quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het met zijn alle hebben bekokstoofd? Het is niet zo dat zo'n selectie heel de dag in een kamer naar elkaar zit te kijken.
Ik zie het eerder als een 1 mans actie waarna diegene het in de groep heeft gegooid, nadat het al gebeurd was.
Maar daarom zei ik eerder al, we kunnen niet zo goed oordelen omdat meer dan de helft van de feiten niet bekend is.
quote:Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersgroep vandaan komt.
Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.
Dat zegt van Bronckhorst dus zelf, heb je dat interview niet gezien??????quote:Op zondag 18 januari 2009 10:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zegt de media, dus klopt dat niet.
Pfff...lees het topic nog eens terug. Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt van Bronckhorst dus zelf, heb je dat interview niet gezien??????
Aha.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff...lees het topic nog eens terug. Ik ben het met je eens.
Omdat wij Feyenoord zijn, Wij zijn de bestequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat jullie zo goed speelden tegen Heerenveen?
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat wij Feyenoord zijn, Wij zijn de beste
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mallootquote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar als je gaat juichen voor het team dan is dat laatste echt niet duidelijk hoor. Door nu alweer positief te blijven doen, zullen de spelers denken dat ze vergeven en vergeten zijn en dat hun geintje geholpen heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef ursel het volgende:
Zie mijn laatste regel. Je schiet er niets mee op door negatief te blijven, hoe cru dat misschien ook is. Maar dat wil dan niet per definitie zeggen dat we voor het team zijn, in tegendeel juist.
Ik zeg ook niet dat je tegen de club moet zijn - maar de vraag is alleen hoe je "voor de club" bent. Voor de club zijn is op het ogenblik eerder tegen de selectie te zijn dan voor. Jammer als dat tijdelijk ten koste zou gaan van de resultaten, maar als het goed is zou het je gevoel voor de club echter niet aantasten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef ursel het volgende:
De club is gewoon de club, welke voetballers en coaches als passanten heeft. Maar deze zouden wel dat clubgevoel moeten doen waarborgen. Dat is nu op dit moment niet het geval vanuit de spelers, maar dat wil dan niet zeggen dat je dan opeens niet meer voor die club moet zijn.
Het is nu maar zorgen dat we de beste resultaten halen, de rotte appels eruit en maar weer zorgen dat die clubcultuur weder keert met het best mogelijke uitgangspunt.
Exact, het is zo simpel, ik kom al 30 jaar in de Kuip, alles meegemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar als je gaat juichen voor het team dan is dat laatste echt niet duidelijk hoor. Door nu alweer positief te blijven doen, zullen de spelers denken dat ze vergeven en vergeten zijn en dat hun geintje geholpen heeft.
[..]
Ik zeg ook niet dat je tegen de club moet zijn - maar de vraag is alleen hoe je "voor de club" bent. Voor de club zijn is op het ogenblik eerder tegen de selectie te zijn dan voor. Jammer als dat tijdelijk ten koste zou gaan van de resultaten, maar als het goed is zou het je gevoel voor de club echter niet aantasten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef Nightwulf het volgende:
Makaay , Lucius, Hofland en Timmer verkopen
Dirk Kuyt terug kopen en de rest met jonkies op zien te bouwen
Dan ga ik weer juichen!
Dapper dat hije rvoor uitkomt. Denk alleen helaas wel dat het betekent dat hij niet bij gaat tekenen, dit maakt je niet populair binnen de groep natuurlijk.quote:http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/58687
Biseswar wilde Verbeek behouden
Diego Biseswar had graag gewild dat Gertjan Verbeek was gebleven bij Feyenoord. De aanvaller had nog een goed gevoel bij de trainer bericht De Telegraaf.
De twintigjarige aanvaller had een goede relatie met Verbeek. Zijn aflopende contract wilde hij onder de ontslagen oefenmeester wel verlengen, maar lijkt daar nu over te twijfelen. Biseswar wil eerst de nieuwe ontwikkelingen afwachten.
De aanvaller is veel aan spelen toegekomen door de vele blessures. Hij deed het niet onaardig. In dertien competitiwedstrijden scoorde hij al zes keer.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Prosac het volgende:
Van Bronckhorst bedoelde denk ik ook anoniem ipv unaniem. Aangezien ik al eerder las dat sowieso 9 man voor Verbeek stemden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Prosac het volgende:
Van Bronckhorst bedoelde denk ik ook anoniem ipv unaniem.
Maar goed als je kijkt naar zijn uitspraak over dit onderwerp ("De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek" ) dan denk ik eigenlijk toch wel dat hij weet wat het woord betekent, maar dat het alleen niet helemaal overeenkomstig de waarheid is ...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Prosac het volgende:
Aangezien ik al eerder las dat sowieso 9 man voor Verbeek stemden.
quote:
Exact, we hebben ze heel 2008 gesteund totdat we belazerd werden dussehquote:Op zondag 18 januari 2009 14:03 schreef ursel het volgende:
Van Bronckhorst vraagt om steun eigen fansMooi verhaal wel, maar niemand die ons nu uitlegt wat er dan wel aan de hand was..
Kwalitatief komt de ploeg tekort en dergelijk amateuristisch gedrag van het bestuur ... we hebben het toch niet over K**o*zakken boys?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Kwalitatief komt de ploeg tekort en dergelijk amateuristisch gedrag van het bestuur ... we hebben het toch niet over K**o*zakken boys?
voor de eredivisie. En denk zelfs ook voor de eerste divisie.quote:
hehequote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
[..]
voor de eredivisie. En denk zelfs ook voor de eerste divisie.
Denk dat t meer aan de inzet ligt, dan aan de kwaliteit van de meestequote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
[..]
voor de eredivisie. En denk zelfs ook voor de eerste divisie.
Jezus, doe niet zo triest zegquote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De selectie zou toch niet zo kinderachtig zijn dat ze een afwekende mening niet respecteren, tochquote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo unaniem was het niet achteraf:
[..]
Dapper dat hije rvoor uitkomt. Denk alleen helaas wel dat het betekent dat hij niet bij gaat tekenen, dit maakt je niet populair binnen de groep natuurlijk.
Maar wat mij bezighoud: er is dus OOK al gelogen over dat niemand met Verbeek verder wilde...
quote:Fans houden het bij ‘goedemorgen’
Door GERT ONNINK
ROTTERDAM - Onder de supporters van Feyenoord lijkt de rust voor even weergekeerd. Voor en tijdens de training van vanochtend bleef het rond de Kuip opvallend stil, hoewel er toch ruim honderd fans kwamen opdraven.
Er waren geen spreekkoren, ook de naam van de ontslagen trainer Gertjan Verbeek was niet meer te horen.
Voor de spelers kon er - toen zij van het stadion naar het trainingsveld op Varkenoord wandelden - zelfs een ‘goedenmorgen’ vanaf.
Hoe anders was dat afgelopen vrijdagavond in Heerenveen, waar Feyenoord na een redelijke eerste helft toch met 3-1 onderuit ging. Na afloop van de wedstrijd blokkeerde het boze legioen de spelersbus, waardoor de selectie pas na een uur richting Rotterdam kon. De lucht werd opgeklaard na een gesprek met aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland en algemeen directeur Eric Gudde.
Tijdens het duel in Heerenveen werd voortdurend de naam van Verbeek geroepen, voor de fraaie tegentreffer van Makaay werd niet eens gejuicht.
Deze zondag lijken de fans daar een streep onder te hebben gezet. ,,De jongens hebben een paar keer kunnen schelden, nu moet het voorbij zijn. We moeten positief richting dinsdag,’’ meent een aanhanger bij de Kuip.
Dinsdag-avond gaat Feyenoord in de herkansing tegen Heerenveen, al is het thuisduel voor de KNVB-beker. Dat toernooi is de laatste kans om het rampseizoen nog een beetje aanzien te geven.
Even is er gemor als de training van het vaste oefenveld naast het stadion wordt verplaatst naar Varkenoord. Een opstootje tussen twee supporters is snel gesust. Als de veel bekritiseerde selectie omstreeks half elf dan eindelijk naar buiten komt, blijft het rustig. De spelers knikken naar de fans en lopen ongestoord richting Varkenoord.
Op het trainingsveld naast de Kuip hangt een spandoek met de tekst ‘lekkende spelers ongeschikt’. Waarschijnlijk heeft geen Feyenoorder het vanochtend opgemerkt.
Mja, om tot een unanieme uitslag te komen hoef je alleen de afwijkende meningen niet mee te tellenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo triest zeg. Schaam me echt dood voor jou.
[..]
De selectie zou toch niet zo kinderachtig zijn dat ze een afwekende mening niet respecteren, toch?
Ik denk dat Jorien een grapje maaktequote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo triest zeg. Schaam me echt dood voor jou.
byv.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:32 schreef Sloggi het volgende:
Mooi, kan Fer op de bank plaatsnemen.
Heb hem nog nooit een grapje zien maken, dus ik waag het te betwijfelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat Jorien een grapje maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |