SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door nachtdier3 op 07-04-2009 06:53:09 ]Hebben jullie me een beetje gemist?
Politie heeft mn deur verziekt ja..quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS heeft de mode politie aan de deur gehad?
We don't care.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:51 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Politie heeft mn deur verziekt ja..
Dan had je nog meer schade aan je huisje gehadquote:Op dinsdag 7 april 2009 06:49 schreef nachtdier3 het volgende:
Ja, ik had inderdad een granaat moeten gooien.
Helaas had ik die niet en heb ik die ook nooit gehad
Niemand kèrt. Schrijf het maar in je dagboekje of bel je moeder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Nee, ik moet kalmeren en mn frustraties kwijt. Zit gvd nog half te shaken.
We don't fucking care!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Damn jij was eerder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:55 schreef jongewatdefakk het volgende:
[..]
Niemand kèrt. Schrijf het maar in je dagboekje of bel je moeder.
MickeyD is open, neem een milkshake!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Als nachtdier problemen heeft, dan zat ie niet hier te typen maar zat ie met bubba in een celletje.quote:
Oke, dus als ik het goed begrijp heb je niets op je kerfstok.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:11 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Als nachtdier problemen heeft, dan zat ie niet hier te typen maar zat ie met bubba in een celletje.
Maar ze hadden wel met dr poten van me af moeten blijven en mn deur met rust moeten laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |