SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door nachtdier3 op 07-04-2009 06:53:09 ]Hebben jullie me een beetje gemist?
Politie heeft mn deur verziekt ja..quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS heeft de mode politie aan de deur gehad?
We don't care.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:51 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Politie heeft mn deur verziekt ja..
Dan had je nog meer schade aan je huisje gehadquote:Op dinsdag 7 april 2009 06:49 schreef nachtdier3 het volgende:
Ja, ik had inderdad een granaat moeten gooien.
Helaas had ik die niet en heb ik die ook nooit gehad
Niemand kèrt. Schrijf het maar in je dagboekje of bel je moeder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Nee, ik moet kalmeren en mn frustraties kwijt. Zit gvd nog half te shaken.
We don't fucking care!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Damn jij was eerder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:55 schreef jongewatdefakk het volgende:
[..]
Niemand kèrt. Schrijf het maar in je dagboekje of bel je moeder.
MickeyD is open, neem een milkshake!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:54 schreef nachtdier3 het volgende:
Als nachtdier problemen heeft, dan zat ie niet hier te typen maar zat ie met bubba in een celletje.quote:
Oke, dus als ik het goed begrijp heb je niets op je kerfstok.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:11 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Als nachtdier problemen heeft, dan zat ie niet hier te typen maar zat ie met bubba in een celletje.
Maar ze hadden wel met dr poten van me af moeten blijven en mn deur met rust moeten laten.
Er zit geen slot meer op de deur, je kunt zo naar binnen lopen.quote:
Nou dat kan maar zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:31 schreef Armageddon het volgende:
Arrestatieteam op bezoek gehad dus. Waarom? Die komen niet zomaar binnen vallen.
Dat kon vroeger ook al zo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:32 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nou dat kan maar zo tegenwoordig.
Correct. Ze kwamen een huisgenoot halen, maar rammen gewoon keihard mijn deur in. Duwen mij keihard op de grond, terwijl ik naakt in mn nest lig. Fatsoen is op zo'n moment ver te zoeken bij die luiquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:15 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Oke, dus als ik het goed begrijp heb je niets op je kerfstok.
Dan maar een LOCKIE
Hier nu dus ook. En ik moet het weer gaan regelen met de woningbouw omdat ze niet even kunnen aanbellen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zit geen slot meer op de deur, je kunt zo naar binnen lopen.
Slecht geslapen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:39 schreef Beauregard het volgende:
Donder toch op man, half tamme Tokkie.
Ga je moeder vervelen met je gemekker op de politie, kutkind.
Ga jij lekker snel terug in de baarmoeder kruipen ofzo. Of ga gewoon een trein koppen, das een beter idee!quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:39 schreef Beauregard het volgende:
Als jij dan ook meteen op dondert is iedereen blijquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:39 schreef Beauregard het volgende:
Dit dus. Mekkeren is alleen toegestaan in gevallen waar ze niet optreden terwijl 't wel zou moeten, en in gevallen van machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:39 schreef Beauregard het volgende:
Inderdaad, ook deurwaarders hebben zich aan de wet te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:43 schreef Armageddon het volgende:
Dan zal die huisgenoot van je het wel aardig bont hebben gemaakt anders bellen ze wel aan. Dan rammen ze niet je deur in.
Laat jij jezelf anders even in je blote micropenis vernederen door een groep agenten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:42 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ga jij lekker snel terug in de baarmoeder kruipen ofzo. Of ga gewoon een trein koppen, das een beter idee!
Wat dat betreft pas je precies in het plaatje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:50 schreef Beauregard het volgende:
Want tot nu toe is het een grote, ongefundeerde jankbende.
valt wel mee...quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:43 schreef Armageddon het volgende:
Dan zal die huisgenoot van je het wel aardig bont hebben gemaakt anders bellen ze wel aan. Dan rammen ze niet je deur in.
QFT!quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:54 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wat dat betreft pas je precies in het plaatje.
Want?quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:54 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wat dat betreft pas je precies in het plaatje.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:32 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nou dat kan maar zo tegenwoordig.
Wat is het nou? Tuig, of ja, er zal idd wel wat aan de hand zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Inderdaad, ook deurwaarders hebben zich aan de wet te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |