uit eigen ervaring weet ik dat track&trace niet werkt zelfs als het Belgie is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:23 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ik heb het bovenstaande stukje zeker zelf getypt en bedacht?
TS mag blij zijn als pakket met vertraging alsnog op goede adres aankomt en als afzender er opstaat als dat niet lukt weer terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:34 schreef GieJay het volgende:
uhh, jij maakt de fout door de postcode niet nog een keer te controleren en dan ga je tnt bashen? Beetje omgekeerde wereld he
De tracktrace klopt wel. Die kun je alleen niet volgen met buitenlandse zendingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:37 schreef nachtdier2 het volgende:
Juist... ik bash TNT omdat de tracktrace niet klopt.
Mja, uit je nek lullen is wat anders eigenlijk, maar hier staat toch echt wat over de site van TNTpost.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:33 schreef kraaksandaal het volgende:
Dus niet, denk je dat ik uit mijn nek lul ofzo?
quote:Internationale Track & Trace:
Internationale Track & Trace is alleen geschikt voor de producten EPS, Internationaal Pakket Plus, Global Pack en Express. De verzendstatus van Aangetekend naar het buitenland kan niet op deze wijze gevolgd worden.
Voor meer informatie over uw Aangetekende zending naar het buitenland kunt u contact opnemen met TNT Post klantenservice of klik hier.
Je kunt niet lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:39 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Je praat gedeelte poep. Ik denk daarom dat je aan het overgeven bentHalf verteerd voedsel uit je maag ofzo
![]()
Hierzo een quote van de site TNTpost.nl
[..]
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:54 schreef vertelmeer het volgende:
uhhhh ikkuh niet snappuh...
1) Het verkeerde adres is op het pakket geschreven (niet de schuld van TNT)
2) Het retouradres staat er mogelijk niet op (niet de schuld van TNT)
3) TNT is afhankelijk van Deutsche Post voor Track en Trace gegevens (niet de schuld van TNT)
Waarom dan over TNT Klagen??
Ik kan je 1 advies geven: lees het topic nog eens goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:42 schreef nachtdier2 het volgende:
Wil je het voorlezen dan alsjeblieft?
Wat staat er dan volgens jou?
Preventief ruimen zeg ik je .quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het aboninabel lage denkniveau van sommige users.
Hoe kan je nou zo achterlijk zijn om een fucking postcode van een paar cijfers verkeerd te schrijven. ?
Het internet heeft geen drempel om er aan deel te nemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het aboninabel lage denkniveau van sommige users.
Hoe kan je nou zo achterlijk zijn om een fucking postcode van een paar cijfers verkeerd te schrijven. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |