quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
Publiek was goed bezig. Laten horen wat ze er van vinden.
De Wolf vind ik dan wel weer wat minder, die probeert "het publiek te overtuigen van de noodzaak dat we met zn alle achter onze club gaan staan"
Beste John, ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord en dit zal uiteraard ook nooit een andere club worden. MAAR, achter mijn club staan is HEEL wat anders dan achter een groep Huichelaars/nsbers/nazi's te gaan staan.
Ik hoop dat vanavond een voorbode was voor hetgeen wat we dinsdag gaan zien in de Kuip. Ik hoop dat 50 duizend man ze compleet uitfluiten.
Het is niet goed voor het moraal, maar wtf boeit dat nog? Het seizoen is compleet verneukt en we hebben een fucking selectie waar de honden nog geen brood van lusten.
Om af te sluiten in de stijl van de mee gereisde supporters :
SCHAAM JE KAPOT
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
De Wolf vind ik dan wel weer wat minder, die probeert "het publiek te overtuigen van de noodzaak dat we met zn alle achter onze club gaan staan"
Beste John, ik ben mijn hele leven al voor Feyenoord en dit zal uiteraard ook nooit een andere club worden. MAAR, achter mijn club staan is HEEL wat anders dan achter een groep Huichelaars/nsbers/nazi's te gaan staan.
Ik hoop dat vanavond een voorbode was voor hetgeen wat we dinsdag gaan zien in de Kuip. Ik hoop dat 50 duizend man ze compleet uitfluiten.
Het is niet goed voor het moraal, maar wtf boeit dat nog? Het seizoen is compleet verneukt en we hebben een fucking selectie waar de honden nog geen brood van lusten.
SCHAAM JE KAPOT
Ik snap dit gevoel, maar hoe breng je F'noord weer verder? Ze hadden de meest opstandige spelers er uit moeten tyfen ipv Verbeek. Met die ouwetje bouw je niets op en enig krediet hebben ze niet, netzomin als duidelijke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef onlogisch het volgende:
SCHAAM JE KAPOT
Graag een bron erbij ofzo.quote:Waarom komen toch elke keer die namen vandaan?
Lucius is de enige die consequent naar buiten toe dingen heeft lopen roepen. Volgens mij worden die andere namen door 1 iemand verzonnen en daarna door alle internet schapen overgenomen.
En dat ze unaniem hebben besloten is ook gewoon niet waar, maar iedereen met een beetje verstand kan snappen wat de gevolgen zijn van zeggen dat er 15 tegen stemmen en de rest voor. Dan wil iedereen weten wie er wel en niet tegen hebben gestemt en dan krijg je een tweedeling in de groep waar ook een nieuwe trainer niks mee kan. Als 1 blok naar buiten treden is gewoon beter, ook al lieg je dan.
Dat er dan iemand is die het nodig vindt om centjes te verdienen door veel te vroeg het ontslag van Verbeek te melden maakt dat nu dus iedereen op het verdachte bankje zit.
Dan kan Feyenoord de beker niet meer winnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Wat zal er gebeuren als er dinsdag ook verloren word?
Dan gaan ze uit de beker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Dus dinsdag ze allemaal wel compleet door 50 duizend man uitgefloten worden maar toch winnen. Zal een bijzonder moment zijn wanneer ze scoren dan. En mag je dan wel juichen al exact diezelfde gasten de beker winnen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
beker moeten we wel winnen though...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan Feyenoord de beker niet meer winnen.
Viel me ook op, terwijl ze zelf keer op keer daarvoor mis zaten. Maar goed - dat heb ik al eerder betoogd, het ontbreekt een aantal van die lui compleet aan zelfreflectie ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
wat er na het derde doelpunt van heerenveen gebeurt, is gewoon schandalig: lucius en hofland die beiden fer de schuld geven. terwijl ze zelf weinig deden om dat doelpunt te voorkomen. echt pijnlijk om te zien.
Als je reeel blijft kan je pas over 2 weken oordelen over of het beter gaat zonder Verbeek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Ja, Sjimz ik stem op je met de Sjaak Polak awardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan Feyenoord de beker niet meer winnen.
Dat moment van scoren zagen we vanavond al. Er waren maar 11 man die aan het juichen waren bij het doelpunt van Feyenoord. Ok, en de zijlijn, maar het publiek was muisstil.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Dus dinsdag ze allemaal wel compleet door 50 duizend man uitgefloten worden maar toch winnen. Zal een bijzonder moment zijn wanneer ze scoren dan. En mag je dan wel juichen al exact diezelfde gasten de beker winnen?
Het blijven supporters héquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je reeel blijft kan je pas over 2 weken oordelen over of het beter gaat zonder Verbeek.
Fer heeft dit seizoen echt meer laten zien dan Lucius en Hofland bij elkaar. Wat een jokers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
wat er na het derde doelpunt van heerenveen gebeurt, is gewoon schandalig: lucius en hofland die beiden fer de schuld geven. terwijl ze zelf weinig deden om dat doelpunt te voorkomen. echt pijnlijk om te zien.
Lees mijn post even, en ik denk dat dat gevoel bij heel veel mensen speelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een gedoe ook allemaal. Je zou eigenlijk gewoon achter je club moeten staan in plaats van deze lariekoek.
De ellende als F'noord is echter: wat is de club nu? De spelers die nu op het veld staan representeren de club nu namelijk in het geheel niet. In tegendeel juist. Hoe moet je nu achter mensen staan waarvan je het gevoel hebt dat ze je club verkloten? Of, hoe moet je nu achter je club staan zonder die mensen toe te juichen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een gedoe ook allemaal. Je zou eigenlijk gewoon achter je club moeten staan in plaats van deze lariekoek.
Maar bij het winnen van de beker dan? Is het dan vergeven en vergeten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moment van scoren zagen we vanavond al. Er waren maar 11 man die aan het juichen waren bij het doelpunt van Feyenoord. Ok, en de zijlijn, maar het publiek was muisstil.
Dat vond ik wel een aardig statement
Fer was samen met Wijnaldum, Tiendalli en Biseswar voorstander van Verbeek. Lucius grijpt dus elke mogelijkheid aan om zo'n jonkie op zijn flikker te geven. Interessant trouwens om Borst zijn column in het AD van 12 december terug te lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Fer heeft dit seizoen echt meer laten zien dan Lucius en Hofland bij elkaar. Wat een jokers.
Die kon de druk niet aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Was verbeek ziek ofzo? Zag hem niet op de bank??
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar bij het winnen van de beker dan? Is het dan vergeven en vergeten?
Druk? Ze hadden op trainingskamp toch nog gewonnen???quote:
Ja er is volgens de laatste berichten nog intern overleg. De TD staat nog volledig achter hem. Wel een judas bij de spelersgroep maar dat is normaal voor een Feyenoord selectiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Druk? Ze hadden op trainingskamp toch nog gewonnen???
Het wordt is tijd dat ze hem ontslaan, zoveel verlies achter elkaar is toch niet tof?
Dan is dit een interessante vraag voor die gast die wilde dat F'noord nog wel de beker won ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan dit pas vergeten & vergeven als al die verraders verkocht zijn.
Alhoewel verkocht, welke club wilt nou nsbers in zn selectie. Ik zeg : Geef ze mee bij een pakje boter ofzo.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja er is volgens de laatste berichten nog intern overleg. De TD staat nog volledig achter hem. Wel een judas bij de spelersgroep maar dat is normaal voor een Feyenoord selectie
Van Bronckhorst is en blijft een held!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Achteraf was het toch niet zo slim om Makaay, Hofland, van Bronkhorst, Hofland ed aan te trekken.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Van Bronckhorst is en blijft een held!
Ik haat het als mensen dit woord gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Achteraf
Idd, leuk om terug te lezen. Moest hier wel om lachenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Fer was samen met Wijnaldum, Tiendalli en Biseswar voorstander van Verbeek. Lucius grijpt dus elke mogelijkheid aan om zo'n jonkie op zijn flikker te geven. Interessant trouwens om Borst zijn column in het AD van 12 december terug te lezen.
http://www.sportwereld.nl(...)elers_opstellen.html
quote:‘Lucius is ook tegen,’ zegt Hofland over de Brabander die ontbrak bij de peiling omdat hij een emmer visvoer aan het kopen was. ‘Da’s dus 15-4, en Buijs is vast ook tegen, da’s dus 16-4.’ Dan struikelt Hofland over de drempel en breekt zijn been.
Als ie een vent was stond ie op en zou ie zeggen "Jongens, dit KAN gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar had hij zich niet terugmoeten trekken als aanvoerder in plaats van als woordvoerder te dienen van het stelletje muiters?
Misschien wel, maar aan de andere kant zou je er ook respect voor op kunnen brengen. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij bij de "GJ moet blijven" stemmers heeft gezeten..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar had hij zich niet terugmoeten trekken als aanvoerder in plaats van als woordvoerder te dienen van het stelletje muiters?
Hij loopt niet weg voor z'n verplichtingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Is het zijn verplichting F'noord te vertegenwoordigen, maar vertegenwoordigt hij F'noord als hij woordvoerder van de muiters is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij loopt niet weg voor z'n verplichtingen.
Dan zal het lek wel boven zijn!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kreeg net een belletje van een selectiespeler dat-ie ontslagen is. Dus dat zal nog wel niet het geval zijn ...
Zeik niet, hij's net zo erg als de rest, zoniet erger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij loopt niet weg voor z'n verplichtingen.
Dat laatste klopt denk ik wel. Maar daarmee zit hij wel in het kamp van de muitende spelers. Het is misschien de meest " eervolle" van het stel (hij zal de pers niet bellen oid), maar zijn partij heeft hij wel gekozen. En dat is nou net de partij waar het Fnoord publiek het nou niet zo op heeft ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien wel, maar aan de andere kant zou je er ook respect voor op kunnen brengen. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij bij de "GJ moet blijven" stemmers heeft gezeten..
quote:Spelersbus Feyenoord geblokkeerd
Van onze Telesportredactie
Twingly logoTwingly blog zoeken
Jouw blog hier
HEERENVEEN - Boze Feyenoordsupporters houden in Heerenveen de spelersbus van de Rotterdammmers tegen. Verzorger Gerard Meijer ging in gesprek met de fans zodat deze doorgang zouden verlenen. Dit hielp echter niets. Ook pogingen van Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland om de supporters op andere gedachten te brengen, mogen tot nu toe niet baten.
Het is in ieder geval netjes dat hij als " muiter" ook het woord doet, en daar dan niet voor weg duikt. Dat zou namelijk helemaal extreem laf zijn. Maar het blijft daarmee nog wel iemand die in het kamp van de muitende gasten zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Iemand moet namens de spelersgroep het woord doen en Gio doet dat als aanvoerder. Daar kan ik dan wel respect voor opbrengen, anderen zouden ook die rol van zich af schuiven. Verder is het een grote boevenbende
Ik vind dergelijke uitspraken altijd iets naiefs hebben. In het bedrijfsleven worden volgens mij met grote regelmaat mensen genaaid zonder dat er op de bodem uitgezocht wie wie nou exact het meest een loer heeft gelegd ...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
Ik snap niet waarom dat niet wordt uitgezocht en dat de verantwoordelijken daarvoor worden geschorst. Dat gebeurt in iedere normale werksituatie.
Dat weet ik niet Doc. Bronck kan natuurlijk oprecht niet blij zijn geweest met Verbeek en geen vertrouwen in hem hebben gehad. En dat heeft hij misschien ook wel geuit. Ik weet niet of je dan meteen een muiter bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is in ieder geval netjes dat hij als " muiter" ook het woord doet, en daar dan niet voor weg duikt. Dat zou namelijk helemaal extreem laf zijn. Maar het blijft daarmee nog wel iemand die in het kamp van de muitende gasten zit.
Dat vind ik dan weer een beetje naief. Hier is het al naar buiten gekomen namelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke uitspraken altijd iets naiefs hebben. In het bedrijfsleven worden volgens mij met grote regelmaat mensen genaaid zonder dat er op de bodem uitgezocht wie wie nou exact het meest een loer heeft gelegd ...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje naief. Hier is het al naar buiten gekomen namelijk.
Hij heeft niet openlijk zijn complete afkeuring laten horen van een aantal acties van zijn medespelers, terwijl hij wel Verbeek niet zo netjes noemt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet Doc. Bronck kan natuurlijk oprecht niet blij zijn geweest met Verbeek en geen vertrouwen in hem hebben gehad. En dat heeft hij misschien ook wel geuit. Ik weet niet of je dan meteen een muiter bent.
De reactie van Rob Makaay nog welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:23 schreef buddyb het volgende:
hoe reageerde vlemmings tegenover de nos/eredivisielive?
edit: de interviews met makaya en vlemmings staan nu op nos.nl
Hangt van het soort loer af. Hier is het overduidelijk naar buiten gekomen dat de pers op een valselijke manier is ingelicht. Dat soort saboteurs wil je niet in je ploeg. Het gaat er niet om dat Verbeek dan niet weg had gemoeten. Het gaat erom dat de kwaadwillende gestraft wordt. En ik weet niet zo goed hoe je erbij komt dat het in bedrijfsleven anders is, het gaat namelijk niet om de manager een loer draaien maar om het beschadigen van het imago van het bedrijf. En dat is in het bedrijfsleven een doodzonde.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik snap niet wat er naief is aan mijn opmerking.
Volgens mij worden in het bedijfsleven ook regelmatig managers een loer gedraait door medewerkers die die gast niet zien zitten, en iedereen weet het en toch gaat die manager er dan uit en niet het gros van de werknemers.
Tuurlijk. Zijn verhaal is wel wat eenzijdig maar ja, hij moet ook weer verder met de ploeg en we weten natuurlijk ook niet precies wat er allemaal is gebeurd. Hij heeft in ieder geval dan wel bevestigd dat spelers de pers valselijk in hebben gelicht, daar had hij ook over kunnen liegen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij heeft niet openlijk zijn complete afkeuring laten horen van een aantal acties van zijn medespelers, terwijl hij wel Verbeek niet zo netjes noemt.
Het grote Feyenoord-topic #434: Alles naar de klote!
Hij had in ieder geval kunnen laten blijken dat hij enig begrip heeft voor de uitspraken van Verbeek, gezien de acties van een aantal van zijn medespelers ...
Ik denk dat je dat heel goed verwoord!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:25 schreef Doc het volgende:
[..]
De ellende als F'noord is echter: wat is de club nu? De spelers die nu op het veld staan representeren de club nu namelijk in het geheel niet. In tegendeel juist. Hoe moet je nu achter mensen staan waarvan je het gevoel hebt dat ze je club verkloten? Of, hoe moet je nu achter je club staan zonder die mensen toe te juichen?
Is het bestuur de club? De RvC? Ik dacht het niet ...
De enige die de club nu representeren zijn de supporters zelf denk ik, maar moeten zezichzelf toejuichen?
Zodoende is het comlex geworden ...
quote:Hofland voelt zich 'kop van jut'
HEERENVEEN - Kevin Hofland stelde het na de verloren wedstrijd van Feyenoord tegen SC Heerenveen (3-1) zonder blikken of blozen vast. „Ik ben de kop van jut”, aldus de verdediger. Hofland vindt dat hij in de media en door het publiek als één van de hoofdschuldigen wordt aangewezen voor het ontslag van trainer Gertjan Verbeek.
„Ik ben een van de ouderen, een van de verantwoordelijke spelers. De laatste tijd ben ik met Giovanni van Bronckhorst veel in de pers gekomen. Nu ben ik de kop van jut, maar dat doet me niks. Ik ben speler van Feyenoord en daar doe ik m'n uiterste best voor. Natuurlijk krijgen we als spelers nu allemaal verwensingen naar ons hoofd, maar we moeten antwoord geven op het veld”, aldus Hofland.
Op de vraag of hij ergens spijt van heeft, was Hofland duidelijk. „Nee.” De verdediger liet voor de camera van Eredivisie Live weten niet van plan zijn om na te trappen in de richting van Verbeek. „Ik ga er verder niks over zeggen
Als jij gelooft dat het bedrijfsleven eerlijk en rechtvaardig is, en niet opportunistisch dan vind ik dat mooi aan je. Zelf geloof ik dat niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt van het soort loer af. Hier is het overduidelijk naar buiten gekomen dat de pers op een valselijke manier is ingelicht. Dat soort saboteurs wil je niet in je ploeg. Het gaat er niet om dat Verbeek dan niet weg had gemoeten. Het gaat erom dat de kwaadwillende gestraft wordt. En ik weet niet zo goed hoe je erbij komt dat het in bedrijfsleven anders is, het gaat namelijk niet om de manager een loer draaien maar om het beschadigen van het imago van het bedrijf. En dat is in het bedrijfsleven een doodzonde.
Ik denk dat hij ook wel weet dat dat uit komt als hij daar over gaat liegen, en daarmee zou hij nog verder van huis zijn ...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zijn verhaal is wel wat eenzijdig maar ja, hij moet ook weer verder met de ploeg en we weten natuurlijk ook niet precies wat er allemaal is gebeurd. Hij heeft in ieder geval dan wel bevestigd dat spelers de pers valselijk in hebben gelicht, daar had hij ook over kunnen liegen.
Leg me nou eens uit hoe je aan die namen komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Hofland, Lucius, Timmer en De Cler zijn gewoon begonnen met muiten en iedereen is uiteindelijk voor hun gezwicht nadat de resultaten uitbleven.
de cler en timmer komen vanwege het skihut gevalletje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Leg me nou eens uit hoe je aan die namen komt.
Ik heb net nog eens wat dingen zitten teruglezen op zowel dit forum als andere maar Timmer en de Cler heb ik nergens expliciet erg negatief zien doen, Hofland alleen in een interview een beetje ongelukkig dat hij niet uitsprak achter Verbeek te staan. Lucius heeft onder andere in het interview met VI felle kritiek gegeven en schaar ik dus ook onder de NSBers.
Maar hoe komen jullie bij die andere namen??
Wat ik ook overdreven vind. Timmer vierde zijn verjaardag gewoon op een avond voor een vrije dag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:42 schreef ursel het volgende:
[..]
de cler en timmer komen vanwege het skihut gevalletje.
1993 toch?quote:
PITCH INVASION!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom niet aan de hoogste bomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:56 schreef Barca het volgende:
Geen schokeffect? Had je iets anders verwacht?
Bus tegengehouden? Je moet die gasten (spelers) ophangen aan Bonzai-boompjes!
De Wolf wil natuurlijk wel erg graag iets doen met diezelfde spelersquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje goedkoop dat De Wolf en anderen geen enkele kritiek op de selectie dulden. Ik vind dat een wat enge en benepen houding.
Natuurlijk ligt het aan beide partijen. Maar met die actie richting het AD heeft een deel van de selectie toch echt een enorme fout gemaakt. Ik snap niet waarom dat niet wordt uitgezocht en dat de verantwoordelijken daarvoor worden geschorst. Dat gebeurt in iedere normale werksituatie.
Definieer 'dit'?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie een vent was stond ie op en zou ie zeggen "Jongens, dit KAN gewoon niet.
Maatje van me was tijdens Poznan thuis in het maasgebouw, raakte me Timmer aan de praat, en die liet zich lekker ongenuanceerd gelden over Verbeek. Dat ie geen vat had op het team, en een rare vent was...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:27 schreef Juk het volgende:
Ik heb net nog eens wat dingen zitten teruglezen op zowel dit forum als andere maar Timmer en de Cler heb ik nergens expliciet erg negatief zien doen, Hofland alleen in een interview een beetje ongelukkig dat hij niet uitsprak achter Verbeek te staan. Lucius heeft onder andere in het interview met VI felle kritiek gegeven en schaar ik dus ook onder de NSBers.
Gewoon logisch nadenken. Snap dat het voor sommigen moeilijk kan zijn...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Leg me nou eens uit hoe je aan die namen komt.
Maar hoe komen jullie bij die andere namen??
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef Rikketik het volgende:
Het Legioen heeft dus duidelijk gemaakt hoe ze over de situatie dachten? Mooi zo. Achter je club blijven staan betekent mijn inziens ook dat je laat merken wanneer je het er niet mee eens bent. Wellicht blijkt daar nog wel meer liefde voor de club uit dan door een stel verraders toe te juichen.
nee joh..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat gebeurde er bij De Wereld Draait Door van donderdag?Schelden ze nou hun spelers uit?
daar waren ze dus mee bezig toen een van de spelers (of moeten we ze maar anders gaan noemen ?) het nodig vond om naar de RvC te stappen en te lekken liegen naar de pers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik snap dit gevoel, maar hoe breng je F'noord weer verder? Ze hadden de meest opstandige spelers er uit moeten tyfen ipv Verbeek. Met die ouwetje bouw je niets op en enig krediet hebben ze niet, netzomin als duidelijke kwaliteiten.
Maar goed - daar is het nu te laat voor. Een gemiste kans om F'noord echt verder te helpen.
en ook daar schiet je niks mee opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:41 schreef Staanplaats het volgende:
We schieten er gewooon allemaal geen fuck mee op.
Dinsdag wordt gewoon al cruciaal. Die moet gewonnen worden.
Bekerwedstrijden blijven voor mij cruciaal, is de enige manier nog op zicht te houden op europees voetbal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en ook daar schiet je niks mee op
seizoen is toch al verloren.
hier valt echt niets meer van te maken.
hopen dat de betreffende spelers het boetekleed aantrekken en opzouten .
volgend jaar een nieuwe start met spelers die wel trots zijn op het feyenoord shirt en die onze steun wel verdienen
Gaan ze te snel dood.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom niet aan de hoogste bomen?
europese wedstrijden van dit seizoen hebben aangetoond dat we daar niks maar dan ook niks te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:24 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bekerwedstrijden blijven voor mij cruciaal, is de enige manier nog op zicht te houden op europees voetbal.
quote:Feyenoorders gaan gesprek met fans aan
De prestaties vallen meer dan tegen en dan wordt ook nog eens de populaire Gertjan Verbeek ontslagen. De spelers van Feyenoord, die in de ogen van de fans de trainer hebben tegengewerkt, kunnen even helemaal niets goed doen.
Ook na de wedstrijd tussen sc Heerenveen en Feyenoord maakten de meegereisde Rotterdamse fans hun ongenoegen kenbaar. Direct na het duel (3-1) zochten zij de geparkeerde spelersbus op, die vervolgens ruim anderhalf uur werd geblokkeerd.
Zo'n tachtig supporters eisten via de toegesnelde en zeer populaire verzorger Gerard Meijer een gesprek met enkele spelers. Na lang wachten werden zij beloond, want Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland kwamen naar de boze fans toe. Later voegde ook Michael Mols zich nog bij dit gezelschap.
"Een maand geleden stonden wij inderdaad nog achter de trainer", zo nam Van Bronckhorst het woord. "Vervolgens is er helaas een onwerkbare situatie ontstaan." Wat er dan de afgelopen maand en in het bijzonder in het trainingskamp is gebeurd, wilde de captain niet zeggen.
Opvallend was dat het opnieuw de drie ervaren spelers waren die hun verantwoordelijkheid namen en met de fans een gesprek aangingen. "Wij zijn verantwoordelijk voor de resultaten op het veld en wij voelen ons dan ook verantwoordelijk naar jullie toe", reageerde Hofland. "Dat is waarom wij hier nu staan. Enkele jongens voelden zich er niet zo lekker bij om naar jullie toe te komen. Ik heb daar om het cru te zeggen schijt aan." De fans zouden onder meer Henk Timmer en Theo Lucius wel eens willen spreken.
Hofland wilde niet ingaan op de vraag of de selectie een bepaalde trainer prefereert. "Daar hebben wij het ook nog helemaal niet over gehad. We richten ons nu eerst op de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen (dinsdag) en het competitieduel met Willem II (zaterdag) en daarna zien we wel verder", aldus de verdediger.
Nadat de fans de spelers lieten weten dat er aanstaande dinsdag absoluut gewonnen moest worden, kon de spelersbus Heerenveen verlaten. De supporters lieten zich op dat moment nog maar eens horen met enkele spreekkoren.
We dan nog genoeg tijd om het een en andere met een nieuwe trainer aan te passen dat we misschien daar wel iets te zoeken hebben. Voor Feijenoord is zoiets cruciaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:29 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
europese wedstrijden van dit seizoen hebben aangetoond dat we daar niks maar dan ook niks te zoeken hebben.
zo hoef ik geen europese wedstrijden te zien , jij wel ?
dan maar geen europees voetbal , scheelt ook weer een tenue extra aanschaffen
Ik geloof niet dat je dat uit mijn woorden kunt opmaken en ik denk en geloof dat ook niet. Ik denk alleen wel te weten dat als jij als werknemer van een bedrijf contact opneemt met de pers om roddels en verhalen de wereld in te brengen, je een probleem hebt, een groot probleem.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat het bedrijfsleven eerlijk en rechtvaardig is, en niet opportunistisch dan vind ik dat mooi aan je. Zelf geloof ik dat niet.
en daarom zullen we nooit weten wie het is geweest.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat uit mijn woorden kunt opmaken en ik denk en geloof dat ook niet. Ik denk alleen wel te weten dat als jij als werknemer van een bedrijf contact opneemt met de pers om roddels en verhalen de wereld in te brengen, je een probleem hebt, een groot probleem.
En dat vind ik zo vreemd. Gisteren was die eindredacteur bij Eredivisie live. Hij ontkende dat er gebeld was naar het AD door een speler en/of spelers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:27 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en daarom zullen we nooit weten wie het is geweest.
Dat is eigenlijk een schuldbekentenis op zich.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:36 schreef Calciumdude het volgende:
zou de spelers sieren als ze eens uitlegden wat er dan zo onwerkbaar was ..
vind het een te vaag begrip ..
Het word alleen anders/lastiger als het afkomstig is van (of namens) een hele afdeling in plaats van een enkel individu - en het hangt ook deels af van de status/positie van het indivdu, en dus al helemaal van een de status van een groep.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat uit mijn woorden kunt opmaken en ik denk en geloof dat ook niet. Ik denk alleen wel te weten dat als jij als werknemer van een bedrijf contact opneemt met de pers om roddels en verhalen de wereld in te brengen, je een probleem hebt, een groot probleem.
De Wolf zou ideaal zijn in de technische staf om de verdedigers eens bij de scholen. Ze lijken de weg volledig kwijt en boezemen geen angst in! Angst kunnen zaaien bij de tegenstander en intimideren is een essentiele kwaliteit voor elke verdediger,een aanvaller moet het idee hebben dat zn benen eraf gemaait worden bij elke al te jolige beweging. De Wolf was juist geniaal in het intimideren en uitschakelen van zelfs de beste spitsen ter wereld. En dat terwijl hij eigenlijk maar beperkte kwaliteiten had als voetballer en zo traag op gang kwam als een 20 tons vrachtwagen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Wolf wil natuurlijk wel erg graag iets doen met diezelfde spelers.
Wat een gatenkaas was die verdediging, van wat ik meekreeg.
Mee eens dat er iemand moet komen die goed kan praten en weer een team ervan kan maken. En Leo Beenhakker zou hier een goede voor zijn. Mario moet er gewoon nu nog niet instappen maar pas in de zomerstop en er dan vervolgens samen met Leo Beenhakker een team van te maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De situatie van nu is onhoudbaar. De interim trainer is niet in staat de spelers die als aangeschoten wild op het veld lopen beter te laten presteren. Bovendien is het essentieel dat het publiek weer achter de ploeg gaat staan. Dat kan niet met deze "besmette" trainer.
Er moet iemand komen die goed kan praten en bovendien uitstraling en reputatie heeft in Rotterdam zuid. Ik denk dat er maar 1 man geschikt is dit sezoen nog een beetje fleur te geven en dat is Leo Beenhakker. Hij is als geen ander in staat een team dat in de put zit op korte termijn goed te laten presteren en het legioen weer achter de ploeg te krijgen.
Dat zagen we met de play-offs twee jaar geleden...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De situatie van nu is onhoudbaar. De interim trainer is niet in staat de spelers die als aangeschoten wild op het veld lopen beter te laten presteren. Bovendien is het essentieel dat het publiek weer achter de ploeg gaat staan. Dat kan niet met deze "besmette" trainer.
Er moet iemand komen die goed kan praten en bovendien uitstraling en reputatie heeft in Rotterdam zuid. Ik denk dat er maar 1 man geschikt is dit sezoen nog een beetje fleur te geven en dat is Leo Beenhakker. Hij is als geen ander in staat een team dat in de put zit op korte termijn goed te laten presteren en het legioen weer achter de ploeg te krijgen.
En ook dit niet:quote:Beenhakker reageerde luchtig op de eerste negatieve geluiden uit Rotterdam vanuit het legioen, dat zijn overstap naar ajax (2000-2003) nog niet is vergeten. ,,Ach, wij zijn allemaal toch professionals? Geen speler of trainer blijft zijn hele leven lang bij dezelfde club. Het gaat nu ook niet om namen, personen of achtergronden. Het gaat om Feyenoord. Zo'n instelling zullen de fans ook moeten opbrengen, anders kunnen ze zichzelf geen supporter van Feyenoord noemen.''
Judas.quote:’Geheel vrijblijvend’, zei Leo Beenhakker erbij, maar vrijdag heeft hij Feyenoords technisch manager Peter Bosz opnieuw verteld dat Co Adriaanse op dit moment de meest geschikte trainerskandidaat voor de club is. „Ik ben zelf technisch directeur geweest, dus ik weet een beetje waaraan Feyenoord behoefte heeft. Ik weet hoe de club ervoor staat en ik ken Co zo goed van mijn periode van Ajax om te weten dat hij hier helemaal op zijn plaats zal zijn. Als ik het bij Feyenoord voor het zeggen had, zou ik alles uit de kast halen om Adriaanse te strikken.”
Mwa, no cure, no pay wat hij heeft aangehouden was toch redelijk netjes van hem.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zagen we met de play-offs twee jaar geleden...
Hofland en de Cler probeerde dat nog door hun kop kaal te scheren ala jaappie Stam..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
De Wolf zou ideaal zijn in de technische staf om de verdedigers eens bij de scholen. Ze lijken de weg volledig kwijt en boezemen geen angst in! Angst kunnen zaaien bij de tegenstander en intimideren is een essentiele kwaliteit voor elke verdediger,een aanvaller moet het idee hebben dat zn benen eraf gemaait worden bij elke al te jolige beweging. De Wolf was juist geniaal in het intimideren en uitschakelen van zelfs de beste spitsen ter wereld. En dat terwijl hij eigenlijk maar beperkte kwaliteiten had als voetballer en zo traag op gang kwam als een 20 tons vrachtwagen.
eg wel!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef Sloggi het volgende:
Wat was Timmer weer goed hè. Echt een geweldenaar...
die teringlijer mag van mij wegblijvenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zagen we met de play-offs twee jaar geleden...
Dit zal ik nooit vergeten:
[ afbeelding ]
En dit ook niet:
[..]
En ook dit niet:
[..]
Judas.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Beide eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
De Wolf zou ideaal zijn in de technische staf om de verdedigers eens bij de scholen. Ze lijken de weg volledig kwijt en boezemen geen angst in! Angst kunnen zaaien bij de tegenstander en intimideren is een essentiele kwaliteit voor elke verdediger,een aanvaller moet het idee hebben dat zn benen eraf gemaait worden bij elke al te jolige beweging. De Wolf was juist geniaal in het intimideren en uitschakelen van zelfs de beste spitsen ter wereld. En dat terwijl hij eigenlijk maar beperkte kwaliteiten had als voetballer en zo traag op gang kwam als een 20 tons vrachtwagen.
quote:AD: Been donderdag op de hoogte gesteld van interesse
Volgens het Algemeen Dagblad is Mario Been donderdagavond laat op de hoogte gesteld van de serieuze interesse van Feyenoord. NEC zou zich al oriënteren op een opvolger, maar de zaak per se over het weekend heen willen tillen
dat zou wel beter zijn jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Denk niet dat Mario in de winterstop naar jullie gaat.
Hij treft daar een zooitje aan en in Nijmegen laat hij een woedige supportersgroep en een half Europees avontuur achter. Beter maakt hij het jaar netjes af en bouwt hij Feyenoord in de zomer op tot een gedisciplineerde topclub die het zou moeten zijn.
http://www.sportwereld.nl(...)egravere_hadden.htmlquote:Nu snap ik waarom Makaay en ‘Gio’ geen supercarrière hadden
Verbazend is het geknoei geweest van Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst. Lieve jongens, ze kunnen trots zijn op hun loopbaan, maar de laatste maanden is hun reputatie toch ernstig beschadigd. Over Feyenoords andere ‘ouwetjes’ wil ik het niet uitgebreid hebben.
Kleine vissen. Hofland, overschat en altijd geblesseerd; De Cler, laat ik het beschaafd bij een gebrek aan beroepsernst houden; Timmer, ruggengraatlozer bestaan ze niet; alsmede Lucius die het buskruit niet heeft uitgevonden: ze kunnen om uiteenlopende redenen zo bij het grofvuil. Zou ook fair zijn. Op non-actief die gasten, als geste aan Verbeek, Bosz en Jansen die ook zwaar hebben moeten boeten.
Maar enfin, Roy Gio, daar heb ik het over.
Met hun kennersoog als het om oefenmeesters gaat twijfelden zij al meteen aan de kwaliteiten van de trainer.
Wanneer zal het geweest zijn? Augustus, september? Eerst zeiden ze het - beleefd en opbouwend kritisch - tegen de trainer zelf. Die luisterde niet. Toen zeiden ze het stellig tegen Wim Jansen. Die hield de boot af. Ze zeiden het nog eens tegen Verbeek, en nog eens. Die hoorde, maar luisterde niet. Toen zeiden ze het tegen de directie. Wat ze zeiden? Nou, dat het absoluut niet werkte met deze trainer.
Toen begon het ook al uit te lekken. Wij journalisten riepen het in koor of schreven het op. En nóg gebeurde er niks, terwijl Feyenoord wanprestatie op wanprestatie leverde.
Gio legde plotseling een verklaring af. Wat de media beweerden over de trainer klopte van geen kant. De meeste van zijn medespelers begrepen niets van deze persoonlijke move. Wij van de pers waren met stomheid geslagen. Gio heeft zich nooit als jokkenbrok gepresenteerd.
Wat bezielde Gio? Anders een beetje kleurloze figuur en nu ineens stelling nemen – en dan nog vóór de trainer ook . Gio’s betoog kwam er op neer dat de media het hadden verzonnen en of overdreven.
Enfin. Peter Bosz werkte ook al niet mee. Hij zei al die maanden niet eerlijk tegen de Raad van Commissarissen hoe ernstig de vertrouwenscrisis was tussen spelers en trainer. De technisch directeur wist: als Verbeek eruit vliegt, ben ik ook gezien. Het eigen hachje prevaleerde boven het belang van Feyenoord. Ook clubicoon Wim Jansen maakte de Raad van Commissarissen niet duidelijk dat de spelers de trainer niet meer verdroegen. What’s new? Wim Jansen heeft de afgelopen jaren nooit enige verantwoordelijkheid genomen. (Zijn rol in de afgelopen jaren begrijp ik tot op de dag van vandaag niet en met mij ook grote fans van oer-Feyenoorder Jansen).
Je zult maar Roy heten of Gio. De een topscorer van Spanje, de ander winnaar van de Champions League. Maar als Feyenoorders stoethaspels. Waarom zo getreuzeld? Ze vertrouwden de directie. Dom. Types als Van Hooijdonk en Bosvelt hadden geweten dat Bosz niet onafhankelijk meer was, dat Bosz bij de Raad van Commissarissen nóóit een pleidooi zou houden voor het ontslag van de trainer, want dat zou zijn eigen ontslag betekenen.
Waarom doorzagen Roy Gio dat simpele machtspel niet? Waarom ondernamen ze na de kerst, vanuit huis, geen actie? Gewoon Dick van Well bellen van de Raad van Commissarissen, de poot stijf houden en hup, de trainer is ontslagen. Feyenoord ging zelfs nog op trainingskamp. Ze lieten het ook nog tot een nieuwjaarsreceptie komen.
Pas een dag later gebeurde wat onvermijdelijk was, weken zo niet maanden te laat: trainer, technisch directeur en Wim Jansen wég. En, alsof het een absurd toneelstuk van Ionesco was, terwijl de trainer dood was zong Het Legioen buiten ‘Leve De Trainer!’ En – uiteraard - dat Roy Gio en de anderen moeten ‘werken voor hun kankergeld’.
Roy Gio hadden een heel aardige loopbaan, maar geen supercarrière. Nu begrijp ik pas waarom. Te weinig persoonlijkheid, een gebrek aan cynisme. Veel te netjes voor een echte coup, ergens in september. Hun eerherstel zal niet meevallen.
hugo@ad.nl
Als Been slim is doet hij dat idd. Maar dan nog denk ik niet dat veel mensen zich aan Feyenoord willen branden voorlopig, ook niet na dit "Jubileum"-seizoen. Wat een aanfluiting zegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Denk niet dat Mario in de winterstop naar jullie gaat.
Hij treft daar een zooitje aan en in Nijmegen laat hij een woedige supportersgroep en een half Europees avontuur achter. Beter maakt hij het jaar netjes af en bouwt hij Feyenoord in de zomer op tot een gedisciplineerde topclub die het zou moeten zijn.
Logisch nadenken mijn reet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken. Snap dat het voor sommigen moeilijk kan zijn...
Helemaal mee eens. Maar volgens Happel is het 'allemaal al uitgelegd' of 'logisch', en als je dat niet vindt ben je 'goedgelovig'.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:24 schreef Juk het volgende:
[..]
Logisch nadenken mijn reet.
Hoe kunnen wij nou van buitenaf zien hoezeer Makaay dan wel een de Cler of een Gio binnen de spelersgroep heeft zitten zagen aan de stoelpoten van Verbeek. Ik wil niet zeggen dat ze het niet gedaan hebben, maar iedereen neemt die namen maar klakkeloos over zonder dat daar een aanwijsbare rede voor is.
En de meeste spelers zullen het inderdaad niet hebben zien zitten in Verbeek, anders had hij er nog wel gezeten, maar dat wil niet zeggen dat dat gelijk komt omdat hij zo hard heeft getraind. Wij staan er allemaal veel te ver af om goed te kunnen beoordelen wat er precies is gebeurd.
Want zoals die column van Borst schetst hebben ze hun best gedaan om te praten over hun verschillen in voetbalopvatting met Verbeek, maar Verbeek is eigenwijs genoeg om zich daar niks tot weinig van aan te trekken. Dus het komt van 2 kanten.
Waar ik wel boos over ben is dat er dus iemand is geweest die veel te vroeg het ontslag van Verbeek heeft gemeld zodat het bestuur voor het blok is komen te staan. Maar wie dat is weet niemand hier, dus kan je moeilijk met vingers naar de halve selectie wijzen want dit komt echt van 1 persoon.
Ik denk dat het minimaal de druk verhoogd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar volgens Happel is het 'allemaal al uitgelegd' of 'logisch', en als je dat niet vindt ben je 'goedgelovig'.
Overigens is het idd zeer laag om de media te benaderen om zo de directie voor het blok te zetten (dit is Hofland geweest trouwens), maar ook bij dit verhaal heb ik mijn vraagtekens. Hoezo zou de directie voor het blok gezet worden als het AD en De Telegraaf schrijven dat Verbeek ontslagen is? Alsof je de trainer wel [b]moet ontslaan omdat een krant het schrijft? Erg vreemd.[/b]
Dan niet, joh. Ga er de laatste maanden maar op na. Wijst zich allemaal vanzelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar volgens Happel is het 'allemaal al uitgelegd' of 'logisch', en als je dat niet vindt ben je 'goedgelovig'.
Weer een kwestie van logisch nadenken.quote:Overigens is het idd zeer laag om de media te benaderen om zo de directie voor het blok te zetten (dit is Hofland geweest trouwens), maar ook bij dit verhaal heb ik mijn vraagtekens. Hoezo zou de directie voor het blok gezet worden als het AD en De Telegraaf schrijven dat Verbeek ontslagen is? Alsof je de trainer wel moet ontslaan omdat een krant het schrijft? Erg vreemd.
Bron?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
Overigens is het idd zeer laag om de media te benaderen om zo de directie voor het blok te zetten (dit is Hofland geweest trouwens)
Happel noemt namen en brengt dat in verband met logisch nadenken, maar kan verder geen voorbeelden noemen over de desbetreffende spelers waarin het voor mij logisch moet zijn dat deze spelers daadwerkelijk actief hebben actie gevoerd tegen Verbeek. Dat ze hem weg hebben gestemd geloof ik gelijk, maar dat is nog geen rede om iemand in een "verdachtebankje" te zetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:45 schreef Prosac het volgende:
Happel heeft wel min of meer gelijk hoor. Als er voor de zoveelste keer iets "uitlekt", terwijl de bespreking nota bene nog bezig is en de uitkomst nog niet zeker.. heeft het dan zin om door te gaan? Wil je wel door met een groep die jouw ontslag/opstappen kenbaar maakt terwijl het nog niet eens zeker is..
Heb ik gedaan, kon van Timmer of de Cler niks vinden wat negatief naar buiten kwam, behalve het gebeuren in de skihut en wat vage verhalen van een vriend van een buurman en die zijn achtertuinkabouter heeft dat en dat gehoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan niet, joh. Ga er de laatste maanden maar op na. Wijst zich allemaal vanzelf.
Omdat een krant iets bericht moet het gelijk zo zijn ofzo?quote:[..]
Weer een kwestie van logisch nadenken.
Beetje gemakkelijk dit Happel. Waarom leg je het dan niet even uit als het zo logisch is?quote:
Hoewel ik de achterliggende gedachte wel snap, vind ik toch echt dat LN hier op sommige punten de plank echt compleet misslaat....quote:SCHAAM JE KAPOT!!!
Bron: Lunatic News
Tijdens de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord zong een gedeelte van de Feyenoord-aanhang onder andere "schaam je kapot" en dat was het inderdaad. Echter niet in de richting van de spelers waar op gedoeld werd, maar op het niveau van de Feyenoord-supporters in het uitvak.
Een gedeelte van de aanhang leek eerder lid te zijn van de fanclub van Gertjan Verbeek dan dat ze hoopten dat Feyenoord eindelijk weer eens zou winnen in Friesland. De laatste keer dat Feyenoord won was in het seizoen 1998/99.
De spelers werden warm onthaald na wat er de afgelopen dagen gebeurd is, maar dit had zeker moeten eindigen toen de scheids voor het begin van de wedstrijd floot. Tot ergernis van een kleine groep supporters in Heerenveen en ook van veel supporters die de wedstrijd op televisie volgden werd er zelfs niet enthousiast gereageerd op de mooie gelijkmaker van Roy Makaay.
Na afloop kwamen de spelers bedanken, wat al opmerkelijk was na de hoon die het ontving voor en tijdens de wedstrijd, en werden de spelers uitgejouwd ondanks dat de ploeg zeker in de eerste helft goed gespeeld had. Alsof dit nog niet erg genoeg was werd aanvoerder en Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst ook uitgejouwd, maar kreeg Dwight Tiendalli als enige wel applaus. Wanneer men spelers uit wil jouwen moet men geen uitzondering maken en al helemaal niet clubjongens uitjouwen en ex-Ajacieden wel toejuichen. Inderdaad om je kapot te schamen.
Collega´s van ons, FR Fans, hebben al een oproep geplaatst om de ploeg tijdens de wedstrijd van a.s. dinsdag in de bekerwedstrijd tegen Heerenveen positief te ondersteunen. Wij zijn het eens met deze oproep, want in deze belangrijke wedstrijd staat veel op het spel voor DE CLUB Feyenoord.
Supporters die dit niet willen kunnen zich beter voegen bij de FC Verbeek, één van de slechtst presterende trainers allertijden. Kunnen ze lekker hard werken met Verbeek, die heeft nu tijd over dus zal wel lekker willen klussen op z´n boerderij.
Ik ben geen leraar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Beetje gemakkelijk dit Happel. Waarom leg je het dan niet even uit als het zo logisch is?
Vind het een beetje kortzichtig...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoewel ik de achterliggende gedachte wel snap, vind ik toch echt dat LN hier op sommige punten de plank echt compleet misslaat....
Kom nou, je post hier al jarenlang fanatiek het forum vol, maar nu je een stelling moet onderbouwen heb je er opeens geen zin in.quote:
Het legt er wel enorme druk op natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
Overigens is het idd zeer laag om de media te benaderen om zo de directie voor het blok te zetten (dit is Hofland geweest trouwens), maar ook bij dit verhaal heb ik mijn vraagtekens. Hoezo zou de directie voor het blok gezet worden als het AD en De Telegraaf schrijven dat Verbeek ontslagen is? Alsof je de trainer wel moet ontslaan omdat een krant het schrijft? Erg vreemd.
quote:Vrijdagavond werd de uitwedstrijd tegen Heerenveen voor de 12e achtereenvolgende keer niet gewonnen. De nederlaag was maar kort onderwerp van gesprek. Meer werd gesproken hoe de supporters zouden reageren en hebben gereageerd op het vertrek van Verbeek, Jansen en Bosz.
Dat de meeste supporters achter de ex-trainer zijn blijven staan is een duidelijk statement aan de directie, spelers en raad van commissarissen.
De houding van uit het Feyenoordvak was ronduit negatief te noemen. De spreekkoren waren duidelijk genoeg. Ook na de wedstrijd ging dit door.
De supporters, ALLE supporters, moeten nu wel begrijpen dat een blijvende negatieve houding naar de spelers slecht kan gaan uitpakken.
De boodschap is bij de spelers echt wel aangekomen ( spelers die het nu nog niet begrijpen hebben m.i. niets meer in de Kuip te zoeken ).
Ik wil in herinnering roepen voor de wat jongeren dat wij 17 jaar geleden er net zo beroerd voor stonden als nu.
We speelden toen de legendarische bekerwedstrijd tegen PSV in Eindhoven.
Vele duizenden Feyenoordsupporters stonden als één man achter het elftal met een overwinning als gevolg.
Dinsdag a.s. MOET er gewonnen worden om het seizoen voorlopig te redden.
Dat gaat niet lukken als het zo beroemde LEGIOEN niet de rijen gaat sluiten.
Dus kom naar de Kuip en schreeuw het elftal naar de volgende ronde.
Dinsdag zijn niet de spelers, supporters, directie waar het om draait; het draait maar om één ding en dat is de club, onze club, om FEYENOORD.
Eric van Dorp
Voorzitter Feyenoord Supportersvereniging
Namens het bestuur FSV.
En als je dat wel doet wat dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zou ze maar niet toezingen tijdens de warming up.
Ik denk niet dat deze situatie in jullie voordeel is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, die wanhoop. Hopelijk profiteren wij weer lekker van de stress en al het gedoe. Alsof de beker voor ons niet belangrijk is.
Nee, dat hebben we gezien gisteravondquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze situatie in jullie voordeel is.
Krijg je een stoot voor je muil.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En als je dat wel doet wat dan?
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we gezien gisteravond
nee, die had IK nog niet gezien nee, daarom vind ik het leuk dat hij gepost wordtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
Goh, die hadden we nog niet gezien...
Als ik iets kansloos vind dan is het je eigen supporters aanvallen.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.
Met 30.000 schuimbekkende mongolen op de tribune![]()
De scheidsrechter zal ook wel in het voordeel van Feyenoord fluiten.
Scheidsrechter gaat in het voordeel van Feyenoord fluiten omdat ze liever niet willen dat Feyenoord nu verliest met het oog op al die chaos die dan gaat komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef Benigoi het volgende:
30.000 lijkt me wel iets te optimistisch ingeschakt.
En in ons voordeel fluitende scheidsrechters zijn dun gezaaid
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik iets kansloos vind dan is het je eigen supporters aanvallen.
Tenzij je het verdiend natuurlijk.
Spelers toezingen, zelfs nu, is ieder z'n goed recht.
Ik ben het overigens niet van plan. Wel weer lekker de stad in voor de wedstrijd
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
Wie of wat representeert nu de club F'noord in deze tijden?
Niet het team, niet de staf, niet het bestuur, niet de RvC. lijkt mij. Alleen de supporters zelf nog. Hoe moet je dan nog laten zien dat je "achter de club" staat??
De hamvraag idd. Wie is Feyenoord nu nog? Op het legioen en vier jonkies na niemand...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef Doc het volgende:
...
Wie of wat representeert nu de club F'noord in deze tijden?
Niet het team, niet de staf, niet het bestuur, niet de RvC. lijkt mij. Alleen de supporters zelf nog. Hoe moet je dan nog laten zien dat je "achter de club" staat??
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...
Lekker kort door de bocht conclusie weer..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou het antwoord op deze vraag is alweer gegeven gezien de reacties en oproepen die k nu lees ... Het blijft het team waar voor gejuichd blijft worden ...
Helaas de juiste...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht conclusie weer..
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Het blijft gewoon de club en is niet echt te definiëren wat nu exact de club is. Dat is gewoon dat gevoel dat je erbij hebt.
Probleem is dus idd dat als je je tegen het team stelt, dat dit ten kostte gaat van de resultaten en dus zowel financieel als sportief ten kostte van de club.
Van al die onrust bedoel je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Happel het volgende:
De resultaten en de financieën gaan ook zo lekker, ja.
Spijt me te zeggen, maar afgelopen week is nog maar het begin.
Waarom doe jij alsof je van alles weet wat wij niet weten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Happel het volgende:
De resultaten en de financieën gaan ook zo lekker, ja.
Spijt me te zeggen, maar afgelopen week is nog maar het begin.
Ik ben god.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarom doe jij alsof je van alles weet wat wij niet weten?
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.quote:Het is gewoon een feit dat je beter speelt met 45000 mensen die je aanmoedigen dan dat 45000 mensen je uitschelden. Thuisvoordeel enzo... Dus als je nu die spelers uit gaat schelden gaan ze er niet beter door voetballen, hoewel het jou misschien oplucht heeft de club daar dus niks aan.
quote:
quote:[..]
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.
Welke andere conlusie wil je dan trekken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is nou juist mijn vraag: hoe wil je d club definieren? Jij definieert het als " het gevoel dat je erbij hebt", maar wat representeert het gevoel? Waar juich je voor?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
Het blijft gewoon de club en is niet echt te definiëren wat nu exact de club is. Dat is gewoon dat gevoel dat je erbij hebt.
Je moet Ajax supporter worden als je fan wil zijn van een bedrijfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef ursel het volgende:
Probleem is dus idd dat als je je tegen het team stelt, dat dit ten kostte gaat van de resultaten en dus zowel financieel als sportief ten kostte van de club.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben god.
[..]
Dat is jammer. Dit stelletje bloedhonden verdient niet beter. Het is dat we ermee moeten doen tot aan de eind van de competitie. Daarna wordt het zaak om iedere rotte appel eruit te gooien. De club komt er vanzelf wel weer bovenop.
Zie mijn laatste regel. Je schiet er niets mee op door negatief te blijven, hoe cru dat misschien ook is. Maar dat wil dan niet per definitie zeggen dat we voor het team zijn, in tegendeel juist.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke andere conlusie wil je dan trekken?
De club is gewoon de club, welke voetballers en coaches als passanten heeft. Maar deze zouden wel dat clubgevoel moeten doen waarborgen. Dat is nu op dit moment niet het geval vanuit de spelers, maar dat wil dan niet zeggen dat je dan opeens niet meer voor die club moet zijn. Het is nu maar zorgen dat we de beste resultaten halen, de rotte appels eruit en maar weer zorgen dat die clubcultuur weder keert met het best mogelijke uitgangspunt.quote:[..]
Dat is nou juist mijn vraag: hoe wil je d club definieren? Jij definieert het als " het gevoel dat je erbij hebt", maar wat representeert het gevoel? Waar juich je voor?
quote:[..]
Je moet Ajax supporter worden als je fan wil zijn van een bedrijf
Of is het gevoel dat je bij je club hebt afhankelijk van de resultaten?
Als men zich weer tegen de ploeg keert (geen waardeoordeel overigens) kan het ook wel eens een verlammende werking hebben op het team. Ik denk eerlijk gezegd dat Heerenveen gaat winnen dinsdag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dinsdag heeft Feyenoord het thuisvoordeel.
Met 30.000 schuimbekkende mongolen op de tribune![]()
Dat heeft zeker een verlammende werking. Daarom moet iedereen achter Feyenoord gaan staan. Ben echter bang dat dat niet gaat gebeuren. Op deze manier maak je je eigen club kapot.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:11 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als men zich weer tegen de ploeg keert (geen waardeoordeel overigens) kan het ook wel eens een verlammende werking hebben op het team. Ik denk eerlijk gezegd dat Heerenveen gaat winnen dinsdag.
Hahahaha, hou toch op. Nu ligt het weer aan de supporters als er verloren wordt...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat heeft zeker een verlammende werking. Daarom moet iedereen achter Feyenoord gaan staan. Ben echter bang dat dat niet gaat gebeuren. Op deze manier maak je je eigen club kapot.
Je klinkt net als de Wolfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat heeft zeker een verlammende werking. Daarom moet iedereen achter Feyenoord gaan staan. Ben echter bang dat dat niet gaat gebeuren. Op deze manier maak je je eigen club kapot.
ik ben het met je eens. Wat een bullshit!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahaha, hou toch op. Nu ligt het weer aan de supporters als er verloren wordt...
Ik sta niet meer achter deze selectie. Ze kunnen ongegeneerd de tyfus krijgen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dinsdag gewoon met z'n allen achter de ploeg staan ook al zijn het gewoon een stelletje joden. Feyenoord is belangrijker, ik kom ook naar het stadion om Feyenoord te zien spelen.Ik ben blij dat ik gister niet naar H'veen ben gegaan. Ik was erg blij met de 1-1 maar ik denk dat als ik had gejuichd dat ik een paar klappen op me bek had gekregen.Het was overigens ook gewoon een werelddoelpunt.Maargoed de spelers begrijpen nu ook wel dat ze niet zo geliefd zijn op dit moment maar je kan zo niet bezig blijven. Mag ik niet meer juichen bij een doelpunt van Feyenoord totdat de laatste speler van deze verotte selectie is vertrokken?
Onderstaand stuk sluit goed aan bij mijn mening
[..]
En ja, ik ben Feyenoord fan in hart en nieren, al 27 jaar.quote:Publiek was goed bezig. Laten horen wat ze er van vinden.
SCHAAM JE KAPOT
Ik zeg nergens dat het aan de supporters ligt als er wordt verloren. Ik sta ook niet achter deze selectie maar zij staan wel op het veld en zij vertegenwoordigen Feyenoord. Ik wil het beste voor Feyenoord.Omdat deze selectie niet Feyenoord waardig is hoeft het niet nog slechter te gaan dan het al gaat.Zowel financieel als de prestaties.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahaha, hou toch op. Nu ligt het weer aan de supporters als er verloren wordt...
Ik sta niet meer achter deze selectie. Ze kunnen ongegeneerd de tyfus krijgen.
Wat moet er dan gebeuren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt net als de Wolf
Sodemieter toch op.
Lees mn reactie hierbovenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het aan de supporters ligt als er wordt verloren. Ik sta ook niet achter deze selectie maar zij staan wel op het veld en zij vertegenwoordigen Feyenoord. Ik wil het beste voor Feyenoord.Omdat deze selectie niet Feyenoord waardig is hoeft het niet nog slechter te gaan dan het al gaat.Zowel financieel als de prestaties.
[..]
Wat moet er dan gebeuren?
De hoop dat ze die nsbers er zo snel mogelijk uitkankerenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het seizoen is al verneukt, de selectie is verneukt dus ja dan maar ALLES naar de klote.Wat schieten we daarmee op?
En je denkt echt dat dat gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hoop dat ze die nsbers er zo snel mogelijk uitkankeren
Zij vertegenwoordigen Feijenoord niet. En het zal me verder aan me reet roesten wat er gebeurd. Degraderen zullen we iig niet. En deze extreme woede (ik ben echt witheet) zal op den duur wel overgaan. Maar voorlopig moeten ze zien, horen en voelen hoe er over ze gedacht wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het aan de supporters ligt als er wordt verloren. Ik sta ook niet achter deze selectie maar zij staan wel op het veld en zij vertegenwoordigen Feyenoord. Ik wil het beste voor Feyenoord.Omdat deze selectie niet Feyenoord waardig is hoeft het niet nog slechter te gaan dan het al gaat.Zowel financieel als de prestaties.
Dat gaat echt wel gebeuren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En je denkt echt dat dat gaat gebeuren?
Ik zou het ook wel willen maar het is gewoon totaal niet realistisch.
Zij vertegenwoordigen Feyenoord op het veld dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zij vertegenwoordigen Feijenoord niet. En het zal me verder aan me reet roesten wat er gebeurd. Degraderen zullen we iig niet. En deze extreme woede (ik ben echt witheet) zal op den duur wel overgaan. Maar voorlopig moeten ze zien, horen en voelen hoe er over ze gedacht wordt.
De enige die Feijenoord nog vertegenwoordigd zijn wij. Verder is er niks, niet in het bestuur en niet op het veld.
[..]
Op basis waarvan denk je dat?Door ons geweldige bestuur of RVC?quote:Dat gaat echt wel gebeuren.
Dus die, in het ergste geval, 4 mensen die jij als NSBer ziet (het vertrouwen opzeggen in je trainer is niks geks, de manier waarop sommige spelers het hebben gespeeld is daarintegen wel je woede waard) wil je uit gaan fluiten en schelden en wat kan je nog meer verzinnen? Prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zij vertegenwoordigen Feijenoord niet. En het zal me verder aan me reet roesten wat er gebeurd. Degraderen zullen we iig niet. En deze extreme woede (ik ben echt witheet) zal op den duur wel overgaan. Maar voorlopig moeten ze zien, horen en voelen hoe er over ze gedacht wordt.
De enige die Feijenoord nog vertegenwoordigd zijn wij. Verder is er niks, niet in het bestuur en niet op het veld.
[..]
Dat gaat echt wel gebeuren.
Laten we wel wezen. Op een X moment is er geopperd binnen de groep "Hey, laten we vast het ad bellen en melden dat verbeek is ontslagen (terwijl dit nog niet het geval was.)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:44 schreef Juk het volgende:
[..]
Dus die, in het ergste geval, 4 mensen die jij als NSBer ziet (het vertrouwen opzeggen in je trainer is niks geks, de manier waarop sommige spelers het hebben gespeeld is daarintegen wel je woede waard) wil je uit gaan fluiten en schelden en wat kan je nog meer verzinnen? Prima.
Het probleem wat ik er mee heb is dat er 11 man op dat veld staan en daarvan zijn er dus minimaal 7 die dat niet verdienen. Daar komt nog eens bij dat we maar 7 punten hoeven in te halen voor plek 8, welke toegang geeft tot playoffs voor Europees voetbal. Nou kan je boos zijn op die spelers die het nu verziekt hebben maar ik zie ze liever volgend seizoen, met een uiteraard van rotte appels ontdane selectie, gewoon weer Europees spelen.
Daarom sta ik ook vooraan met fluiten. Want ik ben voor de club, en niet voor nsbers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef inZanity het volgende:
dinsdag gewoon achter de CLUB gaan staan met z'n allen..
het gaat niet om de spelers maar om de club..!
Wie zegt dat ze het met zijn alle hebben bekokstoofd? Het is niet zo dat zo'n selectie heel de dag in een kamer naar elkaar zit te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Op een X moment is er geopperd binnen de groep "Hey, laten we vast het ad bellen en melden dat verbeek is ontslagen (terwijl dit nog niet het geval was.)
Iedereen, maar dan ook werkelijk IEDEREEN die op dat moment zijn muil niet opentrekt en zegt "Jongens, dit kan ECHT niet." is een nsber voor mij. Of je er nou 1 of 100% aandeel in hebt gehad.
Alleen al het feit dat iemand met zo'n idee komt is al te gek voor woorden.
Alsof je weer in groep 6 zit. Juffrouw, Jantje gooide zout in uw koffie
Als ie een realist is dan zou ie zich niet zo opstellen als ie gisteren deed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat moet de Wolf dan zeggen in zo'n tv-programma? Dat ie hoopt dat de spelers allemaal de tyfus toegewenst krijgen?
Interessante column.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:29 schreef Fortitudo het volgende:
Ik krijg de indruk dat john de wolff veels te dom is voor een trainersfunctie en dat hij iedereen naar demond wil praten en iedereen te vriend wil houden. Dat moet je niet hebben.
trouwens nieuw column hugo borst
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)egravere_hadden.html
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:54 schreef Barca het volgende:
Dit Feyenoord hoort niet thuis in het betaalde voetbal.
Van Bronckhorst heeft bij Barca zo'n beetje alle belangrijke wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Interessante column.
Het zijn met name de oude verwende nesten. Neem Gio en Makaay. Die hebben alleen goed gespeeld in draaiende elftallen. Bij de absolute top was Gio een soort 12e man, en Makaay's plafond was Bayern Munchen dat niet meer tot de elite van Europa behoorde. Ze zijn geen type Cocu die in zijn nadagen PSV op sleeptouw nam.
Persoonlijkheid hebben ze vrijwel niet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het met zijn alle hebben bekokstoofd? Het is niet zo dat zo'n selectie heel de dag in een kamer naar elkaar zit te kijken.
Ik zie het eerder als een 1 mans actie waarna diegene het in de groep heeft gegooid, nadat het al gebeurd was.
Maar daarom zei ik eerder al, we kunnen niet zo goed oordelen omdat meer dan de helft van de feiten niet bekend is.
quote:Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersgroep vandaan komt.
Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.
Dat zegt van Bronckhorst dus zelf, heb je dat interview niet gezien??????quote:Op zondag 18 januari 2009 10:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zegt de media, dus klopt dat niet.
Pfff...lees het topic nog eens terug. Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt van Bronckhorst dus zelf, heb je dat interview niet gezien??????
Aha.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff...lees het topic nog eens terug. Ik ben het met je eens.
Omdat wij Feyenoord zijn, Wij zijn de bestequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat jullie zo goed speelden tegen Heerenveen?
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat wij Feyenoord zijn, Wij zijn de beste
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mallootquote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar als je gaat juichen voor het team dan is dat laatste echt niet duidelijk hoor. Door nu alweer positief te blijven doen, zullen de spelers denken dat ze vergeven en vergeten zijn en dat hun geintje geholpen heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef ursel het volgende:
Zie mijn laatste regel. Je schiet er niets mee op door negatief te blijven, hoe cru dat misschien ook is. Maar dat wil dan niet per definitie zeggen dat we voor het team zijn, in tegendeel juist.
Ik zeg ook niet dat je tegen de club moet zijn - maar de vraag is alleen hoe je "voor de club" bent. Voor de club zijn is op het ogenblik eerder tegen de selectie te zijn dan voor. Jammer als dat tijdelijk ten koste zou gaan van de resultaten, maar als het goed is zou het je gevoel voor de club echter niet aantasten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef ursel het volgende:
De club is gewoon de club, welke voetballers en coaches als passanten heeft. Maar deze zouden wel dat clubgevoel moeten doen waarborgen. Dat is nu op dit moment niet het geval vanuit de spelers, maar dat wil dan niet zeggen dat je dan opeens niet meer voor die club moet zijn.
Het is nu maar zorgen dat we de beste resultaten halen, de rotte appels eruit en maar weer zorgen dat die clubcultuur weder keert met het best mogelijke uitgangspunt.
Exact, het is zo simpel, ik kom al 30 jaar in de Kuip, alles meegemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar als je gaat juichen voor het team dan is dat laatste echt niet duidelijk hoor. Door nu alweer positief te blijven doen, zullen de spelers denken dat ze vergeven en vergeten zijn en dat hun geintje geholpen heeft.
[..]
Ik zeg ook niet dat je tegen de club moet zijn - maar de vraag is alleen hoe je "voor de club" bent. Voor de club zijn is op het ogenblik eerder tegen de selectie te zijn dan voor. Jammer als dat tijdelijk ten koste zou gaan van de resultaten, maar als het goed is zou het je gevoel voor de club echter niet aantasten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef Nightwulf het volgende:
Makaay , Lucius, Hofland en Timmer verkopen
Dirk Kuyt terug kopen en de rest met jonkies op zien te bouwen
Dan ga ik weer juichen!
Dapper dat hije rvoor uitkomt. Denk alleen helaas wel dat het betekent dat hij niet bij gaat tekenen, dit maakt je niet populair binnen de groep natuurlijk.quote:http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/58687
Biseswar wilde Verbeek behouden
Diego Biseswar had graag gewild dat Gertjan Verbeek was gebleven bij Feyenoord. De aanvaller had nog een goed gevoel bij de trainer bericht De Telegraaf.
De twintigjarige aanvaller had een goede relatie met Verbeek. Zijn aflopende contract wilde hij onder de ontslagen oefenmeester wel verlengen, maar lijkt daar nu over te twijfelen. Biseswar wil eerst de nieuwe ontwikkelingen afwachten.
De aanvaller is veel aan spelen toegekomen door de vele blessures. Hij deed het niet onaardig. In dertien competitiwedstrijden scoorde hij al zes keer.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Prosac het volgende:
Van Bronckhorst bedoelde denk ik ook anoniem ipv unaniem. Aangezien ik al eerder las dat sowieso 9 man voor Verbeek stemden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Prosac het volgende:
Van Bronckhorst bedoelde denk ik ook anoniem ipv unaniem.
Maar goed als je kijkt naar zijn uitspraak over dit onderwerp ("De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek" ) dan denk ik eigenlijk toch wel dat hij weet wat het woord betekent, maar dat het alleen niet helemaal overeenkomstig de waarheid is ...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Prosac het volgende:
Aangezien ik al eerder las dat sowieso 9 man voor Verbeek stemden.
quote:
Exact, we hebben ze heel 2008 gesteund totdat we belazerd werden dussehquote:Op zondag 18 januari 2009 14:03 schreef ursel het volgende:
Van Bronckhorst vraagt om steun eigen fansMooi verhaal wel, maar niemand die ons nu uitlegt wat er dan wel aan de hand was..
Kwalitatief komt de ploeg tekort en dergelijk amateuristisch gedrag van het bestuur ... we hebben het toch niet over K**o*zakken boys?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Kwalitatief komt de ploeg tekort en dergelijk amateuristisch gedrag van het bestuur ... we hebben het toch niet over K**o*zakken boys?
voor de eredivisie. En denk zelfs ook voor de eerste divisie.quote:
hehequote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
[..]
voor de eredivisie. En denk zelfs ook voor de eerste divisie.
Denk dat t meer aan de inzet ligt, dan aan de kwaliteit van de meestequote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
[..]
voor de eredivisie. En denk zelfs ook voor de eerste divisie.
Jezus, doe niet zo triest zegquote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De selectie zou toch niet zo kinderachtig zijn dat ze een afwekende mening niet respecteren, tochquote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo unaniem was het niet achteraf:
[..]
Dapper dat hije rvoor uitkomt. Denk alleen helaas wel dat het betekent dat hij niet bij gaat tekenen, dit maakt je niet populair binnen de groep natuurlijk.
Maar wat mij bezighoud: er is dus OOK al gelogen over dat niemand met Verbeek verder wilde...
quote:Fans houden het bij ‘goedemorgen’
Door GERT ONNINK
ROTTERDAM - Onder de supporters van Feyenoord lijkt de rust voor even weergekeerd. Voor en tijdens de training van vanochtend bleef het rond de Kuip opvallend stil, hoewel er toch ruim honderd fans kwamen opdraven.
Er waren geen spreekkoren, ook de naam van de ontslagen trainer Gertjan Verbeek was niet meer te horen.
Voor de spelers kon er - toen zij van het stadion naar het trainingsveld op Varkenoord wandelden - zelfs een ‘goedenmorgen’ vanaf.
Hoe anders was dat afgelopen vrijdagavond in Heerenveen, waar Feyenoord na een redelijke eerste helft toch met 3-1 onderuit ging. Na afloop van de wedstrijd blokkeerde het boze legioen de spelersbus, waardoor de selectie pas na een uur richting Rotterdam kon. De lucht werd opgeklaard na een gesprek met aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland en algemeen directeur Eric Gudde.
Tijdens het duel in Heerenveen werd voortdurend de naam van Verbeek geroepen, voor de fraaie tegentreffer van Makaay werd niet eens gejuicht.
Deze zondag lijken de fans daar een streep onder te hebben gezet. ,,De jongens hebben een paar keer kunnen schelden, nu moet het voorbij zijn. We moeten positief richting dinsdag,’’ meent een aanhanger bij de Kuip.
Dinsdag-avond gaat Feyenoord in de herkansing tegen Heerenveen, al is het thuisduel voor de KNVB-beker. Dat toernooi is de laatste kans om het rampseizoen nog een beetje aanzien te geven.
Even is er gemor als de training van het vaste oefenveld naast het stadion wordt verplaatst naar Varkenoord. Een opstootje tussen twee supporters is snel gesust. Als de veel bekritiseerde selectie omstreeks half elf dan eindelijk naar buiten komt, blijft het rustig. De spelers knikken naar de fans en lopen ongestoord richting Varkenoord.
Op het trainingsveld naast de Kuip hangt een spandoek met de tekst ‘lekkende spelers ongeschikt’. Waarschijnlijk heeft geen Feyenoorder het vanochtend opgemerkt.
Mja, om tot een unanieme uitslag te komen hoef je alleen de afwijkende meningen niet mee te tellenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo triest zeg. Schaam me echt dood voor jou.
[..]
De selectie zou toch niet zo kinderachtig zijn dat ze een afwekende mening niet respecteren, toch?
Ik denk dat Jorien een grapje maaktequote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo triest zeg. Schaam me echt dood voor jou.
byv.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:32 schreef Sloggi het volgende:
Mooi, kan Fer op de bank plaatsnemen.
Heb hem nog nooit een grapje zien maken, dus ik waag het te betwijfelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat Jorien een grapje maakte.
Slory op de bank. Die raakt echt geen bal. Al zie ik Wijnaldum graag een keer op '10'.quote:
Hij zei tegen een Ajacied iets wat normaal alleen een Ajacied zou zeggen. Volgens mij was het een mopjequote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit een grapje zien maken, dus ik waag het te betwijfelen.
Ik denk dat dat ook wel gaat gebeurenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slory op de bank. Die raakt echt geen bal. Al zie ik Wijnaldum graag een keer op '10'.
Die hadden we hier nog niet gezienquote:
Ik heb dat interview gezien en ik dacht dat hij zei dat "spelers" en niet "de spelers" contact hadden gezocht. Als in een aantal spelers hebben uiteindelijk het plannetje uitgevoerd.quote:
Zo?Lijkt me sterk.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het goed is staat er zo een ontmoeting bij het van de Valk hotel met Mario Been op het programma.
Borst zit er ook weleens naast. Hij wist van de zomer ook te melden dat Verbeek niet zou komen.We zullen zien. Zal wel weer Studio Feyenoord worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:35 schreef Sloggi het volgende:
Ik verwacht dat Hugo Borst vanavond wel een en ander te melden zal hebben.
Grappig, want Verbeek was al voor de zomer gecontracteerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zo?Lijkt me sterk.
Bron?
[..]
Borst zit er ook weleens naast. Hij wist van de zomer ook te melden dat Verbeek niet zou komen.We zullen zien. Zal wel weer Studio Feyenoord worden.
Die bij B-drecht cker?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het goed is staat er zo een ontmoeting bij het van de Valk hotel met Mario Been op het programma.
Dan zei Borst het voor de zomerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig, want Verbeek was al voor de zomer gecontracteerd.
Daarom quote ik hem ook, prutserquote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die hadden we hier nog niet gezien![]()
Je heb je lol gehad, nou weer oprottenquote:
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Nashje het volgende:
Wat zei Hofland allemaal tegen de rug van Fer, na een doelpunt van Heerenveen? Fer liep weg en Hofland was iets aan het zeggen. Zag er niet heel vriendelijk uit en als het dat ook niet was vind ik die Hofland nog een grotere huichelaar dan dat het al was.
Daar heb ik op dit moment vrij veel moeite mee. Het waren overigens Hofland en Lucius die tekeer gingen tegen Fer.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.
alleen als je zelf WEL presteert !quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.
Laat ze eerst maar eens in de spiegel kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens in de spiegel kijken.
en wat stond lucius daar te doen dan ?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.
Hallo als die bolle kut keep die bal pakt (oké hij mocht nooit koppen dat klopt) hebben we dit niet nodig. Maar volgens mij was Smarason de man van Theo Lamlulquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verlang naar het GKL tijdperk. Een man met charisma en die lijderschap uitstraald. Nu is het totaal onduidelijk wie nou de baas is binnen Feyenoord.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uit
zelfs als er een keer gescoord wordtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uit
het was de fout van lucius, die had de bal al weg moeten halenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik naar een rijke inversteerder die de club kooptquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verlang naar het GKL tijdperk. Een man met charisma en die lijderschap uitstraald. Nu is het totaal onduidelijk wie nou de baas is binnen Feyenoord.
Ja want jij hebt toch geen feeling meer met de clubquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik naar een rijke inversteerder die de club koopt
Wat heb je nu gehad dan de laatste jaren ?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja want jij hebt toch geen feeling meer met de club
daar zal ik nooit maar dan ook nooit naar verlangenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik naar een rijke inversteerder die de club koopt
Jij bent echt nep he.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat heb je nu gehad dan de laatste jaren ?
Dan maar een andere manier
quote:Bron: AD.nl
Nec leeft tussen hoop en vrees. Blijft Mario Been? Of haalt Feyenoord de trainer snel naar de Kuip? En is Frank de Boer een mogelijk alternatief in Nijmegen? Eerst het goede nieuws: wanneer Nec over twee weken de volgende thuiswedstrijd speelt, dan staat trainer Mario Been in elk geval langs de lijn. Het slechte nieuws kan zijn, dat hij wellicht dan tegenstander Feyenoord coacht.
Heel Nijmegen vreest dat de populairste oefenmeester die Nec ooit diende de club binnenkort verlaat, omdat hij de steeds luider wordende lokroep uit de Kuip niet meer kan weerstaan.
Als Been na de thuiswedstrijd tegen ajax (2-4) voor de miljoenste keer wordt gevraagd of hij naar Feyenoord verhuist, lukt het hem toch weer een glimlach op zijn gezicht te toveren. Zijn telefoon staat roodgloeiend en een boodschap in de supermarkt doen kan niet langer ongestoord. Bij de warming-up van de training op zaterdag roepen zijn Nec-spelers naar hem: ,,Hé trainer, je neemt mij toch wel mee, hè?''
Zelfs bij het uitlaten van de hond wordt de oefenmeester door wildvreemden aangeklampt met die ene, prangende vraag. Gaat hij terug naar Rotterdam? Maar ondanks alle ophef rond zijn persoon blijft Been vriendelijk reageren.
,,Ik ga dadelijk eens over alles nadenken,'' zegt Been, ietwat cryptisch en zonder dieper op die uitspraak in te gaan. ,,Kijk, ik weet echt wel wat daar (in Rotterdam, red.) speelt. Ik weet dat supporters er graag zien dat ik naar Feyenoord kom. Feyenoord is mijn club. Maar Nec is óók mijn club.''
Aan elke andere club die tussentijds interesse zou hebben getoond, had Been waarschijnlijk allang laten weten bij Nec te blijven. Maar Feyenoord, dát is anders. Aan alle speculaties vroegtijdig een einde maken door te zeggen dat hij hoe dan ook in de Goffert blijft, dat kan in dit geval gewoon niet. ,,Mario is een jongen van de Kuip,'' realiseert technisch directeur Carlos Aalbers van Nec zich maar al te goed.
Indien de Rotterdammers zich officieel in Nijmegen melden, de gelimiteerde transfersom op tafel leggen en ook met Been tot een akkoord komen, wordt Nec beroofd van een boegbeeld. Dat is dan de tweede tegenslag in enkele dagen tijd, want afgelopen week verhuisde aanvoerder Peter Wisgerhof al naar Fc Twente.
,,Een vertrek van Mario zou een geweldige aderlating betekenen,'' erkent Aalbers. ,,Maar het leven gaat altijd door."
,,Deze dingen kunnen gebeuren,'' reageert Nec-speler Patrick Pothuizen, een levende legende bij de Nijmeegse club, al even nuchter op een mogelijk vertrek van de succescoach. ,,Ik hoop dat hij blijft. Maar ik zie het wel. De spelersgroep moet zich alleen op de volgende wedstrijd richten, meer niet.''
Aalbers en de rest van Nec hopen dat Feyenoord op korte termijn duidelijk uitspreekt wat de plannen zijn. Gaan de Rotterdammers vol voor een directe komst van Been, bedenken ze een tussenoplossing voordat Been komende zomer naar de Kuip vertrekt of is de populaire oefenmeester op dit moment wellicht helemaal geen optie? Misschien kan de club de vastgestelde afkoopsom namelijk helemaal niet betalen. Nec hoopt stilletjes op die laatste mogelijkheid.
Maar het lijkt hopen tegen beter weten in. ,,Mario gaat weg,'' stelt 'sponsor van de eeuw' Frans Hendriks, met zijn bedrijf naamgever van het stadion. ,,Of het is per direct of hij gaat in de zomer. In principe is niemand onvervangbaar, maar Mario beschikt over een kwaliteit die geen andere trainer in Nederland of het buitenland zo bezit: humor. Hij is fantastisch in de omgang met mensen. Zowel in het voetbal als daarbuiten. Mario is uniek. Héél uniek.''
Zo uniek zelfs, dat een opvolger vinden niet eenvoudig wordt. En die nieuwe roerganger zal altijd worden vergeleken met Been, de trainer die Nec in Nederland heeft ontdaan van een stoffig imago.
Hendriks: ,,Het publiek in Nijmegen is, zoals iedereen weet, enorm kritisch. En tegenwoordig strontverwend. Zodra het in de toekomst sportief even tegenvalt, zal er direct worden geroepen om Mario.''
Nec verkondigt naar buiten toe niet na te denken over een eventuele opvolger, omdat er officieel geen enkel contact tussen Nec en Feyenoord is geweest. Maar Aalbers is natuurlijk ook niet gek. Uiteraard is er intern allang gefilosofeerd over een 'wat-als-scenario'. Eén ding is zeker: een kloon van Been is niet op de markt. Wel zal er waarschijnlijk worden gezocht naar iemand die ook jong is, een positieve uitstraling heeft en aan het begin van zijn trainersloopbaan staat.
10x liever dan 5 jaar achter elkaar 6e of lager ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Calciumdude het volgende:
het lijkt wel geweldig , maar uiteindelijk is Feyenoord dan Feyenoord niet meer, maar een investering of erger speledingetje van een of andere rijke stinkerd
daar zijn de meningen dan over verdeeld..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
10x liever dan 5 jaar achter elkaar 6e of lager ofzo
Onzinquote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
we zijn al 100 jaar zonder centen
Net of er iemand zoveel geld in feyenoord gaat investeren..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Fetai het volgende:
Wat mij betreft komt Feyenoord mooi in het rijtje van Manchester City en Chelsea. Winnen is wel eens leuk voor de verandering. En het geld... ach, wat maakt mij het nou uit waar dat vandaan komt, een investeerder of andere sponsors/toeschouwers.
of elke andere club in NL ..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of er iemand zoveel geld in feyenoord gaat investeren..
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord heeft al moeite om een shirt sponsor te vinden .
Joh je was erbij?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Chadi het volgende:
Potentieel genoeg hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of er iemand zoveel geld in feyenoord gaat investeren..
Feyenoord is altijd interessant voor een bedrijf. Een shirtsponsor vinden is voor Feyenoord echt geen moeite.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Chadi het volgende:
Dat weet ik niet en daar gaat het ook niet om.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste shirt sponsor die flink geld neertelde voor Feyenoord?
Een grote financierder hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de clubcultuur wordt verkwanseld. Kijk maar naar Dirk Scheringa en AZ. Als het op die manier gebeurt heb ik er geen enkel probleem mee. Als Scheringa morgen dood neervalt blijft AZ ook gewoon een gezonde club. Dat is bij clubs als Chelsea en Manchester C. dus niet het geval.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef Happel het volgende:
Jorien is net Loek. Totaal geen gevoel bij de club, het gaat alleen maar om de resultaten.
Idd. Net zoals van Seumeren in wat mindere maten bij Utrecht.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een grote financierder hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de clubcultuur wordt verkwanseld. Kijk maar naar Dirk Scheringa en AZ. Als het op die manier gebeurt heb ik er geen enkel probleem mee. Als Scheringa morgen dood neervalt blijft AZ ook gewoon een gezonde club. Dat is bij clubs als Chelsea en Manchester C. dus niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |