Ze heeft gestript voor je voor de webcam, en nu zoek je haar huisadres om haar te chanteren!?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:25 schreef nachtdier2 het volgende:
Ben belazerd op het net (denk ik) en ik heb deze persoon zijn of haar IP.
Tot Emmen kan ik het tracen.
Maar wat kan ik verder met een IP? Valt er via omwegen nog wat te vinden? Sites waar ze komt ofzo om zo toch te vinden wie het is?
Nee, maar ik wil wel dr adres hebben zodat ik dr kan inpakken in een grote doos en naar jou kan sturen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze heeft gestript voor je voor de webcam, en nu zoek je haar huisadres om haar te chanteren!?
Dank je, maar ik bestel normaal gesproken altijd bij www.whoreinabox.com, dus heb weinig aan je kadootje...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:33 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel dr adres hebben zodat ik dr kan inpakken in een grote doos en naar jou kan sturen.
ik kliktequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dank je, maar ik bestel normaal gesproken altijd bij www.whoreinabox.com, dus heb weinig aan je kadootje...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze heeft gestript voor je voor de webcam, en nu zoek je haar huisadres om haar te chanteren!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |