Gewoon even bellen en uitleggen bij paypal (als het via hen was).quote:Op maandag 10 november 2008 00:57 schreef nachtdier2 het volgende:
Wederom gezeik met een ebay-koper:(
Gastje biedt op het allerlaatste moment en wint de veiling. Dag later ontvangt ie een mail met de betaalgegevens.
Geen reactie![]()
![]()
Enfin, geschil geopend om mn transactiekosten terug te krijgen. Reageert ie opeens wel en hij zou het geld overmaken.
Oke, ik ben geduldig dus ik heb afgewacht. Uiteraard geen geld, dus geschil niet gesloten en nu blijkt dus dat eBaty dat voor me heeft gedaan en dat ik dus nog steeds geen cent heb gezien maar wel ondertussen de transactiekosten mag vergoeden want die worden niet gecrediteerd!
Wat is dat nu voor een bullshit? Ik heb nog steeds geen cent gezien!
Klacht: Irritante koper die z;'n woorden niet nakomt!
Klacht2: Geschil openen en alsnog voor verkoopkosten op mogen draaien!
quote:Op maandag 10 november 2008 01:06 schreef timmmmm het volgende:
Ow gewoon gaan schelden bij e-bay, dorgaans zijn ze daar streng op dt soort dingen
Zullen wij anders een scheldbrief opstellenquote:Op maandag 10 november 2008 01:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
TS kan niet schelden in het engels
en bitches!!!quote:Op maandag 10 november 2008 01:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen wij anders een scheldbrief opstellen
Ik hou van bitchen
Cunt, skank, bitch, wat wil je nouquote:Op maandag 10 november 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
ik wacht op cijfers doorwerken, cunts
quote:Op maandag 10 november 2008 01:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eensch! Bier en tieten topic, dan maar?
4 u to fuck off zodat ik bovenaan staquote:Op maandag 10 november 2008 01:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Cunt, skank, bitch, wat wil je nou
quote:Op maandag 10 november 2008 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
4 u to fuck off zodat ik bovenaan sta![]()
nee, hoor zit je maar te flessen...
gaat lastig worden, zit zelf al vanaf 1400 in de SC, veel succes!!!quote:Op maandag 10 november 2008 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
4 u to fuck off zodat ik bovenaan sta![]()
nee, hoor zit je maar te flessen...
quote:Op maandag 10 november 2008 01:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gaat lastig worden, zit zelf al vanaf 1400 in de SC, veel succes!!!
Waarom mis ik je trouwens in het nachtbaggertopic?quote:Op maandag 10 november 2008 01:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gaat lastig worden, zit zelf al vanaf 1400 in de SC, veel succes!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |