Grappig, want Verbeek was al voor de zomer gecontracteerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zo?Lijkt me sterk.
Bron?
[..]
Borst zit er ook weleens naast. Hij wist van de zomer ook te melden dat Verbeek niet zou komen.We zullen zien. Zal wel weer Studio Feyenoord worden.
Die bij B-drecht cker?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het goed is staat er zo een ontmoeting bij het van de Valk hotel met Mario Been op het programma.
Dan zei Borst het voor de zomerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig, want Verbeek was al voor de zomer gecontracteerd.
Daarom quote ik hem ook, prutserquote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die hadden we hier nog niet gezien![]()
Je heb je lol gehad, nou weer oprottenquote:
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Nashje het volgende:
Wat zei Hofland allemaal tegen de rug van Fer, na een doelpunt van Heerenveen? Fer liep weg en Hofland was iets aan het zeggen. Zag er niet heel vriendelijk uit en als het dat ook niet was vind ik die Hofland nog een grotere huichelaar dan dat het al was.
Daar heb ik op dit moment vrij veel moeite mee. Het waren overigens Hofland en Lucius die tekeer gingen tegen Fer.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.
alleen als je zelf WEL presteert !quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.
Laat ze eerst maar eens in de spiegel kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens in de spiegel kijken.
en wat stond lucius daar te doen dan ?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.
Hallo als die bolle kut keep die bal pakt (oké hij mocht nooit koppen dat klopt) hebben we dit niet nodig. Maar volgens mij was Smarason de man van Theo Lamlulquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verlang naar het GKL tijdperk. Een man met charisma en die lijderschap uitstraald. Nu is het totaal onduidelijk wie nou de baas is binnen Feyenoord.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uit
zelfs als er een keer gescoord wordtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uit
het was de fout van lucius, die had de bal al weg moeten halenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik naar een rijke inversteerder die de club kooptquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verlang naar het GKL tijdperk. Een man met charisma en die lijderschap uitstraald. Nu is het totaal onduidelijk wie nou de baas is binnen Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |