Inboedelverzekering: Nieuwe vloer!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, ik vrees het ook. We hebben nu maar even de ketel flink opgestookt zodat het dadelijk tropisch is in huis...
Ik vrees dat mn vloer naar de klote is en als ie dat nog niet is, dan naar de klote gaat..
En een bedrijf dat droogmachines plaatst!quote:
DIe moet je dus wel hebben... geen inboedelverzekering. En het laminaat vervangen moest toch al. Dr was al een hele plek midden in de woonkamer die is gaan opbollen/zwellen nadat er een tas had gelegen waarin een flesje ovenreiniger was gaan lekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een bedrijf dat droogmachines plaatst!
Kortom: even je verzekeraar bellen, zij hebben hier vaak "mannetjes" voor
Tja, omdat die er niet zijn? Het is een bak van 600 liter ofzo.. met daaronder een biologisch filter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Pollewoppie het volgende:
wtf een aquarium van 500 kg??? waarom plaatsen mensen wel een lekbak onder een wasmachine maar niet iets onder een aquarium.....
Tja risico van een hobbie hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:44 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Tja, omdat die er niet zijn? Het is een bak van 600 liter ofzo.. met daaronder een biologisch filter.
Het is misgegaan bij de overloop naar dat filter waarschijnlijk. Bakje verschoven ofzo.
Geen inboedelverzekering?? Dan heb je waarschijnlijk ook geen WA verzekering?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
DIe moet je dus wel hebben... geen inboedelverzekering.
Inboedelverzekering vond ik niet nodig. Als ze inbreken valt er toch niets te jatten, was mijn redenatie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef jeoff het volgende:
[..]
Geen inboedelverzekering?? Dan heb je waarschijnlijk ook geen WA verzekering?
Ik weet dat we een beetje verzekeringsgek zijn in NL, maar een Inboedel+WA verzekering en een zorgverzekering lijkt me toch wel het minste (en opstal als je huiseigenaar bent)
Als de schade bij je onderbuurman erger was geweest en jou aansprakelijk had gesteld was je verder van huis geweest. en dat terwijl inboedel+wa verzekering misschien 10 euro per maand kost
Yep. Die kunnen ook wel met 15 liter water minder overlevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Tja risico van een hobbie hemaareh hebben de bewoners van het aqua het allemaal overleefd??
WA is wettelijk verplicht toch? staat WA niet voor wettelijke aansprakelijkheid?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:49 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Inboedelverzekering vond ik niet nodig. Als ze inbreken valt er toch niets te jatten, was mijn redenatie.
WA-verzekering heb ik ook niet, moet ik nog steeds keer afsluiten maar is er niet van gekomen.
En qua ziektekosten ben ik zwaar oververzekerd... Tja, niet slim. I know.
WA is er alleen voor auto's e.d., voor personen is het slechts een aansprakelijkheidsverzekering (dus niet wettelijk verplicht)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef styliste het volgende:
[..]
WA is wettelijk verplicht toch? staat WA niet voor wettelijke aansprakelijkheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |