abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60615497
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.

Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem dito terwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.

Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?

Iemand nog goede ideeen?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 01:10:13 #2
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60615532
wielen van auto af, en dan ruilen vioor 140 euro
pi_60615549
Een vriend eerst laten aanbellen, dan stap jij opeens om de hoek, en vraag je vriendelijk om je geld?

Je belt net zo lang aan tot dat hij wel open doet?

Je belt 'm om 4 uur 's nachts?

Je gaat naar z'n werk?

Je pakt z'n GSM af?
  Redactie Games donderdag 7 augustus 2008 @ 01:11:23 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60615559
Fijne vrienden heb je
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60615566
Je belt met een andere telefoon?
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_60615616
Je slaat hem op zijn mond?
pi_60615695
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef LittleMiss het volgende:
Je slaat hem op zijn mond?
Nou nou meteen een gevangenisstraf riskeren voor 140 euro

Zou gewoon idd midden in de nacht bellen als je zeker weet dat die er is of idd een vriend aan laten bellen
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 01:20:03 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60615710
gewoon met onderdrukt nummer bellen
of 's nachts aanhoudend blijven bellen aan de voordeur
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60615719
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je belt met een andere telefoon?
Onbekende nummers drukt ie weg. Heeft dus geen zin Uiteraard al geprobeerd.
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60615748
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fijne vrienden heb je
Mja, wel triest dat je nioet zomaar mensen die je al 20 jaar ofzo kent niet meer op hun woord kan geloven

Ik ga/ging altijd uit van het goede van de mens. Fout, want als je dat doet weten ze je te vinden.
Schofterige ook nog is dat ik dat telefoontje eignelijk had gekocht om voor 50 meer binnen een dag te verkopen maar m hem wel gunde voor die prijs
[..]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 01:27:41 #11
169008 Atreyu
A fight till you die
pi_60615822
Briefje onder zijn ruitenwissers doen met de mededeling dat als ie niet binnen een week met het geld komt zijjn auto naar de klote gaat...

Een " vriend" vond het een tijdje geleden grappig dat ik mijn pinpas bij hem liet liggen. Hij nam niet op en gaf aan geen tijd te hebben dat ik het ff kon ophalen. Dus ik stond hem na een tijdje s' ochtends op te wachten.. hij moest dus naar werk... dus ik stond in mijn auto hem op te wachten (maffia stijl ;p) hehe en toen hij naar buiten kwam rende ik op hem af haha hij schrok zich kapot.. maar heb wel gelijk mijn pinpas terug gekregen.
pi_60615836
Je kan hem ook als je een keer vrij bent , en je weet dat die moet werken opzoeken . Bij zn auto wachten maar dat die je niet kan zien
Of je zoekt hem op zn werk op heb je ook een aardige kans hem te treffen.

Wees toch creatief 007 , zo krijg je natuurlijk nooit je geld terug
pi_60615845
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef Atreyu het volgende:
Briefje onder zijn ruitenwissers doen met de mededeling dat als ie niet binnen een week met het geld komt zijjn auto naar de klote gaat...

Een " vriend" vond het een tijdje geleden grappig dat ik mijn pinpas bij hem liet liggen. Hij nam niet op en gaf aan geen tijd te hebben dat ik het ff kon ophalen. Dus ik stond hem na een tijdje s' ochtends op te wachten.. hij moest dus naar werk... dus ik stond in mijn auto hem op te wachten (maffia stijl ;p) hehe en hij naar buiten kwam rende ik op hem af haha hij schrok zich kapot.. maar heb wel gelijk mijn pinpas terug gekregen.
pi_60615889
Naast het feit dat het 140 euro is, lijkt het me nu ook wel een principe kwestie. Kom je die gast uberhaupt ooit nog tegen?

Anders gewoon met een mobiel van een vriend van hem bellen, oid. Blijven door zieken en zeiken.
pi_60615942
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef Atreyu het volgende:

Een " vriend" vond het een tijdje geleden grappig dat ik mijn pinpas bij hem liet liggen. Hij nam niet op en gaf aan geen tijd te hebben dat ik het ff kon ophalen. Dus ik stond hem na een tijdje s' ochtends op te wachten.. hij moest dus naar werk... dus ik stond in mijn auto hem op te wachten (maffia stijl ;p) hehe en toen hij naar buiten kwam rende ik op hem af haha hij schrok zich kapot.. maar heb wel gelijk mijn pinpas terug gekregen.
Vraag je toch gewoon een ander pasje aan?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 01:38:00 #16
169008 Atreyu
A fight till you die
pi_60615976
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Vraag je toch gewoon een ander pasje aan?
Dat duurt een week en ik had in die periode veel activiteiten gepland. Dus ik moest echt die pinpas hebben want bij de postbank kun je niet met legitimatie geld pinnen. En die "vriend" had daar geen begrip voor

Dus toen moest ik wel actie ondernemen
pi_60615991
Aaah ok.
Ik zwaai naar dieren.
pi_60616026
hak hem zijn pink af.
Zeg dan dat de duim de volgende is.

Hij geeft je dan zo hetgeld terug.

Ik kijk veel film ik weet het
pi_60617046
Bezoek hem als ie aan het werk is.
deal with it
pi_60617435
Mocht je het geld terugkrijgen (na enig aandringen) dan zou ik net na de overhandiging
die gast een knal geven en zeggen dat ie ongezien de tyfus kan krijgen.

Dit zijn geen grappen, die gast moet zijn verantwoordelijkheid nemen.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 04:08:35 #21
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60617999
sleep z'n auto weg en leg een wiel in zijn bed als hij ligt te slapen

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_60618807
Dit probleem had ik ook bij een vriend van mij. Leen nu dus nooit meer geld uit! (alleen aan mensen die ik wel vertrouw )
Hij had dezelfde smoesjes (boetes, salaris te laat) werd er gek van. Gelukkig ging het bij mij maar om 50¤.
pi_60618976
Incasso inschakelen
Maar wel een beetje triest inderdaad Misschien zoals eerder gezegd opwachten in de ochtend? En zo een persoon een vriend noemen......
pi_60618977
Nou heb ik gisteren The Sopranos gekeken, en ik heb wel een ideetje of wat opgedaan voor dit soort lastige klanten...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')