Grappig, want Verbeek was al voor de zomer gecontracteerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zo?Lijkt me sterk.
Bron?
[..]
Borst zit er ook weleens naast. Hij wist van de zomer ook te melden dat Verbeek niet zou komen.We zullen zien. Zal wel weer Studio Feyenoord worden.
Die bij B-drecht cker?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het goed is staat er zo een ontmoeting bij het van de Valk hotel met Mario Been op het programma.
Dan zei Borst het voor de zomerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grappig, want Verbeek was al voor de zomer gecontracteerd.
Daarom quote ik hem ook, prutserquote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die hadden we hier nog niet gezien![]()
Je heb je lol gehad, nou weer oprottenquote:
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Nashje het volgende:
Wat zei Hofland allemaal tegen de rug van Fer, na een doelpunt van Heerenveen? Fer liep weg en Hofland was iets aan het zeggen. Zag er niet heel vriendelijk uit en als het dat ook niet was vind ik die Hofland nog een grotere huichelaar dan dat het al was.
Daar heb ik op dit moment vrij veel moeite mee. Het waren overigens Hofland en Lucius die tekeer gingen tegen Fer.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.
alleen als je zelf WEL presteert !quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is profvoetbal geen korfbal. Ze mogen elkaar best wel op z'n tijd de waarheid vertellen.
Laat ze eerst maar eens in de spiegel kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens in de spiegel kijken.
en wat stond lucius daar te doen dan ?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Fer laat die Smarason lopen en vrij inkoppen, daar mag wat van gezegd worden. En we weten niet eens wat er is gezegd. Wat een gezeur weer om niks.
Hallo als die bolle kut keep die bal pakt (oké hij mocht nooit koppen dat klopt) hebben we dit niet nodig. Maar volgens mij was Smarason de man van Theo Lamlulquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verlang naar het GKL tijdperk. Een man met charisma en die lijderschap uitstraald. Nu is het totaal onduidelijk wie nou de baas is binnen Feyenoord.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uit
zelfs als er een keer gescoord wordtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment straalt heel Feyenoord lijderschap uit
het was de fout van lucius, die had de bal al weg moeten halenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik naar een rijke inversteerder die de club kooptquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verlang naar het GKL tijdperk. Een man met charisma en die lijderschap uitstraald. Nu is het totaal onduidelijk wie nou de baas is binnen Feyenoord.
Ja want jij hebt toch geen feeling meer met de clubquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik naar een rijke inversteerder die de club koopt
Wat heb je nu gehad dan de laatste jaren ?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja want jij hebt toch geen feeling meer met de club
daar zal ik nooit maar dan ook nooit naar verlangenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik naar een rijke inversteerder die de club koopt
Jij bent echt nep he.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat heb je nu gehad dan de laatste jaren ?
Dan maar een andere manier
quote:Bron: AD.nl
Nec leeft tussen hoop en vrees. Blijft Mario Been? Of haalt Feyenoord de trainer snel naar de Kuip? En is Frank de Boer een mogelijk alternatief in Nijmegen? Eerst het goede nieuws: wanneer Nec over twee weken de volgende thuiswedstrijd speelt, dan staat trainer Mario Been in elk geval langs de lijn. Het slechte nieuws kan zijn, dat hij wellicht dan tegenstander Feyenoord coacht.
Heel Nijmegen vreest dat de populairste oefenmeester die Nec ooit diende de club binnenkort verlaat, omdat hij de steeds luider wordende lokroep uit de Kuip niet meer kan weerstaan.
Als Been na de thuiswedstrijd tegen ajax (2-4) voor de miljoenste keer wordt gevraagd of hij naar Feyenoord verhuist, lukt het hem toch weer een glimlach op zijn gezicht te toveren. Zijn telefoon staat roodgloeiend en een boodschap in de supermarkt doen kan niet langer ongestoord. Bij de warming-up van de training op zaterdag roepen zijn Nec-spelers naar hem: ,,Hé trainer, je neemt mij toch wel mee, hè?''
Zelfs bij het uitlaten van de hond wordt de oefenmeester door wildvreemden aangeklampt met die ene, prangende vraag. Gaat hij terug naar Rotterdam? Maar ondanks alle ophef rond zijn persoon blijft Been vriendelijk reageren.
,,Ik ga dadelijk eens over alles nadenken,'' zegt Been, ietwat cryptisch en zonder dieper op die uitspraak in te gaan. ,,Kijk, ik weet echt wel wat daar (in Rotterdam, red.) speelt. Ik weet dat supporters er graag zien dat ik naar Feyenoord kom. Feyenoord is mijn club. Maar Nec is óók mijn club.''
Aan elke andere club die tussentijds interesse zou hebben getoond, had Been waarschijnlijk allang laten weten bij Nec te blijven. Maar Feyenoord, dát is anders. Aan alle speculaties vroegtijdig een einde maken door te zeggen dat hij hoe dan ook in de Goffert blijft, dat kan in dit geval gewoon niet. ,,Mario is een jongen van de Kuip,'' realiseert technisch directeur Carlos Aalbers van Nec zich maar al te goed.
Indien de Rotterdammers zich officieel in Nijmegen melden, de gelimiteerde transfersom op tafel leggen en ook met Been tot een akkoord komen, wordt Nec beroofd van een boegbeeld. Dat is dan de tweede tegenslag in enkele dagen tijd, want afgelopen week verhuisde aanvoerder Peter Wisgerhof al naar Fc Twente.
,,Een vertrek van Mario zou een geweldige aderlating betekenen,'' erkent Aalbers. ,,Maar het leven gaat altijd door."
,,Deze dingen kunnen gebeuren,'' reageert Nec-speler Patrick Pothuizen, een levende legende bij de Nijmeegse club, al even nuchter op een mogelijk vertrek van de succescoach. ,,Ik hoop dat hij blijft. Maar ik zie het wel. De spelersgroep moet zich alleen op de volgende wedstrijd richten, meer niet.''
Aalbers en de rest van Nec hopen dat Feyenoord op korte termijn duidelijk uitspreekt wat de plannen zijn. Gaan de Rotterdammers vol voor een directe komst van Been, bedenken ze een tussenoplossing voordat Been komende zomer naar de Kuip vertrekt of is de populaire oefenmeester op dit moment wellicht helemaal geen optie? Misschien kan de club de vastgestelde afkoopsom namelijk helemaal niet betalen. Nec hoopt stilletjes op die laatste mogelijkheid.
Maar het lijkt hopen tegen beter weten in. ,,Mario gaat weg,'' stelt 'sponsor van de eeuw' Frans Hendriks, met zijn bedrijf naamgever van het stadion. ,,Of het is per direct of hij gaat in de zomer. In principe is niemand onvervangbaar, maar Mario beschikt over een kwaliteit die geen andere trainer in Nederland of het buitenland zo bezit: humor. Hij is fantastisch in de omgang met mensen. Zowel in het voetbal als daarbuiten. Mario is uniek. Héél uniek.''
Zo uniek zelfs, dat een opvolger vinden niet eenvoudig wordt. En die nieuwe roerganger zal altijd worden vergeleken met Been, de trainer die Nec in Nederland heeft ontdaan van een stoffig imago.
Hendriks: ,,Het publiek in Nijmegen is, zoals iedereen weet, enorm kritisch. En tegenwoordig strontverwend. Zodra het in de toekomst sportief even tegenvalt, zal er direct worden geroepen om Mario.''
Nec verkondigt naar buiten toe niet na te denken over een eventuele opvolger, omdat er officieel geen enkel contact tussen Nec en Feyenoord is geweest. Maar Aalbers is natuurlijk ook niet gek. Uiteraard is er intern allang gefilosofeerd over een 'wat-als-scenario'. Eén ding is zeker: een kloon van Been is niet op de markt. Wel zal er waarschijnlijk worden gezocht naar iemand die ook jong is, een positieve uitstraling heeft en aan het begin van zijn trainersloopbaan staat.
10x liever dan 5 jaar achter elkaar 6e of lager ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Calciumdude het volgende:
het lijkt wel geweldig , maar uiteindelijk is Feyenoord dan Feyenoord niet meer, maar een investering of erger speledingetje van een of andere rijke stinkerd
daar zijn de meningen dan over verdeeld..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
10x liever dan 5 jaar achter elkaar 6e of lager ofzo
Onzinquote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
we zijn al 100 jaar zonder centen
Net of er iemand zoveel geld in feyenoord gaat investeren..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Fetai het volgende:
Wat mij betreft komt Feyenoord mooi in het rijtje van Manchester City en Chelsea. Winnen is wel eens leuk voor de verandering. En het geld... ach, wat maakt mij het nou uit waar dat vandaan komt, een investeerder of andere sponsors/toeschouwers.
of elke andere club in NL ..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of er iemand zoveel geld in feyenoord gaat investeren..
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord heeft al moeite om een shirt sponsor te vinden .
Joh je was erbij?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Chadi het volgende:
Potentieel genoeg hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of er iemand zoveel geld in feyenoord gaat investeren..
Feyenoord is altijd interessant voor een bedrijf. Een shirtsponsor vinden is voor Feyenoord echt geen moeite.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Chadi het volgende:
Dat weet ik niet en daar gaat het ook niet om.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste shirt sponsor die flink geld neertelde voor Feyenoord?
Een grote financierder hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de clubcultuur wordt verkwanseld. Kijk maar naar Dirk Scheringa en AZ. Als het op die manier gebeurt heb ik er geen enkel probleem mee. Als Scheringa morgen dood neervalt blijft AZ ook gewoon een gezonde club. Dat is bij clubs als Chelsea en Manchester C. dus niet het geval.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef Happel het volgende:
Jorien is net Loek. Totaal geen gevoel bij de club, het gaat alleen maar om de resultaten.
Idd. Net zoals van Seumeren in wat mindere maten bij Utrecht.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een grote financierder hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de clubcultuur wordt verkwanseld. Kijk maar naar Dirk Scheringa en AZ. Als het op die manier gebeurt heb ik er geen enkel probleem mee. Als Scheringa morgen dood neervalt blijft AZ ook gewoon een gezonde club. Dat is bij clubs als Chelsea en Manchester C. dus niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |