In mijn ogen: het feit dat ze te lui waren om aan te bellen en graag met machtvertoon wilde binnenvallen om iemand aan te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:49 schreef nuget het volgende:
Wat was de reden dat ze de deur hebben ingetrapt?
Daar is er niet snel genoeg open gedaan doordat ze in een rolstoel zat? Dat lijkt me hier niet van toepassing?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar: http://advies.interveste.(...)-politie-wie-betaalt
Agenten bellen gewoon aan, arrestatieteams zijn wat minder lief, maar nogmaals, die komen niet zomaar opdraven, dan moet er al een gegrond vermoeden zijn dat het mis kan gaan..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
In mijn ogen: het feit dat ze te lui waren om aan te bellen en graag met machtvertoon wilde binnenvallen.
Dus ze kozen een willekeurig huis uit om binnen te vallen en toevallig woonde jij daar ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
In mijn ogen: het feit dat ze te lui waren om aan te bellen en graag met machtvertoon wilde binnenvallen.
"hun" deur, de TS schreef in een ander topic dat ze zijn huisgenoot op kwamen halen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Wie heeft het in bobsnaam over een huisgenoot ?
De politie heeft z'n deur ingetrapt !
rephrase : Waarom wouden ze zo graag naar binnen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
waarom wilden ze binnenkomenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens aangebeld... en ze kwamen om een huisgenoot mee te nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daar is er niet snel genoeg open gedaan doordat ze in een rolstoel zat? Dat lijkt me hier niet van toepassing?
Dat is niet de reden dat de schade door de huurder vergoed dient te worden. De reden is dat het de schuld is van de huurder. Dat is hier volgens mij ook aan de hand.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daar is er niet snel genoeg open gedaan doordat ze in een rolstoel zat? Dat lijkt me hier niet van toepassing?
dan moeten ze wel een verdomd goede reden hebben anders komen ze niet zo binnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:57 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens aangebeld... en ze kwamen om een huisgenoot mee te nemen.
Nee duh.. Dat doet de politie wel netjes, maar een arrestatieteam gaat niet eerst aankondigen dat ze door de deur komen zodat iedereen van alles in stelling kan brengen qua wapens..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |