abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64798542
Nachtdiertje zit dus lekker achter het internet om wat te surfen, emails te beantwoorden, enz. Wordt er opeens aangebeld in het portiek: TRring, tring, tring, tring.... Oke, dat zal mn broer wel zijn die zn sleutels vergeten is.

Maar nee, het blijkt de buurman van beneden te zijn. Beetje boos, opgefokt... of ik wilde stoppen met herrie maken.. WTF? Wat doe ik? "Ja, dat weet je best... Blababla, om vervolgens te blijven beweren dat ik exact weet wat ie bedoelt het om uiteindelijk te gaan dreigen met een mes Ikke: is dat een bedreiging, want dan bel ik nu de politie..? Blablaa.. wel een beetje dus...dus ik heb net de politie even gebeld en het is dus genoteerd.

Klacht:
-een buurman die mij stoort door midden in de nacht aan te bellen.
-een buurman die een beetje opgefokt is en lichtelijk dreigt met een mes (enkel woorden, geen eentje gezien)
-ik die overlast veroorzaak maar even niet weet wat ie bedoel, hij die weigert het uit te leggen wat ie exact bedoelt (D;r ligt laminaat hier, en ik ben wel paar keer heen en weer gelopen.. dat wel, maar geen idee of ie dat bedoelt?
-de politie die niet gebeld had hoeven te worden, want meneer had ook gewoon even wat minder opgefokt kunnen doen?

En, tevens: Dikke plus voor de bereikbaarheid van 112 ! Binnen 2 tellen was ik er doorheen. Mja, buurman was behoorlijk opgefokt dus moest maar even op die manier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_64798546
Daar bel je 112 voor?
Run for office? No. I've slept with too many women, I've done too many drugs, and I've been to too many parties.
  donderdag 8 januari 2009 @ 05:24:47 #3
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_64798555
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_64798564
Ja, bedreiging is iets waar je 112 voor mag bellen. En gezien ie duidelijk dreigde, agressief was, had ik zoiets van dan bel ik hen maar. Plus dat ik geen zin had om eerst door het 0900-tuig menu te scrollen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door nachtdier2 op 08-01-2009 05:34:13 ]
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_64798577
يجب عليك يا رجل لا تميز! أنت أيضا يمكن أن يتصل بي صديق في أمس الحاجة إليها.
Run for office? No. I've slept with too many women, I've done too many drugs, and I've been to too many parties.
pi_64798580
Meine Kultur, deine Kultur ... Wo ist die Brücke? Wir erfahren nichts?
pi_64798583
quote:
hahaha, dat heb ik toen zitten volgens op geenstijl.nl of vkmag.com Maar, nee, lijkt er niet op. Was ook geen drank in het spel.
[..]
  donderdag 8 januari 2009 @ 05:35:41 #8
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_64798592
Let niet op GK, die heeft een vertaalwebsite gevonden.
pi_64798593
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 05:29 schreef nachtdier2 het volgende:
Ja, bedreiging is iets waar je 112 voor mag bellen. En gezien ie duidelijk dreigde, agressief was, had ik zoiets van dan bel ik hen maar. Plus dat ik geen zin had om eerst door het 0900-tuig menu te scrollen.
SPOILER
Je bent dus bekend met het bellen naar 112 en de andere politie nrs.
nerd
pi_64798594
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 05:31 schreef George_Klooney het volgende:
يجب عليك يا رجل لا تميز! أنت أيضا يمكن أن يتصل بي صديق في أمس الحاجة إليها.
[..]
pi_64798597
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 05:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je bent dus bekend met het bellen naar 112 en de andere politie nrs.
nerd
Jij ook en als je dat niet weet dan ben je kennelijk net zo achterlijk als mijn opgefokte buurman!
[..]
  donderdag 8 januari 2009 @ 05:42:01 #12
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64798613
Ik praat het op geen enkele manier goed dat je buurman je bedreigt hoor maar je beseft je wel dat laminaat (en dan met name in flatwoningen) behoorlijk gehorig is?

Mijn bovenbuurman (verder een uitstekende kerel) heeft dus ook laminaat en je hoort alles.

Heb een keer hem aangesproken omdat het net leek of hij aan het knikkeren was (om 5 uur in de nacht)

Hij keek me aan met een blik zo van ...euhm... knikkeren?

Hij begint vroeg met werken en het enigste wat hij kon bedenken was dat het getik afkomstig zou zijn van de knopen van zijn spijkerbroek die hij dan blijkbaar aandeed.

Dus we hebben het gecheckt en bleek idd dat het daarvan afkomstig was......

Nu weet ik zeker dat hij geen isolerende onderlaag heeft aangebracht waardoor als ik naar de woningbouw vereniging zou stappen hij die alsnog verplicht zou moeten aanbrengen maar vind ik flauw.

Is reglementair bepaald bij de meeste woningbouw coöperaties (10 dB norm).

Misschien moet hij vroeg beginnen en als jij dan constant (al is het maar 8x in een nacht) heen en weer stampt staan bij hem waarschijnlijk de kozijnen te trillen.

Als dit elke nacht gebeurt kan ik me voorstellen dat mensen echt hun geduld verliezen al is dreigen dan weer een beetje extreem.

Ik werk nu snachts dus nergens last van verder maar denk er wel ff over na of je de boel wel afdoende geïsoleerd hebt en dat sommige mensen wel snachts slapen
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_64798627
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 05:42 schreef Superfast het volgende:
Ik praat het op geen enkele manier goed dat je buurman je bedreigt hoor maar je beseft je wel dat laminaat (en dan met name in flatwoningen) behoorlijk gehorig is?

Mijn bovenbuurman (verder een uitstekende kerel) heeft dus ook laminaat en je hoort alles.

Heb een keer hem aangesproken omdat het net leek of hij aan het knikkeren was (om 5 uur in de nacht)

Hij keek me aan met een blik zo van ...euhm... knikkeren?

Hij begint vroeg met werken en het enigste wat hij kon bedenken was dat het getik afkomstig zou zijn van de knopen van zijn spijkerbroek die hij dan blijkbaar aandeed.

Dus we hebben het gecheckt en bleek idd dat het daarvan afkomstig was......

Nu weet ik zeker dat hij geen isolerende onderlaag heeft aangebracht waardoor als ik naar de woningbouw vereniging zou stappen hij die alsnog verplicht zou moeten aanbrengen maar vind ik flauw.

Is reglementair bepaald bij de meeste woningbouw coöperaties (10 dB norm).

Misschien moet hij vroeg beginnen en als jij dan constant (al is het maar 8x in een nacht) heen en weer stampt staan bij hem waarschijnlijk de kozijnen te trillen.

Als dit elke nacht gebeurt kan ik me voorstellen dat mensen echt hun geduld verliezen al is dreigen dan weer een beetje extreem.

Ik werk nu snachts dus nergens last van verder maar denk er wel ff over na of je de boel wel afdoende geïsoleerd hebt en dat sommige mensen wel snachts slapen
Ik ben me ervan bewust dat laminaat klachten kan geven. Echter, dat laminaat ligt er al 2 jaar in en in die twee jaar heb ik nog nooit een klacht van hem mogen ontvangen daarover. D'r ligt ook keurig conform de reglementen van de wbv een ondervloer in. Ik heb geen idee wat mijn bovenburen voor vloer hebben, maar ik denk dat zij geen ondervloer hebben want als ik mn buurjongetje af en toe door dat huis hoor stampen...

Maar, als het het laminaat is, dan kan ie dus gewoon zeggen dat dat het is, in plaats van opgefokt gaan beweren dat ik exact weet waarom ie aan de deur staat? Want dat weet ik dus niet... in plaats dat ie gewoon even vraagt of ik wat rustiger aan wil lopen? Maar nee, ik wist wel waar het om zou moeten gaan terwijl ik m tig keer vraag wat ie bedoelt.

En dan nog, dan hoeft ie niet te dreigen met neersteken met een mes Van mij mag ie per direct een enkeltje Turkije krijgen. Zn vrouw en kinderen mogen dan gelijk mee. Want dat luidruchtige kutkoterjte van 4 van 'm is een enorme schreeuwlelijk waar ik dan last van zou kunnen hebben... maar waar ik niet over klaag.

Ik ga m morgen of overmorgen maar eens aanspreken erover denk ik (als ik het durf tenminste... soms ben ik een watje)
[..]
  donderdag 8 januari 2009 @ 05:49:15 #14
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_64798631
Wordt die kerel nog vereert met een bezoekje van de politie?
pi_64798650
Nee, dat niet.

Politie heeft me direct erna nog even gebeld. Heb ook gezegd dat ie boos was enzo, en dat het waarschijnlijk door zn opgefoktheid kwam, maar ze hebben het wel genoteerd. Zouden even langsrijden en als er licht brandt, zouden ze wel even aanbellen.

Enerzijds vond ik dat wel jammer. Ik zou het wel hebben gewaardeerd als ze m toch even wakker zouden hebben gebeld om m te confronteren met zn gedrag (beetje met een mes dreigen... eikel! ). Anderzijds vind ik het wel goed zo en het wel in orde. D;r is in ieder geval wel een melding gemaakt en het is officieel vastgelegd. Ik moet ook de vrede in het portiek bewaren.. hoe lullig / jammer het ook is, het is wel mn buurman en ik moet met hem door een voordeur.
[..]
  donderdag 8 januari 2009 @ 06:06:02 #16
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64798664
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 05:48 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Ik ben me ervan bewust dat laminaat klachten kan geven. Echter, dat laminaat ligt er al 2 jaar in en in die twee jaar heb ik nog nooit een klacht van hem mogen ontvangen daarover. D'r ligt ook keurig conform de reglementen van de wbv een ondervloer in. Ik heb geen idee wat mijn bovenburen voor vloer hebben, maar ik denk dat zij geen ondervloer hebben.

Maar, als het het laminaat is, dan kan ie dus gewoon zeggen dat dat het is, in plaats van opgefokt gaan beweren dat ik exact weet waarom ie aan de deur staat? Want dat weet ik dus niet... in plaats dat ie gewoon even vraagt of ik wat rustiger aan wil lopen? Maar nee, ik wist wel waar het om zou moetne gaan terwijl ik m tig keer vraag wat ie bedoelt.

En dan nog, dan hoeft ie niet te dreigen met neersteken met een mes
Eensch

Dreigen slaat nergens op al kan ik me er wel een beetje iets bij voorstellen

Heb vroeger ook zeer luidruchtige buren gehad .

Van die Antiliaanse paupers weet je wel?

Soms tot 4 uur van die rampestamp muziek terwijl ik om half 6 op moest om te gaan werken

Ook maanden geduurd maar ik had het lef niet om te klagen niet zozeer uit angst voor die lui maar was meer bang dat ze het dan expres zouden gaan doen (soms was het namelijk een paar dagen rustig )

Als jij in je nest ligt en je probeert te slapen en mensen houden je wakker door al dan niet bewust herrie te maken kun je behoorlijk opgenaaid raken .

Ik had op een gegeven moment ook dergelijke gedachten zoals je buurman die had maar gelukkig nooit in de praktijk gebracht want ik zou wel steken

Sommige mensen zijn zo dat ze niet willen zeiken en daardoor met op een gegeven moment extreme spanning rondlopen terwijl zoals jij zegt als het ff normaal aangegeven word is er niet eens zoveel aan de hand ja toch?

Misschien van de week als je hem tegenkomt ff nog een keer vragen wat er is en wie weet kom je er samen dan uit en valt het best mee.

Je kunt ook zeggen hij bedreigt me dus eerst excuus etc of de politie op hem afsturen dan zou je volkomen in je recht staan .

Maar weet je we zijn allemaal mensen en als er in je eigen veilige haven (je thuis) dingen zijn die je functioneren ernstig in de weg staan (zoals (onbedoelde) overlast) heb je kans dat mensen keihard gaan flippen.

Ik heb een poosje tussen de "gekken" rondgelopen (en nee niet opgenomen maar liep stage )en heel veel mensen daar "durfden" hun woning niet meer in omdat er spoken zouden zijn , de buurman zou ze gek willen maken etc.
Punt is dus dat elk mens kan breken als de stress hem teveel wordt maar omdat jij geen idee hebt hoe je buurman het beleefd slaat zijn reactie nergens op in jouw beleving.

Als je hem een keer overdag ziet vraag het hem nogmaals en wedden dat die dan met excuus komt?
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_64798700
Excuus van hem? Denk het niet...zo opgefokt heb ik m nog nooit gezien. Ik spreek m eigenlijk nooit lang, weet niet eens hoe ie heet terwijl ik er al 2 jaar woon inmiddels. Groeten elkaar wel altijd en dat is voor mij voldoende. De politieagent die me belde, vroeg het ook, wat de naam van de buurman is. Ik wist het antwoord niet eens...

Ik zal m van de week wel een keer aanspreken, met het vriendelijke verzoek volgende keer even normaal te regageren in plaats van zo opgefokt te doen.

Trouwens... kan het kloppen dat je op je bloete voeten meer lawaai maakt dan met schoenen aan?
[..]
pi_64798719
Koop een villa!
"En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen."
pi_64798728
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 06:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Excuus van hem? Denk het niet...zo opgefokt heb ik m nog nooit gezien. Ik spreek m eigenlijk nooit lang, weet niet eens hoe ie heet terwijl ik er al 2 jaar woon inmiddels. Groeten elkaar wel altijd en dat is voor mij voldoende. De politieagent die me belde, vroeg het ook, wat de naam van de buurman is. Ik wist het antwoord niet eens...

Ik zal m van de week wel een keer aanspreken, met het vriendelijke verzoek volgende keer even normaal te regageren in plaats van zo opgefokt te doen.

Trouwens... kan het kloppen dat je op je bloete voeten meer lawaai maakt dan met schoenen aan?
neuh juist minder tenzij je stampt met je hakken ofzo
pi_64798821
Mja, ik dacht eigenlijk dat ik op blote voeten meer lawaai maak eigenlijk, omdat je schoenzolen een wat ronde vorm hebben. Maar dat weet ik dus niet zeker.
[..]
pi_64798865
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 07:02 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, ik dacht eigenlijk dat ik op blote voeten meer lawaai maak eigenlijk, omdat je schoenzolen een wat ronde vorm hebben. Maar dat weet ik dus niet zeker.
Laat hem de rambam krijgen, als jij op een c.s.i manier moet nadenken wat het geweest is.
Kan het nooit veel geweest zijn.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_64798972
Ja, dat denk ik nu dus want ik zou niet weten wat het anders geweest zou kunnen zijn? Ik ben geen overlastgevend persoon, draai geen harde muziek, enz. En van wat getik op mn toetsenbord wordt ie echt niet wakker. Maar ben wel een paar keer heen en weer gelopen om wat te drinken enzo. En dan moet ik over een matras op de grond heenlopen dat in de weg ligt en waar ik misschien teveel overheen spring ofzo? Ik weet gewoon neit wat ie bedoelde, das het kutte ervan.

Maar, misschien met schoenen aan minder lawaai maak omdat ik blootvoets meer op mn hak loop wat minder dempt?
SPOILER
[..]
pi_64799029
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 05:37 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Jij ook en als je dat niet weet dan ben je kennelijk net zo achterlijk als mijn opgefokte buurman!
Je moet gewoon niet zo'n teringherrie maken, aso

Ga toch integreren
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 8 januari 2009 @ 07:56:34 #24
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_64799113
TS woont in een prachtwijk
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_64799473
Gelijk heeft íe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')