SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door nachtdier2 op 08-01-2009 05:34:13 ][quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
hahaha, dat heb ik toen zitten volgens op geenstijl.nl of vkmag.comquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Woon je soms in Musselkanaal?
http://www.dumpert.nl/med(...)/musselkanaal_1.html
Alle episodes: http://www.dumpert.nl/search/ALL/musselkanaal/
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:29 schreef nachtdier2 het volgende:
Ja, bedreiging is iets waar je 112 voor mag bellen. En gezien ie duidelijk dreigde, agressief was, had ik zoiets van dan bel ik hen maar. Plus dat ik geen zin had om eerst door het 0900-tuig menu te scrollen.Je bent dus bekend met het bellen naar 112 en de andere politie nrs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nerd![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:31 schreef George_Klooney het volgende:
يجب عليك يا رجل لا تميز! أنت أيضا يمكن أن يتصل بي صديق في أمس الحاجة إليها.
Jij ook en als je dat niet weet dan ben je kennelijk net zo achterlijk als mijn opgefokte buurman!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent dus bekend met het bellen naar 112 en de andere politie nrs.
nerd
Ik ben me ervan bewust dat laminaat klachten kan geven. Echter, dat laminaat ligt er al 2 jaar in en in die twee jaar heb ik nog nooit een klacht van hem mogen ontvangen daarover. D'r ligt ook keurig conform de reglementen van de wbv een ondervloer in. Ik heb geen idee wat mijn bovenburen voor vloer hebben, maar ik denk dat zij geen ondervloer hebben want als ik mn buurjongetje af en toe door dat huis hoor stampen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:42 schreef Superfast het volgende:
Ik praat het op geen enkele manier goed dat je buurman je bedreigt hoor maar je beseft je wel dat laminaat (en dan met name in flatwoningen) behoorlijk gehorig is?
Mijn bovenbuurman (verder een uitstekende kerel) heeft dus ook laminaat en je hoort alles.
Heb een keer hem aangesproken omdat het net leek of hij aan het knikkeren was (om 5 uur in de nacht)
Hij keek me aan met een blik zo van ...euhm... knikkeren?
Hij begint vroeg met werken en het enigste wat hij kon bedenken was dat het getik afkomstig zou zijn van de knopen van zijn spijkerbroek die hij dan blijkbaar aandeed.
Dus we hebben het gecheckt en bleek idd dat het daarvan afkomstig was......
Nu weet ik zeker dat hij geen isolerende onderlaag heeft aangebracht waardoor als ik naar de woningbouw vereniging zou stappen hij die alsnog verplicht zou moeten aanbrengen maar vind ik flauw.
Is reglementair bepaald bij de meeste woningbouw coöperaties (10 dB norm).
Misschien moet hij vroeg beginnen en als jij dan constant (al is het maar 8x in een nacht) heen en weer stampt staan bij hem waarschijnlijk de kozijnen te trillen.
Als dit elke nacht gebeurt kan ik me voorstellen dat mensen echt hun geduld verliezen al is dreigen dan weer een beetje extreem.
Ik werk nu snachts dus nergens last van verder maar denk er wel ff over na of je de boel wel afdoende geïsoleerd hebt en dat sommige mensen wel snachts slapen
Eenschquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:48 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat laminaat klachten kan geven. Echter, dat laminaat ligt er al 2 jaar in en in die twee jaar heb ik nog nooit een klacht van hem mogen ontvangen daarover. D'r ligt ook keurig conform de reglementen van de wbv een ondervloer in. Ik heb geen idee wat mijn bovenburen voor vloer hebben, maar ik denk dat zij geen ondervloer hebben.
Maar, als het het laminaat is, dan kan ie dus gewoon zeggen dat dat het is, in plaats van opgefokt gaan beweren dat ik exact weet waarom ie aan de deur staat? Want dat weet ik dus niet... in plaats dat ie gewoon even vraagt of ik wat rustiger aan wil lopen? Maar nee, ik wist wel waar het om zou moetne gaan terwijl ik m tig keer vraag wat ie bedoelt.
En dan nog, dan hoeft ie niet te dreigen met neersteken met een mes
neuh juist minder tenzij je stampt met je hakken ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 06:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Excuus van hem? Denk het niet...zo opgefokt heb ik m nog nooit gezien. Ik spreek m eigenlijk nooit lang, weet niet eens hoe ie heet terwijl ik er al 2 jaar woon inmiddels. Groeten elkaar wel altijd en dat is voor mij voldoende. De politieagent die me belde, vroeg het ook, wat de naam van de buurman is. Ik wist het antwoord niet eens...
Ik zal m van de week wel een keer aanspreken, met het vriendelijke verzoek volgende keer even normaal te regageren in plaats van zo opgefokt te doen.
Trouwens... kan het kloppen dat je op je bloete voeten meer lawaai maakt dan met schoenen aan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:02 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, ik dacht eigenlijk dat ik op blote voeten meer lawaai maak eigenlijk, omdat je schoenzolen een wat ronde vorm hebben. Maar dat weet ik dus niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo'n teringherrie maken, asoquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:37 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Jij ook en als je dat niet weet dan ben je kennelijk net zo achterlijk als mijn opgefokte buurman!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |